open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 16 лютого 2022 р. № 120
Київ

Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти

{Назва із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 575 від 17.05.2024}

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 575 від 17.05.2024}

Відповідно до частини другої статті 97 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти, що додаються.

{Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 575 від 17.05.2024}

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 лютого 2022 р. № 120
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 17 травня 2024 р. № 575)

ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти

1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти (далі - субвенція).

2. Головним розпорядником субвенції є МОН. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.

3. У цих Порядку та умовах терміни вживаються у значенні, наведеному в Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 30, ст. 1739), та Порядку реалізації експериментального проекту із створення, впровадження та забезпечення функціонування Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 р. № 1286 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 92, ст. 5738; 2023 р., № 48, ст. 2654).

4. Субвенція спрямовується на реалізацію проектів із придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) у закладах загальної середньої освіти комунальної форми власності (далі - проекти).

Проектування та будівництво (реконструкція та/або капітальний ремонт) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти (далі - заклади освіти) здійснюється з використанням новітніх технологічних процесів, покращенням показників енергоефективності, дотриманням принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), урахуванням вимог пожежної та техногенної безпеки, Санітарного регламенту для закладів освіти, державних будівельних норм та національних стандартів щодо забезпечення доступності і безпеки об’єктів для маломобільних груп населення, кодексу усталеної практики 4:2024 “Настанова з проектування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до моделей організації харчування”, прийнятого наказом державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 25 березня 2024 р. № 98.

За погодженням з Агентством відновлення суб’єкти управління об’єктами комунальної власності, власники об’єктів комунальної власності (уповноважені ними особи, що управляють майном) можуть передавати функції замовника робіт (послуг) з реалізації проектів службам відновлення та розвитку інфраструктури в областях.

5. Субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання таких умов:

1) загальна чисельність учнів закладів освіти становить:

- для забезпечення організації харчування за технологічною моделлю “базова кухня”:

не менше 600 осіб - для закладів освіти, розташованих у м. Києві, міських територіальних громадах з адміністративними центрами в містах - обласних центрах;

не менше 300 осіб - для закладів освіти, розташованих у міських територіальних громадах (крім закладів освіти, розташованих у міських територіальних громадах з адміністративними центрами в містах - обласних центрах), а також для закладів освіти спільної власності територіальних громад, що перебувають в управлінні обласних рад;

не менше 200 осіб - для закладів освіти, розташованих у сільських і селищних територіальних громадах (для опорних закладів освіти без урахування учнів у філіях);

- для забезпечення організації харчування за технологічною моделлю “опорна кухня”:

не менше 1500 осіб - для закладів освіти, розташованих у м. Києві, міських територіальних громадах з адміністративними центрами в містах - обласних центрах;

не менше 1000 осіб - для закладів освіти, розташованих у міських територіальних громадах (крім закладів освіти, розташованих у міських територіальних громадах з адміністративними центрами в містах - обласних центрах), а також для закладів освіти спільної власності територіальних громад, що перебувають в управлінні обласних рад;

не менше 700 осіб - для закладів освіти, розташованих у сільських, селищних територіальних громадах.

Загальна кількість споживачів технологічної моделі “опорна кухня” не повинна перевищувати 2100 осіб;

2) проект за технологічною моделлю організації харчування “опорна кухня” повинен включати їдальні (харчоблоки) у закладах освіти, в яких буде опорна кухня та кілька отримувачів послуг прилеглих закладів освіти.

Проекти за технологічною моделлю організації харчування “опорна кухня” повинні передбачати спроможність та технічну можливість забезпечення логістики (доставки) готових страв до отримувачів послуг прилеглих закладів освіти із дотриманням відповідних вимог до такого транспортування.

Площа харчоблоку опорної кухні має становити не менше 160 кв. метрів (без урахування площі обідньої зали);

3) для реалізації проектів щодо придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, для яких надаватимуться послуги з харчування від фабрики-кухні, така технологічна модель організації харчування має бути реалізована в регіоні або її реалізацію заплановано в поточному році;

4) співфінансування з місцевих бюджетів на рівні:

для бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності 1,3 та більше, а також для обласних бюджетів та бюджету м. Києва: не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для бюджетів сільських, селищних та міських територіальних громад з індексом податкоспроможності 0,7 та більше: не більш як 80 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 20 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;

для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності менше 0,7: не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Для обов’язкового співфінансування з місцевих бюджетів не можуть бути залучені кошти державного фонду регіонального розвитку, міжбюджетні трансферти із державного бюджету місцевим бюджетам, включаючи залишки субвенцій із державного бюджету місцевим бюджетам за попередні бюджетні періоди.

При цьому джерелами фінансування з місцевих бюджетів може бути міжнародна технічна допомога від партнерів з розвитку відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153 “Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 8, ст. 340), а також інші джерела, не заборонені законодавством.

Кошти місцевих бюджетів обов’язково мають бути попередньо спрямовані за цільовим призначенням у частині співфінансування;

5) проект повинен передбачати комплексну модернізацію їдалень (харчоблоків) закладів освіти, включаючи придбання обладнання, реконструкцію та/або капітальний ремонт приміщень;

6) завершення реалізації проекту до кінця поточного року, в якому відбувся відбір проектів для надання субвенції.

У разі коли реалізацію проекту не буде завершено до кінця поточного року, завершення реалізації такого проекту у наступному бюджетному періоді здійснюватиметься виключно за рахунок коштів місцевих бюджетів або інших джерел, не заборонених законодавством;

7) у закладах освіти освітній процес організовано очно та/або з поєднанням очного та дистанційного навчання та наявні укриття, що включені до фонду захисних споруд, та/або використовуються для укриття на договірних засадах об’єкти фонду захисних споруд інших суб’єктів господарювання, або будівництво/облаштування укриття (захисних споруд) передбачено здійснити протягом поточного календарного року.

Підтвердженням організації освітнього процесу в закладах освіти очно та/або з поєднанням очного та дистанційного навчання можуть бути відповідні рішення вченої або педагогічної ради закладів освіти, керівника відповідної місцевої державної адміністрації, військової адміністрації (у разі її утворення), наглядової (піклувальної) ради закладів освіти у разі її створення, загальних зборів (конференції) органів місцевого самоврядування, працівників закладів освіти у разі їх утворення, загальних зборів (конференції) органів батьківського самоврядування закладів освіти у разі їх утворення, загальних зборів (конференції) органів місцевого самоврядування здобувачів освіти (учнівського самоврядування) закладів освіти у разі їх утворення, загальних зборів (конференції) інших органів громадського самоврядування учасників освітнього процесу у разі їх утворення про надання згоди на відновлення такого навчання;

Підтвердженням будівництва/облаштування укриття (захисних споруд), яке передбачено протягом поточного календарного року, можуть бути ухвалене рішення сесії відповідного органу місцевого самоврядування про будівництво/облаштування укриття (захисних споруд) або сформований МОН перелік проектів, які обрано для фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти;

8) наявність проектної документації на реконструкцію та/або капітальний ремонт їдалень (харчоблоків) у закладах освіти або завдання на проектування їдалень (харчоблоків) у закладах освіти.

Проектна документація на реконструкцію та/або капітальний ремонт їдалень (харчоблоків) у закладах освіти або завдання на проектування за технологічною моделлю організації харчування “опорна кухня” подаються окремо для їдалень (харчоблоків) закладів освіти опорної кухні та для їдалень (харчоблоків) отримувачів послуг прилеглих закладів освіти у межах однієї проектної заявки.

У разі подання для участі у конкурсі завдання на проектування їдалень (харчоблоків) у закладах освіти замовник обов’язково додає до проектної заявки кошторис проекту та підтвердження про попередньо спрямовані за цільовим призначенням кошти місцевого бюджету на розроблення проектної документації та проведення її експертизи.

6. Для розподілу субвенції за проектами МОН утворює комісію з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти (далі - комісія).

Комісія утворюється наказом МОН, в якому визначається її персональний склад та порядок роботи.

До складу комісії можуть входити посадові особи центральних органів виконавчої влади, представники асоціацій, громадських організацій, програм (проектів) міжнародної технічної допомоги в антикорупційній сфері, наукових та інших установ (за згодою).

До роботи комісії без права голосу можуть залучатися представники Агентства відновлення (за згодою) та незалежні експерти, які залучаються до розгляду проектів, зокрема до проведення аналізу проектної документації та антикорупційної експертизи, за результатами яких подають комісії висновки та пропозиції.

Порядок роботи комісії містить інформацію про форму її роботи, проведення та протоколювання її засідань, оцінку проектів та прийняття рішень, залучення представників Агентства відновлення та незалежних експертів, оприлюднення інформації за результатами роботи, взаємодії з органами місцевого самоврядування, місцевими держадміністраціями (військовими адміністраціями) (далі - заявники) та іншу інформацію, необхідну для організації прозорого відбору проектів.

7. Відбір проектів для надання субвенції проводиться за такими етапами:

1) оголошення про початок відбору проектів;

2) подання пропозицій заявниками;

3) пріоритезація проектів;

4) оцінка відповідності проектів умовам відбору;

5) формування переліку об’єктів для фінансування.

8. Оголошення про проведення відбору проектів здійснюється шляхом його розміщення на офіційному веб-сайті (веб-порталі) МОН, в якому зазначається, зокрема:

1) початкові та кінцеві дати етапів відбору проектів;

2) строк подання проектних заявок та проведення відбору;

3) перелік документів та інформації, що подаються, та порядок їх подачі;

4) контактні особи, їх номери телефонів, адреса електронної пошти для отримання додаткової інформації та порядок отримання такої інформації.

Строк подання проектних заявок щодо участі у відборі повинен становити не більше 15 календарних днів з дати оприлюднення оголошення про проведення відбору.

У разі повторного оголошення про проведення відбору проектів застосовується процедура, визначена цими Порядком та умовами для відбору проектів.

9. Заявники подають проектні заявки за допомогою програмних засобів Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (далі - Єдина цифрова система), яка діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 р. № 1286 “Про реалізацію експериментального проекту із створення, впровадження та забезпечення функціонування Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури”, шляхом заповнення інформації та завантаження документів у відповідних розділах електронного кабінету користувача Єдиної цифрової системи.

Проектні заявки повинні відповідати умовам до проектів, наведеним у пунктах 4 та 5 цих Порядку та умов.

10. Пріоритезація проектів здійснюється за допомогою програмних засобів Єдиної цифрової системи відповідно до розрахунку пріоритетності проектів за бальною системою, наведеного у додатку 1. За результатами пріоритезації формуються списки проектів по областях та м. Києву за кожним типом технологічної моделі організації харчування.

Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) не пізніше п’яти робочих днів з дня завершення подання заявок аналізують рейтингові списки проектів, які сформовано за результатами пріоритезації за допомогою засобів Єдиної цифрової системи, та погоджують такі списки за замовчуванням. У разі потреби обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) можуть подати МОН обґрунтовані пропозиції щодо змін у визначеному рейтинговому списку проектів.

За умови рівності балів вищий пріоритет над іншими під час оцінки проектів комісією, отримають ті проекти, які планується реалізовувати в тих закладів освіти, що відповідатимуть додатковим критеріями до проектів (далі - додаткові критерії), наведеним у додатку 2.

За умови рівності за всіма додатковими критеріями остаточне рішення про визначення пріоритетності таких проектів приймається комісією.

11. На етапі формування загального переліку проектів для фінансування комісія за кожним типом технологічної моделі організації харчування послідовно розглядає перші позиції в рейтингових списках проектів по областях та м. Києву, які сформовані за допомогою Єдиної цифрової системи, та пропозиції обласних, Київської міської держадміністрацій (військових адміністрацій) щодо змін у рейтингових списках проектів (у разі надання), потім другі позиції у такому ж порядку, потім наступні допоки не буде розподілений увесь обсяг коштів, формуючи таким чином пропозиції щодо фінансування проектів за рахунок субвенції.

12. Під час формування пропозицій щодо фінансування проектів за рахунок субвенції комісією здійснюється оцінка відповідності проектів умовам до проектів, наведеним у пунктах 4 та 5 цих Порядку та умов.

13. За результатами відбору поданих проектів МОН з урахуванням пропозицій комісії подає в установленому порядку Кабінетові Міністрів України для затвердження пропозиції щодо розподілу субвенції між окремими місцевими бюджетами.

Розподіл субвенції між окремими місцевими бюджетами повинен містити коди та назви місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, назви об’єктів (закладів освіти) та їх місце розташування.

14. Затвердження проектів будівництва, фінансування яких передбачається за рахунок субвенції, і проведення їх експертизи здійснюється відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674).

Видатки, пов’язані з фінансуванням за рахунок субвенції об’єктів капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).

15. У разі коли під час реалізації проекту виникає потреба у закупівлі товарів, робіт і послуг, які відносяться до поточних видатків, бюджетні кошти, визначені як видатки розвитку, можуть спрямовуватися на видатки споживання в установленому законодавством порядку.

Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законом порядку.

Попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти субвенції, здійснюється у порядку, передбаченому законодавством.

16. Казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399; 2015 р., № 7, ст. 161), та Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24 грудня 2012 р. № 1407.

17. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття та закриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.

18. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

19. МОН за допомогою програмних засобів Єдиної цифрової системи здійснює моніторинг використання коштів субвенції розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами та виконання робіт, які фінансуються за кошти субвенції.

Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами забезпечують внесення достовірної інформації про стан реалізації проектів, які фінансуються за кошти субвенції, до Єдиної цифрової системи відповідно до рекомендацій МОН.

Невнесення, несвоєчасне внесення, внесення недостовірної інформації в Єдину цифрову систему або невикористання чи несвоєчасне використання коштів субвенції, або порушення строків реалізації проекту є підставою для перегляду комісією розподілу коштів та подання пропозицій щодо їх перерозподілу.

20. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами подають обласним, Київській міській держадміністраціям (військовим адміністраціям):

1) звіт про використання субвенції та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування) і фотографії, в яких зафіксовано стан реалізації проектів, - щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, починаючи з червня звітного року;

2) звіт про завершення реалізації проектів, що включає інформацію про проведення оплати за отримані товари, виконані роботи і надані послуги та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації (для проектів, пов’язаних із проведенням капітального ремонту, реконструкції), - не пізніше 25 грудня звітного року.

Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) подають щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, починаючи з червня звітного року МОН звіт про використання субвенції за формою згідно з додатком 3.

21. МОН інформує щокварталу до 30 числа місяця, що настає за звітним періодом, починаючи з червня звітного року Мінфін про кількість їдалень (харчоблоків), що планується облаштувати до кінця звітного року, про кількість завершених проектів, а також про використання субвенції та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування).

{Порядок та умови в редакції Постанови КМ № 575 від 17.05.2024}



Додаток 1
до Порядку та умов

РОЗРАХУНОК
пріоритетності проектів із придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) у закладах загальної середньої освіти комунальної форми власності за бальною системою

1. Пріоритезація проектів здійснюється за допомогою використання програмних засобів Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури за такою формулою:

П = Пттм + Ппп + Псф + Псп + Пфеп + Псг + Пдвп,

де П - кумулятивний показник пріоритетності проекту в балах;

Пттм - показник типу технологічної моделі організації харчування;

Ппп - показник підготовленості проекту;

Псф - показник співфінансування проекту;

Псп - показник сталості проекту;

Пфеп - показник фінансової ефективності проекту;

Псг - показник посилення спроможності громади/області;

Пдвп - показник додаткового впливу проекту.

2. Показник типу технологічної моделі організації харчування (Пттм) обчислюється як сума балів за такими критеріями:

1) тип технологічної моделі організації харчування:

харчоблок закладу освіти є отримувачем послуг з харчування за технологічної моделі організації харчування “фабрика-кухня” - 3 бали;

технологічна модель організації харчування “опорна кухня”, зокрема харчоблок закладу освіти є отримувачем послуг прилеглих закладів освіти - 2 бали;

технологічна модель організації харчування “базова кухня” - 1 бал;

2) кількість учнів закладів освіти, для яких буде забезпечено покращене харчування, - по 3 бали за кожні 100 осіб.

3. Показник підготовленості проекту (Ппп) відображає етап його підготовки до реалізації таким чином:

1) розроблено завдання на проектування (у разі відсутності проектної документації) - 5 балів;

2) розроблена проектна документація - 25 балів;

3) проведено тендер на визначення підрядної організації та укладено з ними договір щодо проведення реконструкції та капітального ремонту їдалень (харчоблоків) та на закупівлю обладнання - 30 балів;

4) отримано дозвіл на початок робіт з реконструкції та капітального ремонту їдалень (харчоблоків) - 35 балів.

4. Показник співфінансування проекту (Псф) відображає рівень участі місцевого бюджету в реалізації проекту таким чином:

1 бал - за мінімальний відсоток співфінансування, визначений підпунктом 4 пункту 5 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти;

1 бал - за кожний додатковий відсоток співфінансування від мінімально визначеного.

5. Показник сталості проекту (Псп) обчислюється як сума балів за такими критеріями:

1) рівень задоволеності потреб учнів в організації харчування (в балах) обчислюється як відношення кількості учнів, забезпечених безоплатним харчуванням, до кількості учнів закладів освіти, для яких буде забезпечено покращене харчування, та відображається таким чином:

25 відсотків або менше - 1 бал;

26-50 відсотків - 2 бали;

51-75 відсотків - 3 бали;

76-100 відсотків - 4 бали.

У разі наявності у закладах освіти учнів, які забезпечуються безоплатним харчуванням на умовах часткового фінансування з місцевого бюджету, кількість учнів, забезпечених безоплатним харчуванням, обчислюється як сума кількості учнів, забезпечених безоплатним харчування з повною оплатою з місцевого бюджету, та половина кількості учнів, забезпечених безоплатним харчуванням на умовах часткового фінансування з місцевого бюджету;

2) наявність укриття (захисних споруд):

наявне укриття (захисна споруда) або використовуються на договірних засадах об’єкти фонду захисних споруд (укриття) інших суб’єктів господарювання - 3 бали;

облаштування укриття (захисних споруд) передбачено здійснити протягом поточного року - 2 бали.

6. Показник фінансової ефективності проекту (Пфеп) (в балах) обчислюється відповідно до належності відношення вартості проекту до кількості учнів закладів освіти, для яких буде забезпечено покращене харчування залежно від вартості проекту на одного користувача харчоблоку (округлене до 1 гривні):

1) менше 5 000 гривень - 7 балів;

2) від 5 001 до 8 000 гривень - 6 балів;

3) від 8 001 до 10 000 гривень - 5 балів;

4) від 10 001 до 15 000 гривень - 4 бали;

5) від 15 001 до 18 000 гривень - 3 бали;

6) від 18 001 до 20 000 гривень - 2 бали;

7) понад 20 001 гривня - 1 бал.

7. Показник посилення спроможності громади (Псг) відображає рівень спроможності громади (у балах) залежно від індексу податкової спроможності відповідного бюджету:

1) 1,3 та більше, а також бюджет м. Києва - 0 балів;

2) від 0,7 до 1,299 - 3 бали;

3) менше 0,7 - 6 балів.

8. Показник додаткового впливу проекту (Пдвп) обчислюється як сума балів за такими критеріями:

1) додаткові умови безбар’єрного доступу до харчоблоку:

відсутній безбар’єрний доступ - 0 балів;

безбар’єрний доступ передбачає/не передбачає сторонньої допомоги - 1 бал;

2) додаткові умови впровадження енергоефективних заходів:

проект передбачає використання традиційного технологічного обладнання - 0 балів;

проект передбачає використання багатофункційного технологічного обладнання - 1 бал.

{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 575 від 17.05.2024}



Додаток 2
до Порядку та умов

ДОДАТКОВІ
критерії до проектів із придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) у закладах загальної середньої освіти комунальної форми власності

За умов рівності балів пріоритет мають:

заклади загальної середньої освіти з більшою кількістю дітей, охоплених харчуванням, ніж мінімальна кількість, визначена порядком для кожної технологічної моделі організації харчування;

заклади загальної середньої освіти, у яких наявне укриття;

заклади загальної середньої освіти з більшим відсотком співфінансування, ніж мінімальний відсоток;

заклади загальної середньої освіти, в яких виготовлена проектно-кошторисна документація.

{Додаток 2 в редакції Постанови КМ № 575 від 17.05.2024}



Додаток 3
до Порядку та умов

ЗВІТ
департаменту (управління) обласної державної адміністрації (військової адміністрації) про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти

{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 575 від 17.05.2024}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: