Про затвердження складу Комісії з розгляду документів стосовно питань оренди нерухомого державного майна, що належить до сфери управління МОЗ України
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 та пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, вимог Закону України "Про управління об'єктами державної власності" та ефективного використання державного майна, що належить до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України, НАКАЗУЮ:
1. Утворити та затвердити склад Комісії з розгляду документів стосовно питань оренди нерухомого державного майна, що належить до сфери управління МОЗ України, що додається.
2. Затвердити Положення про Комісію з розгляду документів стосовно питань оренди нерухомого державного майна, що належить до сфери управління МОЗ України, що додається.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров'я України від 07.09.2009 № 661 (зі змінами) "Про утворення, затвердження складу постійно діючої комісії та порядку розгляду документів стосовно питань оренди державного майна".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ковтонюка П.А.
СКЛАД
Комісії з розгляду документів стосовно питань оренди нерухомого державного майна, що належить до сфери управління МОЗ України
Голова комісії | |||
Ковтонюк | - | заступник Міністра, | |
Заступник голови комісії | |||
Пістун | - | директор Департаменту економіки і фінансової політики, | |
Члени комісії | |||
Коляда | - | начальник відділу аналітики та систематизації Управління правового забезпечення, | |
Гаврилюк | - | в.о. директора Медичного департаменту, | |
Сохань | - | начальник відділу методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності Управління бухгалтерського обліку і фінансової звітності, | |
Гасюк | - | заступник директора Департаменту - начальник відділу управління керівними кадрами Департаменту управління персоналом та кадрової політики, | |
Мусіяка | - | завідувач Сектору оцінки та усунення корупційних ризиків, | |
Хальота | - | начальник відділу законодавчих ініціатив Управління громадського здоров'я, | |
Лісовський | - | в.о. завідувача Сектору майнових відносин та діяльності державних підприємств Департаменту економіки і фінансової політики, | |
Секретар комісії | |||
Ромашко | - | головний спеціаліст Сектору майнових відносин та діяльності державних підприємств Департаменту економіки і фінансової політики. |
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з розгляду документів стосовно питань оренди нерухомого державного майна, що належить до сфери управління МОЗ України
1. Комісія МОЗ України з розгляду документів стосовно питань оренди нерухомого державного майна, що належить до сфери управління МОЗ України (далі - Комісія), є консультативно-дорадчим органом, який утворюється з метою ефективного використання державного майна, що належить до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, постановами Кабінету Міністрів України, Законом України "Про управління об'єктами державної власності", Законом України "Про оренду державного та комунального майна" та іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
До складу Комісії входять Голова Комісії, заступник Голови Комісії, члени Комісії та секретар Комісії.
III. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ
1. Формою роботи Комісії є засідання.
2. Засідання Комісії проводяться кожні п'ятнадцять днів у разі надходження документів, що підлягають, відповідно до законодавства, розгляду Комісією (далі - Документи).
3. До роботи Комісії можуть залучатись працівники структурних підрозділів МОЗ України (за необхідністю).
4. Засідання Комісії веде її Голова, а за його відсутності - заступник Голови. У випадку відсутності одночасно Голови та його заступника - засідання Комісії не проводяться.
5. Засідання Комісії є правомочним, якщо в ньому беруть участь не менш як дві третини від складу Комісії.
6. Позачергове засідання Комісії скликається Головою, а за його відсутності заступником Голови, про що секретар Комісії повідомляє всіх членів Комісії та, за необхідності, інших осіб, які можуть залучатися до роботи Комісії.
7. У разі відсутності члена Комісії та секретаря Комісії участь у засіданні бере особа, на яку офіційно покладено виконання посадових обов'язків відсутнього члена Комісії або секретаря Комісії, про що зазначається в протоколі із додаванням копії відповідного наказу про покладання обов'язків.
8. У разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у членів Комісії або інших учасників засідання та неможливості через це брати участь у роботі Комісії, вони зобов'язані письмово повідомити про це Голову Комісії. У разі ненадання зазначеної інформації відповідні особи несуть відповідальність відповідно до норм діючого законодавства.
9. Про конфлікт інтересів членів Комісії, Голови або інших учасників засідання може заявити будь-який учасник засідання. Заява про конфлікт інтересів члена Комісії, Голови або інших учасників засідання заноситься в протокол засідання Комісії.
10. У разі неподання інформації щодо існування конфлікту інтересів, якщо про нього стає відомо після прийняття рішення Комісією, - таке рішення підлягає перегляду.
11. Повноваження Голови Комісії:
- надає Документи секретарю Комісії, для опрацювання згідно з чинним законодавством;
- визначає дату, час і місце проведення засідання Комісії;
- головує на засіданні Комісії;
- дає доручення членам Комісії, які є обов'язкові для виконання.
- інформує заступника Голови Комісії, членів Комісії та осіб, що залучаються до роботи Комісії, про час і місце проведення засідання та забезпечує скликання Комісії;
- оголошує порядок денний засідання;
- за результатами опрацювання Документів готує проект протоколу засідання Комісії, який перед засіданням дає Голові Комісії, заступнику Голови Комісії та кожному члену Комісії;
- забезпечує відповідно до чинного законодавства зберігання документів Комісії.
- вивчати матеріали, подані на розгляд Комісії;
- брати участь в обговоренні, дослідженні питань порядку денного;
- висловлювати окрему думку з оформленням її у письмовому вигляді.
14. Член Комісії зобов'язаний:
- брати участь у засіданнях Комісії;
- забезпечити подання на засідання Комісії інформації (матеріалів) відповідно до повноважень структурного підрозділу, який він представляє;
- брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування;
- виконувати доручення Голови в рамках роботи Комісії тощо.
15. Комісія розглядає подані Документи та надає висновки і пропозиції до умов укладення (продовження дії) договору оренди або відмову в укладенні (продовженні дії) договору оренди державного майна, яке належить до сфери управління МОЗ України.
16. На розгляд Комісії можуть виноситись й інші питання, що пов'язані з орендою державного майна, яке належить до сфери управління МОЗ України.
17. Рішення Комісії приймається на засіданні більшістю голосів і оформлюється протоколом, який готує секретар Комісії, та підписується всіма членами Комісії, заступником Голови Комісії, Головою Комісії та секретарем Комісії.
18. У разі відмови Голови Комісії, заступника Голови Комісії, члена Комісії від підпису, про це вказується у протоколі із зазначенням причини відмови. Голова Комісії, заступник Голови Комісії, член Комісії письмово викладає свою окрему думку з обґрунтуванням причин відмови. Окрема думка є невід'ємною частиною протоколу засідання Комісії.
19. На підставі рішення Комісії готуються листи щодо прийнятих висновків і пропозицій до умов договору оренди або відмови погодження оренди, які підписуються заступником Міністра - головою Комісії.