МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
Н А К А З
22.08.2005 N 489
Про внесення змін до наказів МОНвід 03.11.2004 р. N 849 "Про затвердження Типових
навчальних планів загальноосвітніх навчальних
закладів для дітей, які потребують корекції
фізичного та (або) розумового розвитку
(початкова школа)", від 02.11.2004 року N 842
"Про затвердження Типових навчальних планів
загальноосвітніх навчальних закладів
(II і III ступенів) для дітей, які потребують
корекції фізичного та (або) розумового розвитку,
на 2005/2006 навчальний рік"
На виконання Закону України "Про загальну середню освіту"
( 651-14 ), Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо
створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими
фізичними можливостями" ( 900/2005 ), постанов Кабінету Міністрів
України "Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий
зміст, структуру та 12-річний термін навчання" N 1717
( 1717-2000-п ) від 16.11.2000 р. та "Про затвердження Державного
стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують
корекції фізичного та (або) розумового розвитку" N 848
( 848-2004-п ) від 05.07.2004 р. Н А К А З У Ю:
1. Внести зміни до Типових навчальних планів загальноосвітніх
навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного
та (або) розумового розвитку (початкова школа) ( v0849290-04 )
(додатки N 8, 12), до Типових навчальних планів загальноосвітніх
навчальних закладів (II і III ступенів) для дітей, які потребують
корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на 2005/2006
навчальний рік ( v0842290-04 ) (додатки N 1, 2, 5, 6, 11, 12, 21).
2. Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних
закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або)
розумового розвитку, опублікувати в "Інформаційному збірнику
Міністерства освіти і науки України", газеті "Освіта України",
розмістити на сайті Міністерства.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра Огнев'юка В.О.
Міністр С.М.Ніколаєнко
ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИзагальноосвітніх навчальних закладів для дітей,
які потребують корекції фізичного та (або)
розумового розвитку (початкова школа)
Додаток 8до наказу Міністерства
освіти і науки України
03.11.2004 N 849
( v0849290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНпочаткової школи для дітей з тяжкими порушеннями
мовлення з навчанням мовами національних меншин
------------------------------------------------------------------ |Освітні |Навчальні предмети|Кількість годин на тиждень у | |галузі | |класах | | | |---------------------------------| | | |Підг. |1 |2 |3 |4 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Мови і |Мова навчання |7 |7 |7 |7 |7 | |література | | | | | | | | |------------------+------+------+------+------+-----| | |Українська мова |1 |2 |2 |2 |2 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Математика |Математика |3 |4 |4 |5 |5 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Людина і |Я і Україна |2 |1 |2 |2 |2 | |світ | | | | | | | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Мистецтво |Образотворче |1 |1 |1 |1 |1 | | |мистецтво | | | | | | | |------------------+------+------+------+------+-----| | |Музика |1 |1 |1 |1 |1 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Технології |Трудове навчання |2 |2 |1 |2 |2 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Здоров'я і |Фізична культура |2 |2 |2 |2 |2 | |фізична |------------------+------+------+------+------+-----| |культура |Основи здоров'я |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Разом | |19,5 |20,5 |20,5 |22,5 |22,5 | |-----------+------------------+------+------+------+------+-----| |Корекційно-|Лікувальна |2 |2 |1 |1 |1 | |розвиткові |фізкультура | | | | | | |заняття |------------------+------+------+------+------+-----| | |Розвиток мовлення |6 |6 |6 |6 |6 | | |------------------+------+------+------+------+-----| | |Логоритміка |1 |1 |1 |1 |1 | | |------------------+------+------+------+------+-----| | |Розвиток зв'язного|1 |1 |2 |2 |2 | | |мовлення | | | | | | |------------------------------+------+------+------+------+-----| |Додаткові години на предмети |1,5 |0,5 |0,5 |1,5 |1,5 | |інваріантної складової, курси | | | | | | |за вибором, індивідуальні та | | | | | | |групові заняття | | | | | | |------------------------------+------+------+------+------+-----| |Граничнодопустиме тижневе |20 |20 |20 |22,5 |22,5 | |навчальне навантаження на | | | | | | |учня (без | | | | | | |корекційно-розвиткових | | | | | | |занять) | | | | | | |------------------------------+------+------+------+------+-----| |Сумарна кількість годин |31 |31 |31 |34 |34 | |інваріантної і варіативної | | | | | | |складових | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 12до наказу Міністерства
освіти і науки України
03.11.2004 N 849
( v0849290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНпочаткової школи для глухих дітей
з навчанням українською мовою
