Справа № 560/11791/21
РІШЕННЯ
іменем України
17 квітня 2023 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Салюка П.І. розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради про визнання рішення протиправним та стягнення коштів,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернулася до адміністративного суду з позовом до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, в якому просить:
звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору, а у разі неможливості, відстрочити сплату судового збору;
визнати протиправним рішення Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради про відмову у призначенні та виплаті допомоги як малозабезпеченій сім`ї ОСОБА_1 ;
стягнути із Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради на користь ОСОБА_1 10927,14 гривень завданих збитків (недотриманої допомоги).
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що їй відмовлено призначенні та виплаті допомоги як малозабезпеченій сім`ї, в зв`язку з тим, що у складі сім`ї є працездатна особа (сама ж позивач), за яку не сплачено єдиний соціальний внесок (ЄСВ) сумарно протягом місяців, що позбавляє позивача права на отримання такої допомоги. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними, вказує, що в розумінні вимог Закону України «Про державну соціальну допомогу» вона має право на отримання такої допомоги, у зв`язку з чим звернулась до суду з цим позовом.
Ухвалою від 17 березня 2023 року суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Ухвалою від 04 квітня 2023 року суд звільнив ОСОБА_1 від сплати судового збору за подання адміністративного позову до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради про визнання рішення протиправним та стягнення коштів.
На адресу суду від представника Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради надано відзив на позов, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що відповідно до отриманих відомостей про доходи осіб та сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування - Пенсійним фондом України від 13.07.2021 ОСОБА_1 з січня 2021 року по березень 2021 отримала дохід в розмірі 3238,29 грн., однак ЄСВ не сплатила в повному розмірі.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, з`ясувавши всі обставини справи, перевіривши їх дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.
01 липня 2021 року позивач звернулась до відповідача з заявою про призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям на наступні шість місяців.
Відповідачем надано запити про отримання відомостей про доходи осіб та сплату єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування - Пенсійним фондом України та про надання відомостей про доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - ДПС.
Відповідно до отриманих відомостей про доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків ДПС від 13.07.2021 ОСОБА_1 працювала з січня 2021 року по березнь 2021 року, за вказаний період отримала дохід у розмірі 3238,29 грн.
Відповідно до отриманих відомостей про доходи осіб та сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування - Пенсійним фондом України від 13.07.2021 ОСОБА_1 з січня 2021 року по березень 2021 отримала дохід в розмірі 3238,29 грн., однак ЄСВ не сплатила в повному розмірі.
Враховуючи відсутність сплати єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі не меншому від мінімального та відсутністю документів, які б підтверджували наявність у період, за який враховуються доходи, що є підставою для призначення державної соціальної допомоги, відповідач відмовив позивачу в призначенні допомоги.
Вважаючи, що дії відповідача є не законними та такими, які не відповідають чинному законодавству, а саме п. 10 "Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям" № 250 від 24.02.2003 року, позивачка звернулася до суду із зазначеним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.
Статтею 3 Конституції України закріплене визнання найвищою соціальною цінністю в України людини, її життя і здоров`я, честі і гідності, недоторканності і безпеки, відповідальність держави перед людиною за свою діяльність та головний обов`язок держави щодо утвердження і забезпечення прав і свобод людини.
Спірні правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Конституцією України, Законом України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» від 22.11.1992 № 2811 -XII (далі - Закон №2811-ХІІ), Порядком призначення та виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1751, Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» від 01.06.2008 №1768-ІІІ, Порядком призначення і виплати державної допомоги малозабезпеченим сім`ям, який затверджено постановою КМУ від 24.02.2003 №250.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 3 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми», відповідно до цього Закону призначається, серед іншого, допомога на дітей одиноким матерям.
Призначення та виплата допомоги на дітей одиноким матерям передбачено статтями 18-1; 18-4 розділу V-А «Допомога на дітей одиноким матерям» Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми».
Згідно статті 18-2 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми», допомога на дітей одиноким матерям призначається за наявності витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданого відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідки про народження, виданої виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документа про народження, виданого компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку.
Для призначення, виплати та припинення виплати допомоги на дітей одиноким матерям додатково застосовуються умови призначення, виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частини 4 статті 1 Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми», порядок призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми та перелік документів, необхідних для призначення допомоги за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1751 затверджено Порядок призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, який визначає умови призначення і виплати різних видів державної допомоги сім`ям з дітьми, передбачених Законом України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» (далі - Порядок №1751).
Відповідно до ст.18-3 Закону №2811-ХІІ, п.34 Порядку №1751, допомога на дітей одиноким матерям, надається в розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців. Попередні шість місяців становлять два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням допомоги на дітей одиноким матерям.
