ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
18 травня 2017 року К/800/17043/17
Суддя Вищого адміністративного суду України Голубєва Г.К.,
розглянувши касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області
на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2016 р.
та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 27 квітня 2017 р.
по справі № 803/1638/16
за позовом Державного підприємства "Камінь-Каширське лісове господарство"
до Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області
про скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В :
Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області подало касаційну скаргу до Вищого адміністративного суду України.
Дана касаційна скарга підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Відповідно до ч. 5 ст. 213 КАС України до касаційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.
З 01.09.2015 року набрав чинності Закон України від 22.05.2015 року №484-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», яким внесено зміни до Закону України від 08.07.2011 року №3674-VІ «Про судовий збір».
Як встановлено пп. 3 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI «Про судовий збір», в редакції Закону України від 22.05.2015 року № 484-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду, ставка судового збору встановлена у такому розмірі: 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
До касаційної скарги скаржником не додано квитанцію про сплату судового збору, проте заявлено клопотання про звільнення від його сплати у зв’язку з тим, що майновий стан скаржника не дозволяє виділити кошти на сплату судового збору.
Відповідно до ч. 1 ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Крім того, ст. 8 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Розглянувши заявлене клопотання, суд приходить до висновку про відсутність підстав для його задоволення.
Згідно частини 3 статті 214 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Керуючись ст. ст. 108, 165, 213, 214 КАС України, -
УХВАЛИВ:
1. Відмовити в задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області про звільнення від сплати судового збору за подання касаційної скарги.
2. Залишити касаційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області без руху.
3. Встановити скаржнику строк до 19 червня 2017 року для усунення недоліків касаційної скарги.
Суддя Г.К. Голубєва