ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
Р І Ш Е Н Н Я
N 45 від 11.11.97м.Київ
vd971111 vn45
Про затвердження нової редакції Положення про саморегулівнуорганізацію ринку цінних паперів
Розглянувши нову редакцію Положення про саморегулівну
організацію ринку цінних паперів, Державна комісія з цінних
паперів та фондового ринку П О С Т А Н О В Л Я Є:
1. Внести зміни та доповнення до Положення про саморегулівну
організацію ринку цінних паперів, затвердженого наказом Державної
комісії з цінних паперів та фондового ринку N 329 ( z0749-96 ) від
23.12.1996 р. та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
26 грудня 1996 р. за N 749/1774, виклавши його в новій редакції
(додається). 2. Керівнику Прес-центру Шевкіній Л.В. забезпечити
опублікування нової редакції Положення про саморегулівну
організацію ринку цінних паперів у встановленому порядку. 3. Повідомити Міністерство юстиції про набуття чинності нової
редакції Положення про саморегулівну організацію ринку цінних
паперів. 4. Контроль за виконанням рішення покласти на члена Комісії
Волкова М.Ф.
Голова Комісії О.Мозговий
Затвердженорішенням Державної комісії
з цінних паперів та фондового ринку
від 11 листопада 1997 р. N 45
Положенняпро саморегулівну організацію ринку цінних паперів
Це Положення про саморегулівну організацію ринку цінних
паперів (далі - Положення) розроблено відповідно до Закону України
"Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні"
( 448/96-ВР ), Закону України "Про підприємства в Україні"
( 887-12 ), Закону України "Про об'єднання громадян" ( 2460-12 )
та визначає порядок реєстрації і анулювання, а також здійснення
діяльності саморегулівних організацій ринку цінних паперів і
порядок здійснення державного регулювання та контролю за їх
діяльністю.
I. Загальні питання
1. Саморегулівна організація є безприбутковою організацією з
правами юридичної особи, що провадить свою діяльність відповідно
до законодавства України та цього Положення, має самостійний
баланс, рахунки в установах банків, печатку, штампи та бланки із
своїм найменуванням. Саморегулівна організація створюється у
організаційно-правових формах, передбачених законодавством, діє на
основі Статуту, установчого договору (якщо це передбачено для
обраної організаційно-правової форми) (далі - установчі
документи), а також правил цієї організації. 2. Статус саморегулівної організації можуть одержати: а) громадські організації фізичних осіб - професійних
учасників ринку цінних паперів; б) об'єднання юридичних осіб - професійних учасників ринку
цінних паперів; в) фондові біржі. Статус саморегулівної організації надається Державною
комісією з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) тим
організаціям та об'єднанням, які мають достатньо ресурсів для
виконання статутних зобов'язань (достатня кількість кваліфікованих
спеціалістів, комп'ютерного обладнання, засобів зв'язку, грошових
коштів на здійснення контролю за діяльністю своїх членів, яка має
відповідати законодавству України та інше) саморегулівної
організації щодо розробки та впровадження правил, стандартів та
вимог до здійснення операцій на фондовому ринку, сертифікації
фахівців фондового ринку, надання дозволів (ліцензій) особам, які
здійснюють професійну діяльність на фондовому ринку у випадку
делегування таких повноважень, збору, узагальнення та аналітичної
обробки статистичної інформації про професійну діяльність на
фондовому ринку, впровадження кодексів поведінки, регламентів та
правил здійснення операцій з цінними паперами, забезпечення
своєчасного інформування учасників про зміни внутрішніх процедур,
правил діяльності та законодавства про цінні папери, та всі зміни,
що вносяться до нього. Якщо Комісією буде визначено, що СРО не має
достатньо ресурсів для виконання статутних зобов'язань, то Комісія
позбавляє об'єднання статуту СРО. 3. Об'єднання, зазначене в підпункті б пункту 2 цього
Положення, яке одержало статус саморегулівної організації, може
створити торговельно-інформаційні системи, в яких воно є єдиним
засновником. 4. Метою застування та діяльності саморегулівної організації
є: 1) забезпечення високого професійного рівня діяльності
учасників ринку цінних паперів; 2) представництво учасників саморегулівної організації та
захист їх професійних інтересів; 3) професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців
- учасників саморегулівної організації, уповноважених здійснювати
операції з цінними паперами; 4) інформування своїх учасників стосовно законодавства про
цінні папери та про всі зміни, що вносяться до нього; 5) розроблення та контроль за дотриманням норм та правил
поведінки, регламентів, правил здійснення операцій з цінними
паперами, вимог до професійної кваліфікації фахівців - учасників
саморегулівної організації, уповноважених здійснювати операції з
цінними паперами, та інших документів, передбачених
законодавством; 6) впровадження ефективних механізмів розв'язання спорів між
учасниками саморегулівної організації і учасниками саморегулівної
організації та їх клієнтами; 7) розроблення та впровадження заходів щодо захисту клієнтів
учасників саморегулівної організації та інших інвесторів, а також
додержання етичних норм та правил поведінки учасників
саморегулівної організації у їх взаєминах з клієнтами.
5. Саморегулівна організація не має права: 1) обмежувати можливості своїх учасників щодо надання послуг
на ринку цінних паперів; 2) створювати нерівні умови для вступу до організації
будь-якої особи або для діяльності будь-кого з учасників; 3) координувати діяльність своїх учасників будь-яким
способом, який порушує антимонопольне законодавство; 4) провадити діяльність, не пов'язану з метою створення
саморегулівної організації, визначену установчими документами та
цим Положенням. 6. Професійні учасники ринку цінних паперів об'єднуються в
саморегулівні організації за видами професійної діяльності. Кожний
учасник ринку цінних паперів може входити до складу кількох
саморегулівних організацій згідно з функціями, які він виконує
відповідно до дозволу, або бути учасником однієї саморегулівної
організації у разі, коли її правила стосуються всіх функцій (видів
діяльності), які він може виконувати відповідно до дозволу. 7. Саморегулівна організація приймає до складу своїх
учасників будь-яких осіб, що мають відповідний дозвіл на
здійснення операцій з цінними паперами, а також відповідають
вимогам правил саморегулівної організації. До всіх учасників
саморегулівної організації повинні застосовуватися однакові
вимоги. Відмова у прийнятті до саморегулівної організації
учасника, який отримав ліцензію, може бути оскаржена до Комісії. 8. Учасники саморегулівної організації не одержують прибутків
від її діяльності. 9. Майно та кошти саморегулівної організації формуються за
рахунок внесків її засновників та учасників, їх діяльності,
пов'язаної з виконанням саморегулівною організацією своїх функцій,
та інших надходжень, не заборонених законодавством України. Майно
та кошти саморегулівної організації спрямовуються виключно на
забезпечення мети створення саморегулівної організації та покриття
витрат, пов'язаних з її діяльністю.
II. Вимоги до установчих документів і правилсаморегулівної організації
10. Установчі документи і правила саморегулівної організації
повинні бути спрямовані на створення відкритого й упорядкованого
ринку цінних паперів, забезпечення гідної поведінки його учасників
і належного балансу між інтересами учасників організації та
громадськості. Установчі документи саморегулівної організації
повинні відповідати вимогам, установленим законодавством для
обраної юридичною особою організаційно-правової форми, а також з
урахуванням вимог Комісії. 11. Саморегулівні організації не повинні передбачати у своїх
документах положення, які породжують: а) дискримінацію прав учасників організації або їх клієнтів; б) безпідставне обмеження на вступ до організації та вихід з
неї; в) обмеження, що безпідставно перешкоджають розвитку
конкуренції між її учасниками. 12. Установчі документи саморегулівної організації повинні
містити: а) положення про порядок призначення (обрання) і звільнення
її керівників та їх функціональні обов'язки; б) положення про порядок обрання та функціонування її
виконавчого органу і його компетенцію. 13. Правила саморегулівної організації повинні забезпечувати
представництво інтересів кожного з її учасників у таких
процедурах: а) прийняття, внесення поправок або скасування будь-якого
правила чи положення про саморегулівну організацію; б) висування кандидатів на керівні посади і вибори до органів
управління та участь в управлінні справами саморегулівної
організації; в) розподіл обгрунтованих виплат, відрахувань чи інших витрат
серед учасників саморегулівної організації. 14. Правила саморегулівної організації повинні містити
положення, що зобов'язують її учасників діяти відповідно до
законодавства. 15. Правила саморегулівної організації повинні передбачати
нормативи достатності власних коштів при здійсненні операцій з
цінними паперами як одну з умов вступу до саморегулівної
організації. Ці нормативи не можуть бути нижчими, ніж встановлені
Комісією. До всіх учасників конкретної саморегулівної організації
мають застосовуватися однакові нормативи достатності власних
коштів. 16. Правила саморегулівної організації повинні містити вимоги
щодо забезпечення відкритості інформації її учасників для
перевірок, які проводяться за ініціативою саморегулівної
організації, здійснення контролю з боку саморегулівної організації
із застосуванням санкцій та здійсненням інших заходів. Правилами
саморегулівної організації мають бути передбачені санкції, що
застосовуються цією організацією до свого учасника у разі
недотримання або порушення ним вимог правил саморегулівної
організації, а саме: попередження; штраф (якщо це передбачено
договорами); тимчасове припинення участі в саморегулівній
організації; виключення з її складу. 17. Санкції, що застосовуються до учасника саморегулівної
організації, повинні відповідати характеру порушення. В цих
документах також має бути передбачено, що перед застосуванням
санкцій саморегулівна організація має проінформувати учасника про
такий намір, надати йому можливість дати відповідні пояснення,
навести виправдувальні докази тощо. Саморегулівна організація може
звернутися до Комісії з пропозицією щодо накладання санкцій або з
проханням призупинити або анулювати дозвіл на провадження
професійної діяльності на ринку цінних паперів. 18. У разі застосування саморегулівною організацією санкції
до свого учасника або у разі звернення до Комісії про призупинення
або скасування дозволу на провадження діяльності на ринку цінних
паперів, саморегулівна організація повинна надіслати учаснику
письмове повідомлення про виявлення порушення з обгрунтуванням
причин застосування санкції. Короткий опис такого повідомлення
надсилається до Комісії, яка інформує про це громадськість. Вимоги, зазначені у пунктах 12 - 17 цього Положення, можуть
також міститися в установчих документах саморегулівної
організації. 19. В разі виявлення саморегулівною організацією ознак
порушення чинного законодавства з боку учасників, саморегулівна
організація зобов'язана у дводенний термін повідомляти про це
Комісію. 20. Учасник саморегулівної організації може оскаржити рішення
цієї організації про застосування до нього санкції у Комісії.
III. Порядок реєстрації громадської організації абооб'єднання як саморегулівної організації
21. Підставою здійснення діяльності громадською організацією
або об'єднанням як саморегулівною організацією є Свідоцтво про
реєстрацію громадської організації або об'єднання як
саморегулівної організації (надалі - Свідоцтво). 22. Свідоцтво можуть отримати громадські організації фізичних
осіб або об'єднання юридичних осіб, установчі документи та правила
яких відповідають вимогам законодавства та розділу 2 цього
Положення. 23. Свідоцтво видається Комісією.
IV. Умови видачі Свідоцтва
24. Для отримання Свідоцтва про реєстрацію об'єднання як
саморегулівної організації, воно повинно відповідати наступним
вимогам: а) мінімальний розмір активів саморегулівної організації
(якщо вона є об'єднанням юридичних осіб) має становити розмір не
менший мінімального розміру активів, які повинна мати юридична
особа-учасник саморегулівної організації, що здійснює окремий вид
професійної діяльності на ринку цінних паперів. б) частка державної власності в активах саморегулівної
організації не повинна перевищувати 20 відсотків. в) у разі формування активів об'єднання довгостроковими (не
менше року) державними цінними паперами, їх частка не повинна
перевищувати 50 відсотків; г) формування активів недержавними цінними паперами для
саморегулівної організації не дозволяється. 25. Під час реєстрації саморегулівної організації Комісія
перевіряє відповідність заявника та поданих ним установчих
документів і правил вимогам цього Положення та іншим актам
законодавства, аналізує кількісний стан та місцезнаходження
учасників, їх професійну діяльність, оцінює здатність заявника
належним чином виконувати функції, які покладаються на
саморегулівну організацію. 26. Відмова Комісії у реєстрації саморегулівної організації
може бути оскаржена заявником до арбітражного суду. 27. Саморегулівна організація зобов'язана подавати Комісії
відомості про всі зміни у складі її учасників протягом 10 робочих
днів з моменту їх внесення, а також інформацію про всі зміни та
доповнення, внесені до її установчих документів та правил, із
стислим обгрунтуванням причин внесення цих змін. 28. Саморегулівна організація зобов'язана подавати до Комісії
інформацію про всі зміни у складі її учасників протягом 10 робочих
днів з моменту прийняття відповідного рішення. 29. Саморегулівна організація зобов'язана подавати Комісії
зміни і доповнення, що вносяться в установчі документи та правила
саморегулівної організації або до списку її учасників, разом із
обгрунтуванням причин таких змін і доповнень для погодження. Саморегулівна організація може здійснювати діяльність з
урахуванням внесених змін та доповнень, якщо протягом 45 робочих
днів з моменту їх надходження Комісія не надіслала саморегулівній
організації письмове повідомлення про відмову в їх погодженні із
зазначенням причини цієї відмови. У випадку внесення змін і
доповнень до установчих документів саморегулівної організації
Комісія має право протягом цих 45 робочих днів повідомити
саморегулівну організацію про свій намір провести детальну
перевірку змін і доповнень. У такому разі Комісія має додатково 30
робочих днів для перевірки. У виняткових випадках саморегулівна організація може
здійснювати свою діяльність з урахуванням змін і доповнень з
моменту їх внесення. В таких випадках саморегулівна організація інформує про це
Комісію протягом 3 робочих днів з моменту внесення змін і
доповнень. Якщо Комісія не погодила цих змін і доповнень протягом 45
робочих днів з моменту одержання інформації та повідомила про це
саморегулівну організацію, остання повинна утриматись від
здійснення діяльності з урахуванням внесених змін та доповнень.
Комісія може провести детальну перевірку внесених змін і
доповнень, про що вона повинна повідомити саморегулівну
організацію протягом 45 робочих днів з моменту одержання
інформації від саморегулівної організації. При цьому Комісія має
право вимагати від саморегулівної організації утриматись додатково
протягом 30 робочих днів від здійснення діяльності з урахуванням
змін та доповнень. 30. У разі виявлення суперечностей між правилами
саморегулівної організації та нормативними актами, виданими
Комісією після реєстрації зазначеної організації, саморегулівна
організація повинна протягом 2 місяців внести відповідні зміни до
своїх документів і подати їх Комісії.
V. Порядок подання заяви
31. Заява про видачу Свідоцтва на реєстрацію об'єднання як
саморегулівної організації подається до Державної комісії з цінних
паперів та фондового ринку згідно з додатком N 1. 32. До заяви додаються: а) нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну
реєстрацію об'єднання; б) копії установчих документів (статуту, установчого
договору); в) висновок аудитора (аудиторської фірми) про склад активів
саморегулівної організації, форму внесків (грошові кошти,
матеріальні цінності, цінні папери, інтелектуальна власність
тощо); г) правила саморегулівної організації, які повинні
відповідати вимогам цього Положення; д) список керівного складу саморегулівної організації (якщо
вона є громадською організацією), а в разі функціонування як
об'єднання юридичної особи - дані про керівника, його заступників,
головного бухгалтера із зазначенням таких даних: прізвища, ім'я та
по батькові, займаної посади, освіти, виробничого стажу, засобів
зв'язку (телефону, факсу, телетайпу, E-mail), наявності
непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини, а також
накладене на даних осіб вироком суду покарання у вигляді
позбавлення права займати певні посади або займатися певною
діяльністю; е) відомості про накладені на юридичну особу санкції за
господарські та фінансові правопорушення органами державної влади,
судом, арбітражним або третейським судом протягом трьох останніх
років до моменту подання заяви, або з моменту створення, із
зазначенням дати накладення санкції, органу, що наклав санкцію,
причин її накладення, виду та розміру санкцій, ступіню виконання
санкції до моменту подання заяви; є) список усіх суб'єктів підприємницької діяльності,
зареєстрованих в Україні, де саморегулівна організація (якщо вона
є об'єднанням юридичних осіб) виступає засновником, акціонером,
учасником, з виділенням таких, в яких на нього припадає понад 5
відсотків статутного фонду. Список повинен містити: код ЄДРПОУ,
повне найменування, місцезнаходження, розмір дольової участі,
виражений в абсолютній сумі та у відсотках по кожному суб'єкту
підприємницької діяльності; ж) комп'ютерну дискету 3,5 з електронними копіями вказаних
документів, які складаються у форматі, визначеному Комісією. 33. Усі списки, переліки, відомості, висновки, що подаються
заявником, не можуть за терміном перевищувати двох місяців
давності з моменту подання документів та повинні бути підписані
його керівником і засвідчені печаткою громадської організації або
юридичної особи. 34. Заявник несе відповідальність за достовірність
інформації, що вказана у поданих для отримання Свідоцтва
документах.
VI. Рішення за наслідками розгляду заяви
35. За наслідками розгляду заяви приймається одне з таких
рішень: а) про видачу Свідоцтва про реєстрацію громадської
організації як саморегулівної організації; б) про видачу Свідоцтва про реєстрацію об'єднання як
саморегулівної організації; в) про видачу Свідоцтва про реєстрацію змін та доповнень до
установчих документів та правил саморегулівної організації; г) про відмову у видачі Свідоцтва про реєстрацію громадської
організації або об'єднання як саморегулівної організації; д) про продовження дії Свідоцтва на новий термін. 36. Підставою для відмови у видачі або продовженні дії
Свідоцтва може бути: а) невідповідність поданих документів та даних, що вони
містять, вимогам цього Положення та чинному законодавству; б) наявність в поданих документах недостовірних даних; в) наявність обгрунтованих скарг зареєстрованих осіб на
діяльність громадської організації або об'єднання; г) якщо СРО не має достатньо ресурсів для виконання статутних
зобов'язань. 37. У рішенні про відмову у видачі або продовженні дії
Свідоцтва повинні бути вказані підстави відмови. Повідомлення про
відмову у видачі Дозволу з обгрунтуванням причин такої відмови має
бути направлене заявнику в письмовій формі. 38. Рішення приймається у термін не пізніше 45 (сорока п'яти)
днів з дня одержання заяви та необхідних документів.
VII. Свідоцтво про реєстрацію громадської організаціїабо об'єднання як саморегулівної організації
39. Свідоцтво про реєстрацію громадської організації або
об'єднання як саморегулівної організації видається заявникові за
формою згідно з додатком N 2. 40. Свідоцтво видається терміном на 3 (три) роки і діє на
всій території України. Продовження терміну дії Свідоцтва
здійснюється в порядку, встановленому для його одержання. 41. Діяльність саморегулівної організації по закінченні
терміну дії Свідоцтва не допускається. Після ліквідації або
реорганізації громадської організації або об'єднання надане
Свідоцтво втрачає силу. Саморегулівна організація у триденний
термін зобов'язана повідомити Комісію про ліквідацію або
реорганізацію. 42. Свідоцтво підписується Головою Комісії або уповноваженою
ним посадовою особою і засвідчується печаткою. 43. Свідоцтва реєструються за відповідними номерами у
відповідному реєстрі, який ведеться Комісією (додаток N 3). Після реєстрації Свідоцтво вручається громадській організації
або об'єднанню або надсилається їм поштою. 44. Свідоцтво не підлягає передачі для використання іншим
особам.
VIII. Повноваження Державної комісії щодо здійсненнярегулювання та контролю за діяльністю саморегулівної
організації
45. Комісія здійснює регулювання та контроль за діяльністю
саморегулівної організації в межах, визначених законодавством. 46. Комісія має право: а) подавати пропозиції щодо кандидатур керівників органів
управління саморегулівної організації; б) встановлювати в межах, передбачених законодавством,
обов'язкові для виконання вимоги щодо функціонування
саморегулівної організації; в) вимагати від саморегулівної організації дотримання
затвердженого порядку ведення документації та зберігання
документації протягом визначеного нею терміну, який не може бути
меншим ніж 5 років; г) вимагати надання інформації про поточну діяльність
саморегулівної організації у порядку, встановленому Комісією; д) здійснювати планові та позапланові перевірки ведення
документації саморегулівної організації; е) провадити на підставі отриманої інформації перевірки
фактів порушення саморегулівною організацією законодавства в сфері
ринку цінних паперів, Статуту, правил чи інших документів, які
регламентують її діяльність; є) у разі порушень саморегулівною організацією законодавства,
Статуту, правил чи інших документів, які регламентують її
діяльність, попереджати, надсилати письмові вимоги про усунення
виявлених недоліків чи порушень із зобов'язанням повідомити
Комісію про результати, скасовувати реєстрацію саморегулівної
організації, а також застосовувати інші санкції в межах,
передбачених законодавством. Перед застосуванням санкції Комісія
може надати саморегулівній організації можливість дати пояснення з
приводу порушення. У разі прийняття рішення про застосування
санкції Комісія письмово повідомляє про це саморегулівну
організацію із зазначенням факту порушення, обгрунтуванням причини
застосування санкції, доводить це до відома громадськості. Рішення
Комісії про застосування санкції до саморегулівної організації
може бути оскаржене до арбітражного суду; ж) розглядати скарги учасників ринку цінних паперів про
відмову в прийнятті до складу саморегулівної організації; з) розглядати скарги учасників саморегулівної організації
щодо санкцій, застосованих до них організацією. 47. У разі порушення саморегулівною організацією цього
Положення, Комісія має право дати обов'язкове для виконання
розпорядження з вказанням термінів усунення конкретних порушень.
Про виконання вимог щодо усунення порушень саморегулівна
організація інформує Комісію. 48. При повторному або грубому порушенні саморегулівною
організацією вимог чинного законодавства України та цього
Положення, Свідоцтво може бути анульовано за рішенням Комісії. 49. В разі порушення антимонопольного законодавства в процесі
діяльності саморегулівної організації, Антимонопольний комітет
України має право входити з поданням до Комісії про анулювання
Свідоцтва. 50. Про анулювання Свідоцтва повідомляється саморегулівній
організації та здійснюється відмітка у Реєстрі виданих Свідоцтв.
Повідомлення повинно бути у письмовій формі, з обов'язковим
зазначенням підстав анулювання Свідоцтва (з посиланням на
конкретні статті і пункти нормативних актів, що порушені). 51. Рішення про анулювання Свідоцтва про реєстрацію
громадської організації або об'єднання як саморегулівної
організації може бути оскаржене у судовому порядку.
IX. Права саморегулівної організації в регулюванніринку цінних паперів
52. Саморегулівна організація на підставі своїх установчих
документів і правил та делегованих Комісією згідно із статтею 17
Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в
Україні" ( 448/96-ВР ) повноважень може мати право: а) перевіряти діяльність своїх учасників в порядку,
погодженому з Комісією; б) контролювати дотримання своїми учасниками законодавства,
прийнятих саморегулівною організацією правил та вимог під час
провадження професійної діяльності та угод (операцій) з цінними
паперами; в) представляти інтереси своїх учасників у Комісії; г) збирати, узагальнювати та аналітично обробляти статистичну
інформацію про професійну діяльність на фондовому ринку; д) розробляти та впроваджувати відповідно до законодавства та
цього Положення правила, стандарти та вимоги до здійснення
операцій на фондовому ринку, провадження професійної діяльності та
операцій з цінними паперами своїми учасниками, удосконалювати
механізм обігу цінних паперів, ведення обліку та звітності
стосовно операцій з цінними паперами; е) відповідно до кваліфікаційних вимог Комісії розробляти
навчальні програми та плани, готувати фахівців для провадження
професійної діяльності на ринку цінних паперів, визначати їх
кваліфікацію та проводити сертифікацію фахівців фондового ринку; є) надавати дозволи (свідоцтва) особам, які здійснюють
професійну діяльність на фондовому ринку. 53. Комісія може встановлювати інші вимоги та делегувати інші
повноваження саморегулівній організації, які не суперечать чинному
законодавству.
Додаток N 1до Положення про саморегулівну
організацію ринку цінних
паперів
Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку
Заява
Прошу видати (продовжити дію) Свідоцтво(а) про реєстрацію
саморегулівної організації _______________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(повна назва громадської організації або юридичної особи) Поштова адреса ___________________________________________________
Телефон _____________________________ Телефакс ___________________ Документи, необхідні для видачі (продовження дії) Свідоцтва
додаються:
1. ________________
2. ________________
...................1. ________________
2. ________________
................... З Положенням про саморегулівну організацію ринку цінних
паперів ознайомлені.
"__"____________ 199__ року. _________________________________(підпис посадової особи заявника)
реєстраційний N _______________
"__"____________________199_ р.
(дата реєстрації заяви)
Додаток N 2до Положення про саморегулівну
організацію ринку цінних
паперів
Герб України
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Свідоцтвопро реєстрацію громадської організації або
об'єднання як саморегулівної організації
"__"______________199_ р.
N__________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
(найменування громадської організації або об'єднання, код ЄДРПОУ) __________________________________________________________________(юридична адреса, місцезнаходження, __________________________________________________________________
телефон, факс, телетайп, E-mail) Має право здійснювати діяльність як саморегулівна організація
ринку цінних паперів на території України.
Строк дії свідоцтва до "__"_____________19__ р.
Голова Державної комісії
з цінних паперів та фондового ринку ______________________(підпис)
М.П.
Строк дії Свідоцтва продовжений до "__"__________199__р.
Голова Державної комісії
з цінних паперів та фондового ринку ______________________(підпис)
до Положення про саморегулівну
організацію ринку цінних
виданих Свідоцтв про реєстрацію громадських організацій
або об'єднань як саморегулівної організації
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— | N | N | Код за | Повне | Місце | Строк | Строк | Відмітка|Відмітка про| |п/п|свідоцтва,| ЄДРПОУ |найменування|знаходження,| дії | дії | про | анулювання | | | дата |громадської|громадської | засоби |свідоцтва|продовжено|отримання| свідоцтва | | | видачі |організації|організації | зв'язку | | |свідоцтва| | | | | або | або | | | | | | | | | об'єднання| об'єднання | | | | | | |———+——————————+———————————+————————————+————————————+—————————+——————————+—————————+————————————| ——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
"Правове регулювання на фондовому ринку України", Київ, 1998.
Джерело:Офіційний портал ВРУ