Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення інформаційного суверенітету України на тимчасово окупованій території, а також прилеглих до неї територіях, інформування населення про небезпеки вибухонебезпечних предметів
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення інформаційного суверенітету України на тимчасово окупованій території, а також прилеглих до неї територіях, інформування населення про небезпеки вибухонебезпечних предметів, що додається.
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення інформаційного суверенітету України на тимчасово окупованій території, а також прилеглих до неї територіях, інформування населення про небезпеки вибухонебезпечних предметів
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою “Забезпечення інформаційного суверенітету України на тимчасово окупованій території, а також прилеглих до неї територіях, інформування населення про небезпеки вибухонебезпечних предметів” (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінреінтеграції.
3. Одержувачем бюджетних коштів є державне підприємство “Інформаційне агентство “Ре-інформ” (далі - підприємство), яке належить до сфери управління Мінреінтеграції та відповідає критеріям визначення одержувача для здійснення заходів бюджетної програми, передбаченим пунктом 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414).
4. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) збирання, оброблення, переклад і поширення інформації про діяльність органів державної влади;
2) забезпечення медіа та передплатників інформацією з найважливіших політичних, соціальних та інших питань;
3) виготовлення, випуск та розповсюдження суспільно-політичного друкованого медіа;
4) створення та поширення інформаційного продукту у провідних світових та вітчизняних медіа, в Інтернеті, друкованих виданнях, на телебаченні та радіо, зовнішніх рекламних носіях, на поліграфічній та видавничій продукції у публічних місцях, на транспорті, а також аудіовізуальними медіа;
5) виробництво та поствиробництво, розповсюдження та демонстрування реклами, зокрема соціальної;
6) розроблення моделей інформаційних продуктів, зокрема графічного характеру, а також сценаріїв заходів, мультимедійних проектів, аудіо- та відеоінформаційної продукції;
7) інформування населення про небезпеки вибухонебезпечних предметів шляхом:
забезпечення проведення інформаційних кампаній для населення (за місцем роботи, навчання та місцем проживання) стосовно небезпеки, пов’язаної з вибухонебезпечними предметами, правил безпечної поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів, ознайомчих семінарів щодо надання допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів;
розроблення, виготовлення та розповсюдження інформаційних, наочних, навчальних матеріалів, відеофільмів та попереджувальних (маркувальних) знаків;
з перекладу з іноземних та на іноземні мови готової інформаційної продукції (зокрема статей, книжкових видань, літературних та аудіовізуальних творів, інформаційних відеосюжетів);
у сфері формування та вивчення громадської думки;
у сфері підбору, пошуку, фіксації та обробки інформаційних даних та матеріалів, моніторингу інформаційного поля, розроблення, наповнення та підтримки програмного забезпечення, баз даних, добирання, проведення аналізу, зіставлення і опрацювання фактів та інформації;
з вироблення та доставки інформаційних стендів та конструкцій для розміщення в державних органах, установах та організаціях інформаційних матеріалів та продукції;
з виробництва та поствиробництва, розповсюдження та демонстрування поліграфічної, видавничої, цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції;
з проведення інформаційно-аналітичних досліджень та інших комплексних заходів інформаційного характеру (зокрема розроблення стратегії, визначення цільової аудиторії та рівнів задоволеності, вибір комунікаційних інструментів);
з проведення та організації інформаційних, комунікаційних кампаній та проектів, публічних заходів, зокрема міжнародних, всеукраїнських конференцій, засідань за круглим столом, панельних дискусій, стратегічних сесій, селекторних нарад, прес-конференцій, медіа-мостів, телемарафонів, презентацій (в частині оплати послуг з оренди приміщень, забезпечення учасників необхідними матеріалами та інших послуг, безпосередньо пов’язаних з проведенням заходів);
9) забезпечення функціонування підприємства та здійснення інших витрат відповідно до видів діяльності, передбачених статутом підприємства.
Розподіл бюджетних коштів, передбачених цим пунктом, здійснюється Мінреінтеграції відповідно до поданих підприємством обґрунтувань потреби в коштах і детальних розрахунків витрат.
5. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
здійснення видатків, що передбачені іншими бюджетними програмами;
здійснення заходів, придбання товарів, виконання робіт, надання послуг, не пов’язаних з напрямами використання бюджетних коштів, що визначені пунктом 4 цього Порядку;
здійснення заходів, метою яких є отримання прибутку.
6. Бюджетні кошти використовуються у межах відповідних бюджетних призначень згідно із затвердженим Мінреінтеграції планом заходів, спрямованим на забезпечення інформаційного суверенітету України на тимчасово окупованій території, а також прилеглих до неї територіях, інформування населення про небезпеки вибухонебезпечних предметів.
Мінреінтеграції подає Мінфіну план заходів у двотижневий строк після його затвердження.
7. Підприємство використовує бюджетні кошти відповідно до плану використання бюджетних коштів, погодженого Мінреінтеграції.
8. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Остаточні розрахунки за товари, роботи і послуги здійснюються згідно з умовами договору про їх закупівлю на підставі накладних, актів приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг.
9. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку отриманих (створених) оборотних і необоротних активів, а також відкриття та закриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних із використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
10. Підприємство забезпечує контроль за виконанням робіт та наданням послуг, проводить розрахунки за поставлену продукцію, виконані роботи, надані послуги, приймає завершені роботи, а також забезпечує використання бюджетних коштів за їх цільовим призначенням.
11. Підприємство надсилає щокварталу до 20 числа наступного місяця Мінреінтеграції інформацію про використання бюджетних коштів для її узагальнення і подання Мінфіну до 30 числа такого місяця.
12. Бюджетні кошти використовуються з урахуванням необхідності виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік органами Казначейства.
13. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.