Про формування та ведення реєстру контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки
Відповідно до підпункту “ч” пункту 18 частини другої статті 5 Закону України “Про управління об’єктами державної власності” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок формування та ведення реєстру контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки, що додається.
2. Міністерствам, іншим суб’єктам управління об’єктами державної власності забезпечити подання Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформації щодо контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки, протягом 15 робочих днів з дати затвердження Міністерством економічного розвитку і торгівлі форми, за якою подається інформація для внесення відомостей до реєстру контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки, та подання в подальшому відповідної інформації згідно з Порядком, затвердженим цією постановою.
ПОРЯДОК
формування та ведення реєстру контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки
1. Реєстр контрактів, укладених з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки (далі - реєстр), є складовою єдиного моніторингу ефективності управління об’єктами державної власності.
2. Реєстр ведеться Мінекономрозвитку та розміщується на його офіційному веб-сайті.
3. Реєстр є відкритим для всіх заінтересованих користувачів. У реєстрі містяться такі відомості про суб’єкта господарювання:
найменування суб’єкта управління об’єктом державної власності (далі - суб’єкт управління);
прізвище, ім’я та по батькові керівника суб’єкта господарювання;
строк дії контракту, укладеного з керівником суб’єкта господарювання.
4. Внесення відомостей до реєстру здійснюється на підставі інформації, яка подається відповідними суб’єктами управління протягом 45 днів після закінчення звітного кварталу та до 15 квітня року, що настає за звітним, відповідно до Порядку здійснення контролю за виконанням функцій з управління об’єктами державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2007 р. № 832 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 45, ст. 1839).
5. Інформація подається суб’єктом управління щодо кожного суб’єкта господарювання та повинна містити такі відомості про суб’єкта господарювання:
прізвище, ім’я та по батькові керівника суб’єкта господарювання;
умови, критерії, диференційовані показники та розміри посадового окладу і преміювання керівника суб’єкта господарювання;
строк дії контракту, укладеного з керівником зазначеного суб’єкта.
6. Відповідальність за достовірність, повноту і своєчасність подання інформації для внесення відомостей до реєстру покладається на суб’єктів управління, які її подають.
7. Форма, за якою подається інформація для внесення відомостей до реєстру, затверджується Мінекономрозвитку.