Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 149
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 149 “Про вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для окремих сфер застосування” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 20, ст. 802) зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 20 вересня 2019 р. № 128-IX “Про внесення змін до Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг”, але не раніше дня її опублікування.
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 149
1. У постанові:
1) назву постанови після слів “реєстраторами розрахункових операцій” доповнити словами “та дотримання вимог щодо забезпечення виконання фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій”;
2) у постановляючій частині:
в абзаці другому слова “купівлі-продажу іноземної валюти” замінити словами “торгівлі валютними цінностями в готівковій формі”;
доповнити частину абзацами такого змісту:
“вимоги щодо забезпечення виконання фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі;
вимоги щодо забезпечення виконання фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з приймання готівкових коштів для подальшого переказу через програмно-технічні комплекси самообслуговування.”.
2. У вимогах щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, затверджених зазначеною постановою:
1) у назві та тексті вимог слова “купівлі-продажу іноземної валюти” замінити словами “торгівлі валютними цінностями в готівковій формі”;
2) у пункті 2:
абзац дванадцятий викласти в такій редакції:
“операції з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі - операції з купівлі у фізичних осіб - резидентів і нерезидентів готівкової іноземної валюти за готівкову національну валюту, продажу фізичним особам - резидентам і нерезидентам готівкової іноземної валюти за готівкову національну валюту, обміну готівкової іноземної валюти однієї іноземної держави на готівкову іноземну валюту іншої іноземної держави;”;
в абзаці чотирнадцятому слова “крос-курс обміну іноземної валюти,” виключити;
в абзаці двадцять першому слова “органом доходів і зборів під час його реєстрації” замінити словами “органом державної податкової служби під час реєстрації відповідного реєстратора”;
останній абзац викласти в такій редакції:
“Інші терміни вживаються у значенні, визначеному в Законах України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та “Про валюту і валютні операції”.”;
3) в абзаці сьомому пункту 7 слово “ДФС” замінити словом “ДПС”;
4) у пункті 30:
абзац третій викласти в такій редакції:
“вид операції (купівля, продаж, обмін, операція “сторно”);”;
абзац п’ятий викласти в такій редакції:
5) абзац восьмий пункту 32 виключити;
6) пункт 33 викласти в такій редакції:
“33. Під час підбиття підсумків операцій повинно забезпечуватися внесення до оперативної пам’яті загальної інформації за кожним видом операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, здійснених у період виходу з ладу реєстратора або у разі відключення електроенергії (у разі застосування суб’єктом господарювання резервного реєстратора). При цьому до оперативної пам’яті повинна включатися така інформація (окремо за кожним курсом купівлі-продажу іноземної валюти):
сума купленої іноземної валюти та виданої національної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
сума проданої іноземної валюти та прийнятої національної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
сума виданої за операціями з обміну іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
сума отриманої за операціями з обміну іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
сума повернутої за операціями “сторно” клієнтам національної та іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
сума повернутої за операціями “сторно” клієнтами національної та іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
кількість виданих розрахункових документів за період;
курси купівлі-продажу іноземної валюти;
дата встановлення (зміни) курсів.
Після внесення зазначеної інформації повинно забезпечуватися друкування довідки з вказаною інформацією із зазначенням дати та часу друкування.”;
7) абзац третій пункту 35 викласти в такій редакції:
“місцезнаходження підрозділу установи;”;
8) абзац дванадцятий пункту 38 виключити;
9) у тексті вимог:
слова “надрукований реєстратором” в усіх відмінках і формах числа замінити словами “створений в паперовій та/або електронній формі” у відповідному відмінку;
слово “конвертація” в усіх відмінках замінити словом “обмін” у відповідному відмінку;
слова “комісійної винагороди” замінити словом “комісії”;
10) у додатку до вимог:
у пунктах 16 і 17 слово “конвертації” замінити словом “обміну”;
у тексті додатка та пунктах 1 і 5 приміток до нього слова “купівлі-продажу іноземної валюти” замінити словами “торгівлі валютними цінностями в готівковій формі”.
3. У вимогах щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з приймання та переказу готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування, затверджених зазначеною постановою:
1) в абзаці шостому пункту 5 слово “ДФС” замінити словом “ДПС”;
2) в абзаці другому пункту 6 слова “комісійної винагороди” замінити словом “комісії”.
4. Доповнити постанову вимогами такого змісту:
ВИМОГИ
щодо забезпечення виконання фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі
1. Ці вимоги поширюються на програмні реєстратори розрахункових операцій (далі - програмні реєстратори), що застосовуються для реєстрації та обліку операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі.
2. У цих вимогах терміни вживаються у значенні, наведеному в Податковому кодексі України, Законі України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (далі - Закон), постановах Кабінету Міністрів України, прийнятих відповідно до Закону, нормативно-правових актах Національного банку, інших нормативно-правових актах, прийнятих відповідно до Закону.
Загальні вимоги до програмних реєстраторів
3. Програмний реєстратор повинен забезпечувати:
можливість передачі до фіскального сервера контролюючого органу (далі - фіскальний сервер) відповідної інформації, визначеної Законом, для довгострокового зберігання;
неможливість здійснення будь-яких дій щодо реєстрації розрахункових операцій і створення та/або друкування будь-яких документів за умови відсутності зв’язку з фіскальним сервером;
неможливість виконання команд, які не передбачені переліком команд, під управлінням яких працює програмний реєстратор, або команд, параметри яких відрізняються від тих, що передбачені зазначеним переліком;
ідентичність інформації про обсяги розрахункових операцій в електронній та паперовій формі розрахункового документа. Формування двох примірників розрахункового документа для роздрукування та/або збереження його в електронній формі повинно здійснюватися в єдиному циклі та не перериватися іншими операціями, що здійснюються програмним реєстратором;
точність обчислення та округлення сум за результатами операцій до восьми знаків після коми.
4. Усі розрахункові документи та звіти, що створюються програмним реєстратором в електронній та/або паперовій формі у фіскальному режимі роботи, повинні мати усі обов’язкові реквізити, визначені відповідними нормативно-правовими актами.
Програмний реєстратор повинен створювати та/або забезпечувати можливість друкування розрахункового документа виключно у встановленій законодавством формі.
Фіскальний режим роботи програмного реєстратора
5. Фіскальна функція програмного реєстратора реалізується через фіскальний сервер за умови переведення програмного реєстратора у фіскальний режим роботи.
6. Переведенню у фіскальний режим роботи підлягає лише програмний реєстратор, який включений до Реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій і якому присвоєно фіскальним сервером унікальний фіскальний номер під час його реєстрації.
Програмний реєстратор вважається переведеним у фіскальний режим роботи після присвоєння фіскальним сервером номера зміні, протягом якої здійснюється реєстрація розрахункових операцій таким програмним реєстратором.
Програмний реєстратор перебуває у фіскальному режимі роботи протягом зміни до моменту передачі фіскального звіту за підсумками проведених операцій протягом такої зміни до фіскального сервера та реєстрації такого фіскального звіту фіскальним сервером.
7. У фіскальному режимі роботи програмний реєстратор забезпечує:
створення електронних розрахункових документів та електронних фіскальних звітів;
створення розрахункових документів та фіскальних звітних чеків у паперовій формі;
відтворення на дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор, QR-коду, який дає змогу особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсилання електронного розрахункового документа на абонентський номер або адресу електронної пошти покупця;
застосування електронних підписів та/або печаток у процесі створення, надіслання, передачі, одержання, зберігання, оброблення, використання електронних документів та обміну інформацією про здійснені розрахункові операції із фіскальним сервером.
8. Документи, що надходять до фіскального сервера від програмного реєстратора, який не переведено у фіскальний режим роботи, не реєструються фіскальним сервером та не є розрахунковими документами та фіскальними звітами.
Блокування роботи програмного реєстратора
9. Робота програмного реєстратора повинна блокуватися у разі:
скасування/блокування сертифіката відкритого ключа удосконаленого електронного підпису та/або печатки особи, що здійснює розрахункову операцію, в тому числі закінчення строку дії такого сертифіката;
спроби зміни опису валюти після проведення першої реєстрації операції з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі до формування фіскального звіту;
порушення послідовності здійснення операцій, передбачених програмним забезпеченням програмного реєстратора.
10. Блокування роботи програмного реєстратора знімається після усунення причин його виникнення. Програмний реєстратор повинен забезпечувати можливість повторення або завершення розпочатої до блокування та незавершеної операції.
Блокування роботи програмного реєстратора повинно супроводжуватися світловою та/або звуковою індикацією та/або відповідним повідомленням.
11. Блокування функцій програмного реєстратора внаслідок перевищення максимальної тривалості зміни не повинно поширюватися на створення фіскального звіту. Після створення та реєстрації фіскального звіту фіскальним сервером блокування повинно зніматися.
Основні функціональні режими роботи програмного реєстратора
12. Програмний реєстратор повинен забезпечувати можливість роботи у таких основних функціональних режимах:
режим попереднього програмування;
13. У режимі попереднього програмування програмний реєстратор забезпечує програмування:
коду іноземної валюти згідно з Класифікатором іноземних валют та банківських металів;
виду операції з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі (купівля, продаж, обмін іноземної валюти, операція “сторно”);
авансу одержаних цінностей за кожним найменуванням валюти окремо;
курсу купівлі іноземної валюти;
курсу продажу іноземної валюти;
офіційного курсу національної валюти до іноземної валюти.
14. У режимі реєстрації програмний реєстратор забезпечує:
надіслання засобами телекомунікацій з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів до фіскального сервера створеного та належним чином підписаного електронного розрахункового документа, електронного фіскального звіту для реєстрації та довгострокового зберігання;
проведення операції “сторно” у випадках, передбачених нормативно-правовим актом про реєстрацію, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів, затвердженим відповідно до статті 7 Закону;
проведення перевірки наявності/відновлення зв’язку програмного реєстратора з фіскальним сервером перед формуванням електронного розрахункового документа;
створення та надіслання засобами телекомунікацій до фіскального сервера повідомлень, передбачених нормативно-правовим актом про реєстрацію, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів, затвердженим відповідно до статті 7 Закону;
проведення перевірки строку дії та дійсності сертифіката відкритого ключа, що застосовується програмним реєстратором, та інформування про закінчення такого строку.
програмний реєстратор повинен щодня створювати в електронній формі фіскальний звіт у разі здійснення розрахункової операції та подавати його до фіскального сервера для реєстрації та довгострокового зберігання засобами телекомунікацій з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів;
фіскальний звіт програмного реєстратора може створюватися на підставі даних розрахункових документів, що збережені в пам’яті пристрою, на який встановлено програмний реєстратор, та/або на підставі даних фіскального сервера за запитом програмного реєстратора. Програмний реєстратор та фіскальний сервер повинні забезпечувати можливість одержання від фіскального сервера в автоматичному режимі даних про електронні розрахункові документи, необхідних для формування засобами програмного реєстратора та передачі до фіскального сервера електронних фіскальних звітів за відповідний період.
16. Програмний реєстратор повинен забезпечувати створення та друкування (у разі потреби) фіскального, службового і періодичного звітів, які містять таку загальну та додаткову інформацію:
найменування суб’єкта господарювання, який здійснює операції з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі;
місцезнаходження структурного підрозділу установи;
фіскальний номер, перед яким зазначаються великі літери “ФН”;
загальну суму купленої іноземної валюти та виданої національної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
загальну суму проданої іноземної валюти та прийнятої національної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
загальну суму повернутої за операціями “сторно” клієнтам національної та іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
загальну суму авансу, підкріплення та інкасованих цінностей за кожним найменуванням валюти окремо;
загальну суму комісії за кожним найменуванням валюти окремо;
загальну суму отриманої за операціями з обміну іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
загальну суму виданої за операціями з обміну іноземної валюти за кожним найменуванням валюти окремо;
курси купівлі-продажу іноземної валюти;
дату і час формування документа.
Суми національної валюти у звітах зазначаються у гривнях, іноземної валюти - у відповідних грошових одиницях. У разі повернення коштів за операціями “сторно” суми за такими операціями зазначаються у звітах із знаком “-” або написом “сторно”.
17. Програмний реєстратор повинен забезпечувати відображення створених звітів на екрані монітора.
18. Програмний реєстратор повинен забезпечувати створення та друкування (у разі потреби) періодичного звіту за будь-який період з початку застосування такого програмного реєстратора.”.
5. Доповнити постанову вимогами такого змісту:
ВИМОГИ
щодо забезпечення виконання фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з приймання готівкових коштів для подальшого переказу через програмно-технічні комплекси самообслуговування
1. Ці вимоги поширюються на програмні реєстратори розрахункових операцій (далі - програмні реєстратори), що застосовуються для реєстрації та обліку операцій з приймання готівкових коштів для подальшого переказу через програмно-технічні комплекси самообслуговування.
2. У цих вимогах терміни вживаються у значенні, наведеному в Податковому кодексі України (далі - Кодекс), Законі України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (далі - Закон), постановах Кабінету Міністрів України, прийнятих відповідно до Закону, нормативно-правових актах Національного банку, інших нормативно-правових актах, прийнятих відповідно до Закону.
Загальні вимоги до програмного реєстратора
3. Програмний реєстратор повинен забезпечувати:
можливість передачі до фіскального сервера контролюючого органу (далі - фіскальний сервер) відповідної інформації, визначеної Законом, для довгострокового зберігання;
неможливість виконання команд, які не передбачені переліком команд, під управлінням яких працює програмний реєстратор, або команд, параметри яких відрізняються від тих, що передбачені зазначеним переліком;
ідентичність інформації про обсяги розрахункових операцій в електронній та паперовій формі розрахункового документа. Формування розрахункового документа повинно здійснюватися в єдиному циклі та не перериватися іншими операціями, що здійснюються програмним реєстратором;
точність обчислення та округлення сум за результатами операцій до восьми знаків після коми.
4. Усі розрахункові документи та звіти, що створюються програмним реєстратором в електронній та/або паперовій формі у фіскальному режимі роботи, повинні мати усі обов’язкові реквізити, визначені відповідними нормативно-правовими актами.
Програмний реєстратор повинен створювати та/або забезпечувати можливість друкування розрахункового документа виключно у встановленій законодавством формі.
Фіскальний режим роботи програмного реєстратора
5. Фіскальна функція програмного реєстратора реалізується через фіскальний сервер за умови переведення програмного реєстратора у фіскальний режим роботи.
6. Переведенню у фіскальний режим роботи підлягає лише програмний реєстратор, який включений до Реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій і якому присвоєно фіскальним сервером унікальний фіскальний номер під час його реєстрації.
Програмний реєстратор вважається переведеним у фіскальний режим роботи після присвоєння фіскальним сервером номера зміні, протягом якої здійснюється реєстрація розрахункових операцій таким програмним реєстратором.
Програмний реєстратор перебуває у фіскальному режимі роботи протягом зміни до моменту передачі фіскального звітного чеку за підсумками проведених операцій протягом такої зміни до фіскального сервера та реєстрації такого фіскального звітного чеку фіскальним сервером.
7. У фіскальному режимі роботи програмний реєстратор забезпечує:
створення електронних розрахункових документів та електронних фіскальних звітних чеків;
створення розрахункових документів та фіскальних звітних чеків у паперовій формі;
відтворення на дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор, QR-коду, який дає змогу особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсилання електронного розрахункового документа на абонентський номер або адресу електронної пошти покупця;
застосування електронних підписів та/або печаток у процесі створення, надіслання, передачі, одержання, зберігання, оброблення, використання електронних документів та обміну інформацією про здійсненні розрахункові операції із фіскальним сервером.
8. Документи, що надходять до фіскального сервера від програмного реєстратора, який не переведено у фіскальний режим роботи, не реєструються фіскальним сервером та не є розрахунковими документами та фіскальними звітними чеками.
9. Розрахункові документи, створені програмним реєстратором у паперовій та/або електронній формі, повинні відповідати формі та змісту, визначеним відповідним нормативно-правовим актом про форму та зміст розрахункових документів, що затверджується відповідно до статті 8 Закону.
Блокування роботи програмного реєстратора
10. Робота програмного реєстратора повинна блокуватися у разі:
настання граничних строків застосування режиму офлайн (36 годин підряд або 168 годин протягом календарного місяця);
скасування/блокування сертифіката відкритого ключа удосконаленого електронного підпису та/або печатки особи, що здійснює розрахункову операцію, в тому числі закінчення строку дії такого сертифіката;
використання у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором та фіскальним сервером усіх отриманих фіскальних номерів та неотримання нової порції фіскальних номерів, що видаються ДПС з діапазону фіскальних номерів, сформованого фіскальним сервером
(далі - діапазон) згідно з нормативно-правовим актом про визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного реєстратора в режимі офлайн, затвердженим відповідно до статті 5 Закону;
порушення послідовності здійснення операцій, передбачених програмним забезпеченням програмного реєстратора;
передачі не в повному обсязі пакета даних, сформованих програмним реєстратором у режимі офлайн, до фіскального сервера.
11. Блокування роботи програмного реєстратора знімається після усунення причин його виникнення. Програмний реєстратор повинен забезпечувати можливість повторення або завершення розпочатої до блокування та незавершеної операції.
Блокування роботи програмного реєстратора повинно супроводжуватися світловою та/або звуковою індикацією та/або відповідним повідомленням.
Основні функціональні режими роботи програмного реєстратора
12. Програмний реєстратор повинен забезпечувати можливість роботи у таких основних функціональних режимах:
режим попереднього програмування;
13. У режимі попереднього програмування програмний реєстратор забезпечує програмування:
тарифів комісії за здійснення операцій з приймання готівкових коштів для подальшого переказу через програмно-технічні комплекси самообслуговування.
14. У режимі реєстрації програмний реєстратор забезпечує:
надіслання засобами телекомунікацій з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів до фіскального сервера створеного та належним чином підписаного електронного розрахункового документа, електронного фіскального звітного чека для реєстрації та довгострокового зберігання;
присвоєння електронному розрахунковому документу та фіскальному звітному чеку фіскального номера з діапазону у разі здійснення розрахункової операції через програмний реєстратор у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором та фіскальним сервером та зазначення у такому розрахунковому документі про здійснення розрахункової операції у режимі офлайн;
формування за допомогою одностороннього алгоритму гешування контрольної суми (значення), що зазначається в електронних розрахункових документах, створених програмним реєстратором у режимі офлайн;
створення та зберігання контрольної стрічки на програмному реєстраторі у разі здійснення розрахункових операцій у режимі офлайн до передачі електронних розрахункових документів, електронних фіскальних звітних чеків до фіскального сервера, яка завершується отриманням від контролюючого органу підтвердження про доставку документів;
створення та надіслання засобами телекомунікацій до фіскального сервера повідомлень, передбачених нормативно-правовим актом про реєстрацію, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим відповідно до статті 7 Закону;
передачу до фіскального сервера пакета копій створених програмним реєстратором розрахункових документів та фіскальних звітних чеків з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами з діапазону;
проведення перевірки наявності/відновлення зв’язку програмного реєстратора з фіскальним сервером перед формуванням кожного електронного розрахункового документа в режимі офлайн;
проведення перевірки допустимих строків застосування режиму офлайн, строку дії та дійсності сертифіката відкритого ключа, що застосовується програмним реєстратором, та інформування про закінчення таких строків.
Переведення програмного реєстратора з режиму офлайн у режим онлайн-обміну з фіскальним сервером повинно здійснюватися автоматично у момент відновлення зв’язку між програмним реєстратором та фіскальним сервером.
15. У режимі звітування програмний реєстратор повинен забезпечувати можливість:
щоденного створення в електронній формі фіскального звітного чеку у разі здійснення розрахункових операцій та передачі його до фіскального сервера для реєстрації та довгострокового зберігання засобами телекомунікацій з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів;
створення денного та у разі потреби службового, періодичного звітів.
Фіскальний звітний чек програмного реєстратора може створюватися на підставі даних розрахункових документів, що збережені в пам’яті пристрою, на який встановлено програмний реєстратор, та/або на підставі даних фіскального сервера за запитом програмного реєстратора. Програмний реєстратор та фіскальний сервер повинні забезпечувати можливість одержання від фіскального сервера в автоматичному режимі даних про електронні розрахункові документи, необхідних для формування засобами програмного реєстратора та передачі до фіскального сервера електронних фіскальних звітних чеків за відповідний період.
16. Програмний реєстратор повинен забезпечувати створення та друкування (у разі потреби) фіскального, службового і періодичного звітних чеків, які містять таку загальну інформацію:
найменування та адресу господарської одиниці, де застосовується програмний реєстратор;
найменування суб’єкта господарювання, який здійснює операції з приймання готівкових коштів для подальшого переказу через програмно-технічні комплекси самообслуговування;
для суб’єктів господарювання, що зареєстровані як платники податку на додану вартість, - індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість, перед яким зазначаються великі літери “ПН”;
для суб’єктів господарювання, що не є платниками податку на додану вартість, - податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), перед яким зазначаються великі літери “ІД”;
фіскальний номер програмного реєстратора, перед яким зазначаються великі літери “ФН”;
дані про підсумок коштів, що прийняті для переказу отримувачам, за кожним отримувачем окремо із зазначенням даних про отримувача та загальний підсумок коштів, що прийняті для переказу, за кожною формою оплати (готівкова та/або безготівкова);
загальну суму авансу, підкріплення та інкасованих цінностей;
загальну суму комісії за надання послуг з переказу коштів;
дату і час формування документа.
17. Програмний реєстратор повинен забезпечувати відображення створених звітних чеків на екрані монітора.
18. Програмний реєстратор повинен забезпечувати створення та друкування (на вимогу уповноваженої особи) періодичного звіту за будь-який період з початку застосування такого програмного реєстратора.”.