НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
ПОСТАНОВА |
05.02.2019 № 156 |
Про затвердження Порядку врегулювання спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
№ 2608 від 06.12.2019 - з урахуванням змін, внесених згідно з Постановою Національної комісії,
що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
№ 2901 від 20.12.2019
№ 2245 від 29.11.2023}
Відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природного газу», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок врегулювання спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті «Урядовий кур’єр».
ПОРЯДОК
врегулювання спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг
1.1. Цей Порядок визначає процедуру досудового врегулювання Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), спорів, що виникають між суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - суб’єкти господарювання), суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів (далі - споживачі особливої групи) та державне регулювання діяльності яких здійснюється НКРЕКП відповідно до Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
{Абзац перший пункту 1.1 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2245 від 29.11.2023}
Процедура досудового врегулювання спору та проведення попередніх слухань, визначена цим Порядком, застосовується до споживачів особливої групи.
{Пункт 1.1 глави 1 доповнено новим абзацом другим згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2245 від 29.11.2023}
Цей Порядок не поширюється на відносини, що виникають під час споживання суб’єктами господарювання енергії та/або комунальних послуг.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
відповідальний підрозділ - структурний підрозділ НКРЕКП, до компетенції якого належить розгляд питання, що стало предметом спору;
Головуючий попередніх слухань (Головуючий) - член НКРЕКП, до повноважень якого згідно з розподілом функціональних обов'язків належить розгляд спірного питання, або керівник відповідального підрозділу, до компетенції якого належить розгляд питання, що стало предметом спору;
{Абзац пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
досудове врегулювання спору - це послідовний комплекс дій, направлений на безпосереднє вирішення НКРЕКП спору між суб’єктами господарювання з приводу порушених прав і інтересів до його розгляду в суді;
{Абзац пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
спір - це конфлікт між суб’єктами господарювання у сферах енергетики та/або комунальних послу, споживачами особливої групиг з приводу порушення прав та інтересів;
{Абзац пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019, із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2245 від 29.11.2023}
сторони спору - суб’єкти господарювання, які звернулись або приєднались до процедури досудового врегулювання спору НКРЕКП;
{Абзац пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
угода про врегулювання спору (угода) - письмова домовленість сторін спору, що укладається з метою його врегулювання на основі взаємних поступок.
{Абзац пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у законах України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про ринок природного газу», «Про ринок електричної енергії», «Про трубопровідний транспорт», «Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу», «Про теплопостачання», «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про захист економічної конкуренції».
1.3. Спори між суб’єктами господарювання врегульовуються у прозорий та недискримінаційний спосіб.
Під час врегулювання спору НКРЕКП дотримується принципів законності, самостійності, незалежності, компетентності, справедливості, неупередженості та об’єктивності.
1.4. НКРЕКП врегульовує спори, що виникають між суб'єктами господарювання, з питань:
1) доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
2) дотримання суб'єктами господарювання ліцензійних умов;
3) інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції НКРЕКП.
1.5. Врегулювання спору здійснюється НКРЕКП безоплатно.
Сторони cпоpy самостійно несуть всі витрати, пов’язані з врегулюванням cпоpy.
1.6. Під час врегулювання спору НКРЕКП має право:
1) вимагати від суб'єктів господарювання, споживачів особливої групи копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідну для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спору, у визначені НКРЕКП спосіб та строки, але не менше як протягом 10 робочих днів від дня отримання такої вимоги;
2) проводити попереднє слухання із залученням сторін спору;
3) проводити позапланову перевірку суб’єкта (суб’єктів) господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, споживача (споживачів) особливої групи відповідно відповідно до Порядку контролю за дотриманням ліцензіатами, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 червня 2018 року № 428.
{Пункт 1.6 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019, із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2245 від 29.11.2023}
1.7. Місцем розгляду спору є місцезнаходження центрального апарату НКРЕКП. Організація процедури досудового врегулювання спору, у тому числі проведення попереднього слухання, здійснюється відповідальним підрозділом.
{Пункт 1.7 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
1.8. За результатом врегулювання спору НКРЕКП приймає рішення на засіданні, що проводиться у формі відкритого слухання, відповідно до Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 06 грудня 2016 року № 2133 (далі - Регламент).
До прийняття рішення з врегулювання спору НКРЕКП може проводити попередні слухання із залученням сторін спору.
Проведення попередніх слухань здійснюється відповідно до глави 3 цього Порядку.
{Пункт 1.8 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
2. Процедура досудового врегулювання спору
2.1. З метою досудового врегулювання спору суб’єкт (суб’єкти) господарювання має (мають) право звернутись до НКРЕКП із заявою відповідно до форми, наведеної в додатку 1 до цього Порядку.
Заява про врегулювання спору може бути подана до НКРЕКП протягом одного року з моменту виникнення такого спору, визначеного в заяві, але не пізніше одного місяця з дня ознайомлення суб’єктом господарювання та його незгодою з прийнятим рішенням/наданою (не наданою) відповіддю.
Заява, подана суб’єктом (суб’єктами) господарювання з порушенням зазначеного строку, НКРЕКП не розглядається.
НКРЕКП розглядає спір протягом 45 робочих днів з дати реєстрації заяви про проведення досудового врегулювання спору.
Перебіг строку розгляду спору зупиняється на час, необхідний для отримання копій документів, пояснень та іншої інформації, необхідної для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спору, і проведення попередніх слухань, про що сторонам повідомляють в установленому порядку.
Про продовження строку розгляду спору відповідальний підрозділ повідомляє сторони спору не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання відповідної інформації від них.
У разі одноосібного ініціювання процедури досудового врегулювання спору суб’єкт господарювання (заявник) разом із заявою має направити до НКРЕКП підтвердження надсилання суб’єкту господарювання, дії/бездіяльність якого оскаржуються, копії направленої до НКРЕКП заяви (із додатками) щодо ініціювання процедури досудового врегулювання спору.
2.2. НКРЕКП протягом 15 робочих днів з дня реєстрації заяви про досудове врегулювання спору направляє суб’єкту (суб’єктам) господарювання письмову відповідь про залишення цієї заяви без розгляду, якщо:
1) питання (предмет) розгляду спору не належить до повноважень НКРЕКП;
2) спір між суб'єктами господарювання вже розглядався НКРЕКП та/або судом та за ним прийнято рішення по суті спору;
3) НКРЕКП отримано інформацію про направлення позовної заяви до суду, якщо предметом позову є питання спору;
4) заявниками порушені вимоги щодо оформлення заяви, форма якої визначена в додатку 1 до цього Порядку;
5) заява не містить підпису або підписана особою, не уповноваженою на її підписання;
6) відсутні ознаки спору, врегулювання якого належить до компетенції НКРЕКП;
7) недотримано строк подання заяви про досудове врегулювання спору.
У разі залишення заяви без розгляду з підстав, визначених підпунктами 4 та 5 цього пункту, сторони спору мають право повторно звернутись до НКРЕКП із заявою щодо досудового врегулювання спору після усунення виявлених недоліків.
2.3. За результатами попереднього розгляду заяви відповідальний підрозділ протягом 15 робочих днів з дня її реєстрації направляє суб’єкту господарювання, дії якого оскаржуються, запит щодо приєднання до процедури досудового врегулювання спору та вимогу щодо надання пропозицій стосовно вирішення спору, пояснень, матеріалів та іншої інформації, необхідної для розгляду заяви, і повідомляє заявника про зупинення перебігу строку розгляду спору на цей період.
2.4. Суб’єкт господарювання, якому направлено запит, має протягом 10 робочих днів з дня його отримання повідомити НКРЕКП та іншу сторону спору про приєднання або відмову у приєднанні до процедури досудового врегулювання спору та надати пояснення, копії документів та іншу інформацію, необхідну для встановлення НКРЕКП фактичних обставин справи.
{Абзац перший пункту 2.4 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2245 від 29.11.2023}
У разі ненадання цим суб’єктом господарювання у визначені НКРЕКП строки та спосіб пояснень, копій документів та іншої інформації, необхідної для розгляду справи, відповідальний підрозділ ініціює перед структурним підрозділом НКРЕКП, на який покладено функції державного контролю за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проведення позапланової перевірки.
2.5. У разі неприєднання суб’єктом господарювання, якому направлено запит, до процедури досудового врегулювання спору або ненадання цим суб’єктом у визначені в запиті спосіб та строки відповіді про приєднання до такої процедури НКРЕКП протягом 10 робочих повідомляє заявника про відмову у досудовому врегулюванні спору та про початок розгляду заяви як обґрунтованого звернення заