Про умови оплати праці працівників державних органів, на яких не поширюється дія Закону України “Про державну службу”
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 746 від 26.08.2020
№ 488 від 19.05.2021}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Умови оплати праці працівників патронатних служб у державних органах;
Умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 1 січня 2020 року.
УМОВИ
оплати праці працівників патронатних служб у державних органах
1. Ці Умови визначають механізм оплати праці працівників патронатних служб у державних органах (далі - працівники патронатних служб).
2. Посадові оклади працівників патронатних служб визначаються за схемами посадових окладів (у коефіцієнтах) згідно з додатками 1-6.
3. Керівником Апарату Верховної Ради України, Керівником Офісу Президента України, Державним секретарем Кабінету Міністрів України, державним секретарем міністерства, керівником державного органу або заступником керівника, на якого покладено функції керівника апарату, за пропозицією посадової особи, при якій утворено патронатну службу, або голови депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України у межах затвердженого фонду оплати праці відповідного державного органу:
конкретні розміри посадових окладів - відповідно до схем посадових окладів (у коефіцієнтах), визначених згідно з пунктом 2 цих Умов;
надбавка за інтенсивність праці;
надбавка за виконання особливо важливої роботи - до 100 відсотків посадового окладу.
У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни надбавка скасовується або її розмір зменшується;
2) здійснюється преміювання працівників патронатної служби відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного державного органу.
Конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників патронатних служб визначаються у положенні про преміювання, що діє у відповідному державному органі;
3) надається матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника патронатної служби.
4. Працівникам патронатної служби виплачується:
надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у державних органах у таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу.
При цьому до стажу для встановлення надбавки за вислугу років включаються раніше набутий стаж державної служби, в тому числі з урахуванням періодів роботи, передбачених частиною другою статті 46 Закону України “Про державну службу”.
Працівникам, у яких протягом календарного місяця виникло право на підвищення надбавки за вислугу років, розмір надбавки змінюється з дня набуття права на підвищення;
матеріальна допомога для оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника патронатної служби.
5. Конкретний перелік підрозділів і посад працівників патронатної служби визначається особою, при якій утворено службу, або головою депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України в межах граничної чисельності працівників відповідного державного органу.
СХЕМА
посадових окладів працівників патронатних служб Голови Верховної Ради України, його Першого заступника та заступника, керівника Апарату, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року | |
Керівник Секретаріату Голови Верховної Ради України | 4,2 | |
Перший заступник Керівника Секретаріату Голови Верховної Ради України | 4,17 | |
Заступник Керівника Секретаріату Голови Верховної Ради України | 4,12 | |
Керівник секретаріату Першого заступника, заступника Голови Верховної Ради України | 4,05 | |
Прес-секретар Голови Верховної Ради України, перший помічник Голови Верховної Ради України | 3,76-3,97 | |
Керівник секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України | 4,05 | |
Перший заступник керівника секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України | 3,95 | |
Заступник керівника секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України | 3,32 | |
Керівник підрозділу в Секретаріаті Голови Верховної Ради України, радник, помічник Голови Верховної Ради України | 2,89-3,18 | |
Радник, помічник Першого заступника, заступника Голови Верховної Ради України, керівника Апарату Верховної Ради України | 2,77-3,04 | |
Головний консультант Секретаріату Голови Верховної Ради України, головний консультант секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України | 2,7 | |
Старший консультант секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України | 2,1 | |
Консультант секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) у Верховній Раді України | 1,8 |
__________ |
|
{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 746 від 26.08.2020, № 488 від 19.05.2021}
СХЕМА
посадових окладів працівників патронатних служб Президента України, в Офісі Президента України (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року | |
Перший помічник, помічники Президента України, радники Президента України, Прес-секретар Президента України, представники Президента України, уповноважені Президента України | 4,46 | |
Керівник патронатної служби | 4,26 | |
Перший заступник керівника, заступник керівника патронатної служби | 4,06 | |
Керівник структурного підрозділу в патронатній службі | 3,18 | |
Заступник керівника структурного підрозділу в патронатній службі, радник | 2,89 | |
Помічник, референт | 2,55 | |
Головний консультант структурного підрозділу в патронатній службі | 2,24 |
__________ |
|
СХЕМА
посадових окладів працівників патронатних служб в Апараті Ради національної безпеки і оборони України (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року | ||
Керівник Служби Секретаря Ради національної безпеки і оборони України | 4,26 | ||
Радник, прес-секретар Секретаря Ради національної безпеки і оборони України | 4,2 | ||
Помічник Секретаря Ради національної безпеки і оборони України | 4,05 | ||
Помічник Першого заступника Секретаря Ради національної безпеки і оборони України | 2,89 | ||
Помічник заступника Секретаря Ради національної безпеки і оборони України | 2,75 |
__________ |
|
СХЕМА
посадових окладів працівників патронатних служб Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністрів України (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року |
Керівник патронатної служби | 4,05-4,26 |
Перший заступник, заступник керівника патронатної служби, керівник структурного підрозділу в патронатній службі, керівник протоколу Прем’єр-міністра України, прес-секретар, радник | 3,76-3,97 |
Заступник керівника протоколу Прем’єр-міністра України, керівника структурного підрозділу в патронатній службі | 2,89-3,18 |
Помічник | 2,75-3,02 |
Заступник прес-секретаря Прем’єр-міністра України | 2,61-2,87 |
Референт Прем’єр-міністра України, консультант | 2,24 |
__________ |
|
СХЕМА
посадових окладів працівників патронатних служб у державних органах (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року | ||
вся територія України | територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя | територія одного або кількох районів, міст обласного значення | |
Керівник патронатної служби (секретаріату, апарату) | 3,75-4,12 | 2,55-2,7 | 1,93-2,13 |
Заступник керівника патронатної служби (секретаріату, апарату) | 3,32-3,46 | ||
Керівник структурного підрозділу в патронатній службі | 2,53-2,95 | 1,65-2,13 | |
Радник | 2,53-2,95 | 1,65-2,13 | 1,49 |
Заступник керівника структурного підрозділу в патронатній службі | 2,25-2,81 | ||
Прес-секретар, помічник, референт | 1,82-2,19 | 1,36 | 1,14 |
__________ |
|
СХЕМА
посадових окладів працівників патронатних служб у системі правосуддя (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року | ||
Вища рада правосуддя, Конституційний Суд України, Верховний Суд (Верховний Суд України), вищі спеціалізовані суди, Офіс Генерального прокурора, Вища кваліфікаційна комісія суддів України, Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія прокурорів, ДСА | апеляційні суди, окружні адміністративні, господарські суди | місцеві загальні суди | |
Керівник патронатної служби | 4,26 | ||
Заступник керівника патронатної служби | 3,83 | ||
Прес-секретар, референт | 2,24 | 1,36 | 1,14 |
Радник: голови, заступника голови, Генерального прокурора, першого заступника та заступників Генерального прокурора; керівник служби інспекторів, інспектор, науковий консультант, науковий радник | 3,73 | ||
Помічник: голови суду, заступника голови суду, секретаря судової палати, секретаря пленуму, судді | 3,73 | 2,87 | 2,36 |
__________ |
2. Посадові оклади працівників патронатних служб Конституційного Суду України встановлюються у коефіцієнтах, передбачених цією схемою для відповідних працівників патронатних служб Верховного Суду, з коефіцієнтом 1,25. 3. Посадові оклади працівників патронатних служб Офісу Генерального прокурора визначаються відповідно до цієї схеми з коефіцієнтом 1,25. |
УМОВИ
оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України
1. Ці Умови визначають механізм оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.
2. Посадові оклади працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України визначаються за схемою посадових окладів (у коефіцієнтах) згідно з додатком.
3. Керівники державної служби в державному органі та керівники Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі - управління) у межах затвердженого фонду оплати праці:
розміри посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, та управлінь (далі - працівники) відповідно до схеми посадових окладів, зазначеної у пункті 2 цих Умов;
надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи - до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років у державних органах;
доплату за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника (крім обов’язків керівника та заступників керівника самостійного структурного підрозділу) у розмірі до 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього працівника.
Зазначена доплата не встановлюється керівникам управлінь, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів управлінь і їх заступникам.
У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавка та доплата скасовуються або їх розмір зменшується;
2) здійснюють преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного державного органу.
Конкретні умови, порядок та розміри преміювання працівників визначаються у положенні про преміювання, що діє у відповідному державному органі, управлінні;
3) надають матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.
4. Працівникам під час надання щорічної відпустки надається матеріальна допомога для оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.
5. Працівникам виплачується надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у державних органах, управліннях у таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу.
При цьому до стажу для встановлення надбавки за вислугу років включаються стаж роботи у державних органах на посадах керівних працівників, спеціалістів і службовців, раніше набутий стаж державної служби, у тому числі з урахуванням періодів роботи, передбачених частиною другою статті 46 Закону України “Про державну службу”.
Працівникам, у яких протягом календарного місяця виникло право на підвищення надбавки за вислугу років, розмір надбавки змінюється з дня набуття права на підвищення.
6. Преміювання керівників Управлінь, установлення їм надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань здійснюється в порядку та розмірах, що встановлені цими Умовами, у межах затверджених видатків на оплату праці. Рішення про зазначені виплати приймається керівником органу вищого рівня.
Додаток |
СХЕМА
посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, з урахуванням юрисдикції державних органів і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (у коефіцієнтах)
Найменування посади | Коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року | ||
вся територія України | територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя | територія одного або кількох районів, міст обласного значення | |
Начальник Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України | 3,26 | ||
Перший заступник начальника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України | 3,04 | ||
Заступник начальника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України; головний бухгалтер Управління адміністративними будинками Державного управління справами | 2,84 | ||
Начальник самостійного відділу Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України | 2,5 | ||
Заступник начальника самостійного відділу Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України; заступник головного бухгалтера Управління адміністративними будинками Державного управління справами | 2,27 | ||
Начальник відділу у складі департаменту, самостійного управління, управління | 1,99 | 1,45 | 1,33 |
Заступник начальника відділу у складі департаменту, самостійного управління; завідувач самостійного сектору | 1,79 | 1,36 | 1,28 |
Завідувач сектору у складі департаменту, самостійного управління, управління, самостійного відділу | 1,65 | 1,28 | 1,22 |
Інженер, інженер-програміст, інженер-електронік, інженери інших спеціальностей, консультант, документознавець, інспектор та інші: | |||
провідний | 1,36 | 1,19 | 1,16 |
I категорії | 1,22 | 1,16 | 1,14 |
II категорії | 1,19 | 1,14 | 1,11 |
без категорії | 1,16 | 1,11 | 1,08 |
Завідувач: архіву, протокольної частини, підрозділу з обліку і доставки документів, бібліотеки, експедиції, господарства, складу, копіювально-розмножувального бюро, орденської комори, військово-облікового бюро | 1,16 | 1,11 | 1,08 |
Старший: інспектор, статистик; секретар приймальні судів, секретар керівника, фахівець з інтерв’ювання, бібліотекар, відповідальний черговий, черговий оперативний | 1,14 | 1,08 | 1,05 |
Касир, інспектор, статистик, підбирач довідкового та інформаційного матеріалу, діловод, стенографіст I категорії, оператор комп’ютерного набору I категорії, комендант, диспетчер, адміністратор | 1,11 | 1,05 | 1,02 |
Стенографіст II категорії, оператор комп’ютерного набору II категорії, архіваріус, експедитор органів прокуратури, експедитор судів, експедитор, оператор копіювальних та розмножувальних машин | 1,08 | 1,02 | 0,99 |
__________ |
|
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” (Офіційний вісник України, 2006 р., № 10, ст. 632) стосовно службовців органів прокуратури.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 9, ст. 284) стосовно працівників патронатних служб в державних органах та працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, і працівників Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, Управління адміністративними будинками Державного управління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України.