open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 251 від 30.05.2001
( Наказ скасовано на підставі Наказу Державного

комітету статистики

N 42 ( v0042202-03 ) від 21.02.2003 )
Про затвердження форми державної статистичної

звітності з авіаційного транспорту N 31-ЦА

На виконання статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ) та з метою подальшого удосконалення
державної статистичної звітності з авіаційного транспорту
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити форму державної статистичної звітності N 31-ЦА
(поштова-квартальна) "Звіт про роботу авіаційного транспорту" та
ввести її в дію зі звіту за I квартал 2002 року (додається).
2. Поширити форму державної статистичної звітності N 31-ЦА на
аеропорти; авіакомпанії (авіапідприємства) всіх форм власності,
які виконують перевезення пасажирів (вантажів, пошти) та авіаційні
роботи для галузей економіки на власному та орендованому парку
повітряних суден.
3. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку
(Голуб О.В.) здійснювати методологічне керівництво розробкою
державної статистичної звітності за формою N 31-ЦА.
4. Державному департаменту авіаційного транспорту України: 4.1. Забезпечити аеропорти, авіакомпанії (авіапідприємства)
всіх форм власності бланками форми державної статистичної
звітності N 31-ЦА (поштова - квартальна); 4.2. Здійснювати збір, розробку та надання у встановлений
термін Держкомстату України зведеної інформації за вказаною формою
державної статистичної звітності в цілому по Україні та в розрізі
звітуючих суб'єктів.
5. Уважати таким, що втратив чинність, наказ Держкомстату
України від 20.07.99 N 257 ( v0257202-99 ) "Про затвердження форм
державної статистичної звітності з авіаційного транспорту" в
частині затвердження форм державної статистичної звітності N 31-ЦА
"Звіт про роботу авіаційного транспорту" та N 1-ЦА "Звіт про
наявність та використання літаків і вертольотів" зі звіту за 2001
рік.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Комітету Остапчука Ю.М.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Погоджено:
Перший заступник директора
Державного департаменту
авіаційного транспорту В.А.Поліщук

ДЕРЖАВНА СТАТИСТИЧНА ЗВІТНІСТЬ
-------------------------------------------------------------------------------- | Коди | |------------------------------------------------------------------------------| |-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---| |форми|організа-|терито-|галузі|виду |форми|органі- |міністер-|вище- | |КС | |доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої| | | |мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-| | | | за |нтифіка- | | |діяль-| за |форми |трального|зації- | | | | ДКУД|ційний | | |ності | КФВ |господа-|органу |іденти-| | | | |код за | | | за | |рювання |виконав- |фікаці-| | | | |ЄДРПОУ | | |КВЕД | |за КОПФГ|чої влади|йний | | | | | | | | | | |за СПОДУ |код за | | | | | | | | | | | |ЄДРПОУ | | | |-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 | --------------------------------------------------------------------------------
Форма N 31-ЦАКому надсилається _________________ ___________________________________ Затверджена
(найменування та адреса одержувача) наказом Держкомстату
Міністерство, інший центральний України
орган виконавчої влади від 30.05.2001 N 251 ___________________________________
Підприємство (організація) Поштова - квартальна ___________________________________
Адреса ____________________________ 1. Надсилають авіапідприємства ___________________________________ всіх форм власності:

а) авіакомпанії, які виконують

перевезення пасажирів

(вантажів, пошти) власним або

орендованим парком повітряних

суден;

б) аеропорти;

в) авіапідприємства, які

застосовують авіацію в галузях

економіки 10 числа після

звітного періоду Державному

департаменту авіаційного

транспорту України.

2. Державний департамент

авіаційного транспорту України

- 30 числа після звітного

періоду - Державному комітету

статистики України

ЗВІТ

про роботу авіаційного транспорту

за ____ квартал 200_ р.
I. Діяльність аеропорту
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- | | Код |Кількість | Кількість пасажирів, | Обсяги вантажу,| Обсяги пошти, |КС | | |рядка |відправ- | тис.чол. | тонн | тонн | | | | |лених та |--------------------------+----------------+----------------| | | | |прибулих |відправ-|прибуло|транзитні|відправ-|прибуло|відправ-|прибуло| | | | |повітряних|лено | |(прямий |лено | |лено | | | | | |суден, | | |транзит) | | | | | | | | |одиниць* | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 7 | 6 | 7 | 8 | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |I. Види перевезень | | | | | | | | | | | |Всього | | | | | | | | | | | |(сума рядків 20, 30)| 10 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |Міжнародні | | | | | | | | | | | |(сума рядків 21, 23)| 20 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |регулярні | 21 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |з них | | | | | | | | | | | |рейсами українських | | | | | | | | | | | |авіакомпаній | 22 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |нерегулярні | 23 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |з них | | | | | | | | | | | |рейсами українських | | | | | | | | | | | |авіакомпаній | 24 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |Внутрішні | | | | | | | | | | | |(сума рядків 31, 32)| 30 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |з них: | | | | | | | | | | | |регулярні | 31 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |нерегулярні | 32 | | | | | | | | | | |--------------------+------+----------+--------+-------+---------+--------+-------+--------+-------+----| |II. Інші операції | | | | | | | | | | | |повітряних суден | 35 | | х | х | х | х | х | х | х | х | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
II. Діяльність авіакомпаній--------------------------------------------------------------------------- | Показники | Код |Всього| За етапами польоту | КС | | |рядка | |--------------------| | | | | |міжнародні|внутрішні| | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |I. Регулярні комерційні польоти| | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Перевезено пасажирів, тис.чол. | 40 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Перевезено вантажів, тонн | 41 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Перевезено пошти, тонн | 42 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконані пасажиро-кілометри, | | | | | | |млн. пас. км | 43 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Граничні крісло-кілометри, | | | | | | |млн. пас. км | 44 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконані тонно-кілометри | | | | | | |(вантажі + пошта), тис.ткм | 45 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконані тонно-кілометри | | | | | | |(пасажири + вантажі + пошта), | | | | | | |тис. ткм | 46 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Граничні тонно-кілометри | | | | | | |(пасажири + вантажі + пошта), | | | | | | |тис. ткм | 47 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконано рейсів, одиниць* | 48 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Наліт годин, годин* | 49 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |II. Нерегулярні комерційні | | | | | | |польоти | | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Перевезено пасажирів, тис.чол. | 50 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Перевезено вантажів, тонн | 51 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Перевезено пошти, тонн | 52 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконані пасажиро-кілометри, | | | | | | |млн. пас. км | 53 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Граничні крісло-кілометри, | | | | | | |млн. пас. км | 54 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконані тонно-кілометри | | | | | | |(вантажі + пошта), тис. ткм | 55 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконані тонно-кілометри | | | | | | |(пасажири + вантажі + пошта), | | | | | | |тис. ткм | 56 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Граничні тонно-кілометри | | | | | | |(пасажири + вантажі + пошта), | | | | | | |тис. ткм | 57 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконано рейсів, одиниць* | 58 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Наліт годин, годин* | 59 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |III. Некомерційні польоти | | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Виконано рейсів, одиниць* | 60 | | | | | |-------------------------------+------+------+----------+---------+------| |Наліт годин, годин* | 61 | | | | | ---------------------------------------------------------------------------
III. Застосування авіації в галузях економіки
------------------------------------------------------------------ | Показники | Код | Всього | КС | | |рядка | | | |-------------------------------+------+---------------+---------| | А | Б | 1 | 2 | |-------------------------------+------+---------------+---------| |Наліт годин, годин* | 70 | | | |-------------------------------+------+---------------+---------| |Оброблено площ, гектарів | 71 | | | ------------------------------------------------------------------
VI. Парк повітряних суден (станом на кінець року)*
(одиниць)----------------------------------------------------------------------------- | Повітряні судна |Код |Всього| В тому числі | | | |рядка|(сума |-------------------------| КС | | | |гр. 2,|знаходяться |здані в|інше| | | | |3, 4) |в |оренду | | 2 0| | | | |експлуатації| | | | |-------------------------------+-----+------+------------+-------+----+----| | А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |-------------------------------+-----+------+------------+-------+----+----| |Власні повітряні судна | 80 | | | | | | |-------------------------------+-----+------+------------+-------+----+----| |Орендовані повітряні | | | | | | | |судна (сума рядків 91-93) | 90 | | | Х | | | |-------------------------------+-----+------+------------+-------+----+----| |в тому числі | | | | | | | |у підприємств авіатранспорту | 91 | | | Х | | | |-------------------------------+-----+------+------------+-------+----+----| |у підприємств інших галузей | | | | | | | |економіки | 92 | | | Х | | | |-------------------------------+-----+------+------------+-------+----+----| |в інших державах | 93 | | | Х | | | -----------------------------------------------------------------------------
Дані звіту наводяться з точністю до 0,1.
____________
*) Дані наводяться в цілих числах.
Керівник __________________ Виконавець __________________
"___" _____________ 200_ р. Телефон ____________________
Вказівки щодо заповнення форми державної статистичної звітності N 31-ЦА "Про роботу авіаційного транспорту"
____________
*) Дані наводяться в цілих числах.
Керівник __________________ Виконавець __________________
"___" _____________ 200_ р. Телефон ____________________
Вказівки щодо заповнення форми державної статистичної звітності N 31-ЦА "Про роботу авіаційного транспорту"
Розділ I
Кількість відправлених та прибулих повітряних суден.
Відправлення та прибуття обліковуються окремо, тобто одне прибуття
та одне відправлення необхідно обліковувати як дві операції. Відправлено пасажирів. Кількість комерційних та некомерційних
пасажирів, що починають свій політ з аеропорту, по якому надаються
дані, включаючи кількість прибулих пасажирів, що продовжують свій
політ. Не включаються транзитні пасажири, які включаються в графу
4. Прибуло пасажирів. Кількість комерційних та некомерційних
пасажирів, що закінчують свій політ в аеропорту, по якому
надаються дані, включаючи кількість пасажирів, які будуть
продовжувати свій політ. Не включаються транзитні пасажири, які
включаються в графу 4. Транзитні пасажири (прямий транзит). Кількість пасажирів, що
продовжують політ рейсом, що має той же номер, що і рейс, яким
вони прибули. Цих пасажирів необхідно обліковувати один раз. Інших
транзитних пасажирів та пасажирів стоповера необхідно обліковувати
двічі: один раз як відправлених, другий - як прибулих. Відправлено та прибуло вантажу (пошти). Аналогічно пасажирам. Інші операції повітряних суден. Всі операції повітряних
суден, за винятком тих, які були виконані під час виконання
комерційних авіаперевезень. Вони пов'язані з такими видами
комерційної діяльності авіації, як сільськогосподарське опилення,
аерофотозйомка, навчання пілотів (в льотних школах), ділові та
адміністративні польоти, а також операції військових суден.
Розділ II
Перевезено пасажирів. Кількість перевезених комерційних
пасажирів. Пасажир, що слідує конкретним рейсом (тобто виконує
весь політ з одним номером рейсу) повинен обліковуватись тільки
один раз, а не на кожному етапі польоту. Виняток: якщо пасажир під
час одного польоту летить на міжнародному та на внутрішньому
етапах, то його обліковують як внутрішнього, так і міжнародного
пасажира. В ці дані не включаються дані про некомерційних
пасажирів. Комерційні пасажири (вантажі). Пасажири (вантажі), за
перевезення яких авіаперевізник отримує комерційну винагороду. Перевезено вантажів (пошти). Кількість тонн перевезених
вантажів (пошти). Включається кожна тонна вантажу (пошти), яка
перевезена конкретним рейсом (тобто все перевезення якої
здійснюється з одним номером рейсу), і при цьому вона
обліковується один раз, а не на кожному етапі польоту. Виняток:
якщо вантаж під час одного польоту перевозиться як на
міжнародному, так і на внутрішньому етапах, його необхідно
обліковувати і як внутрішнє, так і міжнародне перевезення. Виконані пасажиро-кілометри. Сума добутків, одержаних шляхом
множення кількості комерційних пасажирів, перевезених на кожному
етапі польоту, на довжину відповідного етапу. Виконані тонно-кілометри (вантажі + пошта). Сума добутків,
одержаних шляхом множення перевезених на кожному етапі польоту
тонн комерційного вантажу на довжину відповідного етапу. В
комерційний вантаж включається загальна вага вантажу та пошти. Виконані тонно-кілометри (пасажири + вантажі + пошта). Сума
добутків, одержаних шляхом множення перевезених на кожному етапі
польоту тонн комерційного вантажу на довжину відповідного етапу. В
комерційний вантаж включається загальна вага пасажирів, вантажу та
пошти. При цьому розрахунки відносно пасажирів необхідно
виконувати таким чином: кількість пасажирів необхідно помножити на
90 кг і додати вагу перевезеного в межах норми безкоштовного та
наднормативного багажу. Граничні крісло-кілометри. Сума добутків, одержаних шляхом
множення наявної для продажу кількості крісел на кожному етапі
польоту на довжину відповідного етапу. Граничні тонно-кілометри. Сума добутків, одержаних шляхом
множення кількості тонн наявного комерційного завантаження
(пасажири + вантажі + пошта) на кожному етапі польоту на довжину
відповідного етапу. Регулярні комерційні польоти. Надаються дані про польоти: а)
що заплановані та виконуються за винагороду відповідно до
опублікованого розкладу; б) регулярні та часті польоти, які
можливо вважати систематичними і місця на які можуть бути
заброньовані в будь-якому агентстві; в) додаткові, які виконуються
в зв'язку з перевантаженням регулярних рейсів. Нерегулярні комерційні польоти. Надаються дані про чартерні
та спеціальні польоти, які виконуються за винагороду. Некомерційні польоти. Надаються дані про наліт повітряних
суден під час випробних, учбових та інших видів польотів, в
результаті яких не було отримано будь-яких доходів.
Економічне управління Державного
департаменту авіаційного транспорту

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: