Про затвердження Порядку ведення Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей
Відповідно до абзацу сьомого підпункту 8 пункту 2 розділу І Закону України від 21 грудня 2023 року № 3528-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державного регулювання обігу рослин роду коноплі (Cannabis) для використання у навчальних цілях, освітній, науковій та науково-технічній діяльності, виробництва наркотичних засобів, психотропних речовин та лікарських засобів з метою розширення доступу пацієнтів до необхідного лікування», пункту 8 Положення про Міністерство аграрноії політики та продовольства Украіїни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Украіїни від 17 лютого 2021 року № 124, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок ведення Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, що додається.
2. Департаменту аграрного розвитку в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Початок функціонування Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, впроваджується не пізніше трьох місяців з дня набрання чинності цього наказу.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра згідно з розподілом обов’язків.
ПОГОДЖЕНО: |
|
ПОРЯДОК
ведення Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей
1. Цей Порядок визначає правові та організаційні засади ведення та адміністрування Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей (далі - Реєстр), що забезпечує можливість електронної взаємодії між юридичними особами, органами державної влади та іншими державними електронними інформаційними ресурсами, інформаційно-комунікаційними системами, кадастрами та системами.
Реєстр є інформаційно-комунікаційною системою та призначений для збирання, зберігання, оброблення, обліку, захисту, відображення, використання, поширення та надання інформації про посів, вирощування та переробку конопель для промислових цілей.
Юридичні особи, які здійснюють переробку конопель для промислових цілей з придбаної сировини у юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування конопель, без здійснення вирощування таких рослин на власних земельних ділянках, не підлягають реєстрації у цьому Реєстрі.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
витяг з Реєстру - документ в електронній формі, що формується за допомогою програмних засобів ведення Реєстру, на підставі реєстрової інформації, внесеної користувачем цього Реєстру, з присвоєнням йому реєстрового номера;
електронна реєстрація - процес внесення до Реєстру інформації про об’єкт Реєстру, визначеної цим Порядком, що підтверджується шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису та завершується створенням особистого електронного кабінету та реєстрацією користувача Реєстру у цьому Реєстрі;
заявники Реєстру - юридичні особи, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, що вчиняють дії, необхідні для реєстрації у Реєстрі;
користувачі Реєстру - юридичні особи, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, що були включені до Реєстру;
об’єкт Реєстру - інформація про юридичних осіб, які зобов’язані реєструватися у цьому Реєстрі та вносити до Реєстру інформацію, визначену цим Порядком;
треті особи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та державні спеціалізовані експертні установи;
частини рослин - насіння, суцвіття, листя та стебла (солома).
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному у Законах України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори», «Про публічні електронні реєстри», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про інформацію», «Про адміністративні послуги», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
3. Держателем, адміністратором та технічним адміністратором Реєстру є Мінагрополітики. Власником та володільцем Реєстру, у тому числі його програмно-технічних засобів та виключних майнових прав на його програмне забезпечення, є держава в особі Мінагрополітики.
Функції технічного адміністратора Реєстру на підставі договору з адміністратором Реєстру може здійснювати державне підприємство або державна установа, що належать до сфери управління Мінагрополітики.
4. Публічним реєстратором Реєстру є посадова особа Мінагрополітики. Посадова особа (особи) визначається (визначаються) наказом Мінагрополітики.
Публічний реєстратор Реєстру перевіряє достовірність відомостей, внесених юридичною особою, яка здійснює діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, до Реєстру. Під час перевірки їхньої відповідності вимогам цього Порядку публічний реєстратор Реєстру має право подавати органам державної влади та органам місцевого самоврядування запити щодо перевірки достовірності інформації, зазначеної юридичною особою, яка здійснює діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей.
5. Створювачем реєстрової інформації Реєстру є користувачі Реєстру та публічний реєстратор Реєстру.
6. Придбання товарів, робіт і послуг, пов’язаних із створенням, функціонуванням та підтримкою на належному технічному рівні Реєстру, здійснюється у визначеному законодавством порядку. Майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму, що забезпечує діяльність Реєстру, та компіляцію даних Реєстру належать державі в особі Мінагрополітики.
7. Обробка та захист в Реєстрі персональних та інших реєстрових даних здійснюється відповідно до Законів України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про захист персональних даних», «Про публічні електронні реєстри».
Заходи зі створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Реєстру, технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту даних Реєстру, технічних та технологічних заходів з надання доступу до Реєстру здійснюються адміністратором відповідно до Законів України «Про публічні електронні реєстри», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах».
8. Створення та функціонування Реєстру, у тому числі його програмно-технічних засобів, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, коштів міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законом.
9. Реєстр функціонує у цілодобовому режимі, крім випадків проведення планових та позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням технічних помилок чи технічного збою в роботі, тривалість проведення яких визначається технічним адміністратором Реєстру за умови згоди держателя Реєстру.
Інформація про проведення профілактичних та/або технічних робіт з підтримки Реєстру оприлюднюється на офіційному вебсайті Мінагрополітики за 3 робочих дні до дати проведення таких робіт, крім випадків невідкладного проведення аварійно-відновлювальних робіт внаслідок технічного збою в роботі.
1. Ведення Реєстру здійснюється державною мовою та з використанням програмного забезпечення, яке забезпечує його сумісність і електронну інформаційну взаємодію у режимі реального часу з іншими інформаційно-комунікаційними системами, що становлять інформаційний ресурс держави.
Електронна інформаційна взаємодія Реєстру з державними електронними інформаційними ресурсами здійснюється засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606.
У разі відсутності технічної можливості передачі даних засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням в них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної інформаційної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію або окремими протоколами, укладеними відповідно до законодавства.
2. Ведення Реєстру здійснюється шляхом:
внесення відомостей про юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей до Реєстру;
ведення обліку, оброблення та систематизації інформації про юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей;
внесення змін до відомостей про юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей;
використання інформації Реєстру, зокрема інформації, отриманої шляхом електронної інформаційної взаємодії Реєстру з іншими державними реєстрами та кадастрами, для простежуваності обсягів використаного насіння конопель для промислових цілей, вирощених рослин конопель для промислових цілей та інформації щодо виробництва продуктів переробки конопель для промислових цілей юридичними особами, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей;
відображення відповідних актуальних відомостей у Реєстрі в порядку його електронної інформаційної взаємодії з іншими державними реєстрами та кадастрами, а також іншими державними електронними інформаційними ресурсами;
призупинення реєстрації юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей у порядку, визначеному регламентом функціонування Реєстру;
виключення відомостей про юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей з Реєстру;
надання доступу до відомостей Реєстру в порядку та обсягах, передбачених цим Порядком.
3. Програмні засоби ведення Реєстру повинні надавати можливість:
подання документів та надання інформації заявниками та користувачами Реєстру;
взаємодії з іншими державними реєстрами та кадастрами, в тому числі для перевірки поданих заявником чи користувачем Реєстру відомостей.
4. Електронна реєстрація заявників Реєстру, користування Реєстром, отримання витягів користувачами Реєстру та третіми особами здійснюється на безоплатній основі.
5. Під час здійснення електронної реєстрації заявники Реєстру та треті особи проходять ідентифікацію та автентифікацію за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації (з використанням засобів електронної ідентифікації з високим або середнім рівнем довіри).
Електронна реєстрація третіх осіб здійснюється на підставі договору про інформаційну взаємодію третьої особи з адміністратором Реєстру та із зазначенням інформації про третіх осіб в Реєстрі відповідно до пункту 3 додатка до цього Порядку.
Інформація, отримана третьою особою під час користування Реєстром, має використовуватися з урахуванням законодавства щодо захисту персональних даних та забезпечення комерційної таємниці.
6. Під час електронної реєстрації заявник Реєстру вносить інформацію відповідно до пункту 1 та підпунктів 1, 2 пункту 2 додатка до цього Порядку (у разі коли вона не завантажилася автоматично) та отримує доступ до особистого електронного кабінету.
Інформаційними джерелами, які є підставою для внесення інформації до Реєстру, є повідомлення в Реєстрі та інформація, подана через електронний кабінет Реєстру користувачем Реєстру, який здійснює діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, підтверджена накладенням кваліфікованого електронного підпису такої особи.
7. Автоматично, в тому числі шляхом взаємодії з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, Державним земельним кадастром, до Реєстру вносяться (завантажуються) такі відомості про виробників сільськогосподарської продукції:
про види діяльності юридичної особи, яка здійснює діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження юридичної особи;
про земельні ділянки юридичної особи, яка здійснює діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей (кадастровий номер, площа, межі земельної ділянки, цільове призначення, речове право на земельну ділянку, дата виникнення та строк дії речового права на земельну ділянку).
8. До Реєстру також вноситься (завантажується) інформація, що містить відомості про користувачів Реєстру, яка не зазначена у пункті 7 цього розділу, шляхом автоматизованого обміну даними з відповідними державними базами даних, реєстрами та/або кадастрами (з якими забезпечено технологічну сумісність технічних рішень Реєстру) в порядку електронної інформаційної взаємодії Реєстру з такими базами даних, реєстрами та/або кадастрами, зокрема, з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта».
9. У разі неможливості автоматичного внесення (завантаження) заявник або користувач Реєстру має право внесення відповідних відомостей самостійно (у ручному режимі).
10. Публічний реєстратор Реєстру перевіряє повноту та коректність вчинення дії заявника Реєстру та користувача Реєстру щодо внесення відомостей самостійно (у ручному режимі), в тому числі у разі внесення уточнень (оновлень) (включаючи наявність видів економічної діяльності заявника, передбачених підпунктом 1 пункту 2 додатка до цього Порядку, з відкритих джерел інформації), та має підтвердити таку дію протягом 5 робочих днів з дня надходження дії на підтвердження.
У разі неповного або некоректного внесення відомостей, визначених абзацом першим цього пункту, публічний реєстратор Реєстру залишає таку дію без розгляду (вказавши причини неповноти або некоректності даних) до подальшого уточнення інформації заявником (користувачем).
11. Після перевірки повноти та коректності всіх відомостей, внесених заявником Реєстру, з урахуванням дій, визначених пунктом 10 цього розділу, публічний реєстратор Реєстру підтверджує реєстрацію у Реєстрі, після чого заявник набуває статусу користувача Реєстру, йому присвоюється унікальний номер для його ідентифікації у Реєстрі та надається доступ до особистого електронного кабінету.
III. Особистий електронний кабінет
1. Після отримання повідомлення в особистому електронному кабінеті заявника Реєстру про реєстрацію згідно з пунктом 11 розділу II цього Порядку програмні засоби ведення Реєстру створюють для користувача Реєстру особистий електронний кабінет. Вхід до особистого електронного кабінету здійснюється шляхом автентифікації користувача Реєстру.
Особистий електронний кабінет містить відповідні відомості про користувача Реєстру відповідно до вимог цього Порядку та іншу інформацію, необхідну для взаємодії державних баз даних, реєстрів та кадастрів.
За результатами реєстрації користувачу Реєстру присвоюється унікальний номер, за допомогою якого здійснюється ідентифікація в Реєстрі.
Користувач Реєстру може сформувати витяг з Реєстру, що створюється автоматично.
Витяг має містити інформацію про користувача Реєстру, а саме:
присвоєний під час реєстрації користувача Реєстру унікальний номер для ідентифікації у Реєстрі (відповідно до пункту 11 розділу II цього Порядку) та дата реєстрації;
повне найменування юридичної особи, незалежно від організаційно-правової форми;
ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ;
місцезнаходження юридичної особи;
інформація про земельні ділянки (кадастрові номери).
Користувач Реєстру може сформувати розширений витяг з Реєстру, що створюється автоматично, але не раніше дати внесення до Реєстру інформації, визначеної пунктом 3 розділу IV цього Порядку (про результати лабораторних випробувань). Такий витяг містить інформацію, визначену абзацами п’ятим - десятим цього пункту, а також додатково наступну інформацію щодо користувача Реєстру:
вміст тетрагідроканабінолу відповідно до результатів лабораторних випробувань (досліджень);
Якщо реєстрація суб’єкта призупинена або його виключено з Реєстру, то він не може зробити витяг з Реєстру.
2. Особистий електронний кабінет користувача Реєстру забезпечує створення таких можливостей:
подання електронних документів та їх зберігання;
отримання інформаційних повідомлень від публічного реєстратора Реєстру та третіх осіб;
забезпечення інформаційної взаємодії користувача Реєстру з публічним реєстратором Реєстру та третіми особами (у разі потреби);
інші функції, необхідні для розгляду та обробки заявок, адміністрування яких здійснюється через Реєстр.
3. Особистий електронний кабінет третьої особи забезпечує створення таких можливостей:
для органів (підрозділів) Національної поліції України - гіперпосилання на відповідні електронні документи, подані користувачем Реєстру, що дозволяє проводити перегляд у режимі реального часу, отримання витягів щодо користувачів Реєстру;
для інших третіх осіб - передбачено положенням договору про інформаційну взаємодію відповідно до пункту 5 розділу II цього Порядку;
інші функції, необхідні для взаємодії з користувачем Реєстру, публічним реєстратором Реєстру та адміністратором Реєстру.
IV. Послідовність внесення відомостей зареєстрованим користувачем до Реєстру
1. Користувач Реєстру перед початком діяльності з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей визначає земельні ділянки, на яких збирається здійснювати діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, і вносить інформацію, передбачену підпунктом 2 пункту 2 додатка до цього Порядку, до Реєстру.
2. Протягом 15 днів з дня безпосереднього завершення посіву рослин конопель для промислових цілей, але не пізніше 05 липня поточного року, користувач Реєстру вносить інформацію, зазначену у підпунктах 3, 4 пункту 2 додатка до цього Порядку, та, за потреби, уточнену (оновлену) інформацію щодо фактичної площі посіву.
3. Протягом 10 робочих днів з дня подачі користувачем Реєстру до відповідного підприємства, установи або організації, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, або державної спеціалізованої експертної установи, яка має право на це відповідно до Закону України «Про судову експертизу», заяви на проведення випробування (дослідження) зразків на якісний та кількісний вміст наркотичних засобів або психотропних речовин у рослинах за встановленою законодавством формою, але не пізніше 25 листопада поточного року, користувач Реєстру подає копію такої заяви до Реєстру.
4. Протягом 7 робочих днів з дня отримання результатів лабораторних випробувань (досліджень) підприємства, установи чи організації відповідно до абзацу одинадцятого підпункту 8 пункту 2 розділу І Закону України від 21 грудня 2023 року № 3528-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо державного регулювання обігу рослин роду коноплі (Cannabis) для використання у навчальних цілях, освітній, науковій та науково-технічній діяльності, виробництва наркотичних засобів, психотропних речовин та лікарських засобів з метою розширення доступу пацієнтів до необхідного лікування» (далі - Закон № 3528-IX) користувач Реєстру вносить відповідну інформацію та подає копію висновку в Реєстр через особистий електронний кабінет.
У разі знищення вирощеного урожаю таких конопель для промислових цілей після проведення лабораторних випробувань за процедурою «Б», відповідно до вимог абзацу дванадцятого підпункту 8 пункту 2 розділу І Закону № 3528-IX, користувач Реєстру вносить про це інформацію в Реєстр через особистий електронний кабінет протягом 7 робочих днів.
5. У разі знищення або втрати урожаю конопель для промислових цілей незалежно від обставин та періоду, але до проведення лабораторних випробувань, користувач Реєстру протягом 7 робочих днів подає копію акта про знищення або втрату посівів, підписаного посадовою особою структурного підрозділу з питань боротьби з наркозлочинністю територіального органу Національної поліції України, складеного у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2009 року № 589 «Про затвердження Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом».
6. Користувач Реєстру подає інформацію в Реєстр через особистий електронний кабінет про збір урожаю (в тоннах на гектар) протягом 30 днів після завершення збору урожаю, але не пізніше:
01 грудня поточного року - суцвіття, листя та насіння;
01 травня наступного за звітним роком - стебло (солома).
7. Не пізніше 01 травня року, наступного за звітним, користувач Реєстру зобов’язаний подати у порядку, встановленому пунктом 9 розділу II цього Порядку, інформацію за попередній звітній рік, зазначену у пункті 2 додатка до цього Порядку, крім інформації, визначеної підпунктами 5, 7, 8 пункту 2 додатка до цього Порядку, у разі непроведення збору врожаю.
8. У разі необхідності внесення уточнень (виправлень) до поданої згідно з пунктами 1-6 цього розділу інформації користувач Реєстру може внести такі уточнення (виправлення) протягом 10 робочих днів з дати першого внесення відповідної інформації згідно з кожним окремим пунктом.
9. Користувач Реєстру зобов’язаний дотримуватися строків надання інформації, визначених цим Порядком.
10. У разі, якщо користувач Реєстру не дотримується строків, визначених пунктами 2-7 цього розділу, програмними засобами Реєстру протягом 5 робочих днів формується інформаційне повідомлення, яке інформує користувача Реєстру в особистому електронному кабінеті про можливість подальшого призупинення реєстрації та роботи особистого кабінету (або окремих функцій особистого кабінету) користувача Реєстру.
Якщо недотримання строків має місце лише щодо окремої земельної ділянки (частини ділянки) користувача, а він зареєстрував дві та більше ділянок, то призупинення реєстрації може здійснюватися лише щодо такої окремої ділянки (її частини).
11. У разі, якщо користувач Реєстру не вчинив дії з подання необхідної інформації, через 14 днів після отримання інформаційного повідомлення згідно з пунктом 10 цього розділу публічний реєстратор Реєстру за допомогою програмних засобів Реєстру протягом 3 робочих днів повторно інформує користувача Реєстру в особистому електронному кабінеті та додатково направляє повідомлення структурному підрозділу з питань боротьби з наркозлочинністю територіального органу Національної поліції України щодо такого об’єкта із зазначенням унікального ідентифікаційного номера користувача Реєстру та суті порушення.
12. Якщо користувач Реєстру протягом 30 днів з дня отримання повідомлення, визначеного пунктом 11 цього розділу, не вчинив дії з подання необхідної інформації, публічний реєстратор Реєстру вчиняє наступні дії:
якщо користувач Реєстру не подавав інформацію про безпосередній посів рослин конопель для промислових цілей згідно з пунктом 2 цього розділу щодо всіх власних земельних ділянок - адміністратор Реєстру після звернення публічного реєстратора Реєстру виключає користувача Реєстру з Реєстру та не може знову включити його раніше наступного календарного року;
якщо користувач Реєстру не подавав інформацію після безпосереднього посіву рослин конопель для промислових цілей згідно з пунктом 2 цього розділу щодо окремої земельної ділянки (частини ділянки) користувача Реєстру - адміністратор Реєстру після звернення публічного реєстратора Реєстру блокує функції такого користувача Реєстру в частині подальшого вчинення дій щодо таких окремих земельних ділянок (їх частин) до отримання інформації про результати лабораторних випробувань (досліджень) або акта про знищення або втрату посівів. Про таке блокування адміністратором Реєстру вноситься відмітка в реєстраційні дані користувача Реєстру. Якщо до 01 березня наступного календарного року до адміністратора Реєстру не надійшли копії вказаних в цьому абзаці актів за попередній рік - адміністратор Реєстру виключає користувача Реєстру з Реєстру та не може знову включити його раніше наступного календарного року.
Відповідно до Закону України «Про публічні електронні реєстри» та цього Порядку за зверненням публічного реєстратора Реєстру адміністратор Реєстру може поновлювати користувача Реєстру в Реєстрі.
13. Інші підстави виключення користувача з Реєстру:
заява суб’єкта господарювання про виключення з Реєстру;
ліквідація або реорганізація юридичної особи - користувача Реєстру;
Інформація про виключених з Реєстру користувачів Реєстру зберігається в Реєстрі з поміткою про виключення з підстав порушення вимог цього Порядку.
14. Доступ до відомостей Реєстру надається адміністратором Реєстру на безоплатній основі:
третій особі-органу (підрозділу) Національної поліції України - в обсязі, який передбачає повний доступ до даних та документів, які стосуються кожного користувача Реєстру;
іншим третім особам - відповідно до закону, в обсязі, передбаченому положенням договору про інформаційну взаємодію відповідно до пункту 5 розділу II цього Порядку.
1. Адміністратор Реєстру здійснює заходи, пов’язані із створенням, веденням, функціонуванням та адмініструванням Реєстру, зокрема визначає вимоги до захисту інформації в Реєстрі з дотриманням нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.
2. Заходи зі створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Реєстру, технічного і технологічного забезпечення, збереження та захисту даних Реєстру, технічних та технологічних заходів з надання доступу до Реєстру здійснюються адміністратором Реєстру відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах».
3. Інформування користувача Реєстру про внесення до Реєстру інформації про нього та належні йому майно, майнові, правові та інші спеціальні статуси, а також про її зміну та перегляд здійснюється адміністратором Реєстру шляхом надсилання повідомлення в електронній формі в особистий електронний кабінет користувача Реєстру протягом 10 робочих днів.
VI. Інші особливості ведення Реєстру
1. Формування переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню (оновленню) у формі відкритих даних з Реєстру, здійснюється з урахуванням обмежень, визначених чинним законодавством у частині оприлюднення персональних даних.
Публічна інформація з Реєстру у формі відкритих даних підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
2. Мінагрополітики опрацьовує інформацію про результати лабораторних випробувань (досліджень) усіх зразків конопель для промислових цілей, поданих до цього Реєстру користувачами Реєстру або третіми особами.
У разі, якщо середнє значення всіх зразків певного сорту за календарний рік перевищує гранично допустимий вміст концентрації тетрагідроканабінолу, Мінагрополітики до 15 грудня поточного року інформує Національну поліцію України про цей сорт.
У разі, якщо на наступний календарний рік середнє значення всіх зразків певного сорту повторно перевищує гранично допустимий вміст концентрації тетрагідроканабінолу, щодо такого сорту має бути внесена відмітка у Державному реєстрі сортів рослин, придатних для поширення в Україні, щодо неможливості його використання в промислових цілях.
Додаток |
ПЕРЕЛІК
відомостей Реєстру юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей
1. Загальна інформація про юридичних осіб, які здійснюють діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей (далі - юридична особа):
1) відомості про організаційно-правову форму юридичної особи;
2) повне найменування юридичної особи незалежно від організаційно-правової форми;
3) ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ;
4) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) керівника юридичної особи (особи, що виконує його обов’язки), а також його реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають відмітку в паспорті);
5) контактні дані юридичної особи (номер телефону, адреса електронної пошти);
6) місцезнаходження юридичної особи;
7) інформація про фактичне місце провадження діяльності з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей, адреси виробничих потужностей;
8) інформація про земельні ділянки юридичної особи (кадастрові номери).
2. Інформація про особливості діяльності юридичних осіб:
1) про види діяльності юридичної особи, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження юридичної особи, про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Юридична особа обов’язково має зазначати назви видів економічної діяльності класу 01.16 групи 01.1 КВЕД ДК 009:2010, груп 10.8, 10.9 КВЕД ДК 009:2010 (виробництво інших харчових продуктів) або груп 13.1-13.3, 13.9 КВЕД ДК 009:2010 (текстильне виробництво), або груп 14.1-14.3 КВЕД ДК 009:2010 (виробництво одягу);
2) про земельні ділянки юридичної особи, на яких вона здійснює діяльність з посіву, вирощування та переробки конопель для промислових цілей (кадастровий номер, площа, межі земельної ділянки, цільове призначення, речове право на земельну ділянку, дата виникнення та строк дії речового права на земельну ділянку.
У разі використання для посіву декількох сортів в межах земельної ділянки з одним кадастровим номером юридична особа зазначає площі земельної ділянки (площі кожної частини) для кожного окремого сорту;
3) інформація про ботанічний таксон, назву сорту, категорію (генерацію), масу насіння (кг/га) насіння конопель для промислових цілей, що використовується юридичною особою для посіву;
5) врожайність у тоннах на 1 гектар за попередній податковий (звітний) рік, валовий збір, період вирощування відповідної культури протягом календарного року;
6) статистична звітність виробника сільськогосподарської продукції за попередній податковий (звітний) рік (можливо уточнити 29-сг, 4-сг або 50-сг);
7) обсяги виробленої (вирощеної) сільськогосподарської продукції за попередній податковий (звітний) рік (зазначається у разі, коли така інформація відсутня у статистичній звітності відповідно до підпункту 6 цього пункту);
8) маса та види частин рослин, отриманих користувачем Реєстру з рослин конопель для промислових цілей, вирощених на ділянках, зазначених у підпункті 1 цього пункту, унаслідок післяурожайної обробки або переробки;
9) про результати лабораторного випробування (дослідження), що має містити:
ботанічний таксон, назву сорту, категорію (генерацію);
дату проведення лабораторних випробувань (досліджень);
кадастровий номер, площу посіву (при використанні для посіву декількох сортів в межах земельної ділянки з одним кадастровим номером зазначаються площі кожної частини);
рівень концентрації тетрагідраканабінолу, виражений у відсотках до двох знаків після коми.
3. Загальні відомості про третіх осіб:
1) повне найменування юридичної особи незалежно від організаційно-правової форми;
2) ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ;
3) прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) уповноваженого представника третьої особи, а також його реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають відмітку в паспорті);
4) контактні дані уповноваженого представника третьої особи (номер телефону, адреса електронної пошти).