Деякі питання державного оборонного замовлення на 2021 рік
Відповідно до пункту 3 розділу XI “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оборонні закупівлі” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Тимчасовий порядок розміщення, коригування державного оборонного замовлення, а також здійснення контролю за його виконанням;
Типовий державний контракт на поставку (закупівлю) продукції за державним оборонним замовленням;
Типовий державний контракт на виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням;
Типовий державний контракт на виконання дослідно-конструкторської (науково-дослідної, технологічної) роботи за державним оборонним замовленням.
2. Установити, що пункт 1 цієї постанови діє до 31 грудня 2021 р., крім пунктів 22-27 Тимчасового порядку розміщення, коригування державного оборонного замовлення, а також здійснення контролю за його виконанням, затвердженого цією постановою, які діють до 31 березня 2022 року.
3. Визначити на період до 31 березня 2022 р.:
Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості уповноваженим центральним органом виконавчої влади щодо координації діяльності з реалізації державного оборонного замовлення;
Міністерство оборони, Міністерство внутрішніх справ, Міністерство економіки, Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості, Міністерство юстиції, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Службу безпеки, Службу зовнішньої розвідки, Державне космічне агентство, Адміністрацію Державної прикордонної служби, Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Головне управління розвідки Міністерства оборони, Управління державної охорони, Національне антикорупційне бюро, Національну гвардію, Національну поліцію, Державну спеціальну службу транспорту, Державне бюро розслідувань, Державну судову адміністрацію державними замовниками з державного оборонного замовлення.
4. Відновити на період до 31 грудня 2021 р. дію:
постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 р. № 120 “Про затвердження Порядку розроблення, освоєння та випуску нових видів продукції оборонного призначення, а також припинення випуску існуючих видів такої продукції” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 16, ст. 559);
постанови Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2016 р. № 517 “Про затвердження Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 65, ст. 2207);
постанови Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 942 “Про внесення змін до Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 100, ст. 3257);
постанови Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 р. № 691 “Про внесення змін до Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 70, ст. 2379);
постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2019 р. № 93 “Про внесення змін до Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 17, ст. 583);
пункту 114 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 листопада 2019 р. № 916 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 90, ст. 3000).
5. У пункті 6 Порядку розроблення, освоєння та випуску нових видів продукції оборонного призначення, а також припинення випуску існуючих видів такої продукції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 р. № 120 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 16, ст. 559; 2019 р., № 90, ст. 3000), слово “Мінекономіки” замінити словом “Мінстратегпрому”.
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
розміщення, коригування державного оборонного замовлення, а також здійснення контролю за його виконанням
Маркетингові дослідження ринку продукції (робіт, послуг) оборонного призначення
1. Маркетингові дослідження ринку продукції (робіт, послуг) оборонного призначення проводяться державними замовниками з державного оборонного замовлення (далі - державні замовники) постійно з метою створення та періодичного оновлення бази даних про:
суб’єктів господарювання, які можуть залучатися до виконання державного оборонного замовлення (далі - оборонне замовлення);
номенклатуру продукції (робіт, послуг) оборонного призначення, що може виготовлятися (виконуватися, надаватися) такими суб’єктами господарювання;
ціни на продукцію (роботи, послуги) оборонного призначення.
Розміщення оборонного замовлення
2. Оборонне замовлення розміщується державними замовниками шляхом укладення з виконавцями державних контрактів, договорів (контрактів).
3. Державні замовники проводять з урахуванням затверджених основних показників оборонного замовлення на відповідний бюджетний період відбір виконавців у порядку, встановленому Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про державне оборонне замовлення”.
4. Ціни на продукцію оборонного призначення визначаються за результатами процедур закупівлі, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”.
У разі визначення виконавця без застосування конкурентних процедур (закупівля у суб’єкта господарювання, який є єдиним в Україні виробником або зареєстрований як виробник продукції, робіт і послуг оборонного призначення, закупівлі яких становлять державну таємницю) ціна на продукцію оборонного призначення встановлюється суб’єктом господарювання і державним замовником під час проведення переговорів щодо укладення державного контракту, договору (контракту) з урахуванням Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2016 р. № 517 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 65, ст. 2207).
Договірна (орієнтовна) ціна на постачання (закупівлю) продукції, яка вже закуповувалася державним замовником у такого виконавця в минулі роки без застосування конкурентних процедур, визначається у державному контракті на рівні розміру ціни, встановленої попереднім аналогічним контрактом, з коригуванням на індекс споживчих цін за розрахунками Держстату у відповідні минулі роки і без складення розрахунково-калькуляційних матеріалів за умови здійснення остаточного розрахунку ціни за фактичними витратами виконавця.
5. Державні замовники повідомляють суб’єктам господарювання, які визначені виконавцями без застосування конкурентних процедур, про намір укласти з ними державний контракт, договір (контракт) та провести переговори щодо визначення його істотних умов. У повідомленні зазначається інформація про предмет державного контракту, договору (контракту), зміст та обсяг оборонного замовлення (кількість і місце поставки продукції та/або виду робіт (послуг) і місця їх виконання (надання), що планується розмістити на відповідному суб’єкті господарювання, а також запланований державним замовником обсяг фінансування такого замовлення.
6. Суб’єкт господарювання, що отримав від державного замовника пропозицію щодо укладення державного контракту, договору (контракту), інформує державного замовника про свою згоду чи відмову у двадцятиденний строк. У разі згоди на укладення державного контракту, договору (контракту) такий суб’єкт господарювання здійснює розрахунок ціни за одиницю продукції оборонного призначення та/або складає кошторис на виконання робіт (надання послуг) за оборонним замовленням з урахуванням економічно обґрунтованих витрат на виробництво (виконання робіт, надання послуг) та особливостей виробництва (виконання, надання) окремих видів такої продукції (робіт, послуг).
7. Під час розрахунку ціни прибуток визначається суб’єктом господарювання на основі розрахованої величини прибутку, що забезпечує умови ефективної діяльності суб’єкта господарювання, з урахуванням витрат на сплату податків та зборів, а також відсотків за кредитами.
При цьому прибуток у складі ціни не може перевищувати 5 відсотків витрат суб’єкта господарювання на придбання комплектувальних виробів (напівфабрикатів), робіт (послуг) у інших суб’єктів господарювання та 30 відсотків решти витрат у складі виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), крім випадку, передбаченого абзацом третім цього пункту.
У разі коли суб’єктом господарювання залучено кредити під державні гарантії для фінансування програм, пов’язаних з підвищенням обороноздатності і безпеки держави, прибуток становить 25 відсотків суми виробничої собівартості (кошторисної вартості), а у разі надання суб’єктом господарювання державному замовнику документів, що підтверджують необхідність використання частини прибутку, одержаного від виконання державного контракту, на розвиток виробництва для ефективного виконання у подальшому оборонного замовлення, у тому числі для зменшення трудомісткості, матеріаломісткості та енергоємності виробництва і загальновиробничих витрат, - 30 відсотків.
У разі здійснення закупівлі продукції (робіт, послуг) оборонного призначення за імпортом через вітчизняних суб’єктів господарювання, яким в установленому порядку надані повноваження на право здійснення імпорту відповідних видів продукції (робіт, послуг) оборонного призначення, у тому числі із залученням кредитів під державні гарантії для фінансування програм, пов’язаних з підвищенням обороноздатності і безпеки держави, прибуток (постачальницька винагорода) становить 3 відсотки вартості продукції (робіт, послуг) за зовнішньоекономічним договором (контрактом).
8. У разі коли технологічний цикл виробництва продукції оборонного призначення або строк виконання робіт (надання послуг) за оборонним замовленням перевищує один рік, суб’єкт господарювання розраховує ціну на весь період виробництва (виконання робіт, надання послуг) з обґрунтуванням витрат для кожного бюджетного періоду окремо.
9. За результатами розрахунків ціни суб’єкт господарювання готує та подає на розгляд державному замовнику:
пояснювальну записку, в якій зазначається застосована ним методологія розрахунку ціни і перелік нормативних та інших документів, якими він при цьому керувався;
проект протоколу погодження договірної (орієнтовної) ціни на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг за державним оборонним замовленням за формою згідно з додатком 1;
калькуляцію (визначення ціни) продукції відповідно до Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2016 р. № 517, - у разі постачання (закупівлі) продукції;
кошторис на виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням за формою згідно з додатком 2 до Типового державного контракту на виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2021 р. № 614, - у разі виконання робіт (надання послуг);
розшифрування витрат, що увійшли до статей калькуляції відповідно до пунктів 20, 29 і 37 Порядку формування ціни на продукцію, роботи, послуги оборонного призначення у разі, коли відбір виконавців з постачання (закупівлі) такої продукції, робіт, послуг здійснюється без застосування конкурентних процедур, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2016 р. № 517, за погодженою з державним замовником формою;
розрахунок та обґрунтування прибутку в довільній формі.
Документи, визначені в абзацах третьому - шостому цього пункту, подаються суб’єктом господарювання службі замовника разом з договором (контрактом).
10. Державний замовник протягом строку, що не перевищує 15 робочих днів з моменту отримання документів, зазначених у пункті 9 цього Порядку, розглядає їх, аналізує та перевіряє достовірність викладеної в них інформації. У разі необхідності державний замовник може залучати для розгляду поданих суб’єктом господарювання документів свої представництва з оборонного замовлення на підприємствах, в установах і організаціях або відповідні представництва інших державних замовників.
Спори, що виникають між державним замовником і суб’єктом господарювання під час розгляду документів, вирішуються ними шляхом проведення переговорів, консультацій, а у разі недосягнення згоди або взаємоприйнятного рішення - у судовому порядку.
11. Досягнута державним замовником і суб’єктом господарювання домовленість щодо ціни фіксується у протоколі погодження договірної (орієнтовної) ціни на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг за державним оборонним замовленням за формою згідно з додатком 1.
12. Зміна ціни, визначеної державним контрактом, договором (контрактом), не допускається у разі, коли:
продукцію (роботи, послуги) оборонного призначення, які є предметом державного контракту, договору (контракту), виготовлено (виконано, надано) та прийнято представництвом державного замовника з оборонного замовлення на підприємствах, в установах і організаціях і службою замовника, що підтверджується посвідченням (актом), передбаченим підпунктом 6 пункту 9 Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2009 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 81, ст. 2737; 2021 р., № 21, ст. 942), повністю оплачено;
сторонами повністю виконано свої зобов’язання за державним контрактом, договором (контрактом).
13. Створення нових та нарощення існуючих виробничих потужностей згідно з оборонним замовленням здійснюється шляхом проведення таких заходів:
виконання дослідно-конструкторської роботи з розроблення спеціальних засобів технологічного оснащення та технологій;
виготовлення та впровадження спеціальних засобів технологічного оснащення;
технічне переоснащення та реконструкція діючих виробництв.
Фінансування та проведення заходів, зазначених в абзацах третьому і четвертому цього пункту, здійснюється згідно з планом використання бюджетних коштів, який готується відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414), та на підставі договорів (контрактів).
14. У державних контрактах на закупівлю, модернізацію та ремонт озброєння, військової і спеціальної техніки з циклом виробництва більше трьох місяців може передбачатися попередня оплата на строк не більш як шість місяців.
У державних контрактах на закупівлю, модернізацію та ремонт озброєння, військової і спеціальної техніки з циклом виробництва більше шести місяців і на виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з розроблення озброєння, військової і спеціальної техніки, спеціальних технологій та матеріалів, а також дослідно-конструкторських робіт із розроблення спеціальних засобів технологічного оснащення та технологій (у межах підготовки виробництва) для їх виготовлення і модернізації (коли строк виконання етапу таких робіт перевищує шість місяців) може передбачатися попередня оплата на строк не більш як 18 місяців за умови надання виконавцем державного оборонного замовлення відповідного обґрунтування.
У рамках підготовки виробництва для виготовлення та впровадження спеціальних засобів технологічного оснащення, технічного переоснащення та реконструкції діючих виробництв, робіт згідно з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відповідно до Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, може передбачатися попередня оплата на умовах, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 2, ст. 64).
У державних контрактах на закупівлю (ремонт) кораблів та суден з циклом будівництва (ремонту) більше шести місяців, а також складних зразків озброєння і військової техніки з циклом виробництва більше 12 місяців, яке пов’язано із закупівлею комплектувальних виробів за зовнішньоекономічними контрактами та здійснюється за окремими державними цільовими програмами, може передбачатися попередня оплата на строк не більш як 18 місяців.
У державних контрактах на виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт у разі, коли строк виконання етапу таких робіт перевищує шість місяців, може передбачатися попередня оплата на строк, необхідний для виконання такого етапу, але не більш як 18 місяців.
В умовах особливого періоду, надзвичайного стану, проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у державних контрактах на закупівлю, модернізацію та ремонт озброєння, військової і спеціальної техніки може передбачатися попередня оплата на строк не більш як дев’ять місяців на умовах, які визначаються державним замовником з урахуванням необхідності задоволення нагальних потреб, наявності фінансування витрат та обґрунтування проведення такої оплати виконавцями оборонного замовлення.
За міжнародними домовленостями (угодами, контрактами), укладеними в рамках реалізації державного оборонного замовлення за програмою Уряду США “Міжнародні військові продажі” (Foreign Military Sales) або з Агенцією НАТО з підтримки та постачання (NATO Support and Procurement Agency) для задоволення потреб Збройних Сил, може передбачатися попередня оплата на умовах та на строк дії таких міжнародних домовленостей (угод, контрактів).
15. Проект державного контракту розробляється державним замовником у двох примірниках, підписується його керівником або уповноваженою ним особою, скріплюється печаткою та надсилається суб’єкту господарювання, визначеному за результатами процедури відбору виконавця, у строк, установлений законодавством.
Умови державного контракту визначаються відповідно до положень Типового державного контракту на поставку (закупівлю) продукції за державним оборонним замовленням, Типового державного контракту на виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням або Типового державного контракту на виконання дослідно-конструкторської (науково-дослідної, технологічної) роботи за державним оборонним замовленням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2021 р. № 614. Сторони можуть конкретизувати умови типових державних контрактів виходячи із специфіки діяльності державних замовників та особливостей закупівлі продукції, робіт і послуг оборонного призначення.
У разі коли державний контракт містить інформацію, яка становить державну таємницю, державний замовник проставляє на такому контракті та додатках до нього відповідний гриф обмеження доступу.
Державний контракт укладається на строк виготовлення і поставки продукції, виконання робіт та надання послуг оборонного призначення. У разі коли строк державного контракту перевищує бюджетний період (довгостроковий державний контракт), сторони після затвердження основних показників оборонного замовлення на відповідний рік вносять до такого контракту зміни щодо зобов’язань сторін на наступний бюджетний період.
Проект договору (контракту) розробляється службою замовника відповідно до Цивільного кодексу України та положень цього пункту і погоджується державним замовником відповідно до статті 732 Господарського кодексу України.
16. Поставка (закупівля) відповідно до міжнародних договорів з питань військово-технічного співробітництва продукції оборонного призначення іноземних виробників здійснюється шляхом укладення державними замовниками державних контрактів з визначеними за результатами конкурсного відбору виконавцями, які є:
вітчизняними суб’єктами господарювання, яким в установленому порядку надані повноваження на право здійснення імпорту відповідних видів продукції оборонного призначення;
іноземними суб’єктами господарювання, у разі коли державний замовник має повноваження на провадження зовнішньоекономічної діяльності.
У разі коли державним контрактом, договором (контрактом) передбачена закупівля за імпортом продукції оборонного призначення на суму, що перевищує 5 млн. євро, державний замовник, що укладає такий контракт, договір (контракт), зобов’язаний:
інформувати в установленому законодавством порядку уповноважений центральний орган виконавчої влади щодо координації діяльності з реалізації державного оборонного замовлення (далі - уповноважений орган) про намір укласти такий контракт, договір (контракт) та проведення переговорів щодо визначення його істотних умов;
визначити завдання офсетному бенефіціару з проведення переговорів з іноземним постачальником такої продукції щодо одержання Україною відповідних компенсацій з метою укладення компенсаційного (офсетного) договору в установленому порядку.
17. Суб’єкт господарювання набуває статусу виконавця оборонного замовлення з моменту укладення державного контракту, договору (контракту).
18. Державний контракт та додатки до нього, а також листи, телеграми та інші документи, що пов’язані з його укладенням та виконанням, формуються державним замовником в окрему справу, яка після виконання сторонами зобов’язань за державним контрактом або його розірвання та вирішення всіх спірних питань, пов’язаних з виконанням державного контракту, зберігається протягом строку, визначеного законодавством. Копія державного контракту може надаватися в установленому порядку керівникові представництва державного замовника з оборонного замовлення, що здійснює контроль за якістю та прийманням продукції оборонного призначення.
19. Після виконання зобов’язань за державним контрактом сторони проводять звіряння розрахунків та складають акт за формою згідно з додатком 2. У разі виконання зобов’язань, передбачених довгостроковим державним контрактом для поточного бюджетного періоду, сторони проводять звіряння розрахунків станом на початок наступного бюджетного періоду.
Коригування оборонного замовлення
20. У разі коли здійснення поставки (закупівлі) продукції (робіт, послуг) оборонного призначення перестало відповідати потребам оборони та безпеки держави внаслідок настання непередбачуваних обставин та/або коли ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену державним замовником на фінансування цієї закупівлі, чи коли виникла потреба у внесенні змін до кількісних показників та/або номенклатури продукції, робіт і послуг оборонного призначення, а також у коригуванні очікуваної вартості закупівлі у межах затверджених обсягів фінансування оборонного замовлення на поточний бюджетний період для відповідного державного замовника, такий державний замовник готує проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін до затверджених Кабінетом Міністрів України основних показників оборонного замовлення на поточний рік.
21. У разі виникнення необхідності внесення змін до оборонного замовлення на поточний рік у зв’язку з прийняттям нових законів, виданням актів Президента України та Кабінету Міністрів України, зокрема щодо затвердження державних цільових програм, державний замовник відповідно до вимог § 48 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 54, ст. 2180; 2011 р., № 88, ст. 3199), у місячний строк після набрання чинності відповідними актами подає в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення відповідних змін до основних показників оборонного замовлення.
Кабінет Міністрів України здійснює коригування основних показників оборонного замовлення за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання національної безпеки і оборони.
Контроль за виконанням оборонного замовлення
22. Контроль за виконанням оборонного замовлення здійснюють державні замовники, уповноважений орган та Мінфін у межах їх повноважень.
23. Контроль за якістю продукції оборонного призначення на всіх стадіях її розроблення, виробництва, модернізації та ремонту, своєчасним виконанням державних контрактів, цільовим використанням коштів, перевірка та узгодження документів щодо формування договірних цін здійснюються в установленому порядку державними замовниками.
24. Державні замовники подають:
щомісяця до 5 числа уповноваженому органу за встановленою ним формою інформацію про укладені державні контракти з оборонного замовлення;
щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну та уповноваженому органу з питань координації оборонного замовлення звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення.
25. Державні замовники та виконавці подають органам державної статистики звіт про стан виконання таких державних контрактів з оборонного замовлення:
щомісяця - про поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
щокварталу - про виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, будівництво об’єктів і споруд оборонного призначення, створення і нарощення існуючих виробничих потужностей для виготовлення продукції оборонного призначення.
26. Держстат не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним періодом, подає Кабінетові Міністрів України і уповноваженому органу зведену інформацію про стан виконання державних контрактів з оборонного замовлення.
27. Уповноважений орган аналізує отриману інформацію та кожного півріччя інформує Кабінет Міністрів України про стан виконання оборонного замовлення.
Інформація про стан виконання оборонного замовлення, що подається уповноваженим органом Кабінету Міністрів України, повинна містити відомості про:
використання бюджетних коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення;
виконання державних контрактів на поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг з ремонту та модернізації продукції оборонного призначення, а також виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт із зазначенням строку початку та завершення, запланованого та фактичного обсягу фінансування, зокрема за звітний період, за кожною з таких робіт.
ПРОТОКОЛ
погодження договірної (орієнтовної) ціни на поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг за державним оборонним замовленням
АКТ
звіряння розрахунків за поставлену продукцію (виконані роботи, надані послуги) за оборонним замовленням
ТИПОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ
на поставку (закупівлю) продукції за державним оборонним замовленням
Додаток |
СПЕЦИФІКАЦІЯ
продукції, що поставляється за державним оборонним замовленням до державного контракту
ТИПОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ
на виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням
Додаток 1 |
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням до державного контракту
Додаток 2 |
КОШТОРИС
на виконання робіт (надання послуг) за державним оборонним замовленням до державного контракту
ТИПОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ
на виконання дослідно-конструкторської (науково-дослідної, технологічної) роботи за державним оборонним замовленням
Додаток |
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
виконання дослідно-конструкторської (науково-дослідної, технологічної) роботи за державним оборонним замовленням