ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
27 лютого 2019 року Чернігів Справа № 825/1627/18
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді - Кашпур О.В.
розглянувши у письмовому провадженні заяву ОСОБА_1 щодо контролю виконання судового рішення по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області про визнання дій протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчини певні дії,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА _1 звернувся до суду із заявою в якій просить суд контролювати виконання рішення/ухвали суду, оскільки надані відповідачем докази виконання не є належними (а.с. 127).
Дослідивши матеріали заяви, суд вважає, що вона підлягає поверненню ОСОБА_1 без розгляду, виходячи з наступного.
Порядок здійснення судового контролю за виконанням судового рішення визначає стаття 382 КАС України, відповідно до частини першої, якої, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Водночас зазначена стаття не визначає особливих вимог щодо форми та порядку подання заяви про здійснення судового контролю, тому суд вважає, що до такої заяви застосовуються загальні вимоги для заяв з процесуальних питань, які наведені в статті 167 КАС України.
Відповідно до ч. 1 ст. 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити:
1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;
2) найменування суду, до якого вона подається;
3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;
4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;
5) підстави заяви (клопотання, заперечення);
6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);
7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
Як вбачається із заяви ОСОБА_1, вона не відповідає наведеним вище вимогам, адже не містить в собі місце проживання чи перебування заявника, найменування суду, до якого вона подається. Найголовніше вона не містить змісту питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника, а також підстави такої заяви. ОСОБА_1 не поставлено перед судом питання, яке має бути вирішено судом, або це питання в порядку ст. 382 КАС України, або в порядку іншої статті процесуального кодексу.
Згідно із ч. 2 ст. 167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Враховуючи наведені вище обставини, суд вважає заява ОСОБА_1, через те що вона не відповідає вимогам ч. 1 ст. 167 Кас України і ці недоліки не дають можливості її розглянути, підлягає поверненню заявнику без розгляду.
Керуючись статтями 167, 243, 248 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Повернути без розгляду заяву ОСОБА_1 щодо контролю виконання судового рішення по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області про визнання дій протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчини певні дії.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у строк, передбачений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.В. Кашпур