Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету
Відповідно до пункту 3 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві», пункту 3 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України від 14 липня 2020 року № 786-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб - підприємців» та підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 липня 2017 року № 637, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2017 року за № 942/30810, що додаються.
2. Департаменту забезпечення координаційно-моніторингової роботи забезпечити в установленому порядку:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на Голову Державної податкової служби України Любченка О.М.
ПОГОДЖЕНО: |
|
ЗМІНИ
до Порядку функціонування Електронного кабінету
1. В абзаці другому пункту 3 розділу I слова «Державної фіскальної» замінити словами «Державної податкової», слова «(далі - ДФС)» виключити.
2. У розділі II:
1) пункт 1 викласти в такій редакції:
«1. Електронний кабінет - сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, що забезпечує електронну форму взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.»;
2) пункт 2 викласти у такій редакції:
«2. Взаємодія реалізується через:
портальне рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється онлайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
портальне рішення для користувачів - державних органів, у тому числі контролюючих;
програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу Електронного кабінету;
інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи ДПС.»;
3) у пункті 5 слово «веб-інтерфейс» замінити словом «вебінтерфейс»;
4) пункт 7 доповнити новим абзацом такого змісту:
«Повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічний збій в роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення із зазначенням дати та часу їх завершення, розміщуються на офіційному вебпорталі ДПС.»;
5) у пункті 16 слово «веб-сторінкою» замінити словом «вебсторінкою»;
6) після пункту 17 доповнити новим пунктом 18 такого змісту:
«18. Листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі у встановленому законодавством порядку та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті відповідно до абзацу другого пункту 13 цього розділу та які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку, здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» через Електронний кабінет.».
У зв’язку з цим пункти 18–20 вважати відповідно пунктами 19–21;
7) пункт 21 викласти у такій редакції:
«21. Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку.
Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.».
3. У тексті Порядку:
слово «ДФС» замінити словом «ДПС»;
слово «веб-порталі» замінити словом «вебпорталі».
4. Доповнити Порядок додатками 3, 4, що додаються.
ЗАЯВА
про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
ЗАЯВА
про відмову отримувати документ через Електронний кабінет