Пунктом 35 Порядку №1751 встановлено, що для призначення допомоги на дітей одиноким матерям подаються такі документи:
1) заява про призначення допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2) декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики (далі - декларація);
3) довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
4) витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно доабзацу першогочастини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або виданий компетентним органом іноземної держави документ про народження, в якому відсутні відомості про батька, за умови легалізації такого документа в установленому законодавством порядку;
5) копія свідоцтва про народження дитини.
Відповідно до п.35-2 Порядку №1751, допомога на дітей одиноким матерям не призначається, якщо:
1) у складі сім`ї є працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, та не працювали, не проходили військової служби, не провадили підприємницької чи професійної незалежної діяльності, не здобували освіти за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні або як такі, що шукають роботу, сумарно більше ніж три місяці протягом періоду, за який враховуються доходи (крім випадків, передбачених в абзацах одинадцятому - п`ятнадцятому цього пункту).
Допомога на дітей одиноким матерям у зазначеному випадку призначається, якщо особи протягом періоду, за який враховуються доходи: сплатили або за них сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців; доглядали за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного в медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку, за дітьми, хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, за дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідності, за особою з інвалідністю I групи, за особою з інвалідністю II групи внаслідок психічного розладу, за дитиною з інвалідністю віком до 18 років, а також за особами, які досягли 80-річного віку; надавали соціальні послуги з догляду відповідно до законодавства;
Згідно з абзацом другим пункту 36 Порядку №1751, допомога на дітей одиноким матерям виплачується протягом шести календарних місяців.
Право на державну соціальну допомогу мають малозабезпечені сім`ї, які постійно проживають на території України (ст. 3 Закону № 1768-III).
Статтею 4 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям» передбачено, що порядок призначення, умови виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги, перелік документів, необхідних для призначення допомоги згідно із цим Законом, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 №250 затверджено Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям (далі Порядок №250).
Відповідно до п.5 Порядку №250, для призначення державної соціальної допомоги уповноважений представник малозабезпеченої сім`ї, особа якого посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), подає такі документи: заяву, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики; декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, складену за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - декларація); довідку про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру; довідку встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (за наявності).
Державна соціальна допомога призначається з місяця звернення, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи.
Розмір державної соціальної допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім`ї та середньомісячним сукупним доходом малозабезпеченої сім`ї.
Середньомісячний сукупний дохід малозабезпеченої сім`ї - обчислений у середньому за місяць дохід усіх членів малозабезпеченої сім`ї, одержаний ними протягом шести місяців.
Шість місяців становлять два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги (далі - період, за який враховуються доходи).
Згідно з пунктом 20 Порядку №250 державна соціальна допомога призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи. Якщо до заяви не додано всіх необхідних документів, орган соціального захисту населення повідомляє уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї про те, які документи у місячний строк потрібно подати додатково.
Відповідно до підпункту 1 пункту 10 Порядку, державна соціальна допомога не призначається, якщо у складі сім`ї є працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, та не працювали, не проходили військової служби, не провадили підприємницької чи професійної незалежної діяльності, не здобували освіти за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні або як такі, що шукають роботу, сумарно більше ніж три місяці протягом періоду, за який враховуються доходи (крім випадків, передбачених упункті 11цього Порядку).
Державна соціальна допомога у зазначеному випадку призначається, якщо особи протягом періоду, за який враховуються доходи:
сплатили або за них сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців;
доглядали за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного в медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку, за дітьми, хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, за дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідності, за особою з інвалідністю І групи, за особою з інвалідністю ІІ групи внаслідок психічного розладу, за дитиною з інвалідністю віком до 18 років, а також за особами, які досягли 80-річного віку; надавали соціальні послуги з догляду відповідно до законодавства.
Судом встановлено, що 01 липня 2021 року позивач звернулась до відповідача з заявою про призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям на наступні шість місяців.
Згідно пункту 49 Порядку № 1751, відповідачем надано запити про отримання відомостей про доходи осіб та сплату єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування - Пенсійним фондом України та про надання відомостей про доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - ДПС.
Відповідно до отриманих відомостей про доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків ДПС від 13.07.2021 ОСОБА_1 працювала з січня 2021 року по березня 2021 року, за вказаний період отримала дохід у розмірі 3238,29 грн.
Відповідно до отриманих відомостей про доходи осіб та сплату єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування - Пенсійним фондом України від 13.07.2021 ОСОБА_1 з січня 2021 року по березень 2021 отримала дохід в розмірі 3238,29 грн., однак ЄСВ не сплатила в повному розмірі.
Згідно з матеріалами справи встановлено, що протягом періоду, за який враховуються доходи, сукупний дохід позивача для розрахунку допомоги на дітей одиноким матерям становить 6513,51 грн., однак за ОСОБА_1 жодного місяця не було сплачено єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі не меншому від мінімального.
