ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
30 травня 2019 року № 755/18484/17
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи ( у письмовому провадженні) адміністративну справу
за позовом
ОСОБА_1
до третя особа без самостійних вимог
Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві в особі Ліквідаційної комісії ГУМВС України в місті Києві Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
про
визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА _1 (далі також - позивач, ОСОБА_1 ) звернулась до Дніпровського районного суду міста Києва з позовом до Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві в особі Ліквідаційної комісії ГУМВС України в місті Києві (далі також - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі також - третя особа) в якому, з урахуванням заяви про зменшення розміру позовних вимог, просить:
- визнати бездіяльність відповідача - Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві в особі Ліквідаційної комісії ГУ МВС України в місті Києві щодо не виготовлення для перерахунку пенсії нової довідки про розмір грошового забезпечення, з врахуванням всіх складових грошового забезпечення, передбачених чинним законодавством станом на 01 січня 2016 року позивачу протиправною та зобов`язати, перерахувати розмір грошового забезпечення позивача - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 р. №988, та згідно з наказом МВС від 06.04.2016 року №260, оформити належним чином та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві довідку з повною реальною інформацією за формою, встановленою додатком 2 до Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 №45 та ст. 59 Закону України від 01.07.2014 №1556-VII «Про вищу освіту» із зазначенням основних і додаткових видів грошового забезпечення у таких розмірах:
- посадовий оклад - 4000 гривень;
- оклад за звання полковник поліції - 2400 грн.;
- надбавка за вислугу років (30% посадового окладу, окладу за звання) - 1920 гривень;
- доплата за науковий ступінь 25% - 1000 гривень;
- доплата за вчене звання 25% - 1000 гривень;
- премія (78,6% посадового окладу, окладу за звання, надбавок) - 8 111, 52 гривень;
- одноразові додаткові види: одноразова вихідна допомога при звільненні - 32 298,36 гривень з рахунку ділення на 24 загальної суми - 32 298,36 / 24 = 1 345, 77 гривень.
Загальна сума грошового забезпечення - 19 777, 29 гривень з 01.01.2016 року, тобто з дати виникнення права на перерахунок.
Встановити судовий контроль за виконанням судового рішення шляхом зобов`язання відповідача подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Ухвалою Дніпровського районного суду міста Києва від 20 лютого 2018 року ухвалено адміністративну справу №755/18484/17 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві в особі Ліквідаційної комісії Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві, третя особа Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії передати на розгляд до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 12.06.2018 визначено суддю Маруліну Л.О. для розгляду адміністративної справи №755/18484/17.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19.06.2018 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу термін для усунення недоліків.
Після виправлення недоліків позовної заяви, Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.07.2018 про прийняття позовної заяви та відкриття провадження у справі № 755/18484/17 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до ст. ст. 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зазначеною Ухвалою відповідачу надано термін для подання до суду відзиву на позовну заяву, позивачу термін для подання відповіді на відзив.
Сторонам зазначеною Ухвалою роз`яснено суть статей 162-164, 166-167 Кодексу адміністративного судочинства України та зазначено, що згідно з частиною восьмою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, а у випадку розгляду справи з повідомленням (викликом) учасників справи - також заслуховує їхні усні пояснення. Судові дебати не проводяться.
Відповідно до пояснень в позовній заяві, позивачем зазначено, що Ліквідаційною комісією складено та подано до Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії, в яку протиправно не включено всі види грошового забезпечення, які нараховувались позивачу під час проходження служби. На думку позивача, Ліквідаційна комісія створила передумови для неврахування надбавок та премії під час перерахунку пенсії, чим порушила її конституційні права та гарантії на належний соціальний захист.
Відповідно до Відзиву відповідача, який подано через канцелярію суду 14.08.2018, в якому останній зазначає, що відповідач діяв в межах чинного законодавства, так як ним було підготовлено та направлено до ГУ ПФУ в м. Києві довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії відповідно до частини третьої ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб», Постанови КМУ від 11.11.2015 № 988, наказу МВС України від 06.04.2016 №260. Також останнім вказано, що в довідці було вказано усі необхідні розміри видів посадових окладів відповідно до займаної в минулому посади позивачем, що відповідає постанові КМ України від 13.02.2008 № 45, зважаючи на зазначене відповідачем не було порушено прав позивача, а позов не може бути задоволеним.
Третьою особою своїх заперечень або пояснень по суті справи не надано.
Через канцелярію суду 03.01.2019 надійшло клопотання позивача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.01.2019 відмовлено в задоволенні вказаного клопотання, посилаючись на пункт 2 частини першої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України.
Дослідивши матеріалі справи, судом встановлено наступне.
ОСОБА_1 є пенсіонером органів внутрішніх справ України з 2009 року, перебуває на обліку в Головному управління Пенсійного фонду України в. Києві та отримує пенсію за вислугу років, призначену відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та обчислено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу».
15.11.2017 позивач, звернувшись до ГУ ПФУ в м .Києві дізналась, що довідка про розмір грошового забезпечення для перерахування пенсії, яка була направлена відповідачем та містить суттєві заниження розмірів надбавок за науковий ступінь, вчене звання, також не враховано надбавку за специфічні умови проходження служби та вихідна допомога при звільненні.
У зв`язку з чим 20.11.2017 позивачем було направлено запит до відповідача щодо порушення діючого законодавства, яке гарантує дотримання соціальних гарантій колишніх працівників правоохоронних органів, з вимогою надати нову Довідку з повною реальною інформацією у відповідності до чинного законодавства, зазначеного у запиті.
23.11.2017 позивач отримала лист від відповідача, в якому останній повідомляє, що в наданій пенсійному органу Довідці враховані всі необхідні розміри грошового забезпечення та надбавки, які відповідають постанові КМ України № 45, № 988-15 та Наказу № 260.
Позивач вважає, що дані зазначення грошових забезпечень та надбавок не відповідають нормам чинного законодавства, а тому порушують її законні права та інтереси, у зв`язку із чим остання звернулась з даним адміністративним позовом до суду.
Оцінивши подані сторонами документи і матеріали, належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд приходить до наступних висновків..
12 березня 2018 року рішенням Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду прийнято рішення у зразковій справі № 802/2196/17-а, тому, враховуючи положення частини третьої статті 291 Кодексу адміністративного судочинства України при ухваленні рішення у типовій справі, яка відповідає ознакам, викладеним у рішенні Верховного Суду за результатами розгляду зразкової справи, суд враховує правові висновки Верховного Суду викладені у рішенні за результатами розгляду зразкової справи.
Висновки Верховного Суду у цій зразковій справі належить застосовувати в адміністративних справах щодо звернення пенсіонерів органів внутрішніх справ, яким призначено пенсію згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ», до суду з адміністративними позовами щодо виготовлення та направити до органів Пенсійного фонду України нової довідки про розмір грошового забезпечення із зазначенням основних і додаткових видів грошового забезпечення.
Відповідно до положень статті 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, є Закон України від 09.04.1992 «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Закон № 2262-ХІІ).
Законом № 2262-ХІІ держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.
Положеннями частини другої статті 51 Закону № 2262-ХІІ передбачено, що перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії.
З урахуванням змін в грошовому забезпеченні, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988 (набрала чинності 02 грудня 2015 року), у позивача виникло право на перерахунок пенсії з 01 січня 2016 року.
Відповідно до приписів частин третьої, четвертої статті 63 Закону № 2262-ХІІ (у редакції, чинній на момент виникнення права на перерахунок пенсії) перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.
Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.
Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 (далі також - Порядок № 45, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Пунктом 1 Порядку № 45 передбачено, що перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.
Відповідно до абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45 додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.
Згідно з даними довідки від 15.06.2017 року за № 41673, яка включає такі дані:
- посадовий оклад 4000 гривень;
- оклад за звання 2400 гривень;
- доплата за науковий ступінь 10% - 400 гривень;
- доплата за вчене звання 5% - 200 гривень;
- надбавка за вислугу років 30% -1920 гривень:
- премія 78,6% - 7011,12 гривень.
Всього: 15 931,12 гривень.
15.11.2017 позивач звернулась до ГУ ПФ України в м. Києві із проханням надати їй копії матеріалів за пенсійною справою №2603008564 щодо нарахування пенсії після звільнення (копії додаються).
З копії грошовою атестату № 150 КНУВС від 17.09.2009 позивачу стало відомо, що вона мала наступні складові грошового забезпечення:
- посадовий оклад 1600,00 гривень;
- оклад за спеціальним званням 135,00 гривень;
- доплата за науковий ступінь25% - 400 гривень;
- доплата за вчене звання25% - 400 гривень;
- відсоткову надбавку за вислугу років у розмірі 30% -520,50 гривень;
- надбавка за виконання особливо важливих завдань у розмірі 50% - 1127,75 гривень;
- премія 28,68% - 1199,81 гривень;
- одноразова вихідна допомога при звільнені 32 298,36 гривень.
Зважаючи на вказане, позивач зазначає, що враховуючи Наказ МВС України №260 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання», відповідно до п. 3 розділу І Порядку до складу грошового забезпечення входять:
- посадовий оклад;
- оклад за спеціальним званням;
- щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер):
- премії:
- одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Таким чином, виходячи з викладеного, грошове забезпечення позивача, на її думку, має становити:
Основні види: посадовий оклад 4000 грн.; оклад за спеціальним званням 2400 грн.
Додаткові види: надбавка за стаж служби 1920 грн.; надбавка за виконання особливо важливих завдань 4160 грн.; доплата за науковий ступінь доктора наук 1 000 грн.; доплата за вчене звання доцента 1 000 грн.
Окрім того, підпунктами 3, 4 пунктами 4 Наказу МВС № 110 від 13.02.2017 року «Про затвердження умов оплати праці працівників закладів та установ, що належать до сфери управління Національної поліції України» встановлено, що працівникам установлюються доплати за вчене звання доцента, старшого наукового співробітника - у граничному розмірі 25 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати) та за науковий ступінь доктора наук - у граничному розмірі 25 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати).
Премія, відповідно до довідки Ліквідаційної комісії ГУ МВС України в м. Києві від 15.06.2017 року №41673 7 011, 12 грн. коп.
Одноразова вихідна допомога при звільнені 32 298,36 грн.
Середня сума грошового забезпечення 1345, 77 грн.
Загальна сума грошового забезпечення 22 826, 89 грн.
З урахуванням приписів абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45, суд зазначає, що оскільки надбавки за виконання особливо важливих завдань, за роботу в умовах режимних обмежень та за оперативно-розшукову діяльність, які отримував позивач на момент виникнення у нього права на перерахунок пенсії, вже не виплачувались, тому ця надбавка правомірно та обґрунтовано не вказана у довідці про розмір грошового забезпечення, що видана позивачу.
У свою чергу у межах спірних правовідносин позивач ставить питання щодо включення основних і додаткових видів грошового забезпечення інші виплати (грошової допомоги на оздоровлення, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та одноразової грошової допомоги при звільненні,), з яких сплачено страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування. Однак, суд визнає доводи позивача з цього приводу безпідставними. Постановою №988 та Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей" зазначені додаткові види грошового забезпечення для поліцейських не передбачені, відповідно, і не визначені розміри зазначених надбавок.
Згідно з пунктом 5 Порядку для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів: посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням; надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі; щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок; інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію; щомісячні надбавки за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 р. для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства. Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.
При цьому, пунктом 4 Постанови №988 встановлено, що керівникам органів, закладів та установ Національної поліції в межах затверджених для них асигнувань на грошове забезпечення надано право установлювати, зокрема, надбавку за специфічні умови проходження служби в поліції в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за стаж служби, здійснювати преміювання поліцейських відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби.
Тобто, вказані надбавки та премія не є обов`язковими, їх встановлення є правом керівника поліції, реалізація якого залежить від асигнувань на грошове забезпечення; а конкретний розмір вказаних надбавок та премій Постановою №988 не визначений.
На виконання Постанови №988 Міністерством внутрішніх справ України 06 квітня 2016 року прийнято наказ №260 "Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання" (далі по тексту - Наказ №260), який визначає критерії виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції.
Відповідно до абзацу другого пункту 4 розділу ІІ Наказу №260 розмір надбавки та премії встановлюється кожному поліцейському індивідуально, залежно від специфіки умов проходження служби (успішне виконання повноважень, якість, складність, обсяг та важливість виконуваних завдань, залучення до розробки проектів нормативно-правових актів тощо) на підставі мотивованого подання керівника структурного підрозділу відповідного органу поліції та оголошується наказом по особовому складу.
Оскільки на момент виникнення у позивача права на перерахунок пенсії станом на 01 січня 2016 року інші виплати (грошові (матеріальні) допомоги на оздоровлення, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та одноразової грошової допомоги при звільненні), з яких сплачено страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування не виплачувались, підстави для включення цих доплат до розрахунку його грошового забезпечення для перерахунку пенсії відсутні.
Вказана правова позиція викладена у рішенні Верховного Суду від 12 березня 2018 року № Пз/9901/1/18 802/2196/17-а.
Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Зважаючи на викладене вище, вимоги діючого законодавства, висновки Верховного Суду у судовому рішенні, прийнятому по зразковій справі, суд вважає позовні вимоги ОСОБА_1 безпідставними та необґрунтованими, а тому такими, що не підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить із того, що відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України лише при задоволенні позову судові витрати покладаються на суб`єкта владних повноважень. Враховуючи, що судом не встановлено підстав для задоволення позову, відповідно й відсутні підстави для вирішення питання щодо повернення позивачу судових витрат.
На підставі викладеного, керуючись ст. 6, 8, 9, 19, 77, 241 - 247 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до ГУ МВС України в м. Києві в особі Ліквідаційної комісії Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у місті Києві, третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно ч. 1 ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України. апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
У відповідно до пп. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Відповідно до пункту 4 частини п`ятої статті 246 Кодексу адміністративного судочинства України:
Позивач: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ;
Відповідач: ГУ МВС України в м. Києві в особі Ліквідаційної комісії Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у місті Києві, 01601, м. Київ, вулиця Володимирська, 15, код ЄДРПОУ 08592201;
Третя особа без самостійних вимог: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, 04053, місто Київ, вулиця Бульварно-Кудрявська, 16, код ЄДРПОУ 42098368.
Суддя Л.О. Маруліна