open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 23 лютого 2024 р. № 187
Київ

Про внесення змін до Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2011 р. № 923 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 67, ст. 2584; 2013 р., № 9, ст. 336; 2016 р., № 91, ст. 2973; 2017 р., № 73, ст. 2248; 2020 р., № 20, ст. 758; 2021 р., № 29, ст. 1644), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 29



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 лютого 2024 р. № 187

ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату

1. Пункт 2 викласти в такій редакції:

“2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, цим Положенням, наказами Мін’юсту, а також регламентом роботи Комісії.”.

2. У пункті 4:

1) доповнити пункт після абзацу першого новим абзацом такого змісту:

“визначає дату складання кваліфікаційного іспиту на право на зайняття нотаріальною діяльністю;”.

У зв’язку з цим абзаци другий - четвертий вважати відповідно абзацами третім - п’ятим;

2) абзац четвертий після слів “нотаріальною діяльністю” доповнити словами “, що здійснюється у формі електронного анонімного тестування”.

3. У пункті 5:

1) абзац перший доповнити реченням такого змісту: “Персональний склад Комісії затверджується Мін’юстом.”;

2) в абзаці третьому слово “входити” замінити словами “бути делегований”;

3) абзац сьомий викласти в такій редакції:

“Строк повноважень персонального складу Комісії становить три роки, починаючи з дня його затвердження.”;

4) доповнити пункт після абзацу сьомого новими абзацами такого змісту:

“У разі закінчення строку повноважень персонального складу Комісії та відсутності пропозицій Нотаріальної палати України щодо делегування нотаріусів до нового складу Комісії, особи, які були делеговані Нотаріальною палатою України до попереднього складу Комісії, за їх письмовою згодою, поданою на запит Мін’юсту, входять до нового складу Комісії.

Якщо нотаріус відмовився входити до нового складу Комісії, Мін’юст делегує з числа нотаріусів та/або представників Мін’юсту осіб у кількості, необхідній для затвердження нового складу Комісії.”.

У зв’язку з цим абзац восьмий вважати абзацом десятим.

4. Пункти 6 і 7 викласти в такій редакції:

“6. Голова Комісії визначається Мін’юстом.

Комісія має право обрати з числа членів Комісії кандидатуру голови Комісії та надіслати Мін’юсту пропозицію щодо визначення відповідної особи головою Комісії. Така пропозиція має для Мін’юсту рекомендаційний характер.

Одна і та сама особа не може бути головою Комісії два строки, визначені частиною другою статті 10 Закону України “Про нотаріат”, поспіль.

Заступник голови Комісії обирається з числа членів Комісії на її засіданні шляхом відкритого голосування.

7. Голова Комісії організовує роботу Комісії, розподіляє обов’язки між її членами, веде засідання, за рішенням Комісії підписує запити, листи та інші документи в межах повноважень Комісії, надає доручення секретарю Комісії.”.

5. У пункті 8:

1) абзац другий після слів “ведення протоколів” доповнити словами “, головує на першому засіданні Комісії після затвердження її нового складу, якщо голову Комісії Мін’юстом не визначено”;

2) абзац третій виключити.

6. Пункт 10 викласти в такій редакції:

“10. Засідання Комісії проводиться у разі потреби.

Дату, час, режим проведення (особиста присутність у визначеному місці чи відеоконференція), місце проведення або спосіб підключення до відеоконференції, порядок денний засідання Комісії визначає її голова, а першого засідання Комісії, якщо голову Комісії Мін’юстом не визначено, - секретар Комісії.

Не можуть проводитися у режимі відеоконференції засідання Комісії щодо:

розгляду подання територіальних органів Мін’юсту про допуск осіб, які мають намір скласти кваліфікаційний іспит на право на зайняття нотаріальною діяльністю, до його складення;

проведення кваліфікаційного іспиту на право на зайняття нотаріальною діяльністю;

розгляду подання Мін’юсту, територіальних органів Мін’юсту, Нотаріальної палати України про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;

прийняття рішень про:

допуск або відмову в допуску до складання кваліфікаційного іспиту;

видачу або відмову у видачі Мін’юстом свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;

підтвердження (або непідтвердження) кваліфікації особою, яка складала кваліфікаційний іспит для підтвердження кваліфікації;

проведення повторного електронного анонімного тестування;

анулювання або відмову в анулюванні свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.”.

7. У пункті 11 цифри “10” замінити словом “десять”, а слова “про місце, дату і час його проведення” - словами і цифрами “інформацію, зазначену в абзаці другому пункту 10 цього Положення”.

8. Пункт 12 викласти в такій редакції:

“12. Засідання Комісії вважається правоможним у разі присутності на ньому не менше дев’яти членів Комісії.”.

9. Пункт 14 доповнити новим абзацом такого змісту:

“Рішення Комісії, прийняте на засіданні, проведеному в режимі відеоконференції, надсилається на адреси електронної пошти членів Комісії, які брали участь у засіданні, для підписання з використанням кваліфікованого електронного підпису.”.

10. У пункті 22:

1) доповнити пункт підпунктами 41 та 6 такого змісту:

“41) проведення повторного електронного анонімного тестування у разі наявності обґрунтованих сумнівів щодо доброчесності проходження особою електронного анонімного тестування та/або несанкціонованого втручання під час його проходження;”;

“6) продовження або оголошення перерви у засіданні Комісії на строк, необхідний для здійснення відповідних заходів, або на час дії обставин, якими обумовлюється така перерва.”;

2) доповнити пункт абзацом такого змісту:

“Комісія має право приймати інші рішення, необхідні для виконання покладених на неї завдань відповідно до законодавства.”.

11. Пункт 24 викласти в такій редакції:

“24. Матеріально-технічне забезпечення роботи Комісії (крім відшкодування витрат, пов’язаних з відрядженням та проживанням приватних нотаріусів, які є членами Комісії), організацію документообігу та зберігання документів Комісії здійснює Мін’юст.

Мін’юст організовує розгляд звернень з питань, пов’язаних із діяльністю Комісії, а також забезпечує представництво інтересів Комісії в судах України.

Звернення, яке потребує прийняття Комісією рішення, протягом двох робочих днів надсилається Мін’юстом на адресу електронної пошти голови Комісії для подальшого скликання засідання Комісії.”.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: