Про затвердження Змін до Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення
Відповідно до статей 7, 70, 71, 73, 74 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», статей 11, 13, 17, частини другої статті 24 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення», Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 08 лютого 2012 року № 115, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 24 лютого 2012 року за № 313/20626 (у редакції рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 09 листопада 2017 року № 2127) (зі змінами), що додаються.
2. Юридичному управлінню подати це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Відділу зв’язків зі ЗМІ, громадськими організаціями та діяльності суспільного мовлення оприлюднити це рішення на офіційному вебсайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення після державної реєстрації у Міністерстві юстиції України.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на відповідального секретаря Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Зіневича Ю.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗМІНИ
до Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення
1. У розділі II:
після пункту 9 доповнити розділ новим пунктом 10 такого змісту:
«10. Результати моніторингу, що стали підставою для проведення позапланової перевірки ліцензіата, доводяться до відома керівництва ліцензіата під час виїзної перевірки шляхом ознайомлення з актом моніторингу, а під час безвиїзної перевірки шляхом направлення відповідного акту моніторингу разом із завіреною в установленому порядку копією рішення про призначення безвиїзної перевірки рекомендованим листом.».
2. У розділі III:
1) у пункті 14:
абзац другий після слова «позапланової» доповнити словом «виїзної»;
після абзацу другого доповнити новим абзацом третім такого змісту:
«Строк проведення позапланової безвиїзної перевірки не може перевищувати тридцяти робочих днів, за винятком випадків, визначених пунктом 3 розділу VII цієї Інструкції.»;
2) пункт 16 доповнити новими абзацами п’ятим та шостим такого змісту:
«Ліцензіат за власним бажанням має право надати матеріали та документи, які сприятимуть об’єктивній оцінці його діяльності.
У разі неподання ліцензіатом додаткових документів, Національна рада приймає рішення про результати перевірки, виходячи із наявних документів та/або інформації.».
3. У розділі VII:
1) пункти 2, 3 викласти в новій редакції:
«2. Безвиїзна перевірка проводиться уповноваженою(-ими) особою(-ами) Національної ради на підставі рішення Національної ради та наказу голови Національної ради (особи, яка виконує його обов’язки). Національна рада надсилає ліцензіату рекомендованого листа про проведення безвиїзної перевірки, копії відповідного рішення, копії наказу, а також копії акта моніторингу (у разі його наявності) не пізніше ніж за сім робочих днів до дати її проведення.
Ліцензіат вважається належним чином повідомленим Національною радою щодо прийнятого рішення про призначення безвиїзної перевірки через сім робочих днів з дня надсилання йому копії такого рішення рекомендованим листом.
3. У рішенні Національної ради про призначення безвиїзної перевірки також зазначається строк проведення перевірки, документи, які необхідно надати ліцензіату та які стосуються предмету перевірки, а також термін їх надання.
Ненадання ліцензіатом у повному обсязі запитуваних документів, необхідних для здійснення безвиїзної перевірки, у термін, визначений рішенням Національної ради про призначення безвиїзної перевірки, є відмовою ліцензіата у проведенні перевірки, відповідно до пункту 15 розділу III цієї Інструкції.
У разі неможливості надання ліцензіатом у визначений Національною радою термін запитуваних документів щодо структури власності, ліцензіат, щодо якого здійснюється перевірка, звертається до Національної ради з листом щодо неможливості своєчасного надання відповідних документів із зазначенням конкретних причин (із обов’язковим наданням копій підтверджуючих документів).
Після надходження, зазначеного в абзаці шостому цього пункту, листа ліцензіата, Національна рада розглядає питання щодо можливості зупинення проведення перевірки до надання ліцензіатом документів щодо структури власності ліцензіата. Результат розгляду зазначеного питання оформлюється рішенням Національної ради.
Максимальний строк проведення безвиїзної перевірки не може перевищувати 45 робочих днів.».
2) пункт 7 викласти в новій редакції:
«7. Один примірник акта безвиїзної перевірки надсилається ліцензіату рекомендованим листом протягом п’яти робочих днів з дня складання акта, а інший - зберігається у Національній раді разом із матеріалами перевірки.
Ліцензіат вважається таким, що отримав примірник акта безвиїзної перевірки через сім робочих днів з моменту надсилання Національною радою йому копії такого акта рекомендованим листом.»;
3) доповнити розділ новими пунктами 8-10 такого змісту:
«8. Ліцензіат, діяльність якого перевірялася, має право надати Національній раді письмові пояснення щодо проведеної перевірки та виявлених порушень впродовж п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання акта про результати перевірки. Такі пояснення долучаються до акта перевірки.
9. Результати позапланової безвиїзної перевірки розглядаються на засіданні Національної ради, про що ліцензіата рекомендованим листом повідомляє Національна рада не пізніше ніж за три календарні дні до засідання.
Ліцензіат вважається належним чином повідомленим Національною радою через сім робочих днів з дня надсилання йому зазначеного листа, за умови, що такий лист було надіслано за десять днів до дня засідання Національної ради. Таке засідання може проводитися без участі уповноважених осіб ліцензіата за умови, якщо його було належним чином повідомлено про час та місце проведення засідання.
10. У разі запровадження в державі карантинних та інших обмежувальних заходів, або інших обставин, що унеможливлюють проведення Національною радою виїзної перевірки, Національна рада може прийняти рішення про призначення безвиїзної перевірки та/або внести зміни до раніше прийнятих рішень про призначення виїзної перевірки у разі такої потреби.».