Таким чином, у разі сплати позивачем ЄСВ в повному обсязі, розмір призначеної допомоги на дітей одиноким матерям міг становити - 6060,00 грн за 6 місяців.
Довідка про доходи від 27 серпня 2004 р. № 192 та відомості Пенсійного фонду України про страховий стаж позивача за період з 01.01.2004 по 28.02.2023 не підтверджують сплату ЄСВ за вказаний період часу.
Враховуючи відсутність сплати єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі не меншому від мінімального та відсутністю документів, які б підтверджували наявність у період, за який враховуються доходи передбачені Порядком, випадків, що є підставою для призначення державної соціальної допомоги, відповідач правомірно відмовив позивачу в призначенні допомоги та прийняв відповідне рішення.
Також суд звертає увагу на те, що відповідно до п. 20 Порядку №250 державна соціальна допомога призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця подано всі необхідні документи. Якщо до заяви не додано всіх необхідних документів, орган соціального захисту населення повідомляє уповноваженому представнику малозабезпеченої сім`ї про те, які документи у місячний строк потрібно подати додатково.
Орган соціального захисту населення інформує уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї про прийняття документів із зазначенням дати їх прийняття, а також документів, які необхідно у місячний строк подати додатково (шляхом надання/надсилання йому повідомлення у паперовому або електронному вигляді (за наявності електронної пошти).
Якщо протягом 30 календарних днів після отримання повідомлення про необхідність виправлення помилки уповноважений представник малозабезпеченої сім`ї не виправив її та/або не подав документи, передбачені пунктом 5цього Порядку, орган соціального захисту населення приймає рішення про відмову у призначенні державної соціальної допомоги, про що інформує уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї в порядку, встановленому абзацом другим пункту 21 цього Порядку.
Відповідно до п.44 Порядку №1751, у разі коли до заяви не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє заявника, які документи мають бути подані додатково. Якщо вони будуть подані не пізніше ніж протягом одного місяця з дня одержання зазначеного повідомлення, днем (місяцем) звернення за призначенням допомоги вважається день (місяць) прийняття або відправлення заяви.
Як встановлено судом, 01 липня 2021 року позивач звернулась до відповідача із заявою про призначення допомоги на дітей одиноким матерям та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям.
Згідно повідомлень Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради позивачу відмовлено у призначенні допомоги, оскільки в складі сім`ї є працездатна особа, за яку не сплачено єдиний соціальний внесок (ЄСВ) сумарно протягом трьох місяців.
Отже, як свідчать матеріали справи, підставою для відмови у призначенні державних соціальної допомоги слугував факт перебування у складі сім`ї непрацюючих працездатного віку осіб, які протягом 3 місяців не сплатили в мінімальному розмірі єдиний соціальний внесок.
При цьому, під час розгляду вказаної справи, позивачем не спростовано наявності вказаного факту, доказів про відсутність підстав, які слугували відмові у призначенні державної соціальної допомоги до матеріалів справи не додано.
Відповідно до ст. 13 Закону №1768-ІІІ, контроль за правильністю призначення і виплати державної соціальної допомоги, використання коштів Державного бюджету України, спрямованих на надання такої допомоги, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки.
Відповідно до 24 Порядку №250 перевірка достовірності відомостей, що надійшли від осіб, які звертаються за призначенням державної соціальної допомоги, проводиться на підставі даних, отриманих шляхом автоматизованого доступу, зокрема, з:
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - про право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок);
Державного реєстру актів цивільного стану громадян - про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, народження, смерть особи, якій призначено державну соціальну допомогу, або смерть члена сім`ї;
Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців і громадських формувань - про зареєстрованих фізичних осіб - підприємців.
Для підтвердження таких даних використовуються відомості з Державного реєстру актів цивільного стану громадян і Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, які передаються до Мінсоцполітики шляхом автоматизованого обміну електронними даними між інформаційними ресурсами Мін`юсту та Мінсоцполітики через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів у порядку, передбаченому законодавством, після введення в експлуатацію відповідних технічних і програмних засобів.
З огляду на встановлені обставини справи, суд вважає, що позивачем не спростована інформація щодо відсутності у складі її сім`ї непрацюючих працездатнихосіб, які не сплатили в мінімальному розмірі сумарно протягом 3 місяців єдиний соціальний внесок, що у свою чергу є підставою для відмови органами соціального захисту населення у призначенні державної соціальної допомоги.
Частиною першою та другоюстатті 77 КАС Українивстановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
у задоволенні позову ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (провул. Подільський, 1, Старокостянтинів, Хмельницька область, 31100 , код ЄДРПОУ - 25961769)
Головуючий суддя П.І. Салюк