ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯЗ ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
26.10.2006 N 189
Про внесення змін до інструкції про порядокпроведення ревізій та перевірок по коштах
Фонду соціального страхування з тимчасової
втрати працездатності
Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати
працездатності П О С Т А Н О В Л Я Є:
1. Внести до Інструкції про порядок проведення ревізій та
перевірок по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової
втрати працездатності, затвердженої постановою правління Фонду
соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від
19 вересня 2001 року N 38 ( va038503-01 ) (із змінами і
доповненнями, внесеними постановами правління Фонду від
29.03.02 р. N 4 ( v0004598-02 ), від 18.04.03 р. N 18
( v0018598-03 ), від 04.03.04 р. N 17 ( v0017598-04 ), від
18.02.05 р. N 4 ( v0004598-05 ), від 06.07.06 р. N 83
( v0083598-06 ), наступні зміни:
1.1. Доповнити розділ 16 постанови ( va038503-01 ) новим
пунктом 16.3 слідуючого змісту: "16.3.Рішення про розгляд скарги оформляється відповідно до
вимог законодавства Зміст рішення, як правило, складається зі
вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин. Рішення про розгляд скарги оформляється на бланку органу
Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності,
який розглядав скаргу. У вступній частині рішення про розгляд скарги зазначається
повне найменування страхувальника, який подав скаргу або прізвище
та ініціали фізичної особи - підприємця, відомості про предмет
оскарження. Описова частина рішення про розгляд скарги повинна містити
перелік документів, які були взяті до уваги при розгляді скарги,
посилання на рішення органу Фонду, який це рішення видав, та
стисле викладення вимог скаржника, що подав скаргу. У мотивувальній частині рішення про розгляд скарги мають бути
наведені результати дослідження матеріалів скарги та докази, на
яких ґрунтуються висновки органу Фонду, який розглядає скаргу, а
також посилання на конкретні статті та пункти законів України та
інших нормативно-правових актів, якими обґрунтовано рішення на
скаргу. Резолютивна частина рішення про розгляд скарги повинна
містити висновок про задоволення чи часткове задоволення скарги
або про відмову в задоволенні вимог, викладених у скарзі. У рішенні про розгляд скарги також зазначається, що в разі
незгоди особи, яка подала скаргу, з прийнятим рішенням, то воно
може бути оскаржене до органу Фонду вищого рівня або в судовому
порядку. У разі повного або часткового задоволення скарги в рішенні
про розгляд скарги даються вказівки органу Фонду, рішення якого
скасовано повністю або в певній частині, про вчинення відповідних
дій. Рішення за результатами розгляду скарги страхувальника
приймає керівник органу Фонду (або його заступники). Оригінал
рішення реєстраційного номера вихідної кореспонденції надсилається
(вручається) страхувальнику. Рішення про розгляд скарги вважається надісланим (врученим)
страхувальнику, якщо його вручено керівнику або уповноваженій
особі такого страхувальника під розписку або надіслано поштою з
повідомленням про вручення за адресою, зазначеною страхувальником
безпосередньо у скарзі як адреси, на яку необхідно надіслати
рішення на скаргу. Якщо у скарзі безпосередньо не зазначено
адресу, на яку необхідно надіслати рішення на скаргу, то рішення
на скаргу надсилається на адресу, яку зазначено у реквізитах
бланку, на якому надіслано скаргу. Рішення про розгляд скарги скріплюється гербовою печаткою".
1.2 У першому реченні пункту 15.14.4 після слова "вимогами"
слово "пункту" замінити словом "розділу".
Голова правління Л.Сачков
Джерело:Офіційний портал ВРУ