open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа №760/4754/21

Провадження №3/760/3061/21

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 березня 2021 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Кушнір С.І., за участю секретаря Федоренко Д.В., представника Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України Келеберденка В.В., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвоката Кишені В.С., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Республіки Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ознаками порушення митних правил, відповідальність за яке передбачена ч. 6 ст. 481 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

24.02.2021 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил № 1640/10000/20 від 22.10.2020 року, складений відносно громадянина Республіки Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 6 ст. 481 Митного кодексу України.

Відповідно до протоколу № 1640/10000/20 про порушення митних правил від 22.10.2020 року, вбачається, що 22.10.2020 в зону митного контролю пункту пропуску «Виступовичі» відділу митного оформлення №1 митного поста «Овруч» Київської митниці Держмитслужби у напрямку руху «виїзд з України» смугою руху «червоний коридор» в`їхав автобус марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), (країна реєстрації - Республіка Білорусь) під керуванням громадянина Р. Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ).

На етапі документального контролю згідно з даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України було отримано інформацію, що 23.08.2020 року автобус марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), був ввезений на митну територію України в зоні діяльності Волинської митниці Держмитслужби громадянином Р. Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) у режимі «тимчасового ввезення до 20 днів».

Строк тимчасового вивезення даного комерційного транспортного засобу закінчився 12.09.2020 року.

ОСОБА_3 Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) до митних органів з метою продовження строку тимчасового ввезення автобуса марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), країна реєстрації - Республіка Білорусь (BY), не звертався та документів, що підтверджують факт аварії чи дії обставин непереборної сили, виданих компетентними органами (установами) та засвідчених в установленому порядку громадянин не надав.

В поясненні громадянин Р. Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) підтвердив факт ввезення ним на митну територію України комерційного транспортного засобу марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), пояснивши, що своєчасно транспортний засіб не вивіз через його поломку.

До будь-якого митного органу про невиконання умов «тимчасового ввезення до 20 днів» та продовження терміну перебування транспортного засобу на митній території України гр. Р.Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) не звертався.

Згідно висновку Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби № 1420003301-0066 від 25.01.2021 року, ринкова вартість КТЗ марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), станом на дату оцінки становить 1396278,52 грн.

Відповідно до ч. 6 ст. 481 Митного кодексу України перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію таких транспортних засобів.

Таким чином, в діях громадянина Республіки Білорусь ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 6 статті 481 «Перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб».

В зв`язку з чим, 22.10.2020 р. працівниками Державної митної служби України відносно гр. Республіки Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , складено протокол про порушення митних правил №1640/10000/20, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 6 ст. 481 Митного кодексу України.

Транспортний засіб марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 за протоколом про порушення митних правил вилучений та перебуває на складі Київської митниці Держмитслужби.

Представник Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України в судовому засіданні вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №1640/10000/20 від 22.10.2020 р. доведеними та просив притягнути гр. Республіки Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 6 ст. 481 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

В судовому засіданні представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвокат Кишеня В.С., заперечував проти протоколу про порушення митних правил, просив закрити провадження по справі через відсутність у діях гр. Р.Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , складу правопорушення. Пояснив, що із вказаних у протоколі фактичних обставин вбачається, що транспортний засіб марки «MERCEDES BENS SPRINTER AKTRIA A01F1» р/н НОМЕР_4 знаходився на території України 61 день.

Частина 6 ст. 481 МК України встановлює відповідальність за перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування

Згідно ч. 1 ст. 380 МК України, тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року. Цей строк може бути продовжено митними органами з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів. Обов`язковою умовою допуску зазначених транспортних засобів до тимчасового ввезення на митну територію України є реєстрація цих транспортних засобів в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

Встановлення строку тимчасового ввезення транспортного засобу митним органом в законодавчому порядку визначено не тільки для контролю за перебуванням таких транспортних засобів, а й має доводитись будь-яким доступним способом перевізнику, який після визначення такого строку і у випадку його порушення може нести відповідальність за ст.481 МК України.

Як вбачається із протоколу про порушення митних правил, строк тимчасового ввезення автобусу марки «MERCEDES BENS SPRINTER AKTRIA A01F1» р/н НОМЕР_4 зафіксовано лише у відомчому програмному комплексі АСМО «Інспектор» та ЦБД ЄАІС (строк до 12.09.2020 р.), доступу до якого ОСОБА_1 не мав.

Встановлення такого строку, який не був доведений до відома ОСОБА_1 свідчить, що митним органом фіксувалося тимчасове ввезення транспортного засобу комерційного призначення, оскільки, для ввезення транспортного засобу особистого користування митний орган не може встановлювати жодних строків. Нерезидент має право ввезти транспортний засіб особистого користування на території України на строк до одного року і митний орган не вправі зменшувати законодавчо встановлений даний строк.

Крім того, представник посилається на те, що у протоколі про порушення митних правил зазначається, що ОСОБА_1 не працює. ОСОБА_1 в`їздив на територію України на своєму власному авто, жодних товарів не перевозив, тобто він в`їздив не в господарських цілях, а в своїх особистих, оскільки прямував до свого знайомого в Чернівецьку область.

Дані обставини виключають можливість віднесення транспортного засобу, який ввозив ОСОБА_1 на територію України до комерційного призначення. Хоча навіть встановлення митним органом для транспортних засобів комерційного призначення строку тимчасового їх ввезення має доводитись до відома особи, яка ввозить такий транспорний засіб, а не лише фіксуватись у відомчому програмному комплексі, що відповідає висновку, викладеному Волинським апеляційним судом у постанові від 17.12.2019 р. по справі №163/2323/19.

Отже ОСОБА_1 ввозив на територію України транспортний засіб особистого користування марки «MERCEDES BENS SPRINTER AKTRIA A01F1» р/н НОМЕР_4 , що дозволяється здійснювати на строк до одного року у відповідності до ч. 1 ст. 380 МК України. Транспортний засіб був ввезений строком на 61 день, тобто в межах дозволеного строку.

Заслухавши пояснення представника митного органу, особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

За положеннями п. 3 ч. 1 ст. 8 МК України, державна митна справа здійснюється на основі принципів законності та презумпції невинуватості.

Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Згідно з ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

За змістом ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинене правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Аналогічні вимоги також закріплені в ст. 489 МК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення. Склад правопорушення - це сукупність названих у законі ознак, за наявності яких небезпечне і шкідливе діяння визнається конкретним правопорушенням. Такі ознаки мають об`єктивний і суб`єктивний характер. Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил, інспектором митниці повинні бути враховані ознаки складу правопорушення та відповідати диспозиції статті до якої притягується, особа за порушення митних правил. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Відповідно до ч. 1 ст. 103 Митного кодексу України тимчасове ввезення - це митний режим, відповідно до якого іноземні товари, транспортні засоби комерційного призначення ввозяться для конкретних цілей на митну територію України з умовним повним або частковим звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності і підлягають реекспорту до завершення встановленого строку без будь-яких змін, за винятком звичайного зносу в результаті їх використання.

Згідно ч. 1, 3 ст. 112 Митного кодексу України митний режим тимчасового ввезення завершується шляхом реекспорту товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, або шляхом поміщення їх в інший митний режим, що допускається цим Кодексом, а також у разі конфіскації товарів, транспортних засобів комерційного призначення, їх повної втрати внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили за умови підтвердження факту аварії або дії обставин непереборної сили у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до ч. 1 ст. 380 Митного кодексу України, тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року. Цей строк може бути продовжено митними органами з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів. Обов`язковою умовою допуску зазначених транспортних засобів до тимчасового ввезення на митну територію України є реєстрація цих транспортних засобів в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

Згідно ч. 2 ст. 380 МК України транспортні засоби особистого користування , що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, не підлягають письмовому декларуванню та звільняються від подання документів, що видаються державними органами, уповноваженими здійснювати види контролю, зазначені у статті 319 цього Кодексу. Пропуск таких транспортних засобів через митний кордон України здійснюється без застосування до них заходів гарантування, передбаченихрозділом X цього Кодексу.

Відповідно до ч.ч. 6, 7 ст. 380 Митного кодексу України, тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог цього Кодексу, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

У разі втрати чи повного зіпсування тимчасово ввезених транспортних засобів особистого користування внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється за умови надання митним органам власниками таких транспортних засобів достатніх доказів їх втрати чи зіпсування.

Судом встановлено, що 22.10.2020 в зону митного контролю пункту пропуску «Виступовичі» відділу митного оформлення №1 митного поста «Овруч» Київської митниці Держмитслужби у напрямку руху «виїзд з України» смугою руху «червоний коридор» в`їхав автобус марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), (країна реєстрації - Республіка Білорусь) під керуванням громадянина Р. Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ).

На етапі документального контролю згідно з даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України було отримано інформацію, що 23.08.2020 року автобус марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), був ввезений на митну територію України в зоні діяльності Волинської митниці Держмитслужби громадянином Р. Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) у режимі «тимчасового ввезення до 20 днів».

Частиною 6 ст. 481 МК України передбачена відповідальність за перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування.

Відповідно до ч. 6 ст. 380 МК України тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог цього Кодексу, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Згідно з абз. 5 ч. 4 ст. 380 МК України громадяни-резиденти, які перебувають на тимчасовому консульському обліку в консульській установі України за кордоном, мають право тимчасово ввозити на митну територію України під письмове зобов`язання про зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, один транспортний засіб особистого користування, що класифікується за товарною позицією 8703 (крім товарної підпозиції 8703 10) згідно з УКТ ЗЕД, та причіп до нього, що класифікується за товарною підпозицією 8716 10 згідно з УКТ ЗЕД (за умови ввезення разом із транспортним засобом), на строк, що не перевищує 60 днів протягом одного календарного року (який може бути як безперервним, так і з перервами), без сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Зазначені транспортні засоби можуть бути тимчасово ввезені на митну територію України за умови подання митному органу документів, що підтверджують право власності громадянина на такі транспортні засоби та їх реєстрацію на території відповідної країни.

Строки, передбачені абзацами першим, другим, третім та п`ятим цієї частини, можуть бути продовжені митними органами з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів.

Із вказаних у протоколі фактичних обставин вбачається, що транспортний засіб марки «MERCEDES BENS SPRINTER AKTRIA A01F1» р/н НОМЕР_4 знаходився на території України 61 день.

Частиною 2 ст. 108 МК України передбачено, що строк тимчасового ввезення транспортних засобів комерційного призначення встановлюється митним органом з урахуванням того, що ці транспортні засоби повинні бути вивезені за межі митної території України після закінчення транспортних операцій, для яких вони були ввезені.

Встановлення строку тимчасового ввезення транспортного засобу митним органом в законодавчому порядку визначено не тільки для контролю за перебуванням таких транспортних засобів, а й має доводитись будь-яким доступним способом перевізнику, який після визначення такого строку і у випадку його порушення може нести відповідальність за ст.481 МК України.

Як вбачається із протоколу про порушення митних правил, строк тимчасового ввезення автобусу марки «MERCEDES BENS SPRINTER AKTRIA A01F1» р/н НОМЕР_4 зафіксовано лише у відомчому програмному комплексі АСМО «Інспектор» та ЦБД ЄАІС (строк до 12.09.2020 р.), доступу до якого гр. Р.Білорусі ОСОБА_1 не мав.

Встановлення такого строку, який не був доведений до відома гр. Р.Білорусі ОСОБА_1 свідчить, що митним органом фіксувалося тимчасове ввезення транспортного засобу комерційного призначення, оскільки, для ввезення транспортного засобу особистого користування митний орган не може встановлювати жодних строків. Нерезидент має право ввезти транспортний засіб особистого користування на території України на строк до одного року і митний орган не вправі зменшувати законодавчо встановлений даний строк.

Згідно п. 59 ч. 1 ст. 4 МК України, транспортні засоби комерційного призначення - будь-яке судно (у тому числі самохідні та несамохідні ліхтери та баржі, а також судна на підводних крилах), судно на повітряній подушці, повітряне судно, автотранспортний засіб (моторні транспортні засоби, причепи, напівпричепи) чи рухомий склад залізниці, що використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів разом з їхніми звичайними запасними частинами, приладдям та устаткуванням, а також мастилами та паливом, що містяться в їхніх звичайних баках упродовж їхнього транспортування разом із транспортними засобами комерційного призначення.

Відповідно до п. 60 ч. 1 ст. 4 МК України транспортні засоби особистого користування - наземні транспортні засоби товарних позицій 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД та причепи до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД, плавучі засоби та повітряні судна, що зареєстровані на території відповідної країни, перебувають у власності або тимчасовому користуванні відповідного громадянина та ввозяться або вивозяться цим громадянином у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію виключно для особистого користування, а не для промислового або комерційного транспортування товарів чи пасажирів за плату або безоплатно.

Тобто, при встановленні строку тимчасового ввезення, судом не було встановлено чим керувався митний орган, а головне, митним органом не надано доказів того, що гр. Р.Білорусь ОСОБА_1 був обізнаний із таким встановленим митним органом обмеженням.

Із показів ОСОБА_4 , які містяться в наданих представником поясненнях, остання була пасажиркою та підтверджує, що вона разом з ОСОБА_1 в`їхали на територію України 23.08.2020 р. на автобусі марки MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 . Дана поїздка не була комерційною. Після поломки автомобіля, вона разом зі ОСОБА_1 27.08.2020 р. рейсовим автобусом Чернівці-Мінськ, виїхали з території України до Республіки Білорусь.

Крім того, суд наголошує на тому, що в матеріалах справи відсутні жодні докази, які б свідчили про те, що ОСОБА_5 був належним чином поінформований митним органом про дійсний строк тимчасового ввезення, який було призначено митним органом, та що ОСОБА_5 було надано відповідне зобов`язання щодо вчасного вивезення ТЗ за межі території України.

Наведене свідчить про невиконання органом доходів і зборів обов`язку визначити для конкретного перевізника строк тимчасового ввезення транспортного засобу, що, відповідно, унеможливлює звинувачення ОСОБА_5 у порушенні такого строку.

Отже, аналіз доказів по справі в сукупності з відповідним законодавством дає підстави для висновку про відсутність в діях ОСОБА_5 передбаченого ч.6 ст.481 МК України правопорушення.

Завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням (ч.1 ст.486 МК України).

Відповідно дост.252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

З огляду на наведене, оцінюючи доводи сторін та докази по даній справі, які були досліджені в їх сукупності, приходжу до висновку, що при розгляді справи встановлено в діях громадянина Республіки Білорусь ОСОБА_5 відсутні ознаки правопорушення, передбаченого ч.6 ст. 481 МК України.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Вилучені в порядку ст.511 МК України транспортний засіб і свідоцтво про його реєстрацію підлягають поверненню їх власнику.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 3, 10, 366, 462, 471, 481, 520 Митного кодексу України, ст.ст. 8, 23, 33, 40-1 , 251-252, 280, 283, 287, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Провадження в справі про притягнення громадянина Республіки Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 - закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Повернути громадянину Республіки Білорусь ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , вилучений згідно з протоколом про порушення митних правил № 1640/10000/20 від 22.10.2020 року, транспортний засіб - автобус марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER AKTRIA A01F1», реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов (рама) НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 )., техпаспорт МАА 2381991 та ключі запалення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя С.І. Кушнір

Джерело: ЄДРСР 96461519
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку