Провадження №3/760/7423/20
у справі №760/6191/20
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 липня 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі судового засідання Ступак М.С., за участю представника Київської митниці Держмитслужби Панькіна Д.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської митниці Держмитслужби ДМС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який станом на 15.03.2019 перебував на посаді керівника ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» (код ЄДРПОУ 40641216, 03142, м. Київ, вул. Малинська, 20), адреса: АДРЕСА_1; АДРЕСА_2 , за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України,-
В С Т А Н О В И В:
До Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил № 0188/10000/19 від 05.02.2020 року, складений відносно громадянина ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 483 МК України.
З зазначеного протоколу вбачається, що 15.03.2019 через митний кордон України, в зоні діяльності митного поста «Чорноморський», пункт пропуску «Чорноморський морський торговельний порт» Одеської митниці ДФС, автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_3/НОМЕР_5 , з Туреччини на митну територію України ввезено товари «кондитерські вироби: цукерки та кекси», у кількості 2 852 пакувальних місць, загальною вагою брутто 23 091 кг.
Переміщення даного вантажу через митний кордон України здійснювалось за попередньою митною декларацією одержувача ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» від 14.03.2019 № UA100010/2019/629067 та на підставі наступних товаросупровідних документів: інвойс від 25.02.2019 № IHR2019000000045, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 25.02.2019 № 056337.
16.03.2019, після доставки у Київську міську митницю ДФС, зазначені товари, а саме:
товар № 1 - «Кондитерські вироби з цукру, без вмісту какао, у вигляді желе: Цукерки жувальні мікс "TROFLEX"1000г*8шт. арт. 901 - 1335 коробок; Цукерки жувальні мікс "TROFFYUM STICK"1000г*8шт. арт. 940-1 - 1250коробок; Торгівельна марка - ANTAT. Виробник - «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC.LTD. STI.» на підприємстві «ELETAT GIDAIC VE DIS TIC. PAZ. LTD. STI.». Країна виробництва: TR»;
товар № 2 - «Борошняні кондитерські вироби: Кекс "CANKEK" з фруктовою начинкою, 25гх24шт арт. 202 - 150 коробок; Кекс "CANKEK" з ванільною начинкою, 25гх24шт арт. 204 - 33 коробок; Кекс "ARMONI" вкритий шоколадом, 30гх24шт арт. 212 - 84коробок; Торгівельна марка - ANTAT. Виробник - «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC.LTD. STI.» на підприємстві «TATLISUMAKLAR GIDAMADDELERI PAZ. TIC. VE SAN. A.S.». Країна виробництва: TR»,
були заявлені декларантом ТОВ «МСЛ-БРОК» ОСОБА_2 (графа 54 МД) у вільний обіг на митному посту «Західний» за митною декларацією (далі - МД) № UA100010/2019/323591.
Разом із вказаними МД та товаросупровідними документами до митниці були подані: контракт від 01.11.2017 № 01.11-UA/2017, укладений між компанією-продавцем «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC. LTD. STI.» (Buyukkayacik Mh. Organize San. Bol. 13. Sk. No:17 Selcuklu, KONYA, TURKIYE, Туреччина) та покупцем - ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» (03142, м. Київ, вул. Малинська, 20), в особі директора ОСОБА_1 ; сертифікат про походження товару форми А від 25.02.2019 № C0733455, та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відправником товарів виступала компанія «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC. LTD. STI.» (Туреччина).
Відповідно до інвойсу від 25.02.2019 № IHR2019000000045, виставленого компанією «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC. LTD. STI.» (Туреччина) для ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К», фактурна вартість товару становить 9 602, 50 доларів США, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (15.03.2019) (1 USD - 26,716488 грн.) складає 256 545, 08 грн. При доставці зазначених товарів на митну територію України застосовувались умови поставки згідно «ІНКОТЕРМС» СРТ - UA Київ.
З метою перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» за МД від 16.03.2019 № UA100010/2019/323591 Державною фіскальною службою України був направлений запит до митної адміністрації Республіки Туреччини (від 10.05.2019 № 9375/5/99-99-19-06-02-16).
04.12.2019, листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України за № 31805/7/99-99-19-06-02-17, на адресу Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митної адміністрації Республіки Туреччини (вхід. КММ ДФС № 4512/8-АІС).
Митна адміністрація Туреччини додатком до своєї відповіді від 01.11.2019
№ 29980007-724.01.03/UA-48736598-49034918 надала завірені належним чином копії документів, на підставі яких здійснювалось митне оформлення вказаних товарів: експортна декларація від 25.02.2019 № 19060500EX002318, митна декларація від 25.02.2019 IRB № 19060500IR001628, фактура від 25.02.2019 № IHR2019000000045.
Згідно з даними, зазначеними в копіях зазначених митних декларацій від 25.02.2019 № 19060500EX002318 та № 19060500IR001628, з території Республіки Туреччина в Україну на адресу «PRESTIZH PRODUKT-K LLC» ( EDRPOU 4064126 , 03142, KYIV, STR.MALYNSKA, 20/UKRAYNA), автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_3 /НОМЕР_5 було відправлено товари «кекси, цукерки» вагою брутто - 23 091 кг, нетто - 21 701, 68 кг та у кількості 2 852 пакувальних місць. Відповідно до в гр.22 «валюта та фактурна вартість» експортної митної декларації № 19060500EX002318 та фактури від 25.02.2019 № IHR2019000000045 фактурна вартість даних товарів становить 29 970, 50 доларів США.
Товари експортовано із території Республіки Туреччини компанією «ANTAT GIDA IC VE TICARET LTD. STI.» (Туреччина) на умовах поставки FCA UKRAINE.
Тобто, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають: номера та дати товаросупровідних документів, відомості щодо відправника та одержувача товарів, найменування та загальна кількість товарів (кількість пакувальних місць, вага брутто, нетто), реєстраційні номерні знаки транспортного засобу, в якому товари переміщувались через митний кордон України, але не співпадають відомості щодо вартості товарів та умов поставки.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари «кондитерські вироби: цукерки та кекси», вагою брутто 23 091 кг, нетто - 21 701,68 кг, вартістю - 29 970, 50 доларів США, що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (15.03.2019) складає - 800 706, 50 грн., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
Згідно інформації, наявної в базі даних «Податковий блок Міністерства доходів і зборів України», з 22.09.2017 по 04.07.2019 на посаді керівника ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» (код ЄДРПОУ 40641216) перебував гр. ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ).
Відповідно до інформації, наявної в базі даних ЄАІС ДФС, в реєстрі порушників митних правил, підприємство ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» (код ЄДРПОУ 40641216) та гр. ОСОБА_1 протягом року не притягувались до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст.482 Митного кодексу України.
Отже, в діях громадянина ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Відповідно до матеріалів справи, безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались та були випущені у вільний обіг, вартість предметів становить 800 706,50 грн.
Представник Київської митниці Держмитслужби Панькін Д.В. вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил № 0188/10000/20 від 05 лютого 2020 року доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останньої.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - гр. ОСОБА_1 не з`явився, будучи повідомленим про дату та час судового засідання. Крім того, оголошення про день, час та місце розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом`янського районного суду м. Києва.
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Заслухавши пояснення представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, суд приходить до наступного висновку.
За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил, як це визначено у ч 2 ст.459 МК України, можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами ? посадові особи цих підприємств.
Згідно з положеннями п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України посадові особи підприємств ? керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових)обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
При цьому, згідно зі ст.489 МК України та 280 КУпАП, при розгляді справи підлягають з`ясуванню такі обставини: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують її відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Доказами у справі про порушення митних правил згідно зі ст.495 МК України є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному порядку встановлюється наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до диспозиції ст.483 МК України відповідальність настає у разі переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.
Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.
Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.
Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 року № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Судом встановлено, що 15.03.2019 через митний кордон України, в зоні діяльності митного поста «Чорноморський», пункт пропуску «Чорноморський морський торговельний порт» Одеської митниці ДФС, автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_3/НОМЕР_5 , з Туреччини на митну територію України ввезено товари «кондитерські вироби: цукерки та кекси», у кількості 2 852 пакувальних місць, загальною вагою брутто 23 091 кг.
Переміщення даного вантажу через митний кордон України здійснювалось за попередньою митною декларацією одержувача ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» від 14.03.2019 № UA100010/2019/629067 та на підставі наступних товаросупровідних документів: інвойс від 25.02.2019 № IHR2019000000045, міжнародна автомобільна накладна (CMR) від 25.02.2019 № 056337.
16.03.2019, після доставки у Київську міську митницю ДФС, зазначені товари, а саме:
товар № 1 - «Кондитерські вироби з цукру, без вмісту какао, у вигляді желе: Цукерки жувальні мікс "TROFLEX"1000г*8шт. арт. 901 - 1335 коробок; Цукерки жувальні мікс "TROFFYUM STICK"1000г*8шт. арт. 940-1 - 1250коробок; Торгівельна марка - ANTAT. Виробник - «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC.LTD. STI.» на підприємстві «ELETAT GIDAIC VE DIS TIC. PAZ. LTD. STI.». Країна виробництва: TR»;
товар № 2 - «Борошняні кондитерські вироби: Кекс "CANKEK" з фруктовою начинкою, 25гх24шт арт. 202 - 150 коробок; Кекс "CANKEK" з ванільною начинкою, 25гх24шт арт. 204 - 33 коробок; Кекс "ARMONI" вкритий шоколадом, 30гх24шт арт. 212 - 84коробок; Торгівельна марка - ANTAT. Виробник - «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC.LTD. STI.» на підприємстві «TATLISUMAKLAR GIDAMADDELERI PAZ. TIC. VE SAN. A.S.». Країна виробництва: TR»,
були заявлені декларантом ТОВ «МСЛ-БРОК» ОСОБА_2 (графа 54 МД) у вільний обіг на митному посту «Західний» за митною декларацією (далі - МД) № UA100010/2019/323591.
Разом із вказаними МД та товаросупровідними документами до митниці були подані: контракт від 01.11.2017 № 01.11-UA/2017, укладений між компанією-продавцем «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC. LTD. STI.» (Buyukkayacik Mh. Organize San. Bol. 13. Sk. No:17 Selcuklu, KONYA, TURKIYE, Туреччина) та покупцем - ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» (03142, м. Київ, вул. Малинська, 20), в особі директора ОСОБА_1 ; сертифікат про походження товару форми А від 25.02.2019 № C0733455, та інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відправником товарів виступала компанія «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC. LTD. STI.» (Туреччина).
Відповідно до інвойсу від 25.02.2019 № IHR2019000000045, виставленого компанією «ANTAT GIDA IC VE DIS TIC. LTD. STI.» (Туреччина) для ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К», фактурна вартість товару становить 9 602, 50 доларів США, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (15.03.2019) (1 USD - 26,716488 грн.) складає 256 545, 08 грн. При доставці зазначених товарів на митну територію України застосовувались умови поставки згідно «ІНКОТЕРМС» СРТ - UA Київ.
З метою перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено митне оформлення товарів, що були ввезені на митну територію України на адресу ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» за МД від 16.03.2019 № UA100010/2019/323591 Державною фіскальною службою України був направлений запит до митної адміністрації Республіки Туреччини (від 10.05.2019 № 9375/5/99-99-19-06-02-16).
04.12.2019, листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України за № 31805/7/99-99-19-06-02-17, на адресу Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митної адміністрації Республіки Туреччини (вхід. КММ ДФС № 4512/8-АІС).
Митна адміністрація Туреччини додатком до своєї відповіді від 01.11.2019
№ 29980007-724.01.03/UA-48736598-49034918 надала завірені належним чином копії документів, на підставі яких здійснювалось митне оформлення вказаних товарів: експортна декларація від 25.02.2019 № 19060500EX002318, митна декларація від 25.02.2019 IRB № 19060500IR001628, фактура від 25.02.2019 № IHR2019000000045.
Згідно з даними, зазначеними в копіях зазначених митних декларацій від 25.02.2019 № 19060500EX002318 та № 19060500IR001628, з території Республіки Туреччина в Україну на адресу «PRESTIZH PRODUKT-K LLC» ( EDRPOU 4064126 , 03142, KYIV, STR.MALYNSKA, 20/UKRAYNA), автомобільним транспортом з р.н.з. НОМЕР_3 /НОМЕР_5 було відправлено товари «кекси, цукерки» вагою брутто - 23 091 кг, нетто - 21 701, 68 кг та у кількості 2 852 пакувальних місць. Відповідно до в гр.22 «валюта та фактурна вартість» експортної митної декларації № 19060500EX002318 та фактури від 25.02.2019 № IHR2019000000045 фактурна вартість даних товарів становить 29 970, 50 доларів США.
Товари експортовано із території Республіки Туреччини компанією «ANTAT GIDA IC VE TICARET LTD. STI.» (Туреччина) на умовах поставки FCA UKRAINE.
Таким чином, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають: номера та дати товаросупровідних документів, відомості щодо відправника та одержувача товарів, найменування та загальна кількість товарів (кількість пакувальних місць, вага брутто, нетто), реєстраційні номерні знаки транспортного засобу, в якому товари переміщувались через митний кордон України, але не співпадають відомості щодо вартості товарів та умов поставки.
При цьому, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари «кондитерські вироби: цукерки та кекси», вагою брутто 23 091 кг, нетто - 21 701,68 кг, вартістю - 29 970, 50 доларів США, що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (15.03.2019) складає - 800 706, 50 грн., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв`язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.
У відповідності до ст. 459 МК України, суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Згідно п. 43 ч. 1 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
В силу ст. 65 ГК України, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Як встановлено судом, відповідно до інформації з податкових баз даних з 22.09.2017 по 04.07.2019 на посаді керівника ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К» (код ЄДРПОУ 40641216) перебував гр. ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ).
Таким чином, ОСОБА_1 є посадовою особою ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ-К», який в силу своїх службових обов`язків несе відповідальність за порушення митних правил цим підприємством.
З урахуванням викладеного суд вважає, що за фактичних обставин справи наведених вище саме ОСОБА_1 є суб`єктом правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.
Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.
Як встановлено вище вартість безпосередніх предметів порушення митних правил складає 800 706,50 грн.
Згідно п. 14 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 року № 8, якщо особу визнано винною у вчиненні правопорушення, але зазначені товари чи транспортні засоби відсутні, суддя вправі вирішити у постанові питання про стягнення їхньої вартості.
З матеріалів справи вбачається, що безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались та були випущені у вільний обіг.
Таким чином, з урахуванням обставин справи, суд приходить до висновку про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 800 706,50 грн. та стягненню з нього на користь держави вартості безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 800 706,50 грн.
Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та ЗУ «Про судовий збір» з громадянина ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 420,40 грн.
На підставі ч. 1 ст. 483 та керуючись ст.ст. 467, 486, 489, 495, 522, 527 МК України, ст.ст. 40-1, 251, 252, 280, 283, 287, 294 КУпАП України, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Гр . ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України та піддати адміністративному стягненню у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 800 706,50 (вісімсот двадцять дві тисячі двісті шістдесят сім) грн. 82 коп.
Стягнути з нр. ОСОБА_1 на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 800 706,50 (вісімсот двадцять дві тисячі двісті шістдесят сім) грн. 82 коп.
Стягнути з гр. ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.
Суддя О.М. Букіна