Справа № 214/1563/17
3/214/619/17
П О С Т А Н О В А
Іменем України
20 квітня 2017 року суддя Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1, розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності, які надійшли від Головного управління держпраці у Дніпропетровській області Державної служби України з питань праці (держпраці України) щодо притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, директора ПП "ІНПОСТ", РНОКПП НОМЕР_1, проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3. кв. 37,
за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 41 ч. 1 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 55/4.7-4 ОСОБА_2. допустила порушення вимог ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що полягає у наступному.
У порушення вимог ст.. 29 КЗпПУ в наказах про прийом на роботу відсутні дані щодо умов праці. Так, наприклад, вибірково:
Наказ про прийом на роботу ОСОБА_3 №18 від 03.09.2016р.,
наказ про прийом на роботу ОСОБА_4№17 від 25.07.2016р.,
наказ про прийом на роботу ОСОБА_5№16 від 25.07.2016р.
У порушення вимог ст.. 29 КЗпПУ відсутні дані щодо ознайомлення працівників із правилами внутрішнього трудового розпорядку.
У порушення вимог п 2.5. «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» (надалі – Інструкція №58) на підприємстві не заведені особові картки ф. П-2 і, як наслідок, працівники не ознайомлюються із записами в трудових книжках під особистий підпис.
У порушення абз.3 п. 7.1. Інструкції №58 в книзі обліку руху трудових книжок у більшості працівників не зазначені серії і номер трудових книжок. Типова форма №П-10 книги обліку руху трудових книжок і вкладишів до них затверджена наказом Мінстату України №277 від 27.10.1995р. На ПП «ІНПОСТ» у стовпчику 9 «Розписка відповідальної особи, яка приймала або заповнювала трудову книжку чи вкладиш» підписи проставлені працівниками, які є власниками трудових книжок.
Записи в трудові книжки працівників внесені із порушенням П.2.14 Інструкції №58 : «У графі 3 розділу «Відомості про роботу» як заголовок пишеться повне найменування підприємства…».
Відповідно до ч.1 ст. 53 КЗпПУ «Напередодні святкових і неробочих днів (стаття 73) тривалість роботи працівників, крім працівників, зазначених у статті 51 КЗпПУ, скорочується на одну годину як при п’ятиденному, так і при шестиденному робочому тижні». У порушення вимог ч.1 ст. 53 КЗпПУ у квітні 2015р. (30 квітня), у травні 2015р. (8 травня), у жовтні 2015р. (13 жовтня), у березні 2016р. (12 березня), у серпні 2016р. (23 серпня) , у жовтні 2016р. (13 жовтня) в табелях обліку робочого часу зазначено по 8 робочих годин замість 7.
Типова форма табелів обліку робочого часу (№ П-5 ) затверджена наказом Держкомстату України № 489 від 5 грудня 2008 р. В типовій формі затверджені умовні позначення, якими зазначають використання робочого часу.
Перевіркою табелів обліку робочого часу встановлено наступне:
в дні щорічних відпусток працівників, відпусток без збереження заробітної плати в клітинках відсутні будь-які позначення (клітинки не заповнюються).
Згідно перевірених наказів ОСОБА_5 працювала з 01.08.16р. по 31.12.16р. , ОСОБА_4 - з 01.08.16р. по 01.09.16р., ОСОБА_3 – з 04.08.16р. по 05.09.16р. та ОСОБА_6 – з 26.05.16р. по 24.06.16р. В табелях обліку використання робочого часу за відповідні періоди прізвища цих працівників відсутні.
Має місце недостовірний облік виконуваної працівниками роботи, що ускладнює контроль за використанням робочого часу та розрахунком заробітної плати. Зазначене є порушенням вимог ч.2 ст.30 ЗУ «Про оплату праці».
