open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

21.02.2022  № 356-22


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
09 березня 2022 р.
за № 309/37645

Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства економіки України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України

Відповідно до статей 18 і 19 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156), Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 124), з метою забезпечення спрямування і координації центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок взаємодії Міністерства економіки України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 січня 2013 року № 61 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра економічного розвитку і торгівлі України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12 лютого 2013 року за № 246/22778.

3. Юридичному департаменту забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Перший
віце-прем’єр-міністр України -
Міністр економіки України





Ю. Свириденко

ПОГОДЖЕНО:


Голова Державної служби України
з питань безпечності харчових продуктів
та захисту споживачів


В.о. Голови Державної служби України
з питань праці


Голова Державної служби експортного
контролю України


Т.в.о. Голови
Державного агентства резерву України









В. Магалецька




І. Дегнера




О. Павліченко




Л. Казаська


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
21 лютого 2022 року № 356-22


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
09 березня 2022 р.
за № 309/37645

ПОРЯДОК
взаємодії Міністерства економіки України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України

I. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає організаційні та процедурні питання взаємодії Міністерства економіки України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра України - Міністра економіки України (далі - центральні органи виконавчої влади), у процесі формування та реалізації державної політики у відповідних сферах.

1.2. Цей Порядок спрямовано на забезпечення узгодженості, планомірності та цілісності формування державної політики, а також ефективності її реалізації.

1.3. Самостійні структурні підрозділи апарату Мінекономіки, що відповідають за взаємодію з відповідними центральними органами виконавчої влади, визначаються наказами Мінекономіки (далі - відповідальні структурні підрозділи).

1.4. Центральні органи виконавчої влади та відповідальні структурні підрозділи керуються у своїй роботі положеннями Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156) (далі - Регламент), та Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55.

II. Підготовка проектів законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України

2.1. Центральні органи виконавчої влади розробляють проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України (далі - проекти актів) у порядку, встановленому законодавством.

2.2. Центральний орган виконавчої влади надсилає Мінекономіки завізований керівником центрального органу виконавчої влади проект акта разом з обов’язковими додатками, передбаченими законодавством, для його опрацювання відповідальними структурними підрозділами та погодження Першим віце-прем’єр-міністром України - Міністром економіки України (далі - Міністр).

2.3. Відповідальний структурний підрозділ доводить до відома центрального органу виконавчої влади позицію Міністра щодо проекту акта, розробленого центральним органом виконавчої влади, шляхом надсилання листа та в разі відсутності зауважень завізованого Міністром в установленому порядку проекту акта.

2.4. У разі наявності зауважень чи пропозицій до поданого центральним органом виконавчої влади проекту акта він повертається центральному органу виконавчої влади для доопрацювання.

Центральний орган виконавчої влади враховує зауваження та пропозиції і повторно подає Мінекономіки доопрацьований проект акта для погодження Міністром.

У разі неврахування центральним органом виконавчої влади наданих зауважень та пропозицій відповідальний структурний підрозділ, якому було доручено опрацювання проекту акта, повідомляє про це Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра - Торгового представника України, заступника Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації або державного секретаря Мінекономіки відповідно до розподілу обов’язків для прийняття відповідного рішення.

2.5. Центральний орган виконавчої влади надсилає на погодження проект акта до заінтересованих органів виконавчої влади лише після його погодження та візування Міністром.

2.6. Проект акта, погоджений із заінтересованими органами, центральний орган виконавчої влади надсилає до Мінекономіки разом з документами і матеріалами, передбаченими Регламентом, для внесення його на розгляд Кабінету Міністрів України (не пізніше ніж за п’ять робочих днів до строку внесення проекту до Кабінету Міністрів України, установленого для внесення проекту акта).

2.7. Якщо проект акта внесено до Мінекономіки з порушенням вимог законодавства, у тому числі цього Порядку, Мінекономіки повертає його центральному органу виконавчої влади разом із супровідним листом для приведення у відповідність із зазначеними вимогами.

2.8. Центральні органи виконавчої влади забезпечують підготовку та подання Мінекономіки всіх необхідних матеріалів до проекту акта (у тому числі проектів доповідей) для їх представлення Міністром на засіданні Кабінету Міністрів України.

2.9. У разі втрати актуальності проекту акта або необхідності відкликання з інших причин центральні органи виконавчої влади забезпечують своєчасне інформування та подання до Мінекономіки обґрунтованої пропозиції про його відкликання.

III. Погодження проектів актів, розроблених іншими центральними органами виконавчої влади

3.1. Центральний орган виконавчої влади опрацьовує проект акта, який надійшов на погодження до центрального органу виконавчої влади як до заінтересованого органу, і подає його до Мінекономіки разом з обґрунтованою позицією щодо цього проекту акта для погодження Міністром.

3.2. Позицію щодо проекту акта, який надійшов на погодження до центрального органу виконавчої влади як до заінтересованого органу, Мінекономіки доводить до відома центрального органу виконавчої влади шляхом надсилання листа для її обов’язкового доведення до відома розробника проекту акта.

У разі висловлення Міністром зауважень до позиції центрального органу виконавчої влади щодо проекту акта центральний орган виконавчої влади опрацьовує зауваження Мінекономіки та повторно надсилає до Мінекономіки доопрацьовану позицію щодо проекту акта для її погодження з Міністром.

3.3. Погодження центральним органом виконавчої влади проекту акта без урахування позиції Міністра не допускається.

IV. Підготовка проектів наказів Мінекономіки

4.1. Центральні органи виконавчої влади розробляють проекти наказів Мінекономіки відповідно до вимог законодавства та подають до Мінекономіки разом з усіма необхідними матеріалами, у тому числі проектами пояснювальної записки, аналізу регуляторного впливу та матеріалами погодження (за наявності) у форматі Word відповідальним структурним підрозділам.

Відповідальні структурні підрозділи організовують опрацювання проекту наказу самостійними структурними підрозділами апарату Мінекономіки та отримують у разі необхідності додаткову інформацію щодо нього від центральних органів виконавчої влади.

4.2. Мінекономіки доводить до відома центрального органу виконавчої влади свою позицію щодо проекту наказу, розробленого центральним органом виконавчої влади, шляхом надсилання листа із зазначенням зауважень та пропозицій до поданого проекту (у разі їх наявності).

4.3. Центральні органи виконавчої влади повинні врахувати всі зауваження, усунути виявлені порушення та внести в установленому порядку проект наказу на розгляд до Мінекономіки.

4.4. У разі відсутності зауважень проект наказу подається на підпис Міністру.

4.5. Після підписання Міністром накази нормативно-правового характеру подаються відповідальним структурним підрозділом в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

V. Визначення пріоритетних напрямів роботи центральних органів виконавчої влади

5.1. Центральні органи виконавчої влади, їх територіальні органи (у разі наявності) здійснюють планування своєї роботи за визначеними Міністром пріоритетними напрямами роботи, узгодженими зі стратегічними цілями та завданнями, визначеними у стратегічному плані діяльності Мінекономіки.

5.2. З метою забезпечення послідовної та узгодженої діяльності з формування та реалізації державної політики у відповідній сфері центральні органи виконавчої влади подають до Мінекономіки пропозиції щодо пріоритетних напрямів роботи на плановий рік та наступні за плановим роки (з урахуванням стратегічного плану діяльності Мінекономіки).

5.3. Пропозиції щодо пріоритетних напрямів роботи центральних органів виконавчої влади опрацьовуються відповідальними структурними підрозділами та в установленому порядку подаються на погодження Міністру.

5.4. На основі визначених Міністром пріоритетних напрямів роботи центральні органи виконавчої влади формують плани роботи на плановий рік та в установленому порядку подають Мінекономіки для затвердження Міністром.

5.5. План роботи центрального органу виконавчої влади повинен відображати:

завдання, спрямовані на реалізацію пріоритетних напрямів роботи центрального органу виконавчої влади, заходи щодо виконання визначених завдань та показники результату їх виконання з урахуванням наявних ресурсів;

заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Мінекономіки, інших актів законодавства, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України та Міністра;

участь представників центральних органів виконавчої влади в конгресах, форумах, семінарах, нарадах, інших заходах (у тому числі міжнародних), проведення яких забезпечують центральні органи виконавчої влади або де передбачена їх участь;

питання організації діяльності структурних підрозділів апарату центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі наявності) з виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України та Міністра.

5.6. У планах роботи центральні органи виконавчої влади визначають відповідальних за виконання запланованих заходів (структурні підрозділи апарату центрального органу виконавчої влади, територіальні органи центрального органу виконавчої влади (у разі наявності)), строки та очікувані результати виконання заходів.

План роботи центрального органу виконавчої влади в разі необхідності приводиться у відповідність із показниками Державного бюджету України і подається центральним органом виконавчої влади до Мінекономіки для затвердження Міністром (у 50-денний строк після опублікування закону про Державний бюджет України).

Зміни до погоджених Міністром пріоритетних напрямів роботи або затвердженого плану роботи вносяться за ініціативою центральних органів виконавчої влади та/або Мінекономіки (за обґрунтованим поданням відповідального структурного підрозділу).

5.7. Пропозиції щодо пріоритетних напрямів роботи (зміни до них), проекти планів роботи (зміни до них) та річні звіти опрацьовуються та аналізуються відповідальними структурними підрозділами та подаються на погодження/затвердження Міністру разом з обґрунтованою позицією таких підрозділів, погодженою із заступником Міністра (відповідно до розподілу обов’язків).

5.8. Центральні органи виконавчої влади подають до Мінекономіки звіти, які повинні містити чітку і достовірну інформацію про виконання планів роботи центральних органів виконавчої влади та покладених на них завдань.

VI. Контроль за реалізацією центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами (у разі наявності) державної політики у відповідних сферах

6.1. Мінекономіки здійснює контроль за виконанням покладених на центральні органи виконавчої влади та їх територіальні органи (у разі наявності) завдань та планів роботи, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України, Міністра та дотриманням вимог цього Порядку.

6.2. Контроль за діяльністю центральних органів виконавчої влади здійснюється шляхом проведення перевірок, за результатами яких за наявності обставин, визначених пунктом 6.4 цього розділу, порушується питання щодо проведення службових розслідувань та притягнення посадових осіб до дисциплінарної відповідальності (у разі необхідності).

6.3. Рішення про проведення перевірки приймає Міністр за поданням відповідального структурного підрозділу.

6.4. Відповідальний структурний підрозділ має право ініціювати перевірку центрального органу виконавчої влади, його територіальних органів (у разі наявності) за наявності однієї з таких обставин:

виявлення недостовірної інформації в поданих центральним органом виконавчої влади документах, у тому числі у звітах про виконання планів роботи центрального органу виконавчої влади;

обґрунтоване звернення фізичних та/або юридичних осіб про порушення центральним органом виконавчої влади, його територіальними органами (у разі наявності) вимог законодавства;

неподання в установлений строк центральним органом виконавчої влади звітності про виконання планів роботи та покладених на нього завдань;

систематичне порушення вимог виконавської дисципліни;

відсутність інформації про усунення порушень, установлених за результатами попередньої перевірки.

6.5. Перевірка проводиться комісією, до якої залучаються працівники структурних підрозділів апарату Мінекономіки та в разі необхідності апарату центрального органу виконавчої влади відповідно до компетенції.

6.6. Склад комісії затверджується наказом Мінекономіки про проведення перевірки, яким призначається голова комісії та в якому вказуються строк проведення перевірки, перелік питань, що підлягають перевірці, та підстава для проведення перевірки.

6.7. Строк проведення перевірки не повинен перевищувати 20 робочих днів.

6.8. Перевірка проводиться з додержанням вимог законодавства щодо збереження державної таємниці, іншої інформації з обмеженим доступом, недопущення розголошення таємної, конфіденційної та службової інформації, що стала відома під час її проведення.

6.9. Для виконання покладених завдань уповноважені посадові особи Мінекономіки мають право:

вимагати припинення дій, які перешкоджають проведенню перевірки;

ознайомлюватися з необхідними документами, у разі потреби копіювати їх та додавати копії до матеріалів перевірки;

отримувати від посадових осіб та працівників центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів (у разі наявності) усні та письмові пояснення;

отримувати відповідно до законодавства доступ до баз даних та реєстрів, у тому числі електронних, що містять інформацію, необхідну для здійснення контролю за виконанням покладених на центральний орган виконавчої влади завдань та планів його роботи;

відвідувати територіальні органи центральних органів виконавчої влади для здійснення контролю (у разі наявності);

перевіряти повноту усунення порушень, виявлених під час проведення попередніх перевірок.

6.10. За результатами перевірки члени комісії протягом п’яти робочих днів після її закінчення складають довідки, які подають голові комісії.

6.11. Голова комісії протягом п’яти робочих днів узагальнює довідки членів комісії та складає звіт, у якому фіксує факт проведення перевірки, її результати з викладенням висновків і пропозицій щодо усунення виявлених порушень та зазначенням термінів їх усунення.

6.12. Звіт підписують голова та члени комісії, які проводили перевірку, та надають його для ознайомлення і підпису керівнику центрального органу виконавчої влади (керівнику територіального органу), що перевірявся.

6.13. Керівник центрального органу виконавчої влади (керівник територіального органу) зобов’язаний ознайомитися з інформацією, викладеною у звіті, та зробити відповідний письмовий запис із зауваженнями чи без зауважень.

У разі підписання звіту із зауваженнями протягом трьох робочих днів керівник центрального органу виконавчої влади (керівник територіального органу) повинен надати Мінекономіки свої зауваження до звіту.

6.14. Керівник центрального органу виконавчої влади (керівник територіального органу) протягом п’яти робочих днів після ознайомлення зі звітом затверджує план заходів щодо усунення порушень, виявлених під час проведення перевірки.

6.15. Керівник центрального органу виконавчої влади (керівник територіального органу) в установлені в плані заходів строки інформує Мінекономіки про вжиті заходи щодо усунення виявлених недоліків та порушень.

6.16. Голова комісії інформує в установленому порядку Міністра про результати проведення перевірки та подає йому на розгляд звіт разом із зауваженнями керівника центрального органу виконавчої влади (керівника територіального органу).

6.17. За результатами перевірки оцінюються факти, які є підставами для проведення відповідно до законодавства службового розслідування, та подаються в установленому порядку Міністру пропозиції щодо доцільності ініціювання службових розслідувань стосовно керівників центральних органів виконавчої влади, їх заступників, працівників апарату центральних органів виконавчої влади, керівників та працівників їх територіальних органів (у разі наявності), підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади.

6.18. Відповідальний структурний підрозділ за наявності підстав для притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників центральних органів виконавчої влади, їх заступників, працівників апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів (у разі наявності), підприємств, установ і організацій, що належать до сфери їх управління, подає в установленому порядку на розгляд Міністра пропозиції щодо:

порушення перед Кабінетом Міністрів України питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівника центрального органу виконавчої влади та/або його заступників;

ініціювання питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів апарату центрального органу виконавчої влади, його територіальних органів (у разі наявності) та їх заступників, а також керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери його управління;

ініціювання питання щодо проведення службового розслідування стосовно керівника центрального органу виконавчої влади, його заступників, інших державних службовців і працівників апарату центрального органу виконавчої влади та його територіальних органів (у разі наявності), підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.

6.19. Центральні органи виконавчої влади (територіальні органи (у разі наявності)) подають до Мінекономіки звіти, які повинні містити чітку і достовірну інформацію про усунення порушень та недоліків, виявлених під час перевірок, що проведені Мінекономіки та іншими уповноваженими на це центральними органами виконавчої влади, а також інформацію про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

VII. Скасування актів

7.1. Якщо акти центральних органів виконавчої влади або їх територіальних органів (у разі наявності) не відповідають Конституції України і законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, прийнятим відповідно до Конституції України та законів України, актам Кабінету Міністрів України, відповідальні структурні підрозділи протягом трьох робочих днів з дня виявлення зазначених обставин надають таку інформацію в установленому порядку Міністру та за його рішенням порушується перед керівниками центральних органів виконавчої влади питання щодо скасування таких актів повністю чи в окремій частині.

7.2. Керівник центрального органу виконавчої влади протягом трьох робочих днів зобов’язаний скасувати такі акти повністю чи в окремій частині, про що не пізніше ніж у п’ятиденний строк письмово повідомити відповідні структурні підрозділи Мінекономіки.

7.3. Інформація про заходи, ужиті керівником центрального органу виконавчої влади, його територіальними органами (у разі наявності) з метою приведення актів центрального органу виконавчої влади, його територіальних органів у відповідність із Конституцією України і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших актів законодавства, надається відповідальними структурними підрозділами Міністру.

7.4. Якщо акт центрального органу виконавчої влади, що не відповідає Конституції України і законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, прийнятим відповідно до Конституції України та законів України, актам Кабінету Міністрів України та іншим актам законодавства, не скасований в установлений цим Порядком строк, Міністр порушує перед Кабінетом Міністрів України питання щодо скасування такого акта центрального органу виконавчої влади повністю чи в окремій частині.

7.5. Якщо акт територіального органу центрального органу виконавчої влади (у разі наявності), що не відповідає Конституції України і законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, прийнятим відповідно до Конституції України та законів України, актам Кабінету Міністрів України та іншим актам законодавства, не скасовано в установлений Міністром строк, відповідальний структурний підрозділ, якому доручено опрацювання проекту наказу, відповідно до його компетенції готує проект наказу Мінекономіки про скасування такого акта повністю чи в окремій частині та в установленому порядку подає його на підпис Міністру.

