ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/8742/22 Суддя (судді) першої інстанції: Терлецька О.О.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 липня 2023 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Парінова А.Б.,
суддів: Беспалова О.О.,
Грибан І.О.
при секретарі судового засідання Зіньковській Ю.В.
за участю учасників судового процесу:
від позивача: Поліщук П. Я.
від відповідача (апелянта): Малай В.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Київській області, як відокремленого підрозділу ДПС на рішення Київського окружного адміністративного суду від 19 січня 2023 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ» до Головного управління Державної податкової служби у Київській області, як відокремленого підрозділу ДПС про визнання протиправним та скасування розпорядження про анулювання ліцензії № 297 від 14.06.2022,
У С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ» (надалі - позивач, ТОВ «СОФІЯ ОЙЛ») з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби у Київській області, як відокремленого підрозділу ДПС (надалі - відповідач), в якому просило суд:
- визнати протиправним і скасувати розпорядження Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу - Головне управління ДПС у Київській області № 297 від 14.06.2022 "Про анулювання ліцензій" в частині анулювання виданої товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614201900388 від 01.07.2019;
- зобов`язати Державну податкову службу України в особі відокремленого підрозділу - Головне управління ДПС у Київській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію (відомості) про анулювання ліцензії № 990614201900388 від 01.07.2019, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі;
- зобов`язати Державну податкову службу України в особі відокремленого підрозділу -Головне управління ДПС у Київській області поновити інформацію, а саме внести відомості в Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію (відомості) про ліцензію № 1990614201900388 від 01.07.2019, видану Товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" на право оптової торгівлі пальним, без місць оптової торгівлі.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що під час виїзду 10.06.2022 діяв військовий стан, на ТОВ "Софія ойл" було встановлено дистанційний режим роботи співробітників, що підтверджується документами. Відсутність співробітників чи керівництва на місці адреси реєстрації не є підставою, адже фактична перевірка має відбуватись за місцем фактичного провадження платником податків діяльності. Також представник позивача в судовому засіданні вказав на те, що відповідачу було відомо, що позивач здійснює господарську діяльність за адресою відмінною від адреси реєстрації і попередні перевірки відповідачем проводились саме за адресою здійснення господарської діяльності, а не юридичної адреси реєстрації позивача. Ці доводи позивача представник відповідача ні у відзиві, ні в судовому засіданні не спростував жодним чином. Також позивач зазначив, що Акт про неможливість проведення перевірки складено не невідкладно (10.06.2022 року), а лише 13.06.2022 року.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 19 січня 2023 року адміністративний позов задоволено:
- визнано протиправним і скасовано розпорядження Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу - Головне управління ДПС у Київській області № 297 від 14.06.2022 "Про анулювання ліцензій" в частині анулювання виданої товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614201900388 від 01.07.2019;
- зобов`язано Державну податкову службу України в особі відокремленого підрозділу - Головне управління ДПС у Київській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію (відомості) про анулювання ліцензії № 990614201900388 від 01.07.2019, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі;
- зобов`язано Державну податкову службу України в особі відокремленого підрозділу -Головне управління ДПС у Київській області поновити інформацію, а саме внести відомості в Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію (відомості) про ліцензію № 1990614201900388 від 01.07.2019, видану Товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" на право оптової торгівлі пальним, без місць оптової торгівлі;
- витрати по сплаті судового збору в сумі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн. та витрати на правову допомогу адвоката у розмірі 20000 (двадцять тисяч) грн - відшкодувати на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" (ідентифікаційний код 39440179, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Промислова 6) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ ВП: 44096797, місцезнаходження: Україна, 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, будинок 5А).
Не погоджуючись із прийнятим судом першої інстанції рішенням, відповідачем (надалі - апелянт) подано апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, неповне з`ясування всіх обставин справи та невідповідність висновків суду обставинам справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким відмовити у задоволені позовних вимог у повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначає, що не кожен дефект акту робить його неправомірним. Фундаментальне порушення - це таке порушення суб`єктом владних повноважень норм права, допущення суттєвої істотної помилки при прийнятті певного рішення, яке мало наслідком прийняття незаконного рішення.
В судовому засіданні представник апелянта підтримав апеляційну скаргу в повному обсязі та просив її задовольнити.
Представник позивача в судовому засіданні заперечував проти апеляційної скарги відповідача у повному обсязі, з підстав зазначених у письмовому відзиві на апеляційну скаргу.
Переглядаючи справу за наявними у ній доказами та перевіряючи законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів зазначає про таке.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами, що ТОВ "Софія ойл" отримано ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі №990614201900388 від 01.07.2019 терміном дії з 01.07.2019 по 01.07.2024.
Співробітниками Головного управління ДПС у Київській області 13.06.2022 складено Акт №194/10-36-09-00-10/39440179 про неможливість проведення перевірки ТОВ "Софія ойл", в якому зазначено, 10.06.2022 при виїзді за місцем знаходження позивача: Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Південна, буд. 7, порп. 3 кв. (офіс) 208 встановлено відсутність субєкта господарювання за місцемзнаходженням.
На підставі вищезазначеного Акту податковим органом 13.06.2022 прийнято Розпорядження №297 про анулювання ліцензії ТОВ "Софія ойл" на право оптової торгівлі пальним.
Вважаючи зазначене розпорядження протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Приймаючи рішення про задоволення позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не надано жодних доказів, що місце реєстрації ТОВ "Софія ойл" місцем є фактичного провадження платником податків діяльності відповідач не надав. Також мало місце несвоєчасне складання Акту № 297, що є порушенням вимог законодавства.
Переглядаючи справу за наявними у ній доказами, перевіряючи законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів зазначає про таке.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначає Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" N 481 від 19 грудня 1995 року (надалі - Закон N 481).
Згідно статті. 15 Закону N 481 суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах.
У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі, зокрема, встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії.
Орган ліцензування на наступний робочий день після прийняття розпорядження про анулювання ліцензії:
- вносить інформацію щодо розпорядження про анулювання ліцензії до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального та/або Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, а також оприлюднює його на своєму офіційному вебсайті;
- направляє суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про анулювання ліцензії в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу України.
Розпорядження про анулювання ліцензії, прийняті органом ліцензування, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Згідно з частини 53 статті 15 Закону N 481 ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв`язку.
У разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії (за винятком змін, пов`язаних з реорганізацією суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або зміною типу акціонерного товариства), суб`єкт господарювання зобов`язаний у місячний термін з дня внесення таких змін звернутися до органу, який видав ліцензію, з відповідною заявою.
Тобто, підставою для анулювання ліцензії може бути встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії.
Відповідно, при вирішенні даного спору визначальним є факт відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням, який і слугував підставою для винесення оскаржуваного розпорядження N 158 від 21.02.2022 року.
Як вбачається з матеріалів справи, що на підставі ст. 80 Податкового кодексу України, у відповідності до наказу ГУ ДПС у Київській області на проведення перевірки від 01.06.2022 N 353-п та направлення на проведення фактичної перевірки від 01.06.2022 №1443/10-36-09 та №1444/10-36-09, посадові особи ГУ ДПС у Київській області прибули 10.06.2022 здійснили виїзд за місцем здійснення діяльності ТОВ "Софія ойл": Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Південна, буд. 7, порп. 3 кв. (офіс) 208, з метою проведення фактичної перевірки дотримання вимог законодавства України у сфері оптової торгівлі пальним.
У свою чергу, відповідно до пункту 80.2 статті 80 Податкового кодексу України (надалі - ПК України), фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах і пального, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, та/або масовими витратомірами, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.
Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).
Статтею 80 ПК України передбачено, що фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб`єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції.
Згідно із пункту 81.2 статті 81 ПК України, у разі якщо при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення, посадовими (службовими) особами контролюючого органу невідкладно складається та підписується акт про неможливість проведення перевірки, який не пізніше наступного робочого дня реєструється в контролюючому органі. До такого акта додаються матеріали, що підтверджують факти, наведені в такому акті. Зазначений акт та матеріали надсилаються контролюючим органом платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Як вбачається з акту від 13.06.2022 №194/10-36-09-00-10/39440179 "Про неможливість проведення перевірки ТОВ "СОФІЯ ОЙЛ", при виїзді за вказаною вище адресою посадовими особами ГУ ДПС у Київській області встановлено відсутність суб`єкта господарювання за місцезнаходженням: Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Південна, буд. 7, порп. 3 кв. (офіс) 208, яке зазначено у Ліцензії від 01.07.2019 №990614201900388.
Наказом ДПС України від 04.09.2020 N 470 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків" затверджено Методичні рекомендації щодо порядку взаємодії між підрозділами органів Державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків (далі - Методичні рекомендації) розроблено відповідно до вимог ПК України та рекомендовано для застосування посадовими особами органів ДПС (з урахуванням визначених статтею 19-1 Кодексу функцій) при організації, проведенні та реалізації матеріалів документальних перевірок платників податків з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, а також фактичних перевірок щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, дотримання роботодавцем законодавства стосовно укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
Пунктом 1.4.5 вищевказаного Положення визначено організацію роботи у разі неможливості проведення перевірки, у зв`язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням.
Так, у разі коли при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення (у тому числі у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням) посадовими (службовими) особами територіального органу ДПС, невідкладно складається у двох примірниках у довільній формі та підписується акт про неможливість проведення перевірки, що засвідчує цей факт.
У такому акті рекомендується зазначати інформацію про дату встановлення факту та причини неможливості проведення перевірки (у тому числі у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, у зв`язку з отриманням інформації оператора поштового зв`язку щодо неможливості вручення платнику податків або повернення без вручення письмового запиту територіальному органу ДПС про надання пояснень та їх документальних підтверджень, надісланого такому платнику податків з метою організації перевірки тощо), адресу місцезнаходження платника податків, за якою встановлено відсутність платника, інформацію про підстави для проведення перевірки (реквізити наказу, направлень тощо - зазначаються у випадку, якщо факт неможливості проведення перевірки встановлено після їх оформлення) та інші фактичні обставини, що засвідчують такі факти.
До такого акта додаються матеріали, що підтверджують факти, наведені у такому акті.
Зазначений акт не пізніше наступного робочого дня після його складання реєструється у електронному Спеціальному журналі реєстрації актів.
У такому ж порядку реєструються інші передбачені Методичними рекомендаціями акти (крім актів (довідок) перевірок).
Датою акта є дата реєстрації акта в електронному Спеціальному журналі реєстрації актів у територіальному органі ДПС структурним підрозділом, який склав такий акт (довідку).
При складанні акта йому присвоюється номер, який містить, зокрема, але не виключно, порядковий номер з єдиного електронного Спеціального журналу реєстрації актів у межах територіального органу ДПС, який склав акт, та комплексний індекс підрозділу, який склав акт (довідку).
Другий примірник акта про неможливість проведення перевірки разом з копіями матеріалів надсилається територіальним органом ДПС платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
При цьому підрозділ територіального органу ДПС, який здійснює (очолює) перевірку та встановив неможливість проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, протягом 2 робочих днів з дня, наступного за днем складання цього акта, доповідною запискою повідомляє про це керівника (його заступника або уповноважену особу) територіального органу ДПС та готує запит на встановлення місцезнаходження платника податків.
До запиту додаються копія акта про неможливість проведення перевірки, у зв`язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням, копія наказу про проведення перевірки (у разі його складання) та інші документи (або їх копії), що підтверджують відсутність платника податків за місцезнаходженням.
Такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) територіального органу ДПС, працівники якого здійснюють (очолюють) перевірку, реєструється та направляється у загальновстановленому порядку, визначеному відповідним нормативно-правовим актом до відповідного органу.
Згідно роз`яснень ДПС України (на офіційному сайті) підрозділ органу ДПС, який здійснює (очолює) перевірку та встановив неможливість проведення перевірки, у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, протягом двох робочих днів з дня, наступного за днем складання цього акта, доповідною запискою повідомляє про це керівника (його заступника або уповноважену особу) органу ДПС та передає запит на встановлення місцезнаходження платника податків до оперативного підрозділу відповідного територіального органу ДПС за основним місцем обліку платника податків.
Оперативний підрозділ територіального органу ДПС не пізніше 10 календарних днів з дня отримання запиту в обов`язковому порядку письмово повідомляє ініціатора запиту про проведену роботу з наданням копій отриманих у ході його виконання матеріалів.
При необхідності вказаний термін може бути продовжений за рішенням керівника зазначеного оперативного підрозділу, але не більше ніж до 30 календарних днів з дня отримання запиту, про що цей підрозділ також письмово повідомляє ініціатора до закінчення 10-денного терміну.
При встановленні місцезнаходження платника податків оперативний підрозділ органу ДПС не пізніше наступного робочого дня письмово направляє ініціатору запиту інформацію про встановлене місцезнаходження. При необхідності працівниками оперативного підрозділу складається відповідна довідка.
Якщо внаслідок заходів, вжитих працівниками оперативного підрозділу, не встановлено місцезнаходження платника податків, такий підрозділ повідомляє про це структурний підрозділ органу ДПС, який ініціював проведення заходів на встановлення місцезнаходження платника податків, та передає керівнику (його заступнику або уповноваженій особі) відповідного органу ДПС службову записку та матеріали про проведену роботу.
Рішення про припинення заходів щодо встановлення місцезнаходження платника податків приймає керівник органу ДПС, працівники якого вживали такі заходи, на підставі службової записки начальника оперативного підрозділу за погодженням з підрозділом (або органом ДПС), що є ініціатором запиту.
Колегія суддів звертає увагу, що перевірка позивача була здійснена 10 червня 2022 року (п`ятниця), а Акт складено 13 червня 2022 року (понеділок), отже в даному випадку відповідачем дотримано вимоги законодавства щодо складання Акту перевірки протягом двох днів, що залишилося поза увагою суду першої інстанції.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів доходить висновку про правомірність прийняття відповідачем розпорядження про анулювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним, а отже позовні вимоги позивача в даній частині не підлягають задоволенню.
З огляду на матеріали справи та встановлення судом першої інстанції правомірність прийняття контролюючим органом розпорядження № 297 від 14.06.2022 "Про анулювання ліцензій" в частині анулювання виданої товариству з обмеженою відповідальністю "СОФІЯ ОЙЛ" ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614201900388 від 01.07.2019, то відповідно решта позовних вимог не підлягають задоволенню, оскільки є взаємопов`язаними.
Отже, судом першої інстанції неповно встановлено обставини та порушено норми процесуального права, що призвело до неправильного вирішення спору.
Відповідно до статті 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування.
Таким чином, апеляційна скарга скаржника підлягає задоволенню, рішення суду першої інстанції - скасуванню, а в задоволенні позову слід відмовити.
Керуючись ст. ст. 242, 311, 313, 315, 317, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Київській області, як відокремленого підрозділу ДПС - задовольнити.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 19 січня 2023 року - скасувати та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог Товариству з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ» - відмовити повністю.
Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя А.Б. Парінов
Судді О.О. Беспалов
І.О. Грибан
Повний текст постанови складено 21 липня 2023 року.