{Дію Постанови зупинено на період реалізації експериментального проекту щодо проведення щокварталу моніторингу та оцінки ефективності діяльності голів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 31 січня 2022 р. згідно з Постановою КМ № 35 від 24.01.2020, з урахуванням змін, внесених Постановою КМ № 816 від 04.08.2021}
Про щорічні звіти голів обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 850 від 25.09.2019}
З метою забезпечення єдиного підходу до підготовки щорічних звітів голів обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій про результати діяльності таких органів Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Головам обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій подавати щороку до 1 лютого Кабінетові Міністрів України звіт про здійснення відповідною державною адміністрацією покладених на неї повноважень та стан розвитку відповідної території за формою, що додається.
2. Міністерству розвитку громад та територій разом з іншими центральними органами виконавчої влади, які формують та забезпечують реалізацію державної політики у відповідних сферах:
{Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 850 від 25.09.2019}
забезпечити опрацювання звітів голів обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій та подання щороку до 1 квітня Кабінетові Міністрів України відповідних висновків і пропозицій;
розробити та надіслати у місячний строк після набрання чинності цією постановою відповідним місцевим державним адміністраціям рекомендації щодо підготовки зазначених звітів.
3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2000 р. № 388 “Про щорічні звіти голів обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій” (Офіційний вісник України, 2000 р., № 8, ст. 318).
ЗВІТ
про здійснення обласною, Київською і Севастопольською міською держадміністрацією покладених на неї повноважень та стан розвитку відповідної території
1. Адміністративно-територіальний устрій, стан розвитку об’єднаних територіальних громад.
2. Населення: чисельність, склад.
3. Організаційно-кадрові питання місцевих держадміністрацій.
4. Взаємодія з органами місцевого самоврядування.
II. Стан здійснення повноважень щодо соціально-економічного розвитку регіону
1. Стан реалізації регіональної стратегії розвитку та виконання плану заходів з її реалізації, програм і проектів регіонального розвитку.
2. Зовнішньоекономічна діяльність, міжрегіональне та транскордонне співробітництво.
4. Управління державною власністю, дерегуляція та підприємництво.
5. Промисловість, сільське господарство, будівництво та інвестиції, транспорт та зв’язок.
6. Енергоефективність та енергозбереження.
7. Соціальний захист та соціальні послуги, ринок праці та доходи населення.
8. Наука, освіта, культура, охорона здоров’я, фізична культура і спорт, сім’я, жінки, молодь та неповнолітні.
9. Використання землі, природних ресурсів, охорона навколишнього природного середовища.
10. Оборонна робота та мобілізаційна підготовка.
III. Суспільно-політична ситуація
1. Забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
2. Об’єднання громадян, їх участь у суспільному житті регіону, взаємодія з ними місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення належної суспільно-політичної ситуації в регіоні.
3. Стан національних відносин.
IV. Стан соціально-економічного розвитку регіону
1. Результати аналізу динаміки показників соціально-економічного розвитку регіону, в тому числі з урахуванням показників, визначених у додатку 2 до Порядку проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 856 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 88, ст. 2926), позитивні та негативні тенденції соціально-економічного розвитку регіону.
2. Висновки щодо стану соціально-економічного розвитку, нагальні проблеми розвитку регіону та шляхи їх розв’язання.
V. Пропозиції щодо вдосконалення законодавства і практики його реалізації, системи державного управління