VIII. Порядок обміну інформацією між Мінекономіки та центральними органами виконавчої влади

8.1. З метою забезпечення належної, ефективної та дієвої взаємодії центральні органи виконавчої влади подають до Мінекономіки:

а) проекти законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінекономіки, розроблені центральним органом виконавчої влади та оформлені в установленому законодавством порядку;

б) проекти законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що надійшли на погодження до центрального органу виконавчої влади як до заінтересованого органу разом із своєю обґрунтованою позицією щодо цих проектів актів,- протягом 15 робочих днів з дня їх надходження, якщо не визначено інший строк;

в) пропозиції щодо пріоритетних напрямів роботи на плановий рік та два роки, наступні за плановим,- до 15 квітня року, що передує плановому;

г) проект плану роботи центрального органу виконавчої влади - до 01 липня року, що передує плановому;

ґ) звіти про виконання планів роботи центрального органу виконавчої влади та покладених на них завдань за звітний рік - до 10 лютого року, наступного за звітним;

д) доповіді, інформаційні та інші матеріали - на запит у визначені Мінекономіки строки;

е) інформацію про стан виконання плану роботи центрального органу виконавчої влади, актів законодавства, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції України та законів України, актів Кабінету Міністрів України та доручень Міністра - щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітнім;

є) інформацію на виконання указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, в яких Мінекономіки визначено головним, а центральні органи виконавчої влади є співвиконавцями,- за п’ять робочих днів до завершення строку, визначеного для виконання доручення, завдання, якщо дорученням не передбачено інше;

ж) інформацію про стан підготовки (погодження) проектів нормативно-правових актів, відповідальним (головним) виконавцем яких визначено центральний орган виконавчої влади,- на запит у визначені Мінекономіки строки;

з) інформацію на запит Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра - Торгового представника України, заступника Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, державного секретаря Мінекономіки, керівника відповідального структурного підрозділу - у визначений у запиті строк;

и) інформацію про надзвичайні ситуації і події, що мають резонансний характер, які відбулися в центральному органі виконавчої влади, його територіальних органах (у разі наявності), на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади,- не пізніше наступного дня після настання події;

і) проекти структури апарату центральних органів виконавчої влади, проекти рішень про утворення, реорганізацію, ліквідацію (у разі наявності) територіальних органів центральних органів виконавчої влади;

ї) подання щодо погодження призначення на посади і звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату центрального органу виконавчої влади та керівників та заступників керівників територіальних органів центрального органу виконавчої влади (у разі наявності);

й) пропозиції щодо преміювання керівників центрального органу виконавчої влади та їх заступників, установлення їм надбавок та надання матеріальної допомоги для погодження їх у встановленому порядку.

Інформацію та документи, що подаються до Мінекономіки, підписує керівник центрального органу виконавчої влади або в разі відсутності керівника чи неможливості здійснювати ним свої повноваження з інших причин - особа, яка виконує його обов’язки.

8.2. Мінекономіки надає центральним органам виконавчої влади:

а) завізовані в установленому порядку проекти актів, розроблені центральними органами виконавчої влади;

б) погоджені Міністром позиції центральних органів виконавчої влади щодо проектів актів, що надійшли на погодження до центральних органів виконавчої влади як до заінтересованих органів;

в) визначені Міністром пріоритетні напрями роботи центральних органів виконавчої влади та затверджені плани роботи центральних органів виконавчої влади;

г) погоджені Міністром проекти структури апарату центрального органу виконавчої влади;

ґ) методичну та інформаційну допомогу, спрямовану на правильне застосування законодавства центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери їх управління, їх територіальними органами (у разі наявності);

д) практичну допомогу в розв’язанні проблем, пов’язаних з виконанням завдань, що належать до компетенції центральних органів виконавчої влади;

е) пропозиції щодо вдосконалення діяльності центрального органу виконавчої влади, у тому числі рекомендації щодо поліпшення стану виконавської дисципліни в центральних органах виконавчої влади;

є) кандидатури посадових осіб Мінекономіки до складу колегії центрального органу виконавчої влади.

У разі коли строк підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів не встановлено відповідним дорученням, строк опрацювання в Мінекономіки відповідних документів, що надійшли від центральних органів виконавчої влади, не повинен перевищувати 30 календарних днів.

Заступник директора
юридичного департаменту



Д. Лініченко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: