Справа № 420/6045/21
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
19 квітня 2021 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Бойко О.Я., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 , Громадської організації «Громадський контроль екології» до Візирської сільської ради Лиманського району Одеської області, треті особи Приватне підприємство «Град-Сервіс», Державна екологічна інспекція в Одеській області про визнання дій протиправними заповзання утриматися від вчинення дій пов`язаних з експлуатацією полігону твердих побутових відходів та зобов`язання здійснити рекультивацію полігону твердих побутових відходів (сміттєзвалища) , -
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду, надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 , Громадської організації «Громадський контроль екології» до Візирської сільської ради Лиманського району Одеської області, треті особи Приватне підприємство «Град-Сервіс», Державна екологічна інспекція в Одеській області про визнання дій протиправними заповзання утриматися від вчинення дій пов`язаних з експлуатацією полігону твердих побутових відходів та зобов`язання здійснити рекультивацію полігону твердих побутових відходів (сміттєзвалища).
Відповідно до п.п.3,5,6 ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 171 цього Кодексу; чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Розглянувши заяву, суд дійшов висновку, що вона належить до залишення без руху з наступних підстав.
Правові засади справляння судового збору, платники, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України Про судовий збір.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України Про судовий збір платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.
Судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством (ч.1 ст.3 Закону України Про судовий збір).
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, встановлена ставка судового збору у розмірі 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 4 ЗУ Про судовий збір ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до п.7 ч. 3 ст. 6 ЗУ Про судовий збір у разі коли позов немайнового характеру подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір сплачується кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах установлених статтею 4 Закону за подання позову немайнового характеру.
Відповідно до абз.2 п.3 ст.6 Закону України Про судовий збір у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
З даною позовною заявою звернулися позивачі ОСОБА_1 та Громадська організація «Громадський контроль екології», які заявили три позовні вимоги, одна з яких є похідною.
Однак судовий збір сплачено лише Громадською організацією «Громадський контроль екології» у розмірі 4540,00 грн. за дві вимоги немайнового характеру.
Позивач ОСОБА_1 судовий збір не сплатила. Таким чином , позивачу належить сплатити судовий збір за дві вимоги немайнового характеру у розмірі (908,00х2) 1816,00 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків 5 (п`ять) днів з дня вручення ухвали (ч. 2 ст. 169 КАС України).
Виявлені недоліки повинні бути усунені шляхом направлення до суду оригіналу документу, що підтверджує сплату судового збору у розмірі 1816,00 грн.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 160, 161, 169, 171 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
1. Адміністративний позов залишити без руху.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою та повідомити про необхідність усунути недоліки позовної заяви в п`ятиденний строк з моменту отримання вказаної ухвали та роз`яснити, що в іншому випадку в строки, передбачені ч. 5 ст. 169 КАС України, позов буде повернутий позивачу.
Ухвала суду не належить до окремого оскарження.
Суддя О.Я. Бойко