open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ МИТНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 167 від 23.04.96

м.Київ
vd960423 vn167

( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної митної

служби N 88 ( v0088342-00 ) від 17.02.2000 )
Про затвердження Порядку роботи відділу

митних доходів та платежів митниці

На виконання рішень Колегії Держмиткому України від 07.02.96
"Про забезпечення належного контролю за сплатою митних платежів та
своєчасного їх перерахування до Державного бюджету" та з метою
впорядкування роботи митних установ у процесі здійснення митного
оформлення Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок роботи відділу митних доходів та
платежів митниці, типову технологічну схему оформлення ВМД у
відділі митних доходів та платежів та типові форми журналів обліку
та контролю справляння митних платежів (додаток 1). 2. Підпорядкувати відділ митних доходів та платежів митниці
безпосередньо начальнику митниці. 3. Призначати начальника відділу митних доходів та платежів
митниці на посаду та звільняти з неї наказом начальника митниці за
погодженням з територіальним митним управлінням.
Голова Комітету Л.Деркач

Додаток N 1

до наказу Держмиткому України

від 23.04.96 р. N 167
Порядок

роботи відділу митних платежів та доходів митниць
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає компетенцію відділу митних доходів
та платежів митниці (далі - "Відділ"), його функції і завдання при
здійсненні митного оформлення товарів та інших предметів (далі -
"Товари"), перелік документів, що зберігаються у справах Відділу,
порядок ведення обліку, складання звітності та інші питання роботи
Відділу. 1.2. Забороняється покладати на співробітників Відділу
виконання функцій і завдань, не передбачених цим Порядком, за
винятком випадків, обумовлених службовою необхідністю. При цьому керівництво митниці зобов'язане найскоріше вжити
заходи щодо повернення співробітників Відділу до виконання
передбачених цим Порядком обов'язків. 1.3. Основним завданням Відділу є контроль за надходженням
державних митних доходів і справляння митних платежів. 1.4. Для виконання основного завдання до компетенції Відділу
віднесено: - перевірку правильності визначення митної вартості; - перевірку правильності застосування валютного курсу; - перевірку правильності нарахування та контроль за
застосуванням пільг по сплаті митних платежів; - контроль за наданням відстрочень та розстрочень і
своєчасністю сплати митних платежів; - застосування санкцій до порушників термінів сплати митних
платежів. 1.5. До виключної компетенції Відділу належить контроль за
правильністю даних, вказаних у таких графах ВМД: 9, 12, 15, 16,
20, 22, 23, 24, 28, 36, 42, 45, 47, 48. 1.6. З метою подвійного контролю Відділ може перевіряти також
графи 31, 33, 37, 44. 1.7. Для виконання покладених на них завдань співробітники
Відділу можуть вимагати пред'явлення наступних документів: - ліцензій; - карток реєстрації контрактів; - рахунків-фактур (інвойсів); - сертифікатів походження; - коносаментів, товарно-транспортних накладних; - платіжних документів на перерахування сум митних платежів
та інших податків; - векселів, наданих у сплату митних платежів; - гарантійних зобов'язань на сплату митних платежів; - зовнішньоекономічних договорів (контрактів), копій
договорів (контрактів); - інші документи, що містять інформацію, яка необхідна для
здійснення митного оформлення. 1.8. Співробітники Відділу, як правило, повинні обмежуватись
мінімальною кількістю документів, яка забезпечує повноту
інформації, що необхідна для виконання завдань Відділу. Вимоги у наданні копії договору (контракту), за яким
здійснюється зовнішньоекономічна операція, доцільні лише у
випадку, коли без їх надання виконання завдань Відділу неможливе. 1.9. У справах Відділу залишаються такі документи: - копії платіжних документів на перерахування митних платежів
та інших податків; - екземпляр ВМД (після здійснення митного оформлення у
Відділі); - документи, що підтверджують митну вартість; - оригінал гарантійного листа банку при наданні відстрочення
чи розстрочення сплати митних платежів; - оригінали сертифікатів походження товарів; - копії векселів (письмових зобов'язань), взятих на облік
податковою інспекцією; - інші документи, що містять інформацію, яка необхідна для
здійснення митного оформлення. 1.10. Співробітникам Відділу забороняється передавати
документи, що зберігаються у справах відділу (пункт 1.9.), чи їх
копії, а також іншу інформацію стосовно суб'єктів
зовнішньоекономічної діяльності та інших організацій, що стала їм
відома у процесі митного оформлення, третім особам або
організаціям без письмового розпорядження начальника митниці. 1.11. Відділ здійснює покладені на нього функції у взаємодії
з іншими підрозділами митниці, керуючись рекомендованою примірною
технологічною схемою (додаток N 1 до Порядку). 1.12. Посадові особи митних постів, які здійснюють контроль
за справлянням державних митних доходів по зоні діяльності поста
знаходяться у підпорядкуванні начальника митного поста. Начальник
Відділу координує та контролює оперативну діяльність таких
працівників щодо: - надання методологічних роз'яснень, інструкцій, розпоряджень
