open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2004 N 441
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу

Міністерства економіки

N 126 ( v0126665-07 ) від 10.05.2007 }
Про затвердження Положення про колегію

Міністерства та Регламенту засідань

колегії Міністерства

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від
02.10.2003 N 1569 ( 1569-2003-п ) "Про затвердження Загального
положення про колегію центрального органу виконавчої влади і
місцевої державної адміністрації" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про колегію Міністерства та Регламент
засідань колегії Міністерства, що додаються.
2. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 2 наказу
Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України
від 23.05.2002 N 146 ( v0146569-02 ) "Про колегію Міністерства".
Міністр М.Деркач

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ

Міністерства економіки та

з питань європейської

інтеграції України

16.12.2004 N 441

ПОЛОЖЕННЯ

про колегію Міністерства

1. Колегія Міністерства економіки та з питань європейської
інтеграції України (далі - колегія) є дорадчим органом і
утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Міністерства економіки та з питань європейської
інтеграції України (далі - Міністерство), та для колективного і
вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності.
2. У своїй роботі колегія керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами
Міністерства та цим Положенням.
3. Рішення про утворення колегії приймає Міністр.
Функції колегії
4. Колегія Міністерства обговорює і приймає рішення щодо: розроблення прогнозів економічного і соціального розвитку
України на довго-, середньо- та короткостроковий період, Державної
програми економічного і соціального розвитку України на
короткостроковий період, інших стратегічних програмних документів; розроблення та забезпечення проведення державної регіональної
політики; реалізації державної політики з питань економічного і
соціального співробітництва України з Європейським Союзом; проведення єдиної зовнішньоекономічної політики, державної
економічної політики щодо інтеграції України у світову економіку; забезпечення реалізації державної політики щодо
співробітництва із Світовою організацією торгівлі та вступу
України до неї; проведення державної політики щодо поглиблення
співробітництва з Організацією Північно-Атлантичного Договору
(НАТО), Радою Євроатлантичного партнерства (РЄАП) з економічних
аспектів оборонної діяльності; формування та реалізації державної цінової політики; результатів роботи Державної інспекції з контролю за цінами; розроблення стратегії і механізмів реалізації державної
інвестиційної політики; реалізації державної політики у сфері співробітництва з
міжнародними фінансовими організаціями; залучення й ефективного використання міжнародної технічної
допомоги; розроблення та забезпечення реалізації державної політики у
сфері управління державним сектором економіки; формування державної політики у сфері реалізації прав
власності та реформування відносин власності; проведення державної політики із запобігання банкрутству,
результатів роботи територіальних управлінь з питань банкрутства
та державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань
банкрутства"; розроблення та забезпечення проведення державної політики
стосовно розвитку внутрішнього ринку товарів та послуг; забезпечення ефективного функціонування системи державних
закупівель, державного замовлення та міжвідомчої координації у
сфері державних закупівель; розроблення пропозицій щодо вдосконалення державного
управління; проведення аналізу та економічного обґрунтування потреб
держави, пов'язаних з її обороною і безпекою; розроблення та реалізації державної політики стосовно
функціонування спеціальних економічних зон і територій
пріоритетного розвитку, координації діяльності центральних і
місцевих органів виконавчої влади в цій сфері; результатів роботи Міністерства; планів та результатів роботи Держкоменергозбереження; взаємодії Міністерства з іншими центральними органами
виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
місцевими державними адміністраціями, органами місцевого
самоврядування під час виконання покладених на Міністерство
завдань; взаємодії Міністерства з Верховною Радою України; розгляду кадрових питань; стану виконавської дисципліни.
Склад колегії
5. До складу колегії Міністерства входять:
Міністр (голова колегії), перші заступники Міністра,
заступники Міністра, керівник урядового органу в складі
Міністерства - начальник Державної інспекції з контролю за цінами
(за посадою); у разі потреби - керівники центральних органів виконавчої
влади, діяльність яких спрямовує та координує Кабінет Міністрів
України через Міністра, підприємств, установ та організацій, що
належать до сфери управління Міністерства, керівники інших органів
виконавчої влади (за згодою); представники громадських об'єднань, народні депутати України
(за згодою з правом дорадчого голосу).
6. Кількісний склад колегії затверджується Кабінетом
Міністрів України. Члени колегії затверджуються та увільняються від обов'язків
Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра.
7. Секретарем колегії є за посадою заступник начальника
управління контролю та перевірки виконання актів і доручень
Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України - начальник відділу методології процесу контролю та
організації роботи колегії.
Організація роботи колегії
8. Організаційною формою роботи колегії є засідання.
Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць,
позапланові - у міру потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення
засідань колегії.
9. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її
головою плану роботи колегії Міністерства на квартал, який
розсилається членам колегії, відповідним керівникам структурних
підрозділів Міністерства, а також іншим органам виконавчої влади
за тиждень до початку кварталу.
10. Додаткові питання до затвердженого плану роботи колеги
Міністерства можуть бути включені до порядку денного засідання
колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до
чергового засідання.
11. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання
колегії визначаються головою колегії.
12. Організаційне забезпечення діяльності колегії здійснює
управління контролю та перевірки виконання актів і доручень
Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України.
13. Секретар колегії не пізніше ніж за десять днів до
засідання подає для погодження голові колеги проект порядку
денного засідання колегії, підготовлений згідно із затвердженим
планом роботи та з урахуванням унесених пропозицій.
14. Позапланові (позачергові) засідання проводяться з
ініціативи голови колегії або третини її складу, а в разі
потреби - розширені, виїзні та спільні засідання з колегіями інших
органів виконавчої влади. На спільних засіданнях колегії органів
виконавчої влади приймаються спільні рішення. Матеріали до цих
засідань готуються із секретаріатами колегій цих органів
виконавчої влади і погоджуються їх керівниками.
15. Членам колегії матеріали до засідання надаються не
пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення
позачергового засідання - не пізніше ніж за один день. Порядок проведення засідань колегії та прийняття її рішень
16. Засідання колегії веде її голова, а в разі його
відсутності - особа, на яку покладено виконання його обов'язків.
17. Засідання колегії проводиться у разі, коли в ньому беруть
участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів
колегії.
18. Члени колегії беруть участь у засіданнях особисто. Якщо член колегії не може бути присутній на засіданні, він
має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у
письмовій формі.
19. На засідання колегії можуть запрошуватися службові особи
Міністерства, які не є членами колегії, представники міністерств
та інших органів виконавчої влади, вчені (за списком, погодженим з
Міністром), а також представники засобів масової інформації (за
списком, підготовленим та погодженим з Міністром управлінням
взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації). Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих
питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише
з дозволу голови колегії.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ

Міністерства економіки та

з питань європейської

інтеграції України

16.12.2004 N 441

РЕГЛАМЕНТ

засідань колегії Міністерства

Формування плану проведення засідань колегії

1. Засідання колегії Міністерства економіки та з питань
європейської інтеграції України (далі - Міністерство) проводяться,
як правило, один раз на місяць згідно з планом роботи колегії,
затвердженим Міністром, та в разі потреби. У плані роботи колегії зазначаються питання, що
розглядаються, відповідальні за підготовку матеріалів, підрозділи,
які їх готують, термін подання матеріалів, дата розгляду на
засіданні, прізвища, ініціали та посади доповідачів.
2. Питання для розгляду на засіданнях колегії визначаються на
підставі актів та доручень Президента України, рішень Верховної
Ради України, постанов та доручень Кабінету Міністрів України,
наказів Міністерства, а також за ініціативою Міністра, перших
заступників Міністра та заступників Міністра.
3. З метою своєчасного розроблення плану роботи колегії
директори департаментів Міністерства і керівники підвідомчих йому
організацій за погодженням з першими заступниками Міністра та
заступниками Міністра систематично готують згідно з окремим
дорученням Міністра і за місяць до кінця поточного кварталу
подають управлінню контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України у друкованому та електронному вигляді перелік
питань, які доцільно винести на розгляд колегії в наступному
кварталі. Пропозиції до плану роботи колегії можуть подаватися також
центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовує
та координує Кабінет Міністрів України через Міністра, урядовим
органом у складі Міністерства.
4. Управління контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України на основі поданих матеріалів до 20 числа
останнього місяця поточного кварталу готує проект плану роботи
колегу на наступний квартал і подає його на затвердження Міністру. Затверджений Міністром план роботи колегії надсилається
членам колегії, відповідним керівникам структурних підрозділів та
підвідомчих Міністерству організацій, органам виконавчої влади,
які беруть участь у підготовці питань, а також вищим органам
влади, які визначає Міністр.
Порядок подання матеріалів для

розгляду на засіданнях колегії
5. Матеріали для розгляду на засіданні колегії подають
структурні підрозділи і підвідомчі Міністерству організації, інші
органи виконавчої влади через відповідні підрозділи Міністерства
згідно з планом роботи колегії. Якщо необхідно внести додаткові питання для їх оперативного
розгляду колегією, керівники структурних підрозділів за
погодженням з відповідними першими заступниками Міністра та
заступниками Міністра і директорами департаментів готують
матеріали і в установленому порядку подають їх управлінню контролю
та перевірки виконання актів і доручень Президента України,
Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України не пізніше
ніж за 7 днів до чергового засідання. За своєчасну і якісну підготовку матеріалів до засідань
колегії особисто несуть відповідальність керівники структурних
підрозділів та підвідомчих Міністерству організацій, зазначені у
плані роботи колегії, та секретар колегії.
6. Керівники структурних підрозділів та підвідомчих
Міністерству організацій, відповідальні за підготовку питання, яке
розглядатиметься на колегії, узгоджують, організовують та
координують роботу інших структурних підрозділів та органів
виконавчої влади, залучених до розроблення необхідних матеріалів
із зазначеного питання. За необхідності перші заступники Міністра та заступники
Міністра згідно з розподілом функціональних обов'язків з метою
всебічної перевірки та вивчення питань, які готуються для розгляду
на засіданнях колегії, утворюють, як правило, тимчасові робочі
(експертні) комісії з досвідчених фахівців підрозділів
Міністерства та інших організацій.
7. Матеріали на розгляд колегії подають у друкованому
(оригінал) та електронному вигляді не пізніше ніж за 7 днів до дня
засідання. Ці матеріали містять: доповідну записку із запропонованого для розгляду питання,
адресовану колегії, з обгрунтуванням висновків і пропозиціями із
зазначенням додатків, яку підписує директор департаменту. Обсяг
записки не повинен перевищувати чотирьох сторінок (без урахування
додатків). На першій сторінці доповідної записки у лівому
верхньому куті відповідним першим заступником Міністра або
заступником Міністра проставляється позначка "На колегію". У кінці
доповідної записки обов'язково зазначають дату, вихідний номер,
прізвище та номер телефону виконавця; проект протокольного рішення (за потреби - проект наказу) з
питання, яке розглядатиметься на засіданні колегії, обов'язково
завізований першим заступником Міністра або заступником Міністра,
відповідальним за підготовку цього питання до розгляду, а також за
реалізацію запропонованого рішення колегії, і за необхідності
керівниками інших міністерств та органів виконавчої влади. У разі
погодження проекту протокольного рішення більше ніж трьома
службовими особами до нього додається довідка про погодження,
підписана директором відповідного департаменту, із зазначенням
прізвищ, ініціалів та посад службових осіб, які його завізували;
список осіб, запрошених на засідання колегії, із зазначенням
для запрошених від Міністерства - прізвища та ініціалів (в
алфавітному порядку), а від інших органів виконавчої влади та
організацій - прізвища, ім'я та по батькові, посади, підписаний
директором департаменту, відповідальним за підготовку цього
питання, та погоджений з відповідним першим: заступником Міністра
або заступником Міністра;для запрошених від Міністерства - прізвища та ініціалів (в
алфавітному порядку), а від інших органів виконавчої влади та
організацій - прізвища, ім'я та по батькові, посади, підписаний
директором департаменту, відповідальним за підготовку цього
питання, та погоджений з відповідним першим: заступником Міністра
або заступником Міністра; список осіб, виступаючих на засіданні, із зазначенням посади,
прізвища, ім'я та по батькові.
8. Управління контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України перевіряє всі необхідні матеріали відповідно до
плану роботи колегії. При порушенні встановленого порядку підготовки матеріалів до
засідань колегії управління контролю та перевірки виконання актів
і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України повертає їх на доопрацювання. Про порушення порядку та термінів підготовки матеріалів до
засідання колегії управління контролю та перевірки виконання актів
і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України негайно інформує Міністра або особу, яка його
заміщає.
Порядок підготовки засідань колегії
9. Управління контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України на підставі поданих матеріалів готує проект
порядку денного засідання колегії та список осіб, запрошених на
засідання. Секретар колегії погоджує проект порядку денного засідання
колегії, список осіб, дату і час проведення засідання колегії з
Міністром, після чого не пізніше ніж за три дні до засідання
колегії всі матеріали надсилаються учасникам засідання: членам
колегії - управлінням контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України, запрошеним на засідання особам - структурним
підрозділом, відповідальним за підготовку питання.
10. Члени колегії, інші службові особи, яким надіслано
матеріали, можуть за день до засідання подавати управлінню
контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента
України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України
зауваження і пропозиції з питань, винесених на розгляд колегії. Управління контролю та перевірки виконання актів і доручень
Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України доводить зауваження і пропозиції до відома керівника
структурного підрозділу, відповідального за підготовку питання,
для врахування у доповіді.
11. Напередодні засідання колегії керівники структурних
підрозділів, відповідальні за підготовку питань, уточнюють списки
осіб, запрошених на засідання, списки виступаючих на засіданні та
подають ці зміни управлінню контролю та перевірки виконання актів
і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України.
12. Додаткові (позачергові) питання включаються до порядку
денного засідання колегії тільки за рішенням Міністра.
13. Рішення про виключення питання з плану роботи колегії
приймається тільки Міністром на підставі доповідної записки
відповідного першого заступника Міністра або заступника Міністра.
Порядок проведення засідань колегії і

оформлення прийнятих рішень
14. У засіданнях колегії беруть участь члени колегії та інші
службові особи, запрошені для розгляду кожного окремого питання.
15. Порядок денний колегії затверджується безпосередньо на
засіданні.
16. Службові особи, які беруть участь у засіданні колегії,
реєструються.
17. Засідання колегії проходять за регламентом: доповідь - у
межах 15 хвилин, співдоповідь - до 10 хвилин, виступ під час
обговорення - до 5 хвилин, довідки - до 3 хвилин. За потреби
головуючий може змінити тривалість виступів. Після двох годин
роботи, як правило, оголошують перерву. Члени колегії та службові
особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, виступають
під час обговорення, уносять пропозиції та зауваження, дають
необхідні довідки. Дебати припиняються за пропозицією головуючого. Особи, запрошені на засідання колегії для участі в розгляді
окремих питань, після обговорення і прийняття відповідних рішень
не беруть участі в подальшій роботі.
18. Рішення на засіданнях колегії ухвалюють більшістю голосів
від загальної кількості членів колегії.
19. Після засідання колегії відповідальні за підготовку
розглянутих питань керівники структурних підрозділів, керівники
підвідомчих Міністерству організацій в обов'язковому порядку
доопрацьовують проекти протокольних рішень з урахуванням зауважень
та пропозицій, висловлених під час обговорення питань і схвалених
колегіальним органом, та чітко формулюють, погоджують з
відповідними структурними підрозділами, директорами департаментів,
першими заступниками Міністра або заступниками Міністра,
міністерствами, іншими органами виконавчої влади і наступного дня
(якщо головуючий не встановив термін доопрацювання протокольного
рішення) подають у друкованому та електронному вигляді управлінню
контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента
України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України. Управління контролю та перевірки виконання актів і Президента
України, Верховної Ради України та Кабінету України терміново
доопрацьовує протокол засідання колегії з урахуванням унесених
структурними підрозділами та підвідомчими Міністерству
організаціями доопрацьованих протокольних і (окремо щодо кожного
пункту порядку денного засідання Протокол підписують головуючий та
секретар колегії.
20. Якщо виникають розбіжності при обговоренні окремих,
питань порядку денного, а також коли немає можливості відповідне
рішення під час засідання колегії, утворюють робочі із залученням
у разі потреби представників міністерств, інших виконавчої влади
та підвідомчих Міністерству організацій доопрацювання проектів
протокольних рішень з висловлених на засіданні пропозицій і
зауважень. Особи, які очолюють робочі групи, організовують їх роботу та
забезпечують подання управлінню контролю та перевірки виконанні
актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та
Кабінету Міністрів України доопрацьованих і узгоджених проектів
протокольних рішень в установлені терміни. Якщо терміни не?
визначено, то проекти протокольних рішень доопрацьовуючи протягом
трьох днів.
21. При проведенні закритих засідань колегії (закритого
обговорення окремих питань) підготовку матеріалів, оформлення
прийнятих протокольних рішень здійснюють з дотриманням
установлених правил роботи з документами обмеженого доступу.
22. На кожному засіданні колегії секретар веде протокол.
23. Копії протоколів (витягів із протоколів) засідань колегії
надсилаються членам колегії, керівникам структурних підрозділів та
підвідомчих Міністерству організацій, іншим органам виконавчої
влади за призначенням.
24. Підписані протоколи засідань колегії, а також оригінали
всіх матеріалів до засідань колегії зберігаються в управлінні
контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента
України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України,
після чого в установлений термін передаються для постійного
зберігання до архіву Міністерства.
25. Контроль за виконанням протокольних рішень засідань
колегії здійснюють перші заступники Міністра та заступників
Міністра, директори департаментів, керівники структурних
підрозділів, підвідомчих Міністерству організацій та доповідають
виконання управлінню контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету
Міністрів України.
26. Управління взаємодії з громадськістю та засобами масової
інформації: подає в разі потреби офіційну інформацію щодо порядку денного
засідання колегії та прийнятих рішень засобам масової інформації; погоджує з Міністром питання щодо присутності під час
засідання колегії представників засобів масової інформації та
проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису.
Начальник управління
контролю та перевірки
виконання актів і доручень
Президента України,
Верховної Ради України та
Кабінету Міністрів України В.Ануфрієв

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: