Про затвердження плану заходів з реалізації Дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями на 2024-2028 роки
1. Затвердити план заходів з реалізації Дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями на 2024-2028 роки (далі - план заходів), що додається.
2. Взяти до відома, що фінансування виконання плану заходів здійснюється за рахунок та в межах видатків, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік, а також інших не заборонених законодавством джерел.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській державним (військовим) адміністраціям, відповідальним за виконання плану заходів, забезпечити:
подання щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, Міністерству фінансів інформації про стан виконання плану заходів;
взаємодію із співвиконавцями заходів, передбачених планом заходів.
4. Міністерству фінансів забезпечити подання щокварталу до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом, Кабінетові Міністрів України узагальненої інформації про стан виконання плану заходів.
5. Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити виконання плану заходів у межах своїх повноважень.
ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями на 2024-2028 роки
Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Строк виконання | Очікуваний результат (індикатор виконання) | Орієнтовний обсяг та/або джерела фінансування | ||
Перший етап (2024 і 2025 роки) - створення передумов для переходу до нової моделі управління публічними інвестиціями | ||||||
Завдання 1. Законодавче унормування уніфікованих процедур управління публічними інвестиціями | ||||||
1. Розроблення проектів законів України щодо внесення змін до Бюджетного кодексу України та деяких законів України стосовно управління публічними інвестиціями, зокрема щодо: | Мінфін | вересень 2024 р. | проекти Законів України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України” та “Про внесення змін до деяких законів України щодо управління публічними інвестиціями” схвалено Кабінетом Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
2. Розроблення проектів нормативно-правових актів, що випливають із змін до Бюджетного кодексу України, та внесення змін до деяких законів України | Мінекономіки | лютий 2025 р. | прийнято нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
Завдання 2. Запровадження стратегічного планування публічних інвестицій | ||||||
3. Утворення Стратегічної інвестиційної ради для забезпечення узгодження стратегічних пріоритетів здійснення публічних інвестицій | Мінфін | червень 2024 р. | положення про Стратегічну інвестиційну раду схвалено Кабінетом Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
4. Подання на розгляд Стратегічної інвестиційної ради переліку пріоритетних публічних інвестиційних проектів на 2025 рік у рамках реалізації перехідної моделі управління публічними інвестиціями | Мінфін | вересень 2024 р. | перелік пріоритетних публічних інвестиційних проектів на | не потребує додаткового фінансування | ||
5. Розроблення Концепції національної системи стратегічного планування, що містить опис системи документів стратегічного планування, включаючи довгостроковий документ національного розвитку, підходів до цілевизначення, цілепокладання та взаємозв’язку між стратегічними документами, основних учасників стратегічного планування та їх ролей, узгодження з макрофіскальною рамкою | Мінекономіки | грудень 2024 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
6. Розроблення проектів законів України на виконання Концепції національної системи стратегічного планування | Мінекономіки | червень 2025 р. | проекти схвалено Кабінетом Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
7. Розроблення проекту довгострокового документа національного розвитку, що містить, зокрема, основні цілі та пріоритети здійснення публічних інвестицій та макрофіскальну рамку | Мінекономіки | квітень 2027 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
8. Підготовка порядку розроблення галузевих (секторальних) стратегій, а також проведення моніторингу, оцінки результатів їх реалізації та звітування | Мінекономіки | лютий 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
9. Розроблення та затвердження методичних рекомендацій щодо підготовки та моніторингу реалізації галузевих (секторальних) стратегій | Мінекономіки | лютий 2025 р. | видано наказ Мінекономіки | не потребує додаткового фінансування | ||
10. Розроблення проектів оновлених галузевих (секторальних) стратегій, що містять основні цілі та пріоритети здійснення інвестицій у відповідній галузі | міністерства | грудень 2025 р. | прийнято акти Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
11. Розроблення проекту нормативно-правового акта щодо внесення змін до Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки стосовно управління публічними інвестиціями | Мінінфраструктури | січень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
12. Розроблення проекту нормативно-правового акта щодо внесення змін до Порядку розроблення регіональних стратегій розвитку і планів заходів з їх реалізації, а також проведення моніторингу реалізації зазначених стратегій і виконання планів заходів у частині запровадження нових підходів до управління публічними інвестиціями | Мінінфраструктури | липень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
13. Внесення змін до Методичних рекомендацій щодо порядку розроблення, затвердження, реалізації, проведення моніторингу та оцінювання реалізації стратегій розвитку територіальних громад у частині запровадження нових підходів до управління публічними інвестиціями | Мінінфраструктури | липень 2025 р. | видано наказ Мінінфраструктури | не потребує додаткового фінансування | ||
14. Забезпечення оновлення регіональних стратегій розвитку та стратегій розвитку територіальних громад з урахуванням нових підходів до управління публічними інвестиціями | Мінінфраструктури | жовтень 2025 р. | оновлено регіональні стратегії розвитку та стратегії розвитку територіальних громад з урахуванням нових підходів до управління публічними інвестиціями | не потребує додаткового фінансування | ||
15. Підготовка порядку розроблення та моніторингу виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій, включаючи пріоритетні галузі для інвестування, основні напрями інвестування в розрізі сфер політики та регіонів і відповідний розподіл фінансування, наскрізні стратегічні цілі здійснення інвестицій (енергоефективність, інклюзивність, подолання наслідків зміни клімату тощо) та загальні підходи до визначення критеріїв скринінгу та подальшого відбору проектів | Мінекономіки | січень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
16. Розроблення та прийняття Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій, схваленого Стратегічною інвестиційною радою | Мінекономіки | травень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
Завдання 3. Створення методологічної бази управління публічними інвестиціями | ||||||
17. Розроблення порядку підготовки публічних інвестиційних проектів (від концепції проекту до публічного інвестиційного проекту), що потребують фінансування з бюджету (за рахунок всіх джерел бюджету, зокрема коштів міжнародних фінансових організацій та урядів іноземних держав) і державної підтримки (державні гарантії, державно-приватне партнерство), з чітким розподілом функцій між учасниками процесу | Мінекономіки | лютий 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
18. Розроблення порядку формування секторальних портфелів та єдиного портфеля публічних інвестиційних проектів, включаючи скринінг (попередній аналіз) та пріоритезацію публічних інвестиційних проектів за критеріями стратегічної актуальності, фінансової доцільності, соціальної та економічної ефективності, технічної доцільності та інституційної спроможності, кліматичної стійкості, з чітким розподілом функцій між учасниками процесу | Мінекономіки | лютий 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
19. Розроблення порядку оцінки публічних інвестиційних проектів, включаючи соціально-економічний, фінансовий, екологічний аналіз та аналіз ризиків, з урахуванням масштабності (вартості) та ступеня нагальності задоволення суспільних потреб, чіткий розподіл функцій між учасниками процесу, а також незалежну оцінку масштабних публічних інвестиційних проектів | Мінекономіки | лютий 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
20. Розроблення порядку та критеріїв відбору публічних інвестиційних проектів для подальшого фінансування з бюджету та з наданням державної підтримки, включаючи ступінь готовності проекту, відповідність секторальним та/або регіональним стратегічним пріоритетам | Мінфін | лютий 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
21. Розроблення та затвердження методики визначення джерел (механізмів) фінансування публічних інвестиційних проектів | Мінфін | лютий 2025 р. | видано наказ Мінфіну | не потребує додаткового фінансування | ||
22. Розроблення порядку реалізації публічних інвестиційних проектів, їх моніторингу за фінансовими і фізичними показниками виконання та оцінки їх ефективності з чітким розподілом функцій між учасниками процесу | Мінекономіки | лютий 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
23. Розроблення порядку проведення завершальної оцінки стану реалізації публічного інвестиційного проекту та порядку реєстрації майнових прав на створений актив і порядку взяття на облік збудованих активів | Мінекономіки | вересень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
24. Розроблення та затвердження методичних рекомендацій щодо підготовки, скринінгу, пріоритезації, оцінки, відбору, виявлення ризиків, реалізації, моніторингу та оцінки ефективності публічних інвестиційних проектів на регіональному та місцевому рівні з чітким розподілом функцій між учасниками процесу | Мінекономіки | березень 2025 р. | видано наказ Мінекономіки | не потребує додаткового фінансування | ||
25. Розроблення галузевих методичних рекомендацій щодо особливостей підготовки, проведення оцінки, пріоритезації та реалізації публічних інвестиційних проектів у відповідних галузях | Міністерства | травень 2025 р. | видано накази відповідних центральних органів виконавчої влади | не потребує додаткового фінансування | ||
26. Розроблення та затвердження методичних рекомендацій щодо проведення аналізу екологічних наслідків та впливу реалізації публічного інвестиційного проекту на навколишнє природне середовище та аналізу дотримання вимог щодо інклюзивності та безбар’єрності, а також щодо відповідності Цілям сталого розвитку під час підготовки публічного інвестиційного проекту на державному, регіональному та місцевому рівні | Мінекономіки | березень 2025 р. | видано наказ Мінекономіки | не потребує додаткового фінансування | ||
27. Розроблення порядку проведення оцінки масштабного публічного інвестиційного проекту після його завершення для визначення ступеня досягнення очікуваних результатів та суспільної вигоди | Мінекономіки | вересень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
28. Розроблення та затвердження методичних рекомендацій з проведення органами Держаудитслужби та її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту публічних інвестиційних проектів з урахуванням міжнародних стандартів | Держаудитслужба | червень 2025 р. | затверджено Методичні рекомендації з проведення органами Держаудитслужби та її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту публічних інвестиційних проектів | не потребує додаткового фінансування | ||
Завдання 4. Удосконалення середньострокового бюджетного планування публічних інвестицій, оцінки різних аспектів фінансової сталості публічних інвестицій на всіх етапах інвестиційного циклу та посилення управління фіскальними ризиками державного та місцевих бюджетів, пов’язаними з публічними інвестиціями | ||||||
29. Розроблення концепції використання та обліку довгострокових бюджетних зобов’язань та умовних зобов’язань для реалізації публічних інвестиційних проектів з урахуванням необхідності забезпечення макрофіскальної стабільності та боргової стійкості | Мінфін | січень 2025 р. | підготовлено концептуальну записку | не потребує додаткового фінансування | ||
30. Розроблення підходів до фінансування заходів, пов’язаних з підготовкою публічних інвестиційних проектів, за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів, коштів міжнародних фінансових організацій та урядів іноземних держав, інших джерел | Мінфін | березень 2025 р. | підготовлено концептуальну записку | не потребує додаткового фінансування | ||
31. Розроблення проекту Закону України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України” щодо удосконалення середньострокового бюджетного планування публічних інвестицій, включаючи положення стосовно: | Мінфін | вересень 2025 р. | проект Закону України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України” схвалено Кабінетом Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
32. Методологічне забезпечення бюджетного планування публічних інвестицій відповідно до стратегічних цілей та ресурсної рамки, включаючи розроблення та затвердження методик: | Мінфін | березень 2025 р. | видано накази Мінфіну | не потребує додаткового фінансування | ||
33. Розроблення та внесення до нормативно-правових актів Мінфіну змін щодо відображення у бюджетних запитах та паспортах бюджетних програм розширеної інформації про мету, очікувані результати, стислий опис заходів, загальну вартість публічного інвестиційного проекту, включаючи утримання створених активів, індикативні показники фінансування на два наступні за плановим роки та план фінансування публічного інвестиційного проекту до завершення його реалізації | Мінфін | травень 2025 р. | видано накази Мінфіну | не потребує додаткового фінансування | ||
34. Внесення змін до наказу Мінфіну від 14 січня 2011 р. № 11 “Про бюджетну класифікацію” стосовно забезпечення належного відображення та обліку публічних інвестицій | Мінфін | лютий 2025 р. | видано наказ Мінфіну | не потребує додаткового фінансування | ||
35. Визначення підходів до відображення в бухгалтерському обліку та звітності про виконання бюджетів коштів публічних інвестицій, отриманих від міжнародних фінансових організацій та урядів іноземних держав, інших джерел, використання яких здійснюється з рахунків, відкритих у банках України та іноземних банках | Мінфін | березень 2025 р. | підготовлено концептуальну записку | не потребує додаткового фінансування | ||
36. Удосконалення методики оцінювання фіскальних ризиків, пов’язаних з публічними інвестиціями, насамперед щодо гарантій, державно-приватного партнерства протягом всього інвестиційного циклу | Мінфін | грудень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
37. Створення Міжвідомчої комісії у складі представників Мінфіну, Мінекономіки та Мінінфраструктури для щорічного відбору публічних інвестиційних проектів для подальшого фінансування з бюджету та з наданням державної підтримки (державні гарантії, державно-приватне партнерство) в межах граничних обсягів видатків Державного бюджету України на відповідний рік для забезпечення дотримання вимоги, що тільки ті проекти, які пройшли встановлені процедури оцінки та відбору, можуть бути включені до бюджету, а також дотримання граничних обсягів за різними видами публічних інвестицій для забезпечення боргової стійкості та мінімізації фіскальних ризиків | Мінфін | січень 2025 р. | положення про Міжвідомчу комісію з відбору публічних інвестиційних проектів затверджено Кабінетом Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
38. Розроблення примірного положення про комісію з відбору публічних інвестиційних проектів на місцевому рівні для забезпечення дотримання вимоги, що тільки ті проекти, які пройшли встановлені процедури оцінки та відбору, можуть бути включені до бюджету, а також дотримання граничних обсягів за різними видами публічних інвестицій для забезпечення боргової стійкості та мінімізації фіскальних ризиків | Мінфін | лютий 2025 р. | видано наказ Мінфіну | не потребує додаткового фінансування | ||
Завдання 5. Створення ІТ-архітектури управління публічними інвестиціями на основі оновленої методологічної бази | ||||||
39. Розроблення концепції єдиної цифрової екосистеми управління публічними інвестиціями на основі оновленої методологічної бази, опис її основних компонентів, включаючи Єдину цифрову інтегровану інформаційно-аналітичну систему управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) (єдиний банк проектів, що пройшли встановлені процедури оцінки та відбору, та забезпечення їх моніторингу), ІТ-системи Мінфіну для планування та моніторингу виконання державного та місцевих бюджетів (відображення відібраних для фінансування проектів у бюджеті), Prozorro (планування та реалізація закупівель), Казну (виконання проектів з фінансування), та їх взаємна інтеграція для забезпечення наскрізного управління процесом | Мінфін | травень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
40. Врегулювання обміну інформацією між Єдиною цифрової інтегрованою інформаційно-аналітичною системою управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM), ІТ-системами Мінфіну та Мінекономіки для забезпечення наскрізного управління публічними інвестиційними проектами | Мінфін | серпень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України та/або наказ відповідного органу | не потребує додаткового фінансування | ||
41. Забезпечення внесення публічних інвестиційних проектів до Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | центральні органи виконавчої влади | постійно починаючи з 2026 р. | публічні інвестиційні проекти внесено до екосистеми DREAM | не потребує додаткового фінансування | ||
42. Розроблення проекту акта щодо функціонування електронного контрактингу в електронній системі закупівель (Е-Контрактинг), який передбачає створення, розміщення, збереження, захист, відображення, оприлюднення договорів про закупівлю у формі електронного документа та забезпечення їх автоматичної передачі до органів Казначейства для подальшої реєстрації | Мінекономіки Мінфін | вересень 2025 р. | прийнято акт Кабінету Міністрів України | не потребує додаткового фінансування | ||
43. Розроблено та впроваджено систему електронного контрактингу в електронній системі закупівель (Е-Контрактинг) | Мінекономіки | грудень 2025 р. | система електронного контрактингу в електронній системі закупівель функціонує | за рахунок коштів державного підприємства “ПРОЗОРРО” та/або залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
Завдання 6. Підвищення інституціональної спроможності органів з управління публічними інвестиціями | ||||||
44. Розроблення примірного положення про підрозділ з управління публічними інвестиціями на центральному, регіональному та місцевому рівні | Мінекономіки | грудень 2024 р. | видано наказ Мінекономіки | не потребує додаткового фінансування | ||
45. Забезпечення визначення (створення) у структурі відповідного органу підрозділу з управління публічними інвестиціями | Мінекономіки | грудень 2025 р. | кількість підрозділів з управління публічними інвестиціями | не потребує додаткового фінансування | ||
46. Забезпечення розроблення типової загальної програми підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань управління публічними інвестиціями | НАДС | липень 2025 р. | затверджено та оприлюднено типову загальну програму підвищення кваліфікації | не потребує додаткового фінансування | ||
47. Забезпечення підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань управління публічними інвестиціями | НАДС | постійно починаючи з вересня 2025 р. | проведені відповідні навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування | можливе залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
48. Розроблення та затвердження методичних рекомендацій щодо визначення примірних функціональних обов’язків, навчання та підвищення кваліфікації для працівників у сфері управління публічними інвестиціями на регіональному та місцевому рівні | Мінекономіки | вересень 2025 р. | методичні рекомендації щодо визначення примірних функціональних обов’язків, навчання та підвищення кваліфікації для працівників у сфері управління публічними інвестиціями на регіональному та місцевому рівні затверджено | не потребує додаткового фінансування | ||
49. Розроблення поглибленого курсу (онлайн), зокрема, на підставі оцінки потреб у навчанні для працівників у сфері управління публічними інвестиціями, що описує практичні питання, пов’язані з управлінням публічними інвестиціями | Мінекономіки | березень 2026 р. | поглиблений курс розміщено на доступних навчальних платформах | можливе залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
50. Забезпечення проведення навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів, що безпосередньо взаємодіють з Єдиною цифровою інтегрованою інформаційно-аналітичною системою управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | Мінінфраструктури | постійно | проведено навчання з метою підвищення кваліфікації для працівників, що безпосередньо взаємодіють з Єдиною цифровою інтегрованою інформаційно-аналітичною системою управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | можливе залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
51. Забезпечення проведення конференцій, семінарів, тренінгів для працівників у сфері управління публічними інвестиціями | Мінекономіки | постійно | конференції, семінари, тренінги проведено | можливе залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
52. Розроблення концепції центрів експертизи на центральному, регіональному та місцевому рівні щодо підготовки, оцінки та реалізації публічних інвестиційних проектів | Мінекономіки | вересень 2025 р. | концепцію схвалено Кабінетом Міністрів України | можливе залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги, коштів міжнародних фінансових організацій | ||
Другий етап (2026-2028 роки) - імплементація нової моделі управління публічними інвестиціями | ||||||
Завдання 7. Виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій, підтримка актуальності єдиного портфеля проектів | ||||||
53. Забезпечення проведення моніторингу виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій, забезпечення актуальності, оцінки ризиків реалізації публічних інвестиційних проектів, передбачених планом, та підготовка звіту про стан реалізації плану, включаючи пропозиції щодо виявлення можливостей для прискорення реалізації окремих проектів і виявлення системних проблем, які впливають на їх реалізацію | Мінекономіки | щороку в березні | звіт про стан виконання середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій розроблено та подано Стратегічний інвестиційний раді | не потребує додаткового фінансування | ||
54. Оновлення секторальних портфелів публічних інвестиційних проектів відповідно до секторальних стратегічних пріоритетів | міністерства | постійно | оновлені портфелі публічних інвестиційних проектів відповідають секторальним стратегічним пріоритетам | не потребує додаткового фінансування | ||
55. Оновлення єдиного портфеля публічних інвестиційних проектів | Мінекономіки | щороку у травні | портфель схвалено Стратегічною інвестиційною радою | не потребує додаткового фінансування | ||
56. Забезпечення розроблення, скринінгу та пріоритезації публічних інвестиційних проектів відповідно до уніфікованих вимог, установлених законодавством | Мінекономіки | постійно | 80 відсотків поданих концепцій та проектних пропозицій містять вичерпний перелік інформації та документів відповідно до встановлених вимог та повністю або частково відповідають основним критеріям | не потребує додаткового фінансування | ||
57. Забезпечення актуальності стратегічних планувальних документів розвитку регіонів та територіальних громад і галузевих (секторальних) стратегій | Мінекономіки | постійно | проведено актуалізацію стратегічних документів | не потребує додаткового фінансування | ||
Завдання 8. Підвищення ефективності процедур управління публічними інвестиціями | ||||||
58. Проведення аналізу та розроблення пропозицій щодо удосконалення середньострокового бюджетного планування публічних інвестицій з урахуванням показників попередніх років | Мінфін | березень 2027 р. | підготовлено пропозиції Кабінету Міністрів України та/або видано накази Мінфіну | не потребує додаткового фінансування | ||
59. Проведення державного фінансового аудиту публічних інвестиційних проектів відповідно до міжнародних стандартів | Держаудитслужба | щороку | кількість складених звітів | не потребує додаткового фінансування | ||
60. Проведення відповідно до планів роботи Рахункової палати заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту), в тому числі щодо інвестиційних проектів, розроблення пропозицій і рекомендацій щодо вжиття заходів з усунення порушень і недоліків та запобігання їх виникненню, розроблення рекомендацій щодо вдосконалення відповідного законодавства | Рахункова палата (за згодою) | постійно | кількість затверджених звітів за результатами проведених контрольних заходів | не потребує додаткового фінансування | ||
61. Проведення оцінки результатів реалізації масштабних публічних інвестиційних проектів після їх завершення | Мінекономіки | постійно | кількість затверджених звітів про оцінку після завершення публічного інвестиційного проекту для визначення ступеня досягнення очікуваних результатів та суспільної вигоди | не потребує додаткового фінансування | ||
62. Забезпечення доступу громадськості до інформації про хід реалізації публічних інвестиційних проектів через Єдину цифрову інтегровану інформаційно-аналітичну систему управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | Мінекономіки | постійно | забезпечено опублікування кожного півріччя звіту про стан реалізації публічного інвестиційного проекту за фінансовими і фізичними показниками, річного звіту про хід виконання публічного інвестиційного плану та досягнуті результати | не потребує додаткового фінансування | ||
Завдання 9. Продовження цифровізації процесу управління публічними інвестиціями | ||||||
63. Забезпечення проведення підготовки, оцінки, моніторингу та аналізу реалізації публічних інвестиційних проектів із застосуванням Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | Мінекономіки | червень 2026 р. | підготовка, оцінка, моніторинг та аналіз реалізації публічних інвестиційних проектів здійснюються із застосуванням Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури | не потребує додаткового фінансування | ||
64. Забезпечення узагальнення та аналізу базових даних про інвестиційні та експлуатаційні витрати на основі реалізованих репрезентативних проектів | Мінекономіки | грудень 2026 р. | єдина цифрова інтегрована інформаційно-аналітична система управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) містить узагальнені дані про інвестиційні та експлуатаційні витрати на основі реалізованих репрезентативних проектів | не потребує додаткового фінансування | ||
65. Забезпечення повної цифровізації управління та електронного документообігу процесу управління публічними інвестиціями | Мінекономіки | грудень 2028 р. | процес управління публічними інвестиціями та електронний документообіг процесу управління публічними інвестиціями цифровізовано | можливе залучення грантових коштів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
66. Створення допоміжних технічних інструментів для підготовки, оцінки та аналізу реалізації інвестиційних проектів у рамках функціонування Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | Мінінфраструктури | червень 2026 р. | допоміжні технічні інструменти для підготовки, оцінки та аналізу реалізації інвестиційних проектів у рамках функціонування Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) створено | можливе залучення грантових коштів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
67. Створення допоміжних технічних інструментів для проведення оцінки ризиків, пов’язаних із зміною клімату, для підготовки, оцінки та аналізу реалізації інвестиційних проектів у рамках функціонування Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | Мінінфраструктури | червень 2026 р. | технічні інструменти створено | можливе залучення грантових коштів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
Завдання 10. Подальша розбудова спроможностей з управління публічними інвестиціями | ||||||
68. Надання методичної допомоги органам державної влади та органам місцевого самоврядування з питань підготовки публічних інвестиційних проектів та управління публічними інвестиціями | Мінекономіки | постійно | методична допомога органам державної влади та органам місцевого самоврядування з питань підготовки публічних інвестиційних проектів та управління публічними інвестиціями надана | не потребує додаткового фінансування | ||
69. Забезпечення розвитку спроможності галузевих міністерств здійснювати аналіз витрат і вигід, проводити достовірну оцінку капітальних та поточних витрат на підготовку і реалізацію публічних інвестиційних проектів | Мінекономіки | постійно | проведено тренінги, забезпечено постійну методологічну підтримку галузевих міністерств | можливе залучення міжнародних грантів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
70. Забезпечення функціонування на регіональному та місцевому рівні структурних підрозділів з управління публічними інвестиціями | Мінекономіки | грудень 2026 р. | структурні підрозділи з управління публічними інвестиціями на регіональному та місцевому рівні функціонують | не потребує додаткового фінансування | ||
71. Забезпечення проведення навчання та підвищення кваліфікації для працівників у сфері управління публічними інвестиціями | Мінекономіки | постійно | проведено навчання з метою підвищення кваліфікації працівників у сфері управління публічними інвестиціями | можливе залучення грантових коштів, коштів міжнародної технічної допомоги | ||
72. Забезпечення проведення навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів, що безпосередньо взаємодіють з Єдиною цифровою інтегрованою інформаційно-аналітичною системою управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | Мінекономіки | постійно | проведено навчання з метою підвищення кваліфікації працівників, що безпосередньо взаємодіють з Єдиною цифровою інтегрованою інформаційно-аналітичною системою управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистема DREAM) | можливе залучення грантових коштів, коштів міжнародної технічної допомоги |