Про реалізацію експериментального проекту із запровадження проведення аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом електронних торгів
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 826 від 09.09.2020
№ 1299 від 09.12.2021
№ 1479 від 30.12.2022}
З метою запровадження інноваційних методів для державного управління у сфері рибного господарства та рибної промисловості, прозорого механізму продажу на аукціонах права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів щодо реалізації з 1 січня 2020 р. до 31 грудня 2021 р. Державним агентством рибного господарства експериментального проекту із запровадження проведення аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом електронних торгів (далі - аукціон).
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 826 від 09.09.2020}
2. Затвердити такі, що додаються:
Тимчасовий порядок реалізації експериментального проекту із запровадження проведення аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом електронних торгів.
{Абзац третій пункту 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ № 1479 від 30.12.2022}
договори на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), укладені за результатами проведення аукціонів, діють з дня їх укладення до 31 грудня 2021 р.;
суб’єкти рибного господарства, які отримали право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) за результатами аукціонів, отримують дозволи на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) та вносять плату за спеціальне використання водних біоресурсів у порядку, встановленому законодавством.
4. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 801 “Про затвердження Порядку видачі дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) або відмови в його видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання зазначеного дозволу” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 87, ст. 3214; 2016 р., № 4, ст. 239) і від 25 листопада 2015 р. № 992 “Про затвердження Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 97, ст. 3321) зміни, що додаються.
5. Державному агентству рибного господарства за результатами реалізації експериментального проекту із запровадження проведення аукціонів подати до 1 вересня 2021 р. пропозиції щодо доцільності подальшого проведення аукціонів.
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
реалізації експериментального проекту із запровадження проведення аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом електронних торгів
1. Цей Порядок визначає механізм реалізації експериментального проекту із запровадження процедури продажу на аукціоні шляхом проведення електронних торгів права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), що укладаються для реалізації з резерву лімітів або прогнозів допустимого вилову, нерозподілених на окремі квоти, квот або прогнозів допустимого вилову, вивільнених внаслідок припинення права користувачів на спеціальне використання водних біоресурсів (далі - договори).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
адміністратор системи електронних торгів з продажу права на укладення договорів (далі - адміністратор) - державне підприємство “ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ”, що відповідно до безоплатного укладеного з організатором договору забезпечує функціонування електронної торгової системи;
аукціон - спосіб відчуження лота, за яким переможцем стає учасник, який в ході електронних торгів в електронній торговій системі запропонував найвищу ціну реалізації лота;
гарантійний внесок - спосіб забезпечення виконання учасником зобов’язань щодо участі в аукціоні, що підлягає внесенню заявником для набуття статусу учасника шляхом перерахування (або донарахування) коштів на банківський рахунок оператора електронного майданчика;
електронна торгова система - дворівнева інформаційно-телекомунікаційна система, що складається з центральної бази даних та електронних майданчиків, які взаємодіють через інтерфейс програмування додатків, який надається у вигляді коду з відкритим доступом та визначає функціональність електронної торгової системи;
електронний майданчик - підключений до електронної торгової системи апаратно-програмний комплекс, що функціонує в Інтернеті та забезпечує заявникам, учасникам і організатору можливість користуватися сервісами такої системи з автоматичним обміном інформацією щодо процедур проведення аукціону;
закрита цінова пропозиція - сума коштів, сплата яких декларується учасником до проведення аукціону та подається в особистому кабінеті через оператора електронного майданчика в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заявок на участь в аукціоні;
заявник - суб’єкт господарювання, який має намір взяти участь в аукціоні;
комісія - консультативний орган, утворений організатором для подання організатору пропозицій щодо розподілу з резерву лімітів або прогнозів допустимого вилову, нерозподілених на окремі квоти, квот або прогнозів допустимого вилову, вивільнених внаслідок припинення права користувачів на спеціальне використання водних біоресурсів, та щодо формування лота, до складу якого входять представники Держрибагентства і його територіальних органів та за згодою представники Мінагрополітики, громадських об’єднань та асоціацій, обласних держадміністрацій, науковці;
{Абзац дев'ятий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 826 від 09.09.2020, № 1299 від 09.12.2021}
мінімальний крок аукціону - мінімальна надбавка, на яку в ході електронних торгів (або на етапі подання закритих цінових пропозицій) може здійснюватися підвищення закритої цінової пропозиції/цінової пропозиції;
лот - право на укладення договору, що виставляється на аукціон;
оголошення про проведення аукціону (далі - оголошення) - відомості та інформація, що містять дані про аукціон, які опубліковуються в електронній торговій системі та на веб-сайтах операторів;
організатор аукціону (далі - організатор) - Держрибагентство;
оператор електронного майданчика (далі - оператор) - юридична особа, що має право використовувати електронний майданчик та діє відповідно до договору про використання електронної торгової системи, укладеного з адміністратором;
особистий кабінет - складова частина електронної торгової системи, що надається оператором, яка дозволяє організатору, заявнику та учаснику провадити діяльність в електронній торговій системі відповідно до цього Порядку;
стартова ціна лота - вартість лота, відображена в оголошенні, яка визначається відповідно до цього Порядку;
попередня згода на очікування - запевнення учасника, надане оператору електронного майданчика, в тому, що у разі внесення ним другої за розміром закритої цінової пропозиції/цінової пропозиції він погоджується на очікування результатів аукціону та на отримання його гарантійного внеску відповідно до цього Порядку;
реєстраційний внесок - сума коштів у розмірі, передбаченому цим Порядком, що вносяться заявником за реєстрацію заявки на участь в аукціоні на банківський рахунок оператора;
учасник аукціону (далі - учасник) - заявник, який виявив намір взяти участь в аукціоні, уклав договір з оператором, сплатив реєстраційний внесок та гарантійний внесок, пройшов процедуру реєстрації для участі в аукціоні, отримав відповідне підтвердження про реєстрацію та індивідуальний код учасника;
ціна реалізації лота - фактична сума коштів, за яку продано лот на аукціоні;
цінова пропозиція - запропонована учасником сума коштів, за яку учасник має намір придбати лот, що декларується учасником та подається в особистому кабінеті через оператора в електронній торговій системі в ході проведення аукціону шляхом оновлення такої цінової пропозиції.
3. Порядок функціонування електронної торгової системи для підготовки та проведення аукціонів визначається адміністратором в Регламенті роботи електронної торгової системи.
Електронна торгова система забезпечує можливість створення, розміщення, оприлюднення та обміну інформацією і документами в електронній формі, необхідними для проведення аукціону в електронній формі, за допомогою інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних засобів.
4. Оператор забезпечує технічну можливість доступу організатору, заявнику та учасникам до електронної торгової системи.
5. Наказом організатора на підставі пропозицій комісії формується лот, в якому обов’язково визначаються види та обсяги водних біоресурсів, що добуватимуться (виловлюватимуться) відповідно до квот (часток) добування (вилову), у межах прогнозу допустимого вилову або без встановлення ліміту та прогнозу допустимого вилову, які будуть відображені в договорі та право на які буде набуто після його підписання.
Персональний склад комісії та положення про комісію затверджуються наказом організатора.
Підготовка до проведення аукціону
6. Організатор самостійно та безоплатно через електронний майданчик, що підключений до центральної бази даних, оприлюднює в електронній торговій системі оголошення не пізніше ніж за сім днів до дати проведення аукціону.
7. В оголошенні визначаються умови продажу лота, що повинні містити:
порядок оформлення участі в аукціоні;
дату аукціону, кінцевий строк прийняття заяв про участь в аукціоні з урахуванням особливостей, передбачених Регламентом роботи електронної торгової системи;
відомості про лот, зокрема види та обсяги водних біоресурсів, що добуваються (виловлюються) відповідно до квот (часток) добування (вилову), у межах прогнозу допустимого вилову або без встановлення ліміту та прогнозу допустимого вилову, які включені до договору;
мінімальний крок аукціону, що визначається організатором в діапазоні від 1 до 10 відсотків стартової ціни лота;
розмір гарантійного внеску та реєстраційного внеску;
вимоги організатора до заявника;
реквізити рахунків, найменування територіального органу Казначейства, його місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, відкритих для проведення розрахунків переможцями за придбаний лот.
Одне оголошення про проведення аукціону містить інформацію тільки про один лот.
8. Заявник повинен відповідати таким вимогам:
не мати заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
не перебувати у процесах банкрутства (неплатоспроможності) або у процесі припинення;
не підпадати під застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України “Про санкції”.
9. Стартова ціна лота визначається як розмір плати за види та обсяги водних біоресурсів, включені до договору, який обчислюється на строк дії договору за такою формулою:
Рп - розмір плати за спеціальне використання виду водного біоресурсу, встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 125 “Про затвердження Порядку справляння плати за спеціальне використання водних біоресурсів і розмірів плати за їх використання” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 19, ст. 742);
{Абзац третій пункту 9 в редакції Постанови КМ № 826 від 09.09.2020}
О - обсяг виду водного біоресурсу, визначений рішенням організатора, що пропонується для включення до договору, переведений в натуральну величину, на рік, в якому обсяг виду водного біоресурсу пропонується для продажу;
С - строк, на який укладається договір.
10. Гарантійний внесок встановлюється організатором аукціону в розмірі 10 відсотків стартової ціни лота, але не менше розміру трьох мінімальних заробітних плат.
11. Реєстраційний внесок за участь в аукціоні визначається у такому розмірі:
у разі, коли стартова ціна лота становить менше 20 тис. гривень, - один неоподатковуваний мінімум доходів громадян;
у разі, коли стартова ціна лота становить від 20 до 50 тис. гривень, - сім неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
у разі, коли стартова ціна лота становить від 50 до 200 тис. гривень, - 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
у разі, коли стартова ціна лота становить від 200 тис. гривень до 1 млн. гривень, - 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
у разі, коли стартова ціна лота становить більш як 1 млн. гривень, - 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Поданий учасником реєстраційний внесок не повертається.
12. Після оприлюднення оголошення заявники сплачують гарантійний внесок, реєстраційний внесок на банківський рахунок оператора та подають заявку про участь в аукціоні через свій особистий кабінет в електронній торговій системі для реєстрації як учасника.
Заявка про участь в аукціоні має містити закриту цінову пропозицію та подається заявником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм, після чого завантажуються такі документи:
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - резидентів;
документ про реєстрацію у державі місцезнаходження заявника (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску та реєстраційного внеску.
Анулювання закритої цінової пропозиції здійснюється виключно учасником, який її подав, в його особистому кабінеті в електронній торговій системі до моменту закінчення кінцевого строку прийняття заявок про участь в аукціоні або в разі непідтвердження учасником своєї закритої цінової пропозиції (у випадку внесення організатором технічних змін до оголошення).
13. Подання заявки про участь в аукціоні свідчить про згоду заявника з умовами проведення аукціону.
Оператор проводить перевірку відповідності ідентифікаційної інформації, наданої заявником: для юридичних осіб - код згідно з ЄДРПОУ, найменування, місцезнаходження, контактна інформація; для фізичних осіб - підприємців - реєстраційний номер облікової картки платника податків (для осіб, які відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків через свої релігійні переконання, повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають відмітку у паспорті, - копію паспорта з відміткою), прізвище, ім’я, по батькові, місцезнаходження, контактна інформація; для юридичних осіб - нерезидентів - дані документа, що підтверджують реєстрацію осіб у державі їх місцезнаходження (витягу із торговельного, банківського або судового реєстру тощо).
Невідповідність ідентифікаційної інформації, наданої заявником в його документах, даним, які зазначаються ним в заявці про участь в аукціоні, є підставою для відмови заявникові у доступі до участі в аукціоні.
14. Аукціон проходить в електронній торговій системі та полягає в повторювальному процесі підвищення цін, що проводиться у три раунди в інтерактивному режимі реального часу. Аукціон починається автоматично в дату та час, які визначені оголошенням в електронній торговій системі.
У кожному раунді учасники протягом трьох хвилин у порядку від менших до більших цінових пропозицій, а у разі їх збігу - від тих, що подані пізніше, до тих, що подані раніше, мають право зробити крок аукціону в порядку, передбаченому цим пунктом. У разі відсутності цінової пропозиції від учасника протягом трьох хвилин цінова пропозиція такого учасника у поточному раунді вважається такою, що здійснена в розмірі його закритої цінової пропозиції для першого раунду або його попередньої цінової пропозиції для другого та третього раундів.
Учасник має право протягом одного раунду аукціону один раз підвищити свою цінову пропозицію не менше ніж на розмір мінімального кроку аукціону (зробити крок аукціону).
Після завершення раунду електронна торгова система робить паузу на три хвилини і оголошує наступний раунд.
Протягом кожного раунду аукціону всім учасникам забезпечується рівний доступ до перебігу аукціону, зокрема до інформації про місця розташування їх цінових пропозицій в електронній торговій системі від найнижчої до найвищої у кожному раунді проведення аукціону та інформації про кількість учасників у даному раунді аукціону без зазначення їх найменувань.
Протокол за результатами аукціону формується та оприлюднюється в електронній торговій системі автоматично в день завершення електронного аукціону.
Результати проведення аукціону
15. Переможцем вважається учасник, який подав найвищу цінову пропозицію за виставлений лот, у разі відмови ним від підписання протоколу за результатами аукціону або договору за результатами проведення аукціону - учасник з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі, коли учасники подали пропозиції з однаковим розміром ціни, - учасник, який подав свою пропозицію раніше, ніж інші учасники з аналогічним розміром ціни, за умови, якщо такими учасниками був зроблений щонайменше один крок аукціону або подано закриту цінову пропозицію, яка перевищує стартову ціну лота не менше ніж на один мінімальний крок аукціону.
надати організатору довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
підписати протокол за результатами аукціону та надати його оператору, через електронний майданчик якого ним було подано цінову пропозицію, протягом чотирьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування;
укласти договір з організатором протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу за результатами аукціону, здійснити у повному обсязі розрахунки за лот на рахунок, зазначений організатором в оголошенні, протягом десяти робочих днів з дня опублікування такого договору в електронній торговій системі.
Організатор не має права ставити додаткові вимоги, крім тих, що зазначені в оголошенні про проведення аукціону, та/або витребовувати додаткові документи у переможця аукціону, крім тих, що передбачені цим Порядком.
17. Після завершення аукціону протокол за результатами аукціону підписується переможцем та оператором і надсилається оператором організатору протягом чотирьох робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу за результатами аукціону. Організатор протягом шести робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу за результатами аукціону, перевіряє відповідність переможця вимогам, визначеним пунктом 8 цього Порядку, підписує та опубліковує протокол за результатами аукціону в електронній торговій системі.
18. Договір за результатами проведення аукціону укладається між організатором та переможцем аукціону і опубліковується організатором в електронній торговій системі протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу.
19. У разі невідповідності переможця аукціону вимогам пункту 8 цього Порядку організатор через особистий кабінет дискваліфікує переможця, завантаживши наказ про дискваліфікацію переможця в електронній торговій системі, з детальним обґрунтуванням причин такої дискваліфікації. У такому випадку центральна база даних формує новий протокол за результатами аукціону з визначенням переможцем учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією, а за однакових цінових пропозицій - учасника, що подав її раніше, за умови, якщо таким учасником був зроблений щонайменше один крок аукціону.
У випадку дискваліфікації переможця сплачений ним гарантійний внесок не повертається такому переможцю та перераховується оператором, через якого надано найвищу цінову пропозицію, на казначейський рахунок організатора, зазначений ним в оголошенні, протягом трьох робочих днів з дня завантаження наказу про дискваліфікацію переможця.
20. Оператор, через електронний майданчик якого подано найвищу цінову пропозицію, не пізніше трьох робочих днів з моменту опублікування в електронній торговій системі договору, вираховує із суми гарантійного внеску, сплаченого переможцем аукціону, плату за участь (винагороду) у розмірі, що становить 5 відсотків ціни реалізації лота (з урахуванням податку на додану вартість).
Оператор, через електронний майданчик якого подано найвищу цінову пропозицію, перераховує не пізніше трьох робочих днів з моменту опублікування договору в електронній торговій системі на рахунок переможця аукціону залишок гарантійного внеску (за наявності такого залишку), за вирахуванням плати за участь (винагороди) оператора, визначеної в абзаці першому цього пункту.
У випадку, якщо сума плати за участь (винагороди) оператора перевищує розмір гарантійного внеску, переможець зобов’язаний провести повний розрахунок з оператором (здійснити доплату) після формування протоколу за результатами аукціону, але до моменту опублікування договору відповідного лота в електронній торговій системі.
21. Переможець аукціону має здійснити у повному обсязі розрахунки за лот на рахунок, зазначений організатором в оголошенні, у строки, передбачені пунктом 16 цього Порядку.
22. У разі надання учасником попередньої згоди на очікування гарантійний внесок не повертається оператором до моменту опублікування в електронній торговій системі організатором договору або до моменту відкликання учасником згоди шляхом натискання відповідної кнопки в особистому кабінеті та подання заяви щодо повернення гарантійного внеску. Оператор зобов’язаний повернути гарантійний внесок такому учаснику протягом десяти робочих днів з дати подання заяви та натискання відповідної кнопки в особистому кабінеті.
23. Повернення сплачених гарантійних внесків учасникам, крім переможця аукціону та учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією після переможця аукціону, а за однакових цінових пропозицій учасників - того з них, який подав цінову пропозицію раніше за інших, здійснюється оператором протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу за результатами аукціону.
24. Повернення сплачених гарантійних внесків учасникам, які анулювали або не підтвердили свою закриту цінову пропозицію до 20 години дня, що передує дню проведення аукціону, здійснюється оператором протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем анулювання закритої цінової пропозиції відповідно до пункту 12 цього Порядку.
25. Якщо на аукціоні лот не був реалізований або аукціон був визнаний таким, що не відбувся (на момент закінчення кінцевого строку прийняття заяв про участь в аукціоні подано менш як дві заяви, за результатами проведення аукціону найбільша цінова пропозиція жодного із учасників не перевищує стартову ціну на мінімальний крок аукціону), нереалізований лот виставляється на повторний аукціон за рішенням організатора. У разі коли аукціон визнано таким, що не відбувся, гарантійні внески повертаються учасникам відповідними операторами не пізніше трьох робочих днів із дня настання такої події.
26. Результати аукціону розміщуються на офіційному веб-сайті організатора.
{Типовий договір на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), який укладається за результатами проведення аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом електронних торгів втратив чинність на підставі Постанови КМ № 1479 від 30.12.2022}
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 801 і від 25 листопада 2015 р. № 992
1. У постанові Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 801:
1) у назві та пункті 1 постанови слова “, видачі дубліката” виключити;
2) у Порядку видачі дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) або відмови в його видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання зазначеного дозволу, затвердженому зазначеною постановою:
у назві Порядку слова “, видачі дубліката” виключити;
у пункті 1:
в абзаці першому слова “, видачі дубліката” виключити;
в абзаці третьому слова “, видача дубліката” виключити;
пункт 3 доповнити абзацом такого змісту:
“документ, на підставі якого виникло право на спеціальне використання водних біоресурсів.”;
пункт 8 виключити;
3) додаток 1 до Порядку викласти в такій редакції:
Дозвіл
на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)”.
2. У Порядку здійснення спеціального використання водних біоресурсів у внутрішніх рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), внутрішніх морських водах, територіальному морі, виключній (морській) економічній зоні та на континентальному шельфі України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 992:
1) абзац восьмий пункту 11 виключити;
2) пункти 15-18 викласти в такій редакції:
“15. Організатором аукціону шляхом проведення електронних торгів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), що укладаються для реалізації з резерву лімітів або прогнозів допустимого вилову, нерозподілених на окремі квоти, квот або прогнозів допустимого вилову, вивільнених внаслідок припинення права користувачів на спеціальне використання водних біоресурсів, є Держрибагентство.
16. Перелік переможців аукціону з продажу права на укладення договорів розміщується на офіційному веб-сайті Держрибагентства.
У договорі та дозволі на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), який отримує переможець аукціону, встановлюються частки добування (вилову) водних біоресурсів у відсотковому значенні та/або зазначаються види водних біоресурсів, які добуваються (виловлюються) у межах прогнозу допустимого вилову та/або без встановлення лімітів та прогнозів допустимого вилову.
Договір вступає в дію з дня набрання чинності нормативно-правовим актом Мінекоенерго або змінами до нього, яким ліміти та прогнози допустимого спеціального використання водних біоресурсів загальнодержавного значення у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) розподіляються між користувачами водних біоресурсів на відповідний рік.
17. У разі коли користувачі водних біоресурсів не розпочали їх використання протягом шести місяців з моменту розміщення повідомлення про встановлення частки добування (вилову) водних біоресурсів, Держрибагентство на підставі подання органів рибоохорони встановлену частку добування (вилову) водних біоресурсів зараховує в повному обсязі до резерву, про що повідомляється користувачам водних біоресурсів.
У разі припинення дії договору на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах), який укладається за результатами проведення аукціонів з продажу права на укладення договорів на право спеціального використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) шляхом електронних (крім випадку закінчення строку дії договору, на який його було укладено) торгів, Держрибагентство встановлену користувачу водних біоресурсів частку добування (вилову) водних біоресурсів зараховує в повному обсязі до резерву, про що повідомляє користувачу водних біоресурсів.
18. У разі припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця установлена їм частка добування (вилову) водних біоресурсів зараховується до резерву. Відповідна інформація розміщується на офіційному веб-сайті Держрибагентства.”;
3) у тексті Порядку слово “Мінагрополітики” замінити словом “Мінекоенерго”.