Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження Реєстру заявок та отримувачів державної підтримки у сфері культури
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства культури та стратегічних комунікацій стосовно реалізації протягом двох років з дня набрання чинності цією постановою експериментального проекту щодо запровадження Реєстру заявок та отримувачів державної підтримки у сфері культури (далі - експериментальний проект).
2. Затвердити Порядок реалізації експериментального проекту щодо запровадження Реєстру заявок та отримувачів державної підтримки у сфері культури, що додається.
1) координаторами експериментального проекту є Міністерство культури та стратегічних комунікацій, Державний комітет телебачення і радіомовлення та Державне агентство з питань мистецтв та мистецької освіти;
2) учасниками експериментального проекту є:
Міністерство культури та стратегічних комунікацій;
Державний комітет телебачення і радіомовлення;
Державне агентство з питань мистецтв та мистецької освіти;
користувачі Реєстру заявок та отримувачів державної підтримки у сфері культури.
4. Міністерству культури та стратегічних комунікацій:
1) забезпечити здійснення заходів, необхідних для реалізації експериментального проекту;
2) подати не пізніше ніж через два місяці після завершення реалізації експериментального проекту Кабінетові Міністрів України звіт про результати його реалізації та пропозиції щодо доцільності внесення змін до законодавчих актів.
ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту щодо запровадження Реєстру заявок та отримувачів державної підтримки у сфері культури
1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту щодо запровадження Реєстру заявок та отримувачів державної підтримки у сфері культури (далі - Реєстр), процедури та вимоги щодо його функціонування, збирання, накопичення, захисту, обліку, відображення, оброблення реєстрових даних та надання реєстрової інформації про державну підтримку у сфері культури, що міститься у Реєстрі.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
державна підтримка у сфері культури - грант, стипендія, премія у сфері культури і мистецтва, що призначаються (присуджуються) в порядку, визначеному актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо;
електронний кабінет - модуль Реєстру, що забезпечує електронну форму взаємодії між претендентами, суб’єктами подання, публічними реєстраторами під час надання державної підтримки у сфері культури;
заявка - документ в електронній формі, підписаний шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису в Реєстрі, призначений для подання претендентом або суб’єктом подання інформації для участі у конкурсі, що містить відомості про претендента, а також інформації про призначення стипендії дітям журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків, та документів, визначених актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо;
конкурс - процедура обрання переможця (лауреата, стипендіата, володаря гранту тощо) (далі - лауреат/переможець) в порядку, визначеному актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо, членами комітетів або експертних, конкурсних комісій (далі - конкурсні комісії);
контролер формування типу конкурсів (далі - контролер) - посадова особа МКСК, Держмистецтв, Держкомтелерадіо, яка здійснює перевірку умов та строків проведення конкурсу щодо відповідності встановленому актами законодавства порядку та підтвердження визначеного публічним реєстратором типу конкурсу;
премія - грошова виплата, що присуджується за досягнення (видатні досягнення) у сфері культури і мистецтва в порядку, визначеному актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо;
претендент - фізична особа, яка має право на подання заявки та є створювачем реєстрової інформації;
публічний реєстратор - уповноважена посадова особа МКСК, Держмистецтв, Держкомтелерадіо, яка забезпечує проведення конкурсів у порядку, визначеному актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо, та вносить реєстрову інформацію;
Реєстр - інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, захист, облік, відображення, оброблення реєстрових даних та надання реєстрової інформації про державну підтримку у сфері культури, що міститься в Реєстрі, а також автоматизацію послуг з подання та оброблення заявок претендентів та суб’єктів подання на участь у конкурсі для отримання державної підтримки у сфері культури;
стипендія - грошова виплата для видатних діячів культури і мистецтва, інформаційної сфери, молодих письменників і митців у сфері музичного, театрального, образотворчого, хореографічного, естрадно-циркового мистецтва, кіномистецтва, молодих майстрів народного мистецтва, що призначається та виплачується з метою стимулювання їх творчої праці, засвідчення видатних особистих досягнень, а також для дітей журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків, у порядку, визначеному актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо;
суб’єкт подання - юридична особа, що має право на подання (редагування) заявок претендентів на участь у конкурсі та перевірку статусу допущення претендентів до конкурсу, а також професійні або громадські об’єднання журналістів, що подають документи, необхідні для призначення стипендії дітям журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків, відповідно до пункту 3 Порядку призначення стипендій Президента України дітям журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків, затвердженого Указом Президента України від 30 квітня 2002 р. № 428 “Питання соціального захисту дітей журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 19, ст. 960), та є створювачами реєстрової інформації.
3. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Цивільному кодексі України, Законах України “Про культуру”, “Про авторське право і суміжні права”, “Про публічні електронні реєстри”, “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні комунікації”, “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг”, “Про захист персональних даних”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах” та інших нормативно-правових актах.
збирання, накопичення, обліку, використання, поширення, надання реєстрових даних та реєстрової інформації про державну підтримку у сфері культури;
надання послуг з подання заявок на участь у конкурсі для отримання державної підтримки у сфері культури;
забезпечення доступу до відомостей, що містяться в Реєстрі;
проведення аналізу інформації, яка обробляється в Реєстрі;
електронної інформаційної взаємодії інформаційно-комунікаційних систем з Реєстром.
Об’єктом Реєстру є інформація про претендентів, суб’єктів подання, конкурси та отримувачів державної підтримки у сфері культури.
Плата за надання послуг з подання заявок на участь у конкурсі для отримання державної підтримки у сфері культури не справляється.
5. Створення та функціонування Реєстру, зокрема його програмно-технічних засобів, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та/або міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законом.
6. Власником Реєстру, зокрема його програмно-технічних засобів та виключних майнових прав на програмне забезпечення, є держава в особі держателя Реєстру.
7. Реєстр функціонує в цілодобовому режимі, крім випадків проведення планових і позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням програмно-апаратних та/або методологічних помилок чи технічного збою в роботі, тривалість проведення яких визначається технічним адміністратором Реєстру. Інформація про проведення профілактичних та/або технічних робіт з підтримки Реєстру оприлюднюється на офіційному веб-сайті МКСК за три календарних дні до дати проведення таких робіт, крім випадків, коли через терміновість проведення таких робіт своєчасне попередження неможливе.
8. Держателем Реєстру є МКСК, яке:
забезпечує здійснення організаційних заходів, пов’язаних із створенням та забезпеченням функціонування Реєстру;
здійснює методологічне та інформаційне забезпечення ведення Реєстру;
забезпечує організацію електронної (технічної та інформаційної) взаємодії Реєстру та інших публічних електронних реєстрів;
приймає рішення про модернізацію програмного забезпечення Реєстру;
визначає організаційні заходи щодо забезпечення зберігання даних відповідно до вимог законодавства про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах, обов’язкових стандартів у сфері захисту інформації, вимог законодавства про захист персональних даних та цього Порядку;
інформує адміністратора Реєстру про виявлені недоліки у роботі, вносить пропозиції щодо їх усунення;
затверджує технічні вимоги та технічні завдання з розроблення та модернізації програмного забезпечення Реєстру, погоджує пропозиції адміністратора Реєстру щодо розроблення та модернізації спеціального програмного забезпечення Реєстру.
9. Адміністратором Реєстру є Держмистецтв, яке забезпечує:
здійснення у порядку, затвердженому держателем Реєстру, технічних та технологічних заходів з надання, блокування та анулювання доступу користувачів до Реєстру;
організацію та проведення навчання з питань роботи з Реєстром;
формування довідника конкурсів, довідника видів конкурсів, довідника типів конкурсів, довідника напрямів діяльності у сфері культури, довідника членів конкурсних комісій.
10. Технічним адміністратором Реєстру є МКСК, що в межах своїх повноважень забезпечує адміністрування Реєстру відповідно до статей 36-39 Закону України “Про публічні електронні реєстри” та Порядку використання програмного забезпечення “Програмна платформа для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2023 р. № 356 “Деякі питання створення та функціонування державних електронних платформ для ведення публічних електронних реєстрів” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 45, ст. 2399).
члени конкурсної комісії, в тому числі голови та заступники голів конкурсних комісій;
12. Для доступу контролера, публічного реєстратора, члена конкурсної комісії до Реєстру адміністратор Реєстру створює відповідні облікові записи. Зазначені користувачі Реєстру отримують доступ до нього за умови проходження авторизації.
13. Авторизація, автентифікація користувачів Реєстру та реєстраційні дії в Реєстрі здійснюються за допомогою кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог законодавства про електронні документи, електронний документообіг та відповідно до Законів України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про публічні електронні реєстри”.
14. Доступ контролера, публічного реєстратора до Реєстру припиняється у разі їх звільнення з відповідних посад, посадовими обов’язками за якими передбачається виконання функцій як відповідних користувачів Реєстру, та в інших випадках, визначених актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо щодо порядків проведення конкурсів та роботи конкурсних комісій.
Доступ члена конкурсної комісії до Реєстру припиняється у разі закінчення строку повноважень членів конкурсної комісії та в інших випадках, визначених актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо щодо порядків проведення конкурсів та роботи конкурсних комісій.
15. Держатель Реєстру та адміністратор Реєстру забезпечують контроль за дотриманням контролером, публічним реєстратором, членами конкурсної комісії вимог законодавства у сфері публічних електронних реєстрів, зокрема шляхом моніторингу їх дій, що були здійснені у Реєстрі або щодо нього. Держатель Реєстру та адміністратор Реєстру в разі виявлення порушень порядку ведення Реєстру або створення недостовірної реєстрової інформації приймає вмотивоване рішення про:
тимчасове блокування доступу контролера, публічного реєстратора, члена конкурсної комісії до Реєстру;
анулювання доступу контролера, публічного реєстратора, члена конкурсної комісії до Реєстру.
16. Претенденти та суб’єкти подання як користувачі Реєстру мають право здійснювати через електронний кабінет такі дії:
подання та редагування заявок на участь у конкурсі;
отримання інформації про результати участі у конкурсі.
17. Лауреати/переможці як користувачі Реєстру мають право здійснювати через електронний кабінет такі дії:
отримання інформації про результати участі у конкурсі;
подання заявок щодо внесення змін до реєстрової інформації про себе.
Лауреати/переможці, крім дій, визначених абзацами другим і третім цього пункту, здійснюють через електронний кабінет подання запиту на отримання повного доступу до реєстрової інформації про себе та подання звітів про створення і реалізацію творчих проектів за грантами або звітів про творчі досягнення за період, протягом якого вони отримували стипендію (для окремих конкурсів).
18. Публічний реєстратор здійснює в Реєстрі:
реєстраційні дії, внесення та редагування інформації про умови та строки проведення конкурсу; склад конкурсної комісії; строки проведення засідань конкурсної комісії; строки подання звітів про реалізацію творчих проектів/творчі досягнення за період, протягом якого претендент, якому присвоєно статус лауреата/переможця за результатами конкурсу, отримував державну підтримку у сфері культури (для окремих конкурсів);
перевірку поданих заявок щодо обмежень для участі в конкурсі;
формування/редагування, перегляд та вивантаження протоколу засідання конкурсної комісії;
внесення інформації, що міститься у заявках та документів, поданих у паперовій формі;
внесення інформації про лауреатів/переможців конкурсів на підставі прийнятих організаційно-розпорядчих документів (актів Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо) за результатами конкурсу (далі - організаційно-розпорядчий документ);
перегляд та вивантаження звітності, сформованої на основі реєстрових даних;
пошук претендентів за реєстровими даними;
редагування інформації про лауреатів/переможців, зокрема тих, що позбавляються державної підтримки у сфері культури з підстав, визначених відповідними порядками про проведення таких конкурсів;
додавання організаційно-розпорядчого документа за результатами конкурсу;
виконання функцій секретаря конкурсної комісії та підписання разом з головою конкурсної комісії протоколів засідань конкурсних комісій шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису.
19. Члени конкурсної комісії як користувачі Реєстру беруть участь у засіданнях конкурсної комісії, а також шляхом використання програмного забезпечення Реєстру здійснюють розгляд та оцінювання робіт (творів) претендентів та висловлюють особисту думку щодо них.
Підписання протоколу конкурсної комісії здійснюється шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису головуючим на засіданні та секретарем.
Реєстрові дані та реєстрова інформація
20. У Реєстрі містяться такі реєстрові дані та реєстрова інформація:
прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності);
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України);
серія та номер документа, що посвідчує особу, найменування органу, що видав документ, дата видачі;
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
адреса зареєстрованого/задекларованого місця проживання (перебування);
серія та номер свідоцтва про народження (у разі визначення умовами конкурсу);
автобіографія (у разі визначення умовами конкурсу);
відомості про освіту (у разі визначення умовами конкурсу);
відомості про трудову діяльність (у разі визначення умовами конкурсу);
дані про місце роботи (у разі визначення умовами конкурсу);
найменування посади (заняття) (у разі визначення умовами конкурсу);
творча характеристика (у разі визначення умовами конкурсу);
наявність державних нагород (у разі визначення умовами конкурсу);
ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ;
найменування суб’єкта подання;
прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) керівника;
реквізити/копія протоколу засідання колегії (правління, секретаріату, ради), органів управління;
3) інформаційно-аналітичні матеріали щодо твору, поданого на здобуття премії; проекту, поданого на отримання гранту, стипендій для видатних діячів культури і мистецтва та інформаційної сфери та для молодих митців;
4) щодо призначення стипендій дітям журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків:
реквізити/копія акта за формою Н-1 “Акт розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння), аварії, що стався (сталося/сталася)” про нещасний випадок під час виконання журналістом службових обов’язків або номер кримінального провадження;
реквізити/копія висновку медико-соціальної експертної комісії про ступінь втрати професійної працездатності журналістом, який постраждав під час виконання професійних обов’язків;
реквізити/копія документа (документів), що підтверджує (підтверджують) родинні стосунки/зв’язки дитини з журналістом, який загинув (помер) або якому встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків;
реквізити/копія документа про те, що дитина журналіста, який загинув (помер) або якому встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків, віком від 18 до 23 років, яка має право на стипендію, навчається за денною формою здобуття освіти;
реквізити/копія посвідчення, яке підтверджує статус особи з інвалідністю I чи II групи, виданого журналісту, якому встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків;
серія та номер свідоцтва про смерть журналіста;
реквізити/копія пенсійного посвідчення чи посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги відповідно до Законів України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, або довідки для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу, отриманих шляхом інформаційної взаємодії;
5) щодо проведення конкурсних відборів:
дата підписання та номер протоколу засідання конкурсної комісії за результатами конкурсу;
дата підписання та номер організаційно-розпорядчого документа за результатами конкурсу;
6) звіт про творчі досягнення за період, протягом якого переможець конкурсу отримував стипендію (для окремих конкурсів);
7) звіт про створення і реалізацію творчих проектів за грантами;
8) про позбавлення державної підтримки у сфері культури лауреатів/переможців з підстав, визначених відповідними порядками про проведення конкурсів;
9) про отримувачів державної підтримки та рік (роки) її призначення;
10) дані про наявний статус учня чи студента, назва закладу освіти (на момент подачі заявки).
21. Ведення Реєстру здійснюється за допомогою технічних і програмних засобів, якими забезпечується автоматичне формування та присвоєння реєстрового номера за кожною заявкою; захист відомостей, що містяться у Реєстрі, від несанкціонованих дій; оновлення, архівування та відновлення відомостей, що містяться у Реєстрі, їх пошук.
22. Відповідальними за повноту та достовірність поданих для участі у конкурсі інформації та документів є керівники суб’єктів подання, що подали пропозиції щодо претендента (претендентів) на отримання державної підтримки у сфері культури, а також самі претенденти.
23. За внесення недостовірних даних, розголошення персональних даних та інформації з обмеженим доступом, що міститься у Реєстрі чи в інших інтегрованих з Реєстром інформаційно-комунікаційних системах, користувачі Реєстру несуть відповідальність згідно із законом.
24. Для проведення конкурсу публічний реєстратор здійснює внесення до Реєстру інформації про умови та строки проведення конкурсу, обирає відповідний склад конкурсної комісії з переліку осіб, внесених до Реєстру, та інформації про строки проведення засідань конкурсної комісії.
25. Внесена публічним реєстратором до Реєстру інформація про умови та строки проведення конкурсу перевіряється контролером на предмет відповідності порядку, визначеному актами Президента України, Кабінету Міністрів України, МКСК, Держкомтелерадіо, для проведення відповідного типу конкурсу та у разі відповідності підтверджується ним шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису, а у разі невідповідності зазначеному порядку надсилається на доопрацювання публічному реєстратору.
26. Після перевірки контролером інформації про умови та строки проведення конкурсу та підтвердження визначеного публічним реєстратором типу конкурсу така інформація протягом трьох робочих днів оприлюднюється публічним реєстратором на офіційних веб-сайтах центральних органів виконавчої влади, які проводять конкурс.
27. Після оприлюднення умов та строків проведення конкурсу претенденти/суб’єкти подання подають заявки через електронний кабінет.
Вимоги до заявок та процедура подання заявок
28. Заявка (заявка лауреата/переможця щодо внесення змін до реєстрової інформації про себе) складається державною мовою, створюється в електронній формі та подається через електронний кабінет.
29. Заявка (заявка лауреата/переможця щодо внесення змін до реєстрової інформації про себе), подана через електронний кабінет, підписується шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг (від імені суб’єкта подання заявку підписує керівник або уповноважена ним особа) та є інформаційним джерелом для внесення інформації та/або документів до Реєстру. У зазначених заявках обов’язково міститься підтвердження претендентом, суб’єктом подання, лауреатом/переможцем достовірності інформації, що в них міститься, та усвідомлення відповідальності за подання недостовірних відомостей або приховування інформації.
30. Подана через електронний кабінет заявка перевіряється на відповідність умовам конкурсу програмним забезпеченням Реєстру.
У разі відповідності заявки умовам конкурсу претендент/суб’єкт подання отримує через електронний кабінет повідомлення про прийняття заявки до верифікації, а у разі невідповідності умовам конкурсу - повідомлення про невідповідність.
У разі відповідності заявки умовам конкурсу публічний реєстратор перевіряє документи, подані претендентом/суб’єктом подання, та присвоює заявці статус “необхідно доопрацювати” або “допущено до конкурсу”, що відображається в електронному кабінеті претендента/ суб’єкта подання.
У разі невідповідності заявки умовам конкурсу або необхідності її доопрацювання претендент/суб’єкт подання може доопрацювати заявку та/або документи через електронний кабінет.
Доопрацьована заявка повторно перевіряється публічним реєстратором.
31. Заявка (заявка лауреата/переможця щодо внесення змін до реєстрової інформації про себе) також може бути подана МКСК, Держмистецтв, Держкомтелерадіо в паперовій формі.
У разі подання заявки в паперовій формі публічний реєстратор опрацьовує її та вносить інформацію разом з документами до Реєстру.
Внесена інформація перевіряється на відповідність умовам конкурсу програмним забезпеченням Реєстру.
Публічний реєстратор повідомляє претенденту/суб’єкту подання про допущення або недопущення до участі у конкурсі, а також про необхідність доопрацювання заявки шляхом надсилання на його адресу листа в паперовій або електронній формі.
У разі необхідності доопрацювання претендент/суб’єкт подання може доопрацювати заявку та/або документи та здійснити їх повторне подання.
32. Заявка лауреата/переможця щодо внесення змін до реєстрової інформації про себе опрацьовується публічним реєстратором шляхом здійснення редагування інформації про лауреата/переможця в Реєстрі.
33. Адміністратор Реєстру вносить до Реєстру відомості про осіб, які можуть залучатися до роботи конкурсних комісій у рамках проведення конкурсів.
34. Публічний реєстратор надсилає програмними засобами Реєстру на адреси електронної пошти осіб, які можуть залучатися до роботи конкурсних комісій у рамках проведення конкурсів, повідомлення про необхідність підтвердження участі у роботі конкурсної комісії під час проведення конкурсу.
35. Публічний реєстратор обирає конкурс, склад конкурсної комісії, затверджений відповідним центральним органом виконавчої влади, що проводить конкурс, а також визначає строки проведення засідань конкурсної комісії.
36. На засіданні конкурсної комісії публічний реєстратор складає протокол конкурсної комісії, у якому зазначаються результати голосування членів конкурсної комісії, який підписується публічним реєстратором та головуючим на засіданні шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. Після обрання лауреата/переможця конкурсу та прийняття організаційно-розпорядчого документа за результатами конкурсу публічний реєстратор протягом 15 робочих днів з дня прийняття такого рішення вносить інформацію про лауреата/переможця до Реєстру, про що претенденту/суб’єкту подання надсилається повідомлення через електронний кабінет.
37. Лауреат/переможець отримує повний доступ до реєстрової інформації про себе шляхом подання через електронний кабінет відповідного запиту, а також в інших випадках та у порядку, передбачених законодавством.
Інформування лауреата/переможця про запити щодо надання реєстрової інформації про нього здійснюється шляхом надсилання повідомлення лауреату/переможцю на адресу його електронної пошти, зазначену в електронному кабінеті.
Доступ до інформації, обмін інформацією та захист даних, що містяться в Реєстрі
38. Для отримання витягу з протоколу конкурсної комісії претендент подає через електронний кабінет відповідний запит, за результатами якого публічний реєстратор на безоплатній основі формує витяг з протоколу конкурсної комісії, накладає на нього кваліфікований електронний підпис та надсилає претенденту через електронний кабінет.
39. Пошук і перегляд реєстрової інформації, обробка та захист персональних даних, зазначених у Реєстрі, а також інформування правоволодільця здійснюються відповідно до Законів України “Про захист персональних даних”, “Про публічні електронні реєстри” та “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.
40. Електронна інформаційна взаємодія Реєстру з іншими електронними інформаційними ресурсами забезпечується за допомогою засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455), безоплатно із застосуванням засобів технічного та криптографічного захисту інформації та з дотриманням вимог Закону України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.
Під час формування реєстрових даних та підтримки реєстрової інформації в актуальному стані забезпечується електронна інформаційна взаємодія Реєстру з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Державним реєстром актів цивільного стану громадян.
Відомості про смерть осіб, внесених до Реєстру, отримуються шляхом електронної інформаційної взаємодії Реєстру з Державним реєстром актів цивільного стану громадян у порядку, визначеному законодавством.
Перевірка достовірності відомостей, що містяться у заявках на призначення стипендії дітям журналістів, які загинули (померли) або яким встановлено інвалідність у зв’язку з виконанням професійних обов’язків, у частині даних свідоцтва про смерть та свідоцтва про народження, здійснюється шляхом електронної інформаційної взаємодії Реєстру з Державним реєстром актів цивільного стану громадян у порядку, визначеному законодавством.
У разі відсутності технічної можливості передачі даних засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням у них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до законодавства.
41. Захист даних, що містяться в Реєстрі, здійснюється відповідно до ступеня обмеження доступу до них та з дотриманням вимог Законів України “Про інформацію”, “Про захист персональних даних”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах” шляхом здійснення організаційних та інженерно-технічних заходів із використанням програмно-технічних засобів відповідно до законодавства та із застосуванням засобів криптографічного захисту інформації, відповідність яких підтверджується експертним висновком за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.