Деякі питання діяльності Міністерства національної єдності України
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про Міністерство національної єдності України, що додається.
2. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
3. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
ПОЛОЖЕННЯ
про Міністерство національної єдності України
1. Міністерство національної єдності України (Міннац’єдності) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Міннац’єдності є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику з питань національної єдності України та спільного розвитку, української національної самосвідомості, інформаційної політики єдності України та стратегічних комунікацій (у частині повноважень з питань національної єдності України), громадян України, які покинули своє місце проживання на території України, в тому числі внаслідок або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту та/або тимчасової окупації частини території України, та виїхали за кордон (далі - особи, які виїхали за кордон), сприяння реалізації їх прав та інтересів і створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні.
2. Міннац’єдності у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Міннац’єдності є:
забезпечення формування та реалізація державної політики з питань національної єдності України та спільного розвитку;
забезпечення формування та реалізація державної політики з питань української національної самосвідомості;
забезпечення формування та реалізація державної політики з питань інформаційної політики єдності України та стратегічних комунікацій (у частині повноважень з питань національної єдності України);
забезпечення формування та реалізація державної політики з питань забезпечення визначених законодавством України прав та інтересів осіб, які виїхали за кордон, та створення умов для їх добровільного повернення до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні;
сприяння в координації з МЗС задоволенню національно-культурних, освітніх і мовних потреб осіб, які виїхали за кордон;
сприяння реалізації прав і свобод громадян України, які мають множинне громадянство;
сприяння утвердженню української національної ідентичності та української громадянської ідентичності.
4. Міннац’єдності відповідно до покладених на нього завдань:
1) узагальнює практику застосування актів законодавства з питань, що належать до його повноважень, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення, готує проекти законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та вносить їх на розгляд Кабінету Міністрів України;
2) погоджує проекти законів, інших нормативно-правових актів, які надходять для погодження від центральних органів виконавчої влади, готує висновки і пропозиції до проектів законів, інших нормативно-правових актів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, та проектів актів, внесених на розгляд Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи;
3) готує у межах повноважень, передбачених законом, зауваження і пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президентові України;
4) забезпечує розвиток та зміцнення зв’язків з особами, які виїхали за кордон;
5) разом з Мінрозвитку бере участь в координації міжрегіонального співробітництва та співробітництва територіальних громад з питань забезпечення єдності України, регіонів та територіальних громад України;
6) організовує проведення публічних консультацій між об’єднаннями громадян, релігійними організаціями, професійними спілками, бізнес-спільнотами, державними органами та органами місцевого самоврядування;
7) координує разом з Мінмолодьспортом та сприяє розробленню і впровадженню програми української національної та громадянської ідентичності (у частині повноважень з питань національної єдності України), спільного розвитку на регіональному та місцевому рівні;
8) бере участь у формуванні та збереженні української національної та громадянської ідентичності у громадян України, які проживають за кордоном;
9) забезпечує разом із заінтересованими органами популяризацію української культури, історії та мови через публічні заходи та медіа;
10) забезпечує організацію та проведення інформаційних, комунікаційних кампаній з метою сприяння об’єднанню українського суспільства;
11) протидіє разом із заінтересованими органами поширенню дезінформації за кордоном, що шкодить національній єдності України;
12) координує реалізацію стратегій і виконання програм та інших програмних документів з питань, що належить до його компетенції;
13) координує процеси планування, моніторингу та оцінки результативності виконання завдань у сфері національної єдності України;
14) сприяє входженню України до світового інформаційного простору, піднесенню її міжнародного авторитету, формуванню позитивного іміджу України;
15) у координації з МЗС впроваджує стратегічні комунікації (у частині повноважень з питань національної єдності України) для формування позитивного іміджу України;
16) організовує просвітницьку роботу з питань, що стосуються виконання завдань Міннац’єдності;
17) готує та подає в установленому порядку запити для залучення міжнародної технічної допомоги для забезпечення національної єдності України та спільного розвитку;
18) разом з іншими центральними органами виконавчої влади здійснює як державний замовник загальне керівництво і контроль за розробленням державних цільових програм та виконанням визначених у них заходів і завдань з питань, що належать до його компетенції;
19) вживає заходів та організовує роботу щодо залучення інвестицій, кредитів та грантів, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій і міжнародної технічної допомоги, з метою підготовки та виконання завдань і реалізації проектів з питань, що належать до його компетенції;
20) здійснює в установленому законодавством порядку підготовку та реалізацію інвестиційних проектів і виконання програм, а також підготовку пропозицій щодо здійснення державно-приватного партнерства з питань, що належать до його компетенції;
21) координує здійснення заходів з організації добровільного повернення осіб, які виїхали за кордон, на територію України;
22) розробляє механізми добровільного повернення осіб, які виїхали за кордон, та економічної реінтеграції таких осіб після їх повернення;
23) здійснює співробітництво з міжнародними організаціями, бере участь у підготовці міжнародних договорів України, готує пропозиції щодо укладення, денонсації таких договорів, укладає міжнародні договори України та забезпечує виконання зобов’язань України за міжнародними договорами України, зокрема в рамках Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, з питань, що належать до його компетенції;
24) разом з МЗС взаємодіє з міжнародними організаціями, відповідними органами та неурядовими організаціями іноземних держав, міжнародними неурядовими організаціями, громадськими об’єднаннями, медіа з метою забезпечення інтересів осіб, які виїхали за кордон;
25) у межах компетенції розробляє та подає Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо здійснення заходів із забезпечення визначених законодавством України прав та інтересів осіб, які виїхали за кордон;
26) разом з МОН, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких належать заклади освіти, сприяє здобуттю освіти особами, які виїхали за кордон;
27) разом з МОН розробляє та впроваджує освітні програми для формування спільних національних цінностей у громадян України та української всесвітньої спільноти;
28) разом з МОН сприяє налагодженню співпраці представників української наукової діаспори та українських вчених, які працюють в іноземних закладах вищої освіти та наукових установах, з науковими установами та закладами вищої освіти України;
29) співпрацює з відповідними органами іноземних держав для забезпечення рівного доступу до освіти та праці осіб, які виїхали за кордон;
30) визначає заходи, спрямовані на задоволення соціально-економічних, культурних та мовних потреб осіб, які виїхали за кордон;
31) сприяє залученню в установленому порядку коштів міжнародних організацій, неурядових організацій іноземних держав, міжнародних неурядових організацій, інших осіб для виконання програм, спрямованих на створення умов для добровільного повернення осіб, які виїхали за кордон, на територію України та їх економічної реінтеграції;
32) разом з іншими державними органами сприяє реалізації прав та інтересів осіб, які виїхали за кордон, їх захисту у закордонних юрисдикціях і міжнародних судових інстанціях;
33) розробляє програми залучення української всесвітньої спільноти для відновлення та розвитку України;
34) створює умови для кооперації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців в Україні та за кордоном для задоволення економічних, соціальних та інших потреб громадян України і української всесвітньої спільноти;
35) вивчає міжнародний досвід з питань множинного громадянства, зокрема щодо визначення прав і обов’язків громадян України, які мають множинне громадянство;
36) забезпечує разом з МВС, ДМС та МЗС інформування осіб, які мають множинне громадянство, про їх права та обов’язки;
37) здійснює державно-приватне партнерство з питань, що належать до його компетенції;
38) бере участь у розробленні проектів Державного бюджету України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших програмних документів Кабінету Міністрів України;
39) бере участь у межах компетенції у плануванні, розробленні та реалізації державних цільових та галузевих програм;
40) забезпечує разом з іншими центральними органами виконавчої влади поширення в Україні та за її межами суспільно важливої інформації з питань, що належать до його компетенції;
41) визначає перспективи та пріоритетні напрями розвитку у сфері інформаційного суверенітету України, бере участь у розробленні та реалізації державної інформаційної політики з питань, що належать до його компетенції, сприяє застосуванню діалогових практик;
42) організовує проведення наукових досліджень із залученням вітчизняних та міжнародних фахівців з питань, що належать до його компетенції;
43) здійснює в установленому порядку обмін інформацією з державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями на безоплатній основі;
44) взаємодіє з громадськими об’єднаннями, зокрема міжнародними неурядовими організаціями, незалежними правозахисними місіями органів міжнародних організацій, іншими юридичними та фізичними особами, зокрема тими, що провадять правозахисну діяльність, з питань, що належать до його компетенції;
45) надає роз’яснення з питань, пов’язаних з його діяльністю та діяльністю підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління;
46) забезпечує висвітлення результатів своєї діяльності та інформування громадськості з питань, що належать до його компетенції;
47) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю та діяльністю підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління;
48) сприяє відповідно до законодавства забезпеченню виконання міжнародних договорів України;
49) забезпечує здійснення адаптації національного законодавства до законодавства Європейського Союзу з питань, що належать до його компетенції;
50) здійснює заходи щодо імплементації в національне законодавство положень міжнародних договорів, стороною яких є Україна, подає пропозиції щодо розвитку міжнародного співробітництва та укладення міжнародних договорів України;
51) здійснює відповідно до законодавства функції з управління об’єктами державної власності, що належать до сфери його управління;
52) здійснює інші повноваження, визначені законом.
5. Міннац’єдності з метою організації своєї діяльності:
1) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здійснення заходів щодо запобігання корупції та контроль за їх здійсненням в апараті Міннац’єдності, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
2) здійснює добір персоналу в апарат Міннац’єдності та на керівні посади на підприємства, в установи та організації, що належать до сфери його управління, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату Міннац’єдності;
3) організовує планово-фінансову роботу в апараті Міннац’єдності, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку;
4) забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів;
5) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом:
реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, захист інформації з обмеженим доступом, а також технічний захист інформації, контроль за її збереженням в апараті Міннац’єдності, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
виконання завдань із мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності України;
6) організовує ведення діловодства та архівне зберігання документів відповідно до встановлених правил;
7) здійснює в межах повноважень, передбачених законом, разом з відповідними центральними органами виконавчої влади контроль за цільовим використанням державних коштів, передбачених для реалізації проектів, виконання програм, зокрема міжнародних;
8) оприлюднює інформацію про свою діяльність через медіа, а також на офіційному веб-сайті;
9) виступає державним замовником наукових досліджень комплексного характеру з питань, що належать до його компетенції;
10) забезпечує в установленому порядку самопредставництво Міннац’єдності в судах України та інших органах державної влади, зокрема через осіб, уповноважених діяти від його імені.
6. Міннац’єдності для виконання покладених на нього завдань має право:
1) залучати в установленому порядку працівників центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), науковців, представників інститутів громадянського суспільства (за згодою) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
2) отримувати в установленому порядку безоплатно від міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб необхідні для виконання покладених на нього завдань інформацію, документи і матеріали;
3) скликати наради, утворювати комісії та робочі групи, проводити наукові конференції, семінари з питань, що належать до його компетенції;
4) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів та іншими технічними засобами в порядку, встановленому законодавством;
5) збирати, аналізувати та оприлюднювати відомості про ставлення фізичних і юридичних осіб, міжнародних організацій, громадських об’єднань, зокрема неурядових організацій іноземних держав та міжнародних неурядових організацій, до окремих осіб, подій, явищ, процесів, фактів щодо національної єдності України.
7. Міннац’єдності під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також з підприємствами, установами та організаціями.
8. Міннац’єдності в межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує і контролює їх виконання.
Накази Міннац’єдності, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, видаються та оприлюднюються з урахуванням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Нормативно-правові акти Міннац’єдності підлягають державній реєстрації в установленому законодавством порядку.
Накази Міннац’єдності, видані в межах його повноважень, є обов’язковими до виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами.
9. Міннац’єдності очолює Міністр, який призначається на посаду за поданням Прем’єр-міністра України і звільняється з посади Верховною Радою України в порядку, передбаченому законом.
Міністр має першого заступника та заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Прем’єр-міністра України відповідно до пропозицій Міністра.
1) очолює Міннац’єдності, здійснює керівництво його діяльністю;
2) визначає пріоритети роботи Міннац’єдності та шляхи виконання покладених на нього завдань, затверджує плани роботи Міннац’єдності, звіти про їх виконання;
3) у межах компетенції організовує та контролює виконання Міннац’єдності Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України;
4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міннац’єдності;
5) представляє в установленому порядку проекти законів, розробником яких є Міннац’єдності, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міннац’єдності, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України;
6) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень, сприяє розробленню та забезпеченню реалізації міжнародних домовленостей, що належать до компетенції Міннац’єдності;
7) забезпечує виконання зобов’язань, взятих за міжнародними договорами України;
8) вносить на розгляд Прем’єр-міністра України пропозиції щодо призначення на посади першого заступника Міністра, заступників Міністра;
9) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міннац’єдності;
10) затверджує структуру апарату Міннац’єдності;
11) утворює, ліквідує, реорганізує підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління Міннац’єдності, затверджує положення (статути) про них, здійснює в межах повноважень інші функції з управління об’єктами державної власності;
12) призначає на посаду та звільняє з посади керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міннац’єдності, приймає рішення про їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
13) організовує внутрішній контроль і внутрішній аудит та забезпечує їх здійснення в апараті Міннац’єдності на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
14) порушує в установленому порядку питання про заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності першого заступника, заступників Міністра та державного секретаря Міннац’єдності;
15) порушує в установленому порядку питання про присвоєння рангу державного службовця державному секретареві Міннац’єдності;
16) представляє Міннац’єдності у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
17) визначає обов’язки першого заступника Міністра, заступників Міністра, розподіл повноважень Міністра між першим заступником Міністра та заступниками Міністра, які вони здійснюють у разі його відсутності;
18) залучає державних службовців Міннац’єдності, а також за згодою керівників - державних службовців та працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій до розгляду питань, що належать до компетенції Міннац’єдності;
19) приймає рішення про розподіл бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міннац’єдності;
20) утворює комісії, робочі та експертні групи;
21) скликає та проводить наради з питань, що належать до його компетенції;
22) підписує накази Міннац’єдності;
23) дає обов’язкові до виконання державними службовцями та працівниками апарату Міннац’єдності доручення;
24) здійснює інші повноваження, визначені законом.
11. Повноваження керівника державної служби в Міннац’єдності здійснює державний секретар Міннац’єдності.
Державний секретар Міннац’єдності є вищою посадовою особою з числа державних службовців Міннац’єдності. Державний секретар підзвітний і підконтрольний Міністру.
Державний секретар Міннац’єдності призначається на посаду Кабінетом Міністрів України за результатами конкурсу відповідно до законодавства про державну службу.
12. Державний секретар Міннац’єдності відповідно до покладених на нього завдань:
1) організовує роботу апарату Міннац’єдності;
2) забезпечує підготовку пропозицій щодо виконання завдань Міннац’єдності та подає їх на розгляд Міністра;
3) організовує та контролює виконання апаратом Міннац’єдності Конституції та законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міннац’єдності та доручень Міністра, його першого заступника та заступників, звітує про їх виконання;
4) готує та подає Міністру для затвердження плани роботи Міннац’єдності, звітує про їх виконання;
5) забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті Міннац’єдності;
6) у межах своїх повноважень запитує та одержує в установленому порядку від державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій в Україні та за її межами безоплатно інформацію, документи і матеріали, а від органів державної статистики - статистичну інформацію, необхідні для виконання покладених на Міннац’єдності завдань;
7) призначає на посаду та звільняє з посади в порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Міннац’єдності, укладає та розриває з ними контракти про проходження державної служби в порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення про їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
8) приймає на роботу та звільняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників апарату Міннац’єдності, приймає рішення про їх заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності;
9) призначає на посаду та звільняє з посади працівників патронатної служби Міністра за його поданням, а також у зв’язку із звільненням Міністра;
10) погоджує в передбачених законом випадках призначення на посаду та звільнення з посади керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій;
11) забезпечує в установленому порядку організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та інших працівників Міннац’єдності;
12) представляє Міннац’єдності як юридичну особу в цивільно-правових відносинах;
13) дає в межах повноважень, передбачених законом, обов’язкові до виконання державними службовцями та іншими працівниками Міннац’єдності доручення;
14) видає з питань, що належать до його повноважень, накази організаційно-розпорядчого характеру та контролює їх виконання;
15) вносить подання про представлення в установленому порядку державних службовців та інших працівників апарату Міннац’єдності до відзначення державними нагородами України.
13. На час відсутності державного секретаря Міннац’єдності чи неможливості здійснення ним своїх повноважень з інших причин його обов’язки виконує один із керівників самостійних структурних підрозділів апарату Міннац’єдності відповідно до наказу державного секретаря Міннац’єдності.
14. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Міннац’єдності, обговорення найважливіших напрямів його діяльності в Міннац’єдності може утворюватися колегія.
Рішення колегії реалізуються шляхом видання відповідного наказу Міннац’єдності.
Для розгляду наукових рекомендацій та проведення фахових консультацій з основних питань діяльності в Міннац’єдності можуть утворюватися інші постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, їх кількісний і персональний склад, положення про них затверджуються Міністром.
15. Гранична чисельність державних службовців та працівників Міннац’єдності затверджується Кабінетом Міністрів України.
Штатний розпис і кошторис Міннац’єдності затверджуються державним секретарем Міннац’єдності за погодженням з Мінфіном.
16. Міннац’єдності є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, рахунки в органах Казначейства.
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. У додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2011 р. № 1399 “Про встановлення ліміту легкових автомобілів, що обслуговують органи виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 7, ст. 246; 2014 р., № 28, ст. 793; 2020 р., № 24, ст. 922) позицію
2. У додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85 “Деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 29, ст. 814; 2024 р., № 11, ст. 703) позицію
3. У розділі I схеми спрямування і координації діяльності центральних органів виконавчої влади Кабінетом Міністрів України через відповідних членів Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 “Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 74, ст. 2105; 2020 р., № 24, ст. 922), позицію
“Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України”
“Міністерство національної єдності України”.
4. У підпункті 1 пункту 6 операційного плану заходів з реалізації у 2023-2025 роках Стратегії утвердження української національної та громадянської ідентичності на період до 2030 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 р. № 1322 “Про схвалення Стратегії утвердження української національної та громадянської ідентичності на період до 2030 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у 2023-2025 роках” (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 386), у графі “Відповідальні за виконання” слово “Мінреінтеграції” замінити словом “Міннац’єдності”.
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 376 “Деякі питання Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій”(Офіційний вісник України, 2016 р., № 51, ст. 1802).
2. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 959 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 101, ст. 3310).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2018 р. № 412 “Про внесення змін до Положення про Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 45, ст. 1581).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2018 р. № 1008 “Про внесення зміни до пункту 6 Положення про Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 97, ст. 3204).
5. Пункт 10 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2019 р. № 885 “Деякі питання діяльності Міністерства культури та стратегічних комунікацій” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 88, ст. 2942).
6. Пункт 5 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2020 р. № 371 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 41, ст. 1320).
7. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 р. № 849 “Про внесення зміни до пункту 4 Положення про Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 66, ст. 4192).
8. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 лютого 2022 р. № 93 “Про внесення зміни до пункту 4 Положення про Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 16, ст. 848).
9. Пункт 1 змін, що вносяться до Положення про Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України і Положення про Міністерство культури та інформаційної політики України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2022 р. № 585 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 42, ст. 2287).
10. Пункт 4 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 червня 2022 р. № 740 “Деякі питання захисту прав депортованих та внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 54, ст. 3166).
11. Пункт 13 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України щодо удосконалення державної санкційної політики, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2022 р. № 772 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 56, ст. 3321).
12. Пункт 8 змін з питань протимінної діяльності, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 р. № 1188 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 103, ст. 6171).
13. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 вересня 2023 р. № 975 “Питання визначення повноважень деяких органів у сфері дотримання норм міжнародного гуманітарного права на всій території України” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 88, ст. 5141).