УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
за результатами попереднього засідання
19.05.2020 Справа № 904/678/20
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Камша Н.М.
при секретарі судового засідання: Сулима Д.В.
за участю представників сторін:
від кредитора: Розум Е.В. - представник ТОВ "Фінансова компанія "Авуар-сервіс", довіреність №б/н від 02.12.2019
від боржника: Лапіна О.С. - представник Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", довіреність №б/н від 20.02.2020р.
у справі
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія" ФІНХЕЛПФАРМ", м. Київ
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
06.02.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія" ФІНХЕЛПФАРМ", м. Київ звернулось до господарського суду Дніпропетровської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 05.03.2020 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353, введено процедуру розпорядження майном боржника строком на 170 календарних днів, до 22.08.2020, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Ципляка Павла Сергійовича, свідоцтво №1764 від 30.03.2016 (вул. Богдана Хмельницького, 16-22, офіс 323, м. Київ, 01030, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) та визнано грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія" ФІНХЕЛПФАРМ", м. Київ до Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353 на суму 63 527, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 10 073 080, 00 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів.
Вказаною вище ухвалою призначено попереднє засідання суду на 12.05.2020 на 11:00 год.
06.03.2020 на сайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення №64645 про відкриття провадження у справі про банкрутство для заявлення кредиторами грошових вимог до боржника.
Після оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі №904/678/20 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353 до господарського суду Дніпропетровської області надійшли наступні заяви про визнання грошових вимог від:
1. Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"АВУАР - СЕРВІС", м. Київ про грошові вимоги на суму 938 236 951, 79 грн. та судовий збір у розмірі 4 204, 00 грн.; ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 30.03.2020 прийнято заяву до розгляду у попередньому засіданні на 12.05.2020;
2. Товариства з обмеженою відповідальністю "АМСТОР", м. Дніпро про грошові вимоги на суму 17 370, 97 грн. та судового збору у розмірі 4 204, 00 грн.; ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 06.04.2020 прийнято заяву до розгляду у попередньому засіданні на 12.05.2020.
27.04.2020 до господарського суду Дніпропетровської області надійшли відомості №02-03/155 від 24.04.2020 розпорядника майна Ципляка П.С. про результати розгляду вимог кредиторів, в тому числі, з реєстром вимог кредиторів у справі №904/678/20 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353.
30.04.2020 до господарського суду Дніпропетровської області від ТОВ "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ" надійшли:
- повідомлення №5 від 30.04.2020 про розгляд грошових вимог ТОВ "АМСТОР", з якого встановлено, що вимоги ТОВ "АМСТОР" на суму 21 574, 79 грн. визнані боржником у повному обсязі, а саме сума у розмірі 17 370, 97 грн. визнана та віднесена до 4-ї черги задоволення вимог кредиторів, судовий збір у розмірі 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів;
- повідомлення №6 від 30.04.2020 про розгляд грошових вимог ТОВ "АМСТОР", з якого встановлено, що вимоги ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"АВУАР - СЕРВІС" на суму 938 241 155, 79 грн. визнані боржником у повному обсязі, а саме сума у розмірі 842 300 976, 50 грн. визнана та віднесена до 4-ї черги задоволення вимог кредиторів, вимоги на суму 95 935 975, 29 грн. (неустойка) визнана та включена до 6 - ї черги задоволення вимог кредиторів, судовий збір у розмірі 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів.
04.05.2020 до господарського суду Дніпропетровської області надійшло клопотання №02-03/159 від 27.04.2020 розпорядника майна Ципляка П.С. про відкладення судового засідання на іншу дату.
12.05.2020 до господарського суду Дніпропетровської області електронною поштою надійшло клопотання №02-03/165 від 08.05.2020 розпорядника майна Ципляка П.С. про проведення судового засідання, що призначене на 12.05.2020, без участі розпорядника майна.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 12.05.2020 відкладено попереднє засідання на 19.05.2020 на 15:00 год.
18.05.2020 до господарського суду Дніпропетровської області надійшли:
- відомості №02-03/168 від 14.05.2020 з додатками від розпорядника майна щодо проведеної інвентаризації майна боржника;
- клопотання №02-03/170 від 18.05.2020 (електронна пошта) розпорядника майна про проведення судового засідання на іншу дату, у зв`язку з карантинними заходами;
- заява №б/н від 18.05.2020 ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ФІНХЕЛПФАРМ", в якій кредитор зазначив, що заперечення щодо вимог ТОВ "АМСТОР" та ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"АВУАР - СЕРВІС" відсутні та просить провести судове засідання без участі представника ТОВ "ФК"ФІНХЕЛПФАРМ";
- клопотання №02-06/140 від 13.05.2020 ТОВ "АМСТОР" про проведення судового засідання без участі представника кредитора, у зв`язку з карантинними заходами;
- уточнена заява №02-06/139 від 12.05.2020 ТОВ "АМСТОР" з грошовими вимогами до ТОВ "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", в якій кредитор просить визнати грошові вимоги ТОВ "АМСТОР" до боржника на суму 17 970, 97 грн. (основна заборгованість) з віднесенням до 4-ї черги задоволення вимог кредиторів, судовий збір на суму 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів
19.05.2020 до господарського суду Дніпропетровської області надійшло повідомлення №б/н від 19.05.2020 ТОВ "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ" про результати розгляду уточненої заяви ТОВ "АМСТОР" з грошовими вимогами, в якому боржник повідомив, що ним 12.05.2020 було отримано уточнену заяву ТОВ "АМСТОР" на суму 17 970, 97 грн., оскільки під час розрахунку раніше заявлених вимог кредитором допущено арифметичну помилку та за результатами якої боржником прийнято рішення визнати вимоги ТОВ "АМСТОР" на суму 17 970, 97 грн. з віднесенням до 4-ї черги задоволення вимог кредиторів, судовий збір у розмірі 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів.
Вивчивши матеріали справи та грошові вимоги, господарський суд Дніпропетровської області прийшов до висновку про необхідність визнання грошових вимог наступних кредиторів.
1. Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"АВУАР - СЕРВІС", м. Київ про грошові вимоги на суму 938 236 951, 79 грн. та судового збору у розмірі 4 204, 00 грн.
Дані вимоги підтверджуються наступним.
05.11.2013 між ПАТ "ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ" (далі - Банк) та ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИИ БУДИНОК "АМСТОР" (далі - Позичальник) укладено договір про відкриття кредитної лінії №29-В/13/66/КЛ-КБ.
Пунктом 1.1. вказаного вище договору передбачено, що Банк відкриває Позичальнику мультивалютну відновлювальну кредитну лінію та на підставі додаткових угод до цього договору окремими частинами (траншами) надає Позичальнику кредитні кошти у порядку та на умовах, визначених цим Договором, а Позичальник зобов`язується використати Кредит на цілі, зазначені в п.1.5. цього договору, своєчасно та у повному обсязі сплачувати Банку проценти за користування Кредитом, а також повернути Банку Кредит у терміни, встановлені цим Договором та/або додатковими угодами до цього договору та виконати інші умови цього договору.
Пунктом 1.2. вказаного вище договору передбачено, що ліміт Кредитної лінії складає 26 257 000, 00 грн.
Пунктом 6.1. вказаного вище договору встановлено, що Позичальник зобов`язується сплачувати Банку за користування Кредитом проценти у розмірі, передбаченому договором/відповідною угодою. Проценти нараховується на суму заборгованості за Кредитною лінією в базовій валюті цього Договору та на відповідні суми заборгованості за Кредитною лінією в додаткових валютах цього договору.
Належне виконання ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИИ БУДИНОК "АМСТОР" своїх зобов`язань за договором про відкриття кредитної лінії №29-В/13/66/КЛ-КБ забезпечується фінансовою порукою ТОВ "КАПІТЕЛЬ-ІНЖИНІРИНГ", на підставі договору поруки № 3 від 05.11.2013.
Пунктом 4.1. договору поруки № 3 від 05.11.2013 передбачено, що позичальник - ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИИ БУДИНОК "АМСТОР" та поручитель ТОВ "КАПІТЕЛЬ-ІНЖИНІРИНГ" відповідають перед кредитором як солідарні боржники.
22.09.2015 між ПАТ "ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ" (далі - Клієнт), ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС" (далі - Фактор) та ТОВ "ТД"АМСТОР" (далі - Боржник) укладено договір факторингу №1.
Умовами вказаного вище договору передбачено, що в порядку та на умовах, визначених цим договором, Клієнт відступає (передає), а Фактор набуває (приймає) від Клієнта за Кредитним договором незалежно від того чи існують вони зараз або виникнуть у майбутньому, в тому числі, але не обмежуючись усі Права Вимоги.
Загальна сума права вимоги, що була відступлена, склала:
- сума основної заборгованості - 23 917 083, 00 доларів США;
- сума процентів за користування кредитними коштами - 8 308 760, 90 доларів США;
- сума заборгованості щодо сплати штрафів, пені, неустойки - 257 053 626, 77 гривень.
01.06.2016 між ПАТ "СБЕРБАНК" та ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС" укладено договір про відступлення прав за договором поруки.
03.06.2016 між ПАТ "СБЕРБАНК" (далі - Кредитор), ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС" (далі - Новий Кредитор) та ТОВ "КАПІТЕЛЬ-ІНЖИНІРИНГ" укладено договір про заміну сторони у договорі поруки №3 від 05.11.2013.
Умовами договору про заміну сторони у договорі поруки №3 від 05.11.2013 змінено сторону у договорі поруки №3, а саме з ПАТ "СБЕРБАНК" на ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС".
У зв`язку з частковим задоволенням кредиторських вимог за рахунок звернення на предмет іпотеки, та укладенням угоди про зменшення заборгованості, борг ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК "АМСТОР" перед ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС" за Договором про відкриття кредитної лінії № 29-В/13/66/КЛ-КБ від 05.11.2013 на даний час складає:
- сума основної заборгованості - 601 314 618, 88 гривень;
- сума процентів за користування кредитними коштами - 208 895 850, 47 гривень;
- сума заборгованості щодо сплати штрафів, пені, неустойки - 85 238 979, 77гривень.
12.10.2012 між ПАТ "ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ" та ТОВ "ФУДТОРГ" укладено договір про відкриття кредитної лінії №18-В/12/27/ЮО, за умовами якого ТОВ "ФУДТОРГ" надано кредит у сумі 1 000 000, 00 грн.
Належне виконання ТОВ "ФУДТОРГ" своїх зобов`язань за договором про відкриття кредитної лінії №18-В/12/27/ЮО забезпечується фінансовою порукою ТОВ "КАПІТЕЛЬ-ІНЖИНІРИНГ", на підставі договору поруки №б/н від 12.10.2012.
Відповідно до пп.1.1, 6.1. договору про відкриття кредитної лінії №18-В/12/27/ЮО, ТОВ "ФУДТОРГ" зобов`язався своєчасно здійснювати повернення кредиту та сплачувати нараховані проценти.
Пунктом 4.1. договору поруки №б/н від 12.10.2012 встановлено, що ТОВ "ФУДТОРГ" та ТОВ "КАПІТЕЛЬ-ІНЖИНІРИНГ" відповідають перед ПАТ "ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ" як солідарні боржники.
22.09.2015 між ПАТ "ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ" та ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС" укладено договір факторингу №2.
Умовами вказаного вище договору передбачено, що ПАТ "ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ" відступило, а ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС" набуло усі права за договором про відкриття кредитної лінії №18-В/12/27/ЮО від 12.10.2012, включаючи право грошової вимоги на отримання від ТОВ "АМСТОР" основної суми заборгованості, процентів, та будь-яких і всіх інших грошових коштів незалежно від того, чи існують вони зараз, чи виникнуть у майбутньому.
Загальна сума права вимоги, що була відступлена складає:
- сума основної заборгованості - 1 000 000, 00 доларів США;
- сума процентів за користування кредитними коштами - 276 388, 93 доларів США;
- сума заборгованості щодо сплати штрафів, пені, неустойки - 11 710 732, 28 гривень.
01.06.2016 між ПАТ "СБЕРБАНК" та ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС" укладено договір про відступлення прав за договором поруки.
03.06.2016 між ПАТ "СБЕРБАНК" (далі - Кредитор), ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС" (далі - Новий Кредитор) та ТОВ "КАПІТЕЛЬ-ІНЖИНІРИНГ" укладено договір про заміну сторони у договорі поруки №б/н від 12.10.2012.
Умовами договору про заміну сторони у договорі поруки №б/н від 12.10.2012 змінено сторону у договорі поруки №б/н від 12.10.2012, а саме з ПАТ "СБЕРБАНК" на ТОВ "ФК"АВУАР - СЕРВІС".
У зв`язку з частковим задоволенням кредиторських вимог за рахунок звернення на предмет іпотеки, та укладенням угоди про зменшення заборгованості, борг ТОВ "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ" перед ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС" за Договором про відкриття кредитної лінії № 18-В/12/27/ЮО від 12.10.2012 на даний час складає:
- сума основної заборгованості - 25 141 637, 00 гривень;
- сума процентів за користування кредитними коштами - 6 948 870, 15 гривень;
- сума заборгованості щодо сплати штрафів, пені, неустойки - 10 696 995, 52 гривень.
Станом на теперішній час загальний розмір заборгованості боржника перед кредитором за вказаними вище договорами складає суму у розмірі 938 236 951, 79 грн., що складається з:
- суми основної заборгованості - 842 300 976, 50 грн.;
- суми заборгованості щодо сплати неустойки - 95 935 975, 29 грн.
Згідно повідомлення №6 від 30.04.2020 боржника та відомостей №02-03/155 від 24.04.2020 розпорядника майна встановлено, що розпорядником майна та боржником визнано грошові вимоги ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС" на суму 4 204, 00 грн. (судовий збір) з віднесенням до 1 - ї черги задоволення вимог кредиторів, на суму 842 300 976, 50 грн. (основна заборгованість) - 4 черга задоволення вимог кредиторів та на суму 95 935 975, 29 грн. (неустойка) - 6 черга задоволення вимог кредиторів.
Враховуючи вищевикладене, господарський суд Дніпропетровської області прийшов до висновку про необхідність визнання грошових вимог ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС", м. Київ до Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353 на суму 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 842 300 976, 50 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів та на суму 95 935 975, 29 грн. - 6 черга задоволення вимог кредиторів.
2. Товариства з обмеженою відповідальністю "АМСТОР", м. Дніпро про грошові вимоги на суму 17 970, 97 грн. та судового збору у розмірі 4 204, 00 грн.
Дані вимоги підтверджуються наступним.
04.03.2015 між Товариством з обмеженою відповідальністю "АМСТОР" (далі - Орендар) та Товариством з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ" (далі - Суборендар) укладено договір суборенди №04.03.15-8 нежитлового приміщення.
Пунктом 1.1. вказаного вище договору передбачено, що Орендар передає, а Суборендар приймає в строкове платне користування частину нежитлового приміщення, яке знаходиться в будівлі, розташованій за адресою: 49038, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Ленінградська, 27 (далі - Майно). Майно передається в суборенду з метою перебування органу управління суборендаря та виконання ним посадових обов`язків і статутних функцій.
Пунктом 1.2. вказаного вище договору встановлено, що договір набирає чинності з 04 березня 2015 року і діє до 31 січня 2016 року включно. Якщо за 30 календарних днів до закінчення строку дії Договору, жодна зі Сторін не заявить про зміну його умов або припинення, Договір вважається автоматично пролонгованим на наступні 23 місяці на тих же умовах.
Орендна плата перераховується Суборендарем на поточний рахунок Орендаря в розмірі 100 % щомісяця не пізніше 10 (десятого) числа місяця, наступного за звітним, відповідно до наданих Орендарем рахунків (п.3.2. договору суборенди №04.03.15-8 нежитлового приміщення).
Згідно п.3.5. договору суборенди №04.03.15-8 нежитлового приміщення від 04.03.2015 передбачено, що у разі припинення (розірвання) договору оренди Суборендар сплачує всі платежі, передбачені умовами даного договору, до дня повернення Майна за Актом повернення включно. Закінчення строку дії договору оренди не звільняє Суборендаря від обов`язку сплатити заборгованість за всіма платежами, передбаченими умовами даного договору, якщо такі виникли, у повному обсязі, ураховуючи санкції.
Пунктом 5.2. вказаного вище договору передбачено, що Суборендар зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі перераховувати на поточний рахунок Орендаря орендну плату до 10 числа наступного за звітним, плату за утримання до 15 числа поточного місяця та інші, обумовлені Додатковими угодами платежі, пропорційно займаній Суборендарем площі шляхом щомісячних перерахувань відповідно до наданих Орендарем рахунків та надавати Орендареві інформацію про перерахування зазначених платежів.
04.03.2015 між ТОВ "АМСТОР" та ТОВ "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ" підписано акт приймання - передачі орендованого Майна.
Так, у ТОВ "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ" виникла заборгованість зі сплати орендних платежів у розмірі 17 970, 97 грн. за період з березня 2015 по лютий 2020, що підтверджується:
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №164 від 31.03.2015 на суму 270, 97 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №490 від 30.04.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №756 від 31.05.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №1040 від 30.06.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №1297 від 31.07.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №1990 від 31.08.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №2315 від 30.09.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №2596 від 31.10.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №3100 від 30.11.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №3450 від 31.12.2015 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №21 від 31.01.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №395 від 29.02.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №87 від 31.03.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №127 від 30.04.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №165 від 31.05.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №201 від 30.06.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №228 від 31.07.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №292 від 31.08.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №329 від 30.09.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №366 від 31.10.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №395 від 30.11.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №439 від 31.12.2016 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №11 від 31.01.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №46 від 28.02.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №83 від 31.03.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №109 від 30.04.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №150 від 31.05.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №184 від 30.06.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №219 від 31.07.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №253 від 31.08.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №286 від 30.09.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №322 від 31.10.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №349 від 30.11.2017 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №384 від 31.12.2017 на суму 300, 0 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №2 від 31.01.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №37 від 28.02.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №72 від 31.03.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №108 від 30.04.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №143 від 31.05.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №178 від 30.06.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №214 від 31.07.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №248 від 31.08.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №283 від 30.09.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №323 від 31.10.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №360 від 30.11.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №396 від 31.12.2018 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №1 від 31.01.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №38 від 28.02.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №74 від 31.03.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №114 від 30.04.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №152 від 31.05.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №189 від 30.06.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №228 від 31.07.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №267 від 31.08.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №302 від 30.09.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №336 від 31.10.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №369 від 30.11.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №400 від 31.12.2019 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №2 від 31.01.2020 на суму 300, 00 грн.;
- актом здачі - прийняття робіт (надання послуг) №32 від 29.02.2020 на суму 300, 00 грн.
Статтею 526 Цивільного кодексу України та ст. 193 Господарського кодексу України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору, вимогами кодексів та інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог -відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вживати усіх необхідних заходів для належного виконання нею зобов`язань.
Згідно ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами.
Боржником визнано грошові вимоги ТОВ "АМСТОР" на суму 4 204, 00 грн. (судовий збір) з віднесенням до 1 - ї черги задоволення вимог кредиторів, на суму 17 970, 97 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів.
У зв`язку з вищевикладеним, господарський суд Дніпропетровської області прийшов до висновку про необхідність визнання грошових вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "АМСТОР", м. Дніпро до Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353 на суму 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 17 970, 97 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів.
Враховуючи, що грошові вимоги конкурсних кредиторів розглянуті господарським судом, суд вважає за необхідне зобов`язати розпорядника майна організувати та провести перші загальні збори кредиторів, встановити дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів, а також дату проведення підсумкового судового засідання у справі.
Керуючись ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 44, 45, 46, 47, 48, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
Визнати грошові вимоги ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "АВУАР-СЕРВІС", м. Київ до Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353 на суму 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 842 300 976, 50 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів та на суму 95 935 975, 29 грн. - 6 черга задоволення вимог кредиторів.
Визнати грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "АМСТОР", м. Дніпро до Товариства з обмеженою відповідальністю "КАПІТЕЛЬ - ІНЖИНІРИНГ", 49038, м. Дніпро, вул. Ленінградська, буд. 27, код ЄДРПОУ 35204353 на суму 4 204, 00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 17 970, 97 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів.
Зобов`язати розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Ципляка П.С. протягом 10 днів з дня постановлення ухвали за результатами проведення попереднього засідання відповідно до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організувати їх проведення.
Встановити дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів - до 19.06.2020.
Встановити дату підсумкового судового засідання у справі - 23.07.2020 на 11:00 год., зал судових засідань № 3-201.
Зобов`язати розпорядника майна надати до дати підсумкового судового засідання до господарського суду Дніпропетровської області протокол зборів та засідання комітету кредиторів щодо подальшої судової процедури відносно боржника, висновок щодо фінансового та майнового становища боржника, баланс боржника на останню звітну дату.
Зобов`язати боржника надати до справи про банкрутство баланс на останню звітну дату.
Визнати обов`язковою явку у судове засідання розпорядника майна, представників боржника та кредиторів.
Зобов`язати розпорядника майна Ципляка П.С. повідомити боржника та кредиторів по даній справі про дату підсумкового судового засідання по даній справі; докази повідомлення подати для долучення до матеріалів справи.
Рекомендувати учасникам справи, у зв`язку з відсутністю фінансування суду, вихідну кореспонденцію отримувати особисто в суді або через систему "Електронний суд".
Роз`яснити сторонам:
для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
1. Зареєструватись в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.
2.Подати до суду заяву про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці.
Ухвала набирає законної сили з 19.05.2020 та може бути оскаржена до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області, у строк, визначений ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст ухвали складено - 20.05.2020.
Суддя Н.М. Камша