відносно їх оперативної діяльності; - методичного забезпечення учбових занять з основних
напрямків роботи; - періодичних перевірок і контролю за роботою оперативного
складу постів стосовно виконання вимог законодавчих та нормативних
актів відповідно до напрямків роботи. 1.13. Співробітники Відділу та керівництво митниці
зобов'язані вживати заходи щодо використання ПЕОМ, комп'ютерних
мереж, електронного зв'язку у процесі митного оформлення, ведення
обліку та складання звітності.
2. Перевірка правильності визначення митної вартості
2.1. Для перевірки правильності визначення митної вартості до
Відділу надається рахунок-фактура (інвойс), завірений відповідно
до вимог чинного законодавства країни-експортера (наприклад,
підписом або печаткою). По товарах, які підпадають під режим квотування і
ліцензування і по товарах, по яких запроваджено реєстрацію
контрактів, та у інших випадках - можливо надавати копії дозволів
(ліцензій, реєстраційних карток тощо). 2.2. При визначенні митної вартості товарів, що підпадають
під режим квотування і ліцензування та по яких запроваджено
реєстрацію контрактів, визначальною є ціна товару, що вказана у
ліцензії та у картці реєстрації (обліку) контракту. У разі, коли контрактна ціна визначається за формулою, ціна,
вказана в картці реєстрації (обліку) контракту чи в ліцензії, буде
умовно-розрахунковою і може відрізнятися від фактичної вартості
товару. 2.3. Митна вартість інших товарів визначається на підставі
ціни товару, що вказана у рахунку-фактурі. 2.4. До митної вартості, в залежності від умов поставки,
також включаються такі фактичні витрати, якщо їх не включено до
рахунку-фактури: - на транспортування, навантаження, розвантаження,
перевантаження та страхування до пункту перетину митного кордону; - комісійні та брокерські, тобто сума винагороди, що сплачена
або підлягає сплаті посереднику у зовнішньоекономічній угоді; - плата за використання об'єктів інтелектуальної власності,
що повинна бути оплачена імпортером (експортером), як умова
ввезення (вивезення) товарів. 2.5. Для контролю за правильністю визначення митної вартості
співробітники Відділу можуть, при необхідності, вимагати надання
документів, що підтверджують достовірність поданої інформації,
зокрема, таких як: - копії зовнішньоторговельних угод, договорів поставки,
договорів про спільну діяльність; - копії договорів перевезення та страхування; - копії договорів доручення, комісії, агентських та
брокерських угод тощо; - коносаменти, накладні, інші товаросупровідні та
товарнотранспортні документи; - банківські виписки та банківські рахунки. 2.6. При явній невідповідності заявленої митної вартості
товарів та інших предметів вартості, що визначається відповідно до
положень статті 16 Закону України "Про Єдиний митний тариф"
( 2097-12 ), або у разі неможливості перевірки її обчислення, якщо
рахунок-фактура відсутній, а також, якщо при наявності
рахунку-фактури відсутні інші документи, що необхідні для контролю
за правильністю визначення митної вартості (пункт 2.5.), або
буде доведено, що заявлені в них відомості не відповідають
дійсності, співробітники Відділу визначають митну вартість
послідовно, на основі цін на ідентичні або подібні товари, що
діють у провідних країнах - експортерах зазначених товарів та
інших предметів, та надходять на тих же комерційних умовах. 2.7. З метою правильного визначення митної вартості імпортних
товарів працівники Відділу можуть формувати базу даних цінової
інформації імпортних товарів. 2.8. У випадку, коли при експорті товару вітчизняного
виробництва виникають сумніви щодо ціни товару, співробітники
Відділу можуть вимагати довідку про калькуляцію витрат на
виробництво товару за підписом керівника та головного бухгалтера
підприємства, завірену гербовою печаткою підприємства, або
вимагати проведення цінової експертизи контракту уповноваженими на
те органами.
3. Перевірка правильності застосування валютного курсу
3.1. Співробітники Відділу контролюють правильність
застосування: - курсу іноземної валюти до національної валюти України при
визначенні митної вартості; - курсу долару США до національної валюти України при
нарахуванні митних зборів за фіксованими ставками. 3.2. При визначенні митної вартості та суми митних зборів,
які нараховуються за фіксованими ставками, застосовуються офіційні
курси іноземних валют, що визначаються Національним банком України
та діють на день подання вантажної митної декларації до митного
оформлення. 3.3. День подання вантажної митної декларації до митного
оформлення фіксується посадовою особою митного органу, що її
прийняла, шляхом проставлення відміток на бланку митної
декларації, проставлення штампу "Під митним контролем" і
відповідними записами у справах митниці. Митна декларація
приймається митним органом після того як буде встановлено, що в
ній містяться всі необхідні відомості і до неї додано всі
необхідні документи. 3.4. Співробітники Відділу та керівництво митниці зобов'язані
вживати заходи щодо встановлення систем контролю за застосуванням
валютних курсів з використанням електронного зв'язку з
банківськими установами.
4. Перевірка правильності нарахування та застосування

пільг по сплаті митних платежів
4.1. Співробітники Відділу перевіряють правильність
нарахування та застосування пільг по сплаті митних зборів, мита,
акцизного збору та податку на добавлену вартість відповідно до
чинного законодавства та нормативних документів ДМКУ. 4.2. На виконання статті 73 Митного кодексу України
( 1970-12 ) співробітники Відділу, у порядку визначеному
Держмиткомом України, контролюють використання суб'єктами ЗЕД
товарів та інших предметів, на які встановлено митні пільги
виключно з тією метою, у зв'язку з якою було встановлено такі
пільги. 4.3. При виявленні порушень матеріали передаються у відділ
боротьби з контрабандою та порушенням митних правил.
5. Контроль за наданням відстрочень і розстрочень

та перевірка своєчасності сплати митних платежів
5.1. На виконання статті 79 Митного Кодексу України
( 1970-12 ) начальник митниці може надати суб'єкту ЗЕД
відстрочення або розстрочення сплати митних платежів, при умові
наявності гарантії банку. 5.2. Співробітники Відділу контролюють надання відстрочень і
розстрочень та своєчасність і повноту сплати митних зборів та мита
відповідно до нормативних документів ДМКУ. 5.3. З метою контролю за наданими відстроченнями та
розстроченнями сплати митних платежів у відділі ведеться Журнал
обліку наданих суб'єктам ЗЕД відстрочень та розстрочень сплати
митних платежів (додаток N 2 до Порядку). 5.4. З метою обліку векселів, наданих у сплату митних
платежів у Відділі ведеться Журнал реєстрації векселів (додаток
N 3 до Порядку). 5.5. Відповідно до наказу Держмиткому України від 12 вересня
1995 р. N 442 митне оформлення товарів та інших предметів у
Відділі здійснюється лише після надходження митних платежів, які
підлягають сплаті, на депозитний рахунок митниці.
5.6. З метою контролю своєчасності та повноти надходжень сум
митних зборів та мита на рахунок митниці співробітники Відділу
перевіряють банківські виписки з рахунку митниці у наступному
порядку: 5.6.1. Банківські виписки з рахунку митниці подаються
бухгалтерією митниці для здійснення контролю до Відділу у найбільш
стислі узгоджені строки, але не пізніше дня наступного за днем
надходження виписки до бухгалтерії. 5.6.2. У Відділі інформація про надходження на рахунок
митниці сум митних зборів та мита переноситься з банківських
виписок до Журналу обліку надходжень коштів по ВМД на підставі
виписок банку (додаток N 4 до Порядку), після чого банківські
виписки повертаються у бухгалтерію. 5.6.3. У разі сплати митних зборів та мита готівкою до каси
митниці, інформація про надходження коштів, не пізніше дня,
наступного за днем сплати, вноситься співробітниками Відділу до
Журналу обліку надходжень коштів по ВМД до каси митниці (додаток
N 5 до Порядку).
5.7. Пункт 5.6. підлягає застосуванню митницями, які не
використовують комп'ютерні мережі в процесі митного оформлення.
6. Ведення обліку та складання звітів
6.1. У Відділі ведеться облік нарахувань митних зборів та
мита по ВМД, наданих відстрочень та розстрочень по сплаті митних
платежів, застосування пільг по сплаті митних платежів, руху
грошових коштів тощо. 6.2. З метою контролю справляння митних платежів
співробітники Відділу ведуть: - журнали реєстрації платежів по вантажній митній декларації
(додаток N 6 до Порядку); - особисті рахунки підприємств (додаток N 7 до Порядку); - подекадні оборотні листи по оперативним підрозділам
(додаток N 8 до Порядку); - журнал обліку руху грошових коштів (додаток N 9 до
Порядку); - інші журнали. 6.3. Для забезпечення повного та своєчасного перерахування
коштів до Держмиткому України співробітники Відділу подекадно
надають до відділу бухгалтерського обліку та звітності митниці
дані по всім видам платежів, що нараховуються по ВМД та підлягають
перерахуванню. 6.4. На підставі даних обліку у Відділі складається
щомісячний звіт за встановленою формою N 2, який надається до
Відділу митно-тарифного регулювання ТМУ не пізніше 5-го числа
місяця, наступного за звітним.
Додаток N 1

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Примірна технологічна схема

оформлення ВМД у відділі митних доходів та платежів
З вантажного відділу ВМД надходить у відділ митних доходів та
платежів з штампом "Під митним контролем".
1. Проводиться перевірка заборгованості суб'єкта ЗЕД (митного
брокера) по сплаті митних платежів та податків. 2. Перевіряється правильність визначення митної вартості. 3. Здійснюється контроль ціни товарів та інших предметів. 4. Перевіряється правильність нарахування митних зборів,
мита, податків та інших платежів згідно з чинним законодавством. 5. Перевіряються підстави для надання преференцій та пільг і
правильність їх застосування. 6. Перевіряються банківські реквізити учасника ЗЕД, митного
брокера (декларанта) у всіх представлених документах та ВМД. 7. Перевіряються підстави для надання відстрочення платежів. 8. Перевіряються реквізити платіжних доручень, по яких
проводилось перерахування коштів на сплату митних платежів та
податків. 9. Проводиться списання коштів з наданих платіжних доручень. 10. Проводиться перевірка на наявність ознак ПМП або КБ. 11. Проставляється відмітка інспектора, який проводив
перевірку.
Додаток N 2

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Журнал обліку наданих суб'єктам ЗЕД відстрочень

та розстрочень сплати митних платежів
———————————————————————————————————————————————————————————————— | Відомості | | | | | | про | | | | | Дата |підприємство| N | Код | Сума | Термін |Підстава надання|якому надані|ВМД| виду | наданої | надання |надання пільги| пільги | |платежу|відстрочки|відстрочки| пільги |————————————| | | | | | | Код | | | | | |Назва| | | | | | | | ЗКПО | | | | | | | | | | | | ———————+—————+——————+———+———————+——————————+——————————+———————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ——————————————————————————————————————————————————————————————— Продовження таблиці.
——————————————————————————————————————————————————————— | | Пеня | Відмітка|—————————————————————————————————— Прізвище | про | | | Сплачено інспектора| закриття| | |————————————— який | пільги |Кількість|Нарахована| N |Дата|Сума здійснює | | |до сплати |п/д| | контроль |—————————| днів | сума | | | |Дата|Сума| | | | | | N | | | | | | | п/д| | | | | | ——————————+————+————+—————————+——————————+———+————+———— 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |14 | 15 | 16 ———————————————————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————————————————— | | Пеня | Відмітка|—————————————————————————————————— Прізвище | про | | | Сплачено інспектора| закриття| | |————————————— який | пільги |Кількість|Нарахована| N |Дата|Сума здійснює | | |до сплати |п/д| | контроль |—————————| днів | сума | | | |Дата|Сума| | | | | | N | | | | | | | п/д| | | | | | ——————————+————+————+—————————+——————————+———+————+———— 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |14 | 15 | 16 ———————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 3

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Журнал реєстрації векселів
——————————————————————————————————————————————————————— | | | | Дата N | N | N |Назва підприємства | обліку в п/п | ВМД | векселя | код ЗКПО | податковій | | | | інспекції | | | | —————+——————+—————————+———————————————————+———————————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ——————————————————————————————————————————————————————— Продовження таблиці.
———————————————————————————————————————————— Нараховані платежі | Відмітка | про погашення ————————————————————————————| чи сплату Мито | ПДВ | Акциз | векселя | | | —————————+———————+——————————+——————————————— 6 | 7 | 8 | 9 ————————————————————————————————————————————
———————————————————————————————————————————— Нараховані платежі | Відмітка | про погашення ————————————————————————————| чи сплату Мито | ПДВ | Акциз | векселя | | | —————————+———————+——————————+——————————————— 6 | 7 | 8 | 9 ————————————————————————————————————————————
Додаток N 4

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Журнал обліку надходжень коштів по ВМД

на підставі виписок банку
——————————————————————————————————————————————————— Назва організації | Розрахунковий| N пла- | Дата платника | рахунок | тіжного | код ЗКПО | | доручен-| | | ня | | | | ———————————————————+——————————————+—————————+—————— 1 | 2 | 3 | 4 ——————————————————————————————————————————————————— Продовження таблиці.
——————————————————————————————————————————————————————— Сума сплачених коштів по видам платежів | Примітки ———————————————————————————————————————————| 20 |21 |01 |03 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |17 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ———+———+———+———+———+———+———+———+———+———+———+——————————— 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16 ———————————————————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————————————————— Сума сплачених коштів по видам платежів | Примітки ———————————————————————————————————————————| 20 |21 |01 |03 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |17 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ———+———+———+———+———+———+———+———+———+———+———+——————————— 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16 ———————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 5

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Журнал обліку надходження коштів по ВМД

до каси митниці
—————————————————————————————————————————————————————————————————— Назва | N |Дата|Сума сплачених коштів по видам |Примі- організації|прибутко-| | платежів |тки платника | вого | |————————————————————————————————| код ЗКПО |касового | |20|21|01|03|10|11|12|13|14|15|17| | ордера | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ———————————+—————————+————+——+——+——+——+——+——+——+——+——+——+——+—————— 1 | 2 | 3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12|13|14| 15 ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 6

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Журнал реєстрації платежів по

вантажній митній декларації
———————————————————————————————————————————————————— N | N | | Мито п/п| ВМД |Назва підприємства|——————————————————————— | дата| код ЗКПО | код |N пла-|Дата|Сума | | | виду|тіжно-| | | | | пла-|го до-| | | | | тежу|ручен-| | | | | |ня | | ———+—————+——————————————————+—————+——————+————+————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ———————————————————————————————————————————————————— Продовження таблиці.
———————————————————————————————————————————————————————————— Митні збори | ПДВ | Акциз ————————————————————————+—————————————————+————————————————— код |N пла-|Дата |Сума |N пла-|Дата|Сума |N пла-|Дата |Сума виду|тіжно-| | |тіжно-| | |тіжно-| | пла-|го до-| | |го до-| | |го до-| | тежу|ручен-| | |ручен-| | |ручен-| | |ня | | |ня | | |ня | | —————+——————+—————+—————+——————+————+—————+——————+—————+———— 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ————————————————————————————————————————————————————————————
———————————————————————————————————————————————————————————— Митні збори | ПДВ | Акциз ————————————————————————+—————————————————+————————————————— код |N пла-|Дата |Сума |N пла-|Дата|Сума |N пла-|Дата |Сума виду|тіжно-| | |тіжно-| | |тіжно-| | пла-|го до-| | |го до-| | |го до-| | тежу|ручен-| | |ручен-| | |ручен-| | |ня | | |ня | | |ня | | —————+——————+—————+—————+——————+————+—————+——————+—————+———— 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 7

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Особисті рахунки підприємств

(картки/журнали)
—————————————————————————————————————————————————————————————————— Код | Нараховано | Сплачено | Залишок виду |—————————————————————+————————————————————+——————————— платежу | Вид | N ВМД | Сума | N пла- | Сума | Сума | ВМД | | | тіжного | | | | | | доручен- | | | | | | ня,дата | | | | | | | | ———————————+——————+———————+——————+———————————+————————+——————————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 8

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Подекадні оборотні листи по

оперативним підрозділам
—————————————————————————————————————————————————————————————————— Мі- |Кількі- | Сума, що підлягає сплаті сяць |сть ВМД |——————————————————————————————————————————————————— | |Мито | Митні збори |Разом|ПДВ|Ак- |————————+—————+———————————————————————————————|на | |циз Назва|екс-|ім-| | | | | | | | | | | |Всь-|депо-| | під- |спо-|по-|20|21|01|03|10|11|12|13|14|15|17|ого |зит- | | роз- | |рт | | | | | | | | | | | | |ний- | | ділу | | | | | | | | | | | | | | |раху-| | | | | | | | | | | | | | | | |нок- | | | | | | | | | | | | | | | | |мит- | | | | | | | | | | | | | | | | |ниці | | —————+————+———+——+——+——+——+——+——+——+——+——+——+——+————+—————+———+——— 1 | 2 | 3 | 4| 5|6 |7 |8 |9 |10|11|12|13|14| 15 | 16 |17 | 18 ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток N 9

до Порядку роботи відділів

митних доходів та платежів
Журнал обліку руху грошових коштів
—————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Дата|Платник|Код |Сума|Сума зміни|Повернення |N та дата п\п| |код |виду|пла-|або повер-|—————————————————|листа | |ЗКПО |пла-|тежу|нення |N платіжного|дата|підприєм- | | |тежу| |платежу | доручення | |ства ———+————+———————+————+————+——————————+————————————+————+—————————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ——————————————————————————————————————————————————————————————————

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: