Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778
З метою приведення у відповідність до Державних санітарних норм та правил "Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013 № 144, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 р. за № 410/22942, НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (II ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку", виклавши їх у редакції згідно з додатками 1-17.
2. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Управлінню зв'язків з громадськістю та забезпечення діяльності Міністра (патронатній службі) (Загоруйко Ю.А.) зробити відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для глухих дітей з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 5 | 4 | 4 | 4 |
Українська література | 3 | 3 | 3 | 2 | |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | - | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | - | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | - | - | - | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 28 | 30,5 | 31,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 5 | 5 | 4 | 4 |
Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 2 | 1,5 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для глухих дітей з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
Російська мова | 3 | 2 | 2 | 2 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | - | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | - | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | - | - | - | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | - |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 28 | 30,5 | 31 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 5 | 5 | 4 | 4 |
Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 2 | 1,5 | 1 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із складними вадами розвитку (глухих, із зниженим слухом у поєднанні з розумовою відсталістю)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
4 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова і література | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Я і Україна | 1 | - | - | - | - |
Історія України | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | 1 | - | - |
|
Математика | Математика | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Природознавство | Природознавство | - | 2 | 2 | 2 | - |
Фізика і хімія в побуті | - | 2 | 2 | 2 | - | |
Технології | Предметно-практичне навчання | 4 | - | - | - | - |
Трудове навчання | - | 6 | 8 | 8 | 12 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 21,5 | 29,5 | 30,5 | 30,5 | 30,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 9 | 5 | 5 | 3 | 3 |
Музично-ритмічні заняття | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Соціально-побутове орієнтування | - | 2 | 2 | 2 | - | |
Додатковий час на навчальні предмети, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 0,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 22 | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із зниженим слухом з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 4 | 4 | 4 | 3 |
Українська література | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Українська жестова мова | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
Математика | Математика |
| - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
Інформатика | - | - | - | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 29 | 30,5 | 31 | 31 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухового сприймання та формування вимови | 6 | 6 | 3 | 3 |
Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 1 | 1,5 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із зниженим слухом з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Російська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Українська жестова мова | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 1,5 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | 1 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
Інформатика | - | - | - | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 29,5 | 31,5 | 32 | 32 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухового сприймання та формування вимови | 6 | 6 | 3 | 3 |
Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 0,5 | - | - | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 |
Українська література | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Іноземна мова | 3 | 3 | 2 | 2 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 |
Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 30 | 30,5 | 31,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Ритміка | 1 | 1 | 1 | 1 |
Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - | |
Розвиток мовлення | 2 | - | - | - | |
Орієнтування в просторі** | 1 | 1 | 1 | - | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | - | 1,5 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
** для сліпих дітей.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
Іноземна мова | 3 | 3 | 2 | 2 | |
Російська мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 |
Інформатика | - | - | - | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 30 | 30,5 | 30,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Ритміка | 1 | 1 | 1 | 1 |
Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - | |
Розвиток мовлення | 2 | - | - | - | |
Орієнтування в просторі** | 1 | 1 | 1 | - | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | - | 1,5 | 1,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
** для сліпих дітей.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із складними вадами розвитку (сліпих, із зниженим зором у поєднанні з розумовою відсталістю)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
4 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 7 | 7 | 7 | 5 | 5 |
Суспільствознавство | Я і Україна | 2 | - | - | - | - |
Історія України | - | 2 | 2 | 2 | - | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво* | 1 | 1 | - | - | - | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Природознавство | Природознавство | - | 2 | 2 | 2 | - |
Фізика і хімія у побуті | - | 2 | 2 | 2 | - | |
Технології | Трудове навчання | 4 | 6 | 9 | 12 | 18 |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Разом | 21,5 | 28,5 | 30,5 | 30,5 | 30,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття** | Лікувальна фізкультура | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Ритміка | 1 | - | - | - | - | |
Соціально-побутове орієнтування | - | 2 | 2 | 2 | - | |
Корекція вад розвитку | 3 | - | - | - | - | |
Розвиток мовлення | 4 | - | - | - | - | |
Орієнтування у просторі*** | 1 | 1 | 1 | 1 | - | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативні, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Гранично допустиме навчальне вантаження на учня | 22 | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Рельєфне малювання у сліпих дітей.
** Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
*** У сліпих дітей.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова і література | 6 | 6 | 6 | 6 |
Суспільствознавство | Історія України | 2 | 2 | 2 | 2 |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Математика | Математика | 5 | 5 | 5 | 5 |
Природознавство | Природознавство | 2 | 2 | 2 | - |
Географія | 2 | 2 | 2 | - | |
Фізика і хімія у побуті | 2 | 2 | 2 | - | |
Технології | Трудове навчання | 6 | 9 | 10 | 16 |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 29,5 | 31,5 | 31,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - |
Розвиток мовлення | 1 | - | - | - | |
ЛФК | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для розумово відсталих дітей з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова і література | 3 | 3 | 3 | 2 |
Російська мова | 2 | 2 | 2 | 1 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 2 | 2 | 2 | 2 |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Математика | Математика | 5 | 5 | 5 | 4 |
Природознавство | Природознавство | 2 | 2 | 2 | - |
Географія | 2 | 2 | 2 | - | |
Фізика і хімія у побуті | 2 | 2 | 2 | - | |
Технології | Трудове навчання | 5 | 8 | 9 | 18 |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 29,5 | 31,5 | 31,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - |
Розвиток мовлення | 1 | - | - | - | |
ЛФК | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з тяжкими порушеннями мовлення з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 5 | 4 | 4 | 4 |
Українська література | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
Разом | 30 | 30 | 31,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Лікувальна фізкультура | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Логоритміка | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Розвиток мовлення | 3,5 | 3,5 | 3,5 | 3,5 | |
Розвиток зв'язного мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | - | 2 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з тяжкими порушеннями мовлення з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Російська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура* | 2 | 2,5 | 2 | 2 | |
Разом | 29,5 | 31 | 32 | 32 | |
Корекційно-розвиткові заняття** | Лікувальна фізкультура | 1 | 0,5 | 1 | 1 |
Логоритміка | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Розвиток мовлення | 3 | 3,5 | 3 | 3 | |
Розвиток зв'язного мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 1 | - | - | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 28,5 | 29,5 | 31,5 | 31,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 2 | 2 | 2 | 2 |
Лікувальна фізкультура | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 1,5 | 2,5 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мовні літератури | Українська мова | 3 | 3 | 2 | 2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Російська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | - | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
Художня культура | - | - | 0,5 | 0,5 | |
Математика | Математика | - | - | - |
|
Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
Біологія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 1 | 1 | 2 | 2 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | 1 | |
Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 29,5 | 31,5 | 32 | 32 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 2 | 2 | 2 | 2 |
Лікувальна фізкультура | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Додатковий час на навчальні предмета, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 0,5 | - | - | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з розумовою відсталістю з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
4 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Мови і літератури | Українська мова і література | 7 | 6 | 6 | 5 | 5 |
Суспільствознавство | Історія України | - | 2 | 2 | 2 | 2 |
Я і Україна | 1 | - | - | - | - | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | - | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Природознавство | Природознавство | - | 2 | 2 | 2 | 1 |
Географія | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Фізика і хімія у побуті | - | 2 | 2 | 2 | - | |
Технології | Трудове навчання | 4 | 7 | 8 | 10 | 13 |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 20,5 | 28,5 | 29,5 | 29,5 | 29,5 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Соціально-побутове орієнтування | - | 2 | 2 | 2 | 2 |
Корекція розвитку | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
Лікувальна фізкультура | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1,5 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 22 | 30 | 32 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
7 | 8 | 9 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 3 | 2 | 2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1,5 | 1,5 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | 1 | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 1,5 | 1,5 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
Разом | 30 | 31 | 31 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 1 | 1 | 1 |
Розвиток мовлення | 2 | - | - | |
ЛФК | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням російською мовою
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
7 | 8 | 9 | ||
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 |
Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | |
Російська мова | 2 | 3 | 3 | |
Українська література | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | |
Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | |
Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - |
Образотворче мистецтво | 1 | - | - | |
Художня культура | - | - | 1 | |
Математика | Математика | - | - | - |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | - | - | - |
Біологія | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 1,5 | 1,5 | |
Фізика | 1 | 2 | 2 | |
Хімія | 1 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 3 | 2 | 2 |
Інформатика | - | 1 | 1 | |
Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Фізична культура | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 29,5 | 31 | 32 | |
Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 1 | 1 | 1 |
Розвиток мовлення | 2 | - | - | |
ЛФК | 1 | 1 | 1 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 1 | - | |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
{Текст взято з сайту Міністерства освіти і науки http://old.mon.gov.ua}