НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
ПОСТАНОВА |
25.05.2017 № 701 |
Про затвердження Змін до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії
Відповідно до законів України «Про електроенергетику» та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Зміни до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 13 грудня 2012 року № 1627, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2013 року за № 20/22552, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті «Урядовий кур'єр».
ЗМІНИ
до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії
1. Розділ І після пункту 1.4 доповнити новими пунктами 1.5 - 1.10 такого змісту:
«1.5. Розгляду питання про схвалення інвестиційної програми передує її відкрите обговорення.
1.6. Відкрите обговорення проводиться на засадах гласності, відкритості, добровільності та свободи висловлювань.
1.7. Обов’язок щодо організації та проведення відкритого обговорення покладається на ліцензіатів.
1.8. Ліцензіати з метою проведення відкритого обговорення зобов’язані забезпечити:
1) розміщення в засобах масової інформації за місцем виконання інвестиційної програми та на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та/або на інформаційних стендах проекту інвестиційної програми та інформації про порядок надання до нього пропозицій, повідомлення про дату початку відкритого обговорення та кінцевий термін для прийняття пропозицій і зауважень з питань, винесених на відкрите обговорення, наданих заінтересованими особами, з одночасним повідомленням листом органів місцевого самоврядування за місцем виконання інвестиційної програми;
2) реєстрацію, розгляд, узагальнення та оприлюднення пропозицій і зауважень до проекту інвестиційної програми, що надійшли протягом визначеного строку від усіх зацікавлених сторін;
3) прийняття обґрунтованих рішень щодо спірних питань;
4) розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет протоколу розгляду наданих пропозицій і зауважень та інформації щодо обґрунтованих рішень, прийнятих стосовно спірних питань, з наданням НКРЕКП листа щодо проведених відкритих обговорень з відповідним URL-посиланням.
1.9. Пропозиції і зауваження до оприлюднених документів мають бути обґрунтовані та надаватися у визначений строк, що складає не менше 30 календарних днів з дати початку відкритого обговорення.
Анонімні зауваження та пропозиції, а також пропозиції і зауваження, що були надані після визначеного у інформаційному повідомленні терміну, не реєструються та не розглядаються.
1.10. Для опрацювання пропозицій та зауважень, які надійшли у період проведення відкритого обговорення, ліцензіатом утворюється комісія, до складу якої входять уповноважені представники ліцензіата та, за умови письмового звернення до ліцензіата, представники органів місцевого самоврядування та громадськості.
Кількість представників органів місцевого самоврядування та громадськості має становити не більше 70 відсотків від загальної чисельності комісії.
Головою комісії є посадова особа ліцензіата.
Результати розгляду пропозицій і зауважень комісії оформлюються протоколом та оприлюднюються ліцензіатом на своєму офіційному веб-сайті в мережі Інтернет протягом чотирнадцяти календарних днів з дати кінцевого строку прийняття пропозицій і зауважень з питань, винесених на відкрите обговорення.».
У зв’язку з цим пункт 1.5 вважати пунктом 1.11.
2. Пункт 2.12. розділу ІІ викласти в такій редакції:
«2.12. Концепції та технічні завдання впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії України мають бути погоджені з суб'єктом господарської діяльності, який здійснює оптове постачання електричної енергії, у межах компетенції Головного оператора комерційного обліку оптового ринку електричної енергії України.».
3. Розділ IV після пункту 4.8 доповнити новим пунктом 4.9 такого змісту:
«4.9. Ліцензіатам при виконанні інвестиційних програм проводити закупівлю нового сучасного високотехнологічного обладнання, виконаного із якісних матеріалів, що не було у використанні та щодо якого зберігаються гарантійні зобов’язання виробників або їх офіційних представників.».