------------------------------------------------------------------ |Освітні |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у | |галузі | |класах | | | |-------------------------------| | | |Підг.|1 |2 |3 |4 | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| |Мова і |Українська мова |8 |9 |9 |9 |9 | |література | | | | | | | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| |Математика |Математика |4,5 |4 |4 |4 |4 | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| |Людина і |Я і Україна |1 |1 |1 |2 |2 | |світ | | | | | | | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| |Мистецтво |Образотворче |- |1 |1 |1 |1 | | |мистецтво | | | | | | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| |Технології |Предметно-практичне|3 |3 |3 |3 |3 | | |навчання | | | | | | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| |Здоров'я і |Фізична культура |2 |2 |2 |2 |2 | |фізична |-------------------+-----+-----+------+------+-----| |культура |Основи здоров'я |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |--------------------------------+-----+-----+------+------+-----| |Разом |19 |20,5 |20,5 |21,5 |21,5 | |--------------------------------+-----+-----+------+------+-----| |Корекційно- |Розвиток слухо- |12 |12 |12 |12 |12 | |розвиткові |зоро-тактильного | | | | | | |заняття |сприймання | | | | | | | |мовлення та | | | | | | | |формування вимови | | | | | | |------------+-------------------+-----+-----+------+------+-----| | |Ритміка |2 |2 |2 |2 |2 | |--------------------------------+-----+-----+------+------+-----| |Додаткові години на предмети |2 |0,5 |0,5 |2,5 |2,5 | |інваріантної складової, курси | | | | | | |за вибором індивідуальні та | | | | | | |групові заняття | | | | | | |--------------------------------+-----+-----+------+------+-----| |Граничнодопустиме тижневе |20 |20 |20 |22,5 |22,5 | |навчальне навантаження на | | | | | | |учня (без | | | | | | |корекційно-розвиткових занять) | | | | | | |--------------------------------+-----+-----+------+------+-----| |Сумарна кількість годин |35 |35 |35 |38 |38 | |інваріантної і варіативної | | | | | | |складових | | | | | | ------------------------------------------------------------------
ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИзагальноосвітніх навчальних закладів
(II і III ступенів) для дітей, які потребують
корекції фізичного та (або) розумового розвитку,
на 2005/2006 навчальний рік
Додаток 1до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНзагальноосвітніх навчальних закладів
(II ступінь) для дітей сліпих та зі зниженим
зором з навчанням українською мовою
------------------------------------------------------------------ |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у класах | | |------------------------------------| | |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Українська мова |4 |4 |4 |4 |4 |4 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Українська література |4 |3 |3 |3 |3 |3 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Зарубіжна література |1 |1 |1 |1 |1 |1 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Іноземна мова |3 |3 |3 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Математика, інформатика |5 |4 |4 |5 |5 |5 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Історія України |1 |1 |1 |1 |1 |1 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Всесвітня історія |- |1 |1 |1 |1 |1 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Правознавство |- |- |- |- |1 |1 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Географія |- |2 |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Природознавство |1 |1 |- |- |- |- | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Біологія |- |2 |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Фізика |- |- |1 |2 |2 |3 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Хімія |- |- |1 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Музика |1 |1 |1 |1 |- |- | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Образотворче мистецтво |1 |1 |1 |- |- |- | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Фізична культура і |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |здоров'я | | | | | | | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Трудове навчання |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Разом |25,5|28,5|29,5 |30,5 |30,5 |31,5 | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Корекційно-|Лікувальна |1 |1 |- |- |- |- | |розвиткові |фізкультура | | | | | | | |заняття |---------------+----+----+------+------+------+-----| | |Ритміка |1 |1 |1 |1 |1 |- | | |---------------+----+----+------+------+------+-----| | |Соціально- |2 |2 |2 |2 |2 |- | | |побутове | | | | | | | | |орієнтування | | | | | | | | |---------------+----+----+------+------+------+-----| | |Корекція вад |2 |2 |- |- |- |- | | |розвитку | | | | | | | | |---------------+----+----+------+------+------+-----| | |Розвиток |2 |2 |2 |- |- |- | | |мовлення | | | | | | | | |---------------+----+----+------+------+------+-----| | |Орієнтування в |1 |1 |1 |1 |1 |- | | |просторі* | | | | | | | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Додаткові години на |3 |3 |3 |5 |5 |5 | |освітні галузі, | | | | | | | |індивідуальні | | | | | | | |консультації та групові | | | | | | | |заняття | | | | | | | |---------------------------+----+----+------+------+------+-----| |Граничнодопустиме |26 |29 |31 |32 |32 |32 | |тижневе навантаження на | | | | | | | |учня | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
--------------- * Для сліпих дітей.
Додаток 2до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНзагальноосвітніх навчальних закладів
(II ступінь) для дітей сліпих та зі зниженим
зором з навчанням мовами національних меншин
------------------------------------------------------------------ |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у класах | | |---------------------------------------| | |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Рідна мова і література |6 |6 |6 |6 |6 |6 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Українська мова |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Українська література |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Іноземна мова |3 |3 |3 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Математика, основи |5 |4 |4 |5 |5 |5 | |інформатики | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Історія України |1 |1 |1 |1 |1 |1 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Всесвітня історія |- |1 |1 |1 |1 |1 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Правознавство |- |- |- |- |1 |1 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Географія |- |2 |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Природознавство |1 |1 |- |- |- |- | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Біологія |- |2 |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Фізика |- |- |1 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Хімія |- |- |1 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Музика |1 |1 |1 |1 |- |- | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Образотворче мистецтво |1 |1 |1 |- |- |- | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Фізична культура і |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |здоров'я | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Трудове навчання |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Разом |26,5 |30,5 |31,5 |32,5 |32,5 |32,5 | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Корекційно-|Лікувальна |1 |1 |- |- |- |- | |розвиткові |фізкультура | | | | | | | |заняття | | | | | | | | |-----------+------------+-----+-----+-----+------+------+-------| | |Ритміка |1 |1 |1 |1 |1 |- | |-----------+------------+-----+-----+-----+------+------+-------| | |Соціально- |2 |2 |2 |2 |2 |- | | |побутове | | | | | | | | |орієнтування| | | | | | | |-----------+------------+-----+-----+-----+------+------+-------| | |Корекція вад|2 |2 |- |- |- |- | | |розвитку | | | | | | | |-----------+------------+-----+-----+-----+------+------+-------| | |Розвиток |2 |2 |2 |- |- |- | | |мовлення | | | | | | | |-----------+------------+-----+-----+-----+------+------+-------| | |Орієнтування|1 |1 |1 |1 |1 |- | | |в просторі* | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Додаткові години на |3 |3 |3 |5 |5 |5 | |освітні галузі, | | | | | | | |індивідуальні | | | | | | | |консультації та групові | | | | | | | |заняття | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+------+------+-------| |Граничнодопустиме |28 |31 |32 |33 |33 |33 | |тижневе навантаження на | | | | | | | |учня | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
--------------- * Для сліпих дітей.
Додаток 5до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНзагальноосвітніх навчальних закладів
(II ступінь) для дітей зі зниженим слухом
з навчанням українською мовою
------------------------------------------------------------------ |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у класах | | |-------------------------------------| | |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Українська мова і |8,5 |7,5 |7,5 |7,5 |8,5 |8,5 | |література | | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Зарубіжна література |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Математика |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Історія України |1 |- |1 |1 |1 |2 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Всесвітня історія |- |2 |1 |1 |1 |1 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Правознавство |- |- |- |- |1 |1 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Рідний край |1 |- |- |- |- |- | |(Природознавство) Довкілля| | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Біологія |- |2 |2 |2 |1 |1 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Географія |- |2 |2 |2 |2 |2 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Фізика |- |- |2 |2 |2 |2 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Хімія |- |- |- |2 |2 |2 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Музично-ритмічні заняття |1 |1 |1 |1 |- |- | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Образотворче мистецтво |1 |1 |1 |- |- |- | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Фізична культура і |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |здоров'я | | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Трудове навчання, |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |креслення | | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Разом |24 |27 |29 |30 |30 |31 | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Розвиток слуху та |14 |6 |6 |6 |4 |4 | |формування вимови | | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Додаткові години на |4 |5 |5 |6 |6 |6 | |освітні галузі, | | | | | | | |індивідуальні консультації| | | | | | | |та групові заняття | | | | | | | |--------------------------+----+-----+-------+----+-----+-------| |Граничнодопустиме |26 |29 |31 |32 |32 |32 | |навчальне навантаження на | | | | | | | |учня (без урахування | | | | | | | |факультативів, додаткових | | | | | | | |занять): | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 6до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНзагальноосвітніх навчальних закладів
для дітей зі зниженим слухом з навчанням
мовами національних меншин
(II ступінь)
------------------------------------------------------------------ |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у класах | | |------------------------------------| | |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Рідна мова (мова навчання) |9,5 |7 |7 |7 |7 |7 | |та література | | | | | | | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Українська мова |4 |5 |4,5 |3 |5 |5 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Математика |5 |4,5 |4 |5 |5 |4,5 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Історія України |1 |- |1 |1 |1 |2 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Всесвітня історія |- |2 |1 |1 |1 |1 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Правознавство |- |- |- |- |1 |1 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Рідкий край |1 |- |- |- |- |- | |(Природознавство) Довкілля | | | | | | | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Біологія |- |2 |2 |2 |1 |1 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Географія |- |2 |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Фізика |- |- |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Хімія |- |- |- |2 |2 |2 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Музично-ритмічні заняття |1 |1 |1 |1 |- |- | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Образотворче мистецтво |1 |1 |1 |- |- |- | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Фізична культура і здоров'я|2 |2 |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Трудове навчання, креслення|2 |2 |2 |2 |2 |2 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Разом |27 |29 |30 |30,5|31,5 |32 | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Розвиток слуху та |14 |6 |6 |6 |4 |4 | |формування вимови | | | | | | | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Додаткові години на освітні|3 |4 |4 |4 |4 |5 | |галузі, індивідуальні | | | | | | | |консультації та групові | | | | | | | |заняття | | | | | | | |---------------------------+----+------+-----+----+-----+-------| |Граничнодопустиме навчальне|28 |31 |32 |33 |33 |33 | |навантаження на учня (без | | | | | | | |урахування факультативів, | | | | | | | |додаткових занять) | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Примітка. Курс літератури інтегровано (включає літературу
відповідної національної меншини та зарубіжну літературу).
Додаток 11до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНзагальноосвітніх навчальних закладів
(II ступінь) для дітей з порушеннями
опорно-рухового апарату з навчанням
українською мовою
------------------------------------------------------------------ |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у класах | | |---------------------------------------| | |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Українська мова і |6 |6 |6 |5 |4 |5 | |література | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Іноземна мова |4 |3 |2 |2 |2,5 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Зарубіжна література |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Математика |4,5 |4,5 |4,5 |4,5 |4 |4 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Історія України |1 |1 |- |1 |1 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Всесвітня історія |- |- |2 |1 |1 |1 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Правознавство |- |- |- |- |- |1,5 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Біологія |- |1 |1 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Географія |- |- |2 |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Фізика |- |- |- |2 |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Хімія |- |- |- |- |2 |2 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Музика |1 |1 |1 |1 |- |- | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Образотворче мистецтво |1 |1 |1 |- |- |- | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Трудове навчання |3 |4 |4 |4 |4 |4 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Фізична культура і |2 |2 |2 |2 |2 |2 | |здоров'я | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Разом |25 |26 |28 |29 |29 |32 | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Корекційно- |Корекція|2 |2 |2 |2 |2 |2 | |розвиткові |розвитку| | | | | | | |заняття |--------+-----+-----+-----+-------+------+------| | |Ліку- |3 |3 |3 |3 |3 |3 | | |вальна | | | | | | | | |фізкуль-| | | | | | | | |тура | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Додаткові години на |1,5 |2,5 |2,5 |4 |4 |4 | |освітні галузі, | | | | | | | |індивідуальні | | | | | | | |консультації та групові | | | | | | | |заняття | | | | | | | |------------------------+-----+-----+-----+-------+------+------| |Граничнодопустиме |26 |29 |31 |32 |32 |32 | |навчальне навантаження | | | | | | | |на учня | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 12до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНзагальноосвітніх навчальних закладів
(II ступінь) інтенсивної педагогічної корекції
(для дітей із затримкою психічного розвитку)
з навчанням українською мовою
------------------------------------------------------------------ |Навчальні предмети |Кількість годин на тиждень у | | |класах | | |----------------------------------| | |5 |6 |7 |8 |9 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Українська мова і література |6 |5 |5 |5 |4,5 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Зарубіжна література |2 |2 |2 |2 |2 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Іноземна мова |3 |2 |2 |2 |2 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Математика |5 |5 |5 |5 |5 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Історія України |1 |- |1 |1 |2 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Всесвітня історія |- |2 |1 |1 |1 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Правознавство |- |- |- |- |1,5 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Рідний край (Природознавство)|1 |- |- |- |- | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Біологія |- |2 |2 |2 |1,5 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Географія |- |2 |2 |2 |2 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Фізика |- |- |2 |2 |2,5 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Хімія |- |- |- |2 |2 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Музика |1 |1 |1 |1 |1 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Образотворче мистецтво |1 |1 |1 |- |- | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Фізична культура і здоров'я |2 |2 |2 |2 |2 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Трудове навчання |2 |2 |4 |4 |4 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Разом |24,5 |26,5 |30,5 |31,5 |32,5 | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Корекційно- |Корекція |1 |1 |1 |1 |1 | |розвиткові |розвитку | | | | | | |заняття | | | | | | | |--------------+--------------+--------+-----+-----+-----+-------| | |Розвиток |2 |2 |2 |- |- | | |мовлення | | | | | | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Додаткові години на освітні |4,5 |5 |5 |6 |6 | |галузі, індивідуальні | | | | | | |консультації та групові | | | | | | |заняття | | | | | | |-----------------------------+--------+-----+-----+-----+-------| |Граничнодопустиме навчальне |26 |29 |31 |32 |32 | |навантаження на учня | | | | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 21до наказу Міністерства
освіти і науки України
02.11.2004 N 842
( v0842290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАНспеціальних класів для дітей із складними вадами
розвитку (сліпих та зі зниженим зором
з розумовою відсталістю)
---------------------------------------------------------------------------------- |Навчальні |Кількість годин на тиждень у класах | |предмети |---------------------------------------------------------| | |Підгот.|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Рідна мова |8 |8 |8 |8 |8 |8 |6 |6 |6 |4 |4 | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Математика |4 |4 |4 |4 |4 |5 |4 |4 |4 |4 |4 | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Я і Україна |- |2 |2 |2 |2 |2 |- |- |- |- |- | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Природознавство |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |- | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Географія |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |- | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Фізика, хімія у |- |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |- | |побуті | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Історія України |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |- | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Образотворче |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |- |- |- |- | |мистецтво | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Музика |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |- |- |- |- | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Трудове навчання |2 |2 |4 |4 |4 |6 |6 |6 |9 |12 |25 | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Фізична культура |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |2 | |і здоров'я | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Основи безпеки |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 |0,5 | |життєдіяльності | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Разом |18,5 |20,5|22,5|22,5|22,5|25,5|26,5|27,5|30,5|31,5|35,5| |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Корекційно-|Соціально-|- |- |- |- |- |1 |2 |2 |2 |2 |- | |розвиткові |побутове | | | | | | | | | | | | |заняття |орієнту- | | | | | | | | | | | | | |вання | | | | | | | | | | | | | |----------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| | |Корекція |3 |3 |3 |3 |3 |- |- |- |- |- |- | | |вад | | | | | | | | | | | | | |розвитку | | | | | | | | | | | | | |----------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| | |Розвиток |4 |4 |4 |4 |4 |2 |2 |- |- |- |- | | |мовлення | | | | | | | | | | | | | |----------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| | |Ритміка |1 |1 |1 |1 |1 |- |- |- |- |- |- | | |----------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| | |Лікувальна|1 |1 |1 |1 |1 |- |- |- |- |- |- | | | | | | | | | | | | | | | | |фізкуль- | | | | | | | | | | | | | |тура | | | | | | | | | | | | | |----------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| | |Орієнту- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |- | | |вання в | | | | | | | | | | | | | |просторі* | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Додаткові години |2 |2 |2 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 | |на освітні галузі, | | | | | | | | | | | | |індивідуальні та | | | | | | | | | | | | |групові заняття | | | | | | | | | | | | |----------------------+-------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----| |Граничнодопустиме |20 |20 |22,5|22,5|26 |26 |29 |31 |32 |32 |34 | |навчальне | | | | | | | | | | | | |навантаження на учня | | | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------
--------------- * Для сліпих дітей.
Директор департаменту П.Б.Полянський
Джерело:Офіційний портал ВРУ