Крім того, в наказах про надання щорічних відпусток не зазначено період, за який надається відпустка. Так, наказ №17/02 від 17.02.16р. про надання відпусток ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, наказ №01/07 від 01.07.16р. про надання відпусток ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12І, ОСОБА_13, наказ №30/06 від 30.06.16р. про надання відпустки ОСОБА_14
Штатними розкладами за 2015, 2016, 2017 встановлено надбавки (доплати) інспектора по кадрам, головного бухгалтера, бухгалтера. Згідно рішення власника на директора підприємства ОСОБА_2 з 01.01.2013р. покладено виконання обов’язків інспектора з кадрів та бухгалтера, з виконанням функції головного бухгалтера. Тобто, фактично має місце суміщення професій. Штатними розкладами за січень-травень 2015 р., червень-грудень 2015р., січень-травень 2016 р., червень-грудень 2016р. та січень-травень 2017р. передбачено проведення надбавок (доплат). Перевіркою розрахунково-платіжних відомостей встановлено, що нарахування заробітної плати ОСОБА_2 протягом 2015-2017рр. проводиться однією сумою, без зазначення сум доплат. Крім того, наприклад, штатним розкладом за січень-травень 2015р. директору підприємства встановлено посадовий оклад 1700,00 грн. У квітні 2015р., за повний відпрацьований місяць, директору ОСОБА_2, нараховано 2800,00 грн. за посадовим окладом.
Прізвище ОСОБА_5 , яка працювала з 01.08.16р. по 31.12.16р. відсутнє у розрахунково-платіжних відомостях за жовтень – грудень 2016р., ОСОБА_6, який працював з 26.05.16р. по 24.06.16р. відсутнє у розрахунково-платіжних відомостях за травень-червень 2016р. Має місце недостовірний бухгалтерський облік, що є порушенням ч.2 ст. 30 ЗУ « Про оплату праці».
Чинним трудовим законодавством установлено правило (ст. 67 КЗпПУ), відповідно до якого у разі, коли святковий або неробочий день збігається з вихідним днем, то вихідний день переноситься на наступний день (після святкового або неробочого дня). Відповідно до частини першої статті 73 КЗпП, встановлені святкові дні: 1 січня – Новий рік, 7 січня – Різдво Христове, 8 березня – Міжнародний жіночий день, 1 і 2 травня – ОСОБА_6 міжнародної солідарності трудящих, 9 травня – ОСОБА_15, 28 червня – ОСОБА_16 України, 24 серпня – ОСОБА_16 незалежності України.
Згідно з частиною другою статті 73 КЗпП робота також не провадиться в неробочі дні (дні релігійних свят): 7 січня — Різдво Христове; один день (неділя)— Пасха (Великдень); один день (неділя) — Трійця.
Відповідно до ст. 71 КЗпПУ «Робота у вихідні дні використовується у виняткових випадках, визначених ч.2 ст. 71 КЗпПУ. Залучення працівників до роботи у вихідні дні провадиться за письмовим наказом власника або уповноваженого ним органу.
Перевіркою табелів обліку робочого часу встановлено, що в табелях обліку використання робочого часу деяким працівникам в перенесені вихідні дні зазначено години роботи. Так, 1 червня 2015р. ( перенесений вихідний – Трійця 31 травня), 29 червня 2015р.( перенесений вихідний – ОСОБА_16 28 червня) 28 червня), 9 осіб ( ОСОБА_2, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_10, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 ) відпрацювали по 8 годин.
29 червня 2016 року (перенесений вихідний – ОСОБА_16 28 червня) 9 осіб ( ОСОБА_2, ОСОБА_11, ОСОБА_17,
ОСОБА_10, ОСОБА_13 Ю, ОСОБА_14, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) відпрацювали по 8 годин. При цьому накази про залучення працівників до роботи у вихідний день відсутні.
Робота у вихідний день може компенсуватися, за згодою сторін, наданням іншого дня відпочинку або у грошовій формі у подвійному розмірі. У порушення вимог ст. 72 КЗпПУ працівникам не компенсовано роботу у вихідний день.
У порушення вимог ст. 107 КЗпПУ відсутні дані щодо надання 9 працівникам (ОСОБА_2, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_10, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.), які працювали у святковий день 14 жовтня 2015р., іншого дня відпочинку або у грошовій формі у подвійному розмірі.
У порушення вимог ч.5 ст. 79 КЗпПУ відсутні письмові повідомлення працівників про дату початку відпустки не пізніше ніж за 2 тижні.
Відповідно до ст.. 24 ЗУ « Про відпустки» : «За бажанням працівника частина щорічної відпустки замінюється грошовою компенсацією. При цьому тривалість наданої працівникові щорічної та додаткових відпусток не повинна бути менше ніж 24 календарних дні». У порушення зазначеної норми, у грудні 2015р. 6 працівникам (ОСОБА_2, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) було нараховано заробітну плату за час відпустки, але щорічні відпустки не надавались. У липні 2015р. ОСОБА_12 нараховано 1120,23 грн, ОСОБА_13 – 947,07 грн. Грошову компенсацію за час відпустки було видано працівникам згідно їх заяв.
Ст. 26 ЗУ «Про відпустки» обумовлено: «За сімейними обставинами та з інших причин працівнику може надаватися відпустка без збереження заробітної плати на термін, обумовлений угодою між працівником та власником або уповноваженим ним органом, але не більше 15 календарних днів на рік». Для перевірки надані друковані шаблонні заяви на надання відпусток без збереження заробітної плати. У порушення зазначеної статті працівникам надавались відпустки без збереження заробітної плати значної тривалості, а саме:
У 2015 році:
Згідно наказу №1/1 від 31.12.2014р. 8 працівникам підприємства (ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_10, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) надано відпустку без збереження заробітної плати з 01.01.15р.по 31.01.15р. включно ( разом 31 календарний день); згідно наказу №2/2 від 02.02.2015р. 3 працівникам ( ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) надано відпустку без збереження заробітної плати з 02.02.15р.по 27.02.15р. включно ( разом 26 календарних днів); згідно наказу №31/08 від 31.08.15р. ОСОБА_14 надано відпустку без збереження заробітної плати з 01.09.15р.по 04.09.15р. включно ( разом 4 календарних дні ); згідно наказу №04/09 від 04.09.15р. ОСОБА_13 надано відпустку без збереження заробітної плати з 07.09.15р.по 14.09.15р. включно ( разом 8 календарних днів ); згідно наказу №13/10 від 13.10.15р. ОСОБА_10 надано відпустку без збереження заробітної плати з 14.09.15р.по 23.09.15р. включно ( разом 10 календарних днів ).
У 2016 році:
Згідно наказу №26/02 від 26.02.16р. ОСОБА_12 надано відпустку без збереження заробітної плати на 29.02.16р. (1 к.д.); згідно наказу №16/02 від 16.02.16р. ОСОБА_13 надано відпустку без збереження заробітної плати з 17.02.16р. по 24.02.16р. (8 к.д.); згідно наказу №12/02 від 12.02.16р. 3 працівникам надано відпустку без збереження заробітної плати : ОСОБА_7М з 15.02.16р. по 19.02.16р. (5 к.д.), ОСОБА_8 з 15.02.16 по 26.02.16р. (12 к.д.), ОСОБА_9 з 15.02.16р. по 25.02.16р. (11 к.д.); згідно наказу №29/01 від 29.01.16р. ОСОБА_14 надано відпустку без збереження заробітної плати з 01.02.16р. по 05.02.16р. (5 к.д.); згідно наказу №23/03 від 23.03.16р. ОСОБА_12 надано відпустку без збереження заробітної плати з 24.03.16р. по 25.03.16р. (2 к.д.); згідно наказу №04/04 від 04.04.16р. 3 працівникам ( ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) надано відпустку без збереження заробітної плати з 04.04.16 р. по 15.04.15р. (12 к.д.); згідно наказу №22/08 від 22.08.16р. ОСОБА_13 надано відпустку без збереження заробітної плати з 23.08.16р. по 31.08.16р. (9 к.д.); згідно наказу №28/11 від 28.11.16р. ОСОБА_10 надано відпустку без збереження заробітної плати з 01.12.16р.по 31.12.16р. включно ( разом 31 к.д. ); згідно наказу №12/12 від 12.12.16р. 7 працівникам підприємства (ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) надано відпустку без збереження заробітної плати з 16.12.16р.по 30.12.16р. включно ( разом 15 к.д.)
У 2017 році:
Згідно наказу №11/01 від 11.01.17р. 8 працівникам підприємства (ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_10, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9Ю.) надано відпустку без збереження заробітної плати з 11.01.16р.по 31.01.16р. включно ( разом 21 календарний день).
Таким чином, протягом 2015р.:
ОСОБА_10 використав відпустки безе збереження заробітної плати загальною тривалістю 41 календарний день;
ОСОБА_11 – 31 к.д.
ОСОБА_12 – 31 к.д.
ОСОБА_13 – 39 к.д.
ОСОБА_14 – 35 к.д.
ОСОБА_7 – 57 к.д.
ОСОБА_8- 57 к.д.
ОСОБА_9 – 57 к.д.
Протягом 2016р.:
ОСОБА_10 – 31 к.д.;
ОСОБА_12 – 18 к.д.
ОСОБА_13 – 32 к.д.
ОСОБА_14 – 19 к.д.
ОСОБА_7 – 32 к.д.
ОСОБА_8- 39 к.д.
ОСОБА_9 – 38 к.д.
Протягом 2017р.:
ОСОБА_11 – 21 к.д.
ОСОБА_10 – 21 к.д.;
ОСОБА_12 – 21 к.д.
ОСОБА_13 – 21 к.д.
ОСОБА_14 – 21 к.д.
ОСОБА_7 – 21 к.д.
ОСОБА_8- 21 к.д.
ОСОБА_9 – 21 к.д.
Має місце порушення ч.2 ст.84 КЗпПУ та 26 ЗУ «Про відпустки».
Крім того, зазначене має ознаки простою не з вини працівника, який має бути оплачений з розрахунку не нижче від двох третин тарифної ставки відносно 8 працівників.
Згідно перевірених записів в трудових книжках, 3 працівника підприємства працюють за сумісництвом. Так, ОСОБА_10 згідно наказу № 9 від 23.11.2007р. (запис №5) призначений на посаду технічного директора підприємства, за сумісництвом виконроб робіт. В той же час, для перевірки наданий наказ №9 від 23.11.07р. про призначення ОСОБА_10 технічним директором підприємства, покласти на ОСОБА_10 обов’язки виконроба за суміщенням. ОСОБА_9 згідно наказу № 2 від 01.03.07р. (запис №1 ), прийнятий слюсарем , згідно наказу №22 від 01.10.12р. ( запис №3) за сумісництвом зварником пластмас. ОСОБА_7 згідно наказу № 16 від 19.07.10р. (запис №32) прийнятий газоелектрозварювальником, згідно наказу № 13 від 01.06.12р. (запис №33) призначений за сумісництвом водієм. В той же час, для перевірки наданий наказ №13 від 01.06.12р. про призначення ОСОБА_7 водієм за суміщенням.
При цьому у штатних розкладах за 2015-2017рр. технічному директору відсутні будь-які доплати. Посади водія автотранспортного засобу та електрогазозварювальник затверджені у розмірі по 0,5 ставки. Посади слюсаря з виготовлення та ремонту трубопроводів та зварника пластмас також затверджені у розмірі по 0,5 ставки. В розрахунково-платіжних відомостях протягом 2015-2017рр. зазначеним працівникам відсутні дані щодо проведення доплат за суміщення професій відповідно до ст. 105 КЗпПУ.
Відповідно до ч.1 ст. 115 КЗпПУ: «Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця… але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата». Заробітна плата протягом 2015-2017рр. виплачувалась з порушенням встановлених вимогами ст..115 КЗпПУ термінів.
Так, у 2015 році виплати проводились:
05.03.15р. – за лютий 2015р.
20.03.15р. – за лютий, березень 2015р.
20.04.15р. – за березень 2015р.
29.04.15р. – за березень 2015р.
25.05.15р. – за квітень 2015р.
05.06.15р. – за квітень 2015р.
12.06.15р. – за квітень 2015р.
15.06.15р. – за квітень 2015р.
18.06.15р. – за травень 2015р.
25.06.15р. – за травень 2015р.
17.07.15р. – за червень 2015р.
28.07.15р. – за червень 2015р.
30.07.15р. – за червень 2015р.
31.07.15р. – за липень 2015р.
20.08.15р. – за липень 2015р.
01.09. 15р. – за липень 2015р.
21.09. 15р. – за серпень 2015р.
28.09. 5р. – за серпень 2015р.
22.10. 15р. – за вересень 2015р.
26.11. 15р. – за жовтень 2015р.
17.12.15р. – за листопад 2015р.
24.12.15р. – за грудень 2015р.
У 2016р.:
02.02.16р. – за січень 2015р.
25.03.16р. – за лютий 2016р.
29.03.16р. – за лютий 2016р.
19.04.16р. – за березень 2016р.
18.05.16р. – за квітень 2016р.
26.05.16р. – за квітень 2016р.
09.06.16р. – за травень 2016р.
20.07.16р. – за червень 2016р.
03.08.16р. – за липень 2016р.
19.08.16р. – за серпень 2016р.
07.09.16р. – за серпень 2016р.
17.10.16р. – за вересень 2016р.
11.11.16р. – за жовтень 2016р.
21.12.16р. – за листопад 2016р.
13.01.16р. – за грудень 2016р.
У 2017р.:
07.02.2017р. – за лютий 2017р.
24.02.17р. – за лютий 2017р.
Ч.3 ст. 115 КЗпПУ обумовлено: «Розмір заробітної плати за першу половину місяця визначається колективним договором або нормативним актом роботодавця…, але не менше оплати за фактично відпрацьований час з розрахунку тарифної ставки (посадового окладу) працівника». Протягом 2016 р. заробітна плата працівникам виплачувалась нерегулярно, по мірі надходження грошових коштів. Так, 25.03.2016р. виплачено заробітну плату за лютий 2016р.у розмірі 500,00 грн. Заробітну плату за березень, травень, червень, липень, вересень, жовтень, листопад, грудень 2016р. виплачено 1 раз на місяць. Має місце порушення вимог ч.3 ст.115 КЗпПУ.
Відповідно до ч.4 ст..115 КЗпПУ: «Заробітна плата працівникам за весь час щорічної відпустки виплачується не пізніше ніж за три дні до початку відпустки». У порушення зазначеної статті заробітна плата за час відпустки працівника у 2016 році виплачувалась несвоєчасно. Так, згідно наказу №17/02 від 17.02.16р. надано щорічні відпустки ОСОБА_7 з 26.02.16р., ОСОБА_8 з 29.02.16р., ОСОБА_9 з 26.02.16р., заробітну плату за час відпустки нараховано у березні 2016р. , виплачено 19.04.16р. Згідно наказу №01/07 від 01.07.16р. про надання відпусток ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12І, ОСОБА_13 на 01.07.16р., заробітна плата за час відпустки виплачена 03.08.16р. Згідно наказу №30/06 від 30.06.16р. ОСОБА_14 надано відпустку з 01.07.16р. по 31.07.16р., заробітна плата за час відпустки виплачена 03.08.16р.
Відповідно до ч.1 ст. 116 КЗпПУ : «При звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення. Якщо працівник в день звільнення не працював, то зазначені суми мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред’явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум». У порушення зазначеної статті остаточний розрахунок зі звільненими протягом 2016р. проводився несвоєчасно. Так, ОСОБА_5 звільнений 31.12.16р., нарахувань у жовтні-грудні 2016р. не було, остаточний розрахунок проведений 17.10.16р.
ОСОБА_4 звільнений 01.09.16р., остаточний розрахунок проведений 17.10.16р.
ОСОБА_3 звільнена 05.09.16р., остаточний розрахунок проведений 17.10.16р.
ОСОБА_6 звільнений 24.06.16р., нарахування заробітної плати у сумі 5060,00 грн проведено лише у липні 2016р., остаточний розрахунок проведений 03.08.16р.
У порушення вимог ст.. 117 КЗпПУ «У разі невиплати в день звільнення всіх коштів працівнику виплачується середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку» не нараховувався і не виплачувався середній заробіток за весь час затримки виплати коштів по день фактичного розрахунку зі звільненими працівниками ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_3, ОСОБА_6
Ч. 1 чт. 47 КЗпПУ обумовлено: «Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу». В Книзі обліку руху трудових книжок працівників відсутні дані щодо прийому та видачі трудових книжок ОСОБА_5 (період роботи з 01.08.16р. по 31.12.16р.), ОСОБА_4 ( період роботи з 01.08.16р. по 01.09.16р.), ОСОБА_3 (період роботи з 04.08.16р. по 05.09.16р.) та ОСОБА_6 (період роботи з 26.05.16р. по 24.06.16р.).
Відповідно до вимог ст.. 83 КЗпПУ: «У разі звільнення працівника йому виплачується грошова компенсація за всі не використані ним дні щорічної відпустки, а також додаткової відпустки працівникам, які мають дітей або повнолітню дитину - інваліда з дитинства підгрупи А I групи». Перевіркою розрахунково-платіжних відомостей встановлено: при звільненні працівників ОСОБА_5 (період роботи з 01.08.16р. по 31.12.16р.), ОСОБА_4 (період роботи з 01.08.16р. по 01.09.16р.), ОСОБА_3 (період роботи з 04.08.16р. по 05.09.16р.) та ОСОБА_6 (період роботи з 26.05.16р. по 24.06.16р.) не було проведено нарахування грошової компенсації за невикористані дні щорічної відпустки.
Відповідно до п. 4 Постанови КМУ №442 від 01.08.1992 р. «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» : «Атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації, в строки, передбачені колективним договором, але не рідше ніж один раз на п’ять років…Відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства, організації». Згідно наданих для перевірки документів, атестацію робочих місць було проведено у 2008р. Наказом №3 від 15.03.2008р. «Про результати атестації робочих місць за умовами праці для встановлення пільг та компенсацій» обумовлено затвердити перелік робочих місць, професій та посад, працівникам яких підтверджено право на пільгове пенсійне забезпечення згідно Списків №1 та №2; яким надається додаткова відпустка; інші пільги та компенсації (молоко, скорочений робочий день). Згідно наказу директора ПП «ІНПОСТ» ОСОБА_2 №14 від 08.01.2014р. дію наказу №3 від 15.03.2008р. продовжено. Зазначене порушує вимоги п. 4 Постанови КМУ №442 від 01.08.1992 р.
Згідно розрахунків доплати та додаткової відпустки за умови праці:
- зварнику пластмас встановлено доплату до тарифної ставки у розмірі 4% та додаткову відпустку - 2 дні.
- слюсарю з виготовлення та ремонту трубопроводів – доплату до тарифної ставки у розмірі 12% та додаткову відпустку - 9 днів.
- електрогазозварнику – доплату до тарифної ставки у розмірі 16% та додаткову відпустку - 12 днів.
- водію автомобіля вантажністю менше 3т. - доплату до тарифної ставки у розмірі 4% та додаткову відпустку - 5 днів.
Згідно перевірених наказів та записів в трудових книжках встановлено наступне: ОСОБА_7 працює газоелектрозварником та водієм автотранспортних засобів; ОСОБА_9 - слюсарем з виготовлення та ремонту трубопроводів та зварником пластмас; ОСОБА_8 – слюсарем з виготовлення та ремонту трубопроводів.
Перевіркою розрахунково-платіжних відомостей за 2014-2017рр. встановлено, що зазначеним працівникам, зайнятим на роботах із шкідливими умовами праці не проводились відповідні доплати відповідно до вимог 100 КЗпПУ.
ОСОБА_2 в судове засідання не з"явилась, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином; надала до суду клопотання про розгляд справи за її відсутності, з обставинами вчинення правопорушення погоджується.
Дослідивши письмові матеріали справи, суд вбачає у діях ОСОБА_2 ознаки складу правопорушення, передбаченого ст. 41 ч. 1 КУпАП.
Наявність в діях ОСОБА_2 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 41 КУпАП, підтверджується письмовими матеріалами справи, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення № 55/4.7-4 від 13 березня 2017 року, актом перевірки додержання суб’єктами господарювання законодавства про працю та загальнообов'язкового державного соціального страхування № 91/4.7-4 та копіями документів ПП "ІНПОСТ" на підтвердження відомостей. викладених в акті.
Відповідно до ст. 33 КУпАП при накладенні адміністративного стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини.
Судом не встановлені обставини, які пом’якшують або обтяжують відповідальність правопорушника.
З урахуванням відомостей про особу правопорушника, характер вчиненого правопорушення, суд вважає, що відносно ОСОБА_2 необхідно застосувати адміністративне стягнення у вигляді штрафу в мінімальному розмірі, встановленому санкцією ч. 1 ст. 41 КУпАП.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 283, 284 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В:
Притягнути ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 41 КУпАП із застосуванням відносно неї адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 510 (п’ятсот десять) гривень.
Стягнути з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір у розмірі 320 (триста двадцять) гривень
Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга може бути подано до апеляційного суду Дніпропетровської області через Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу.
Суддя Н.Г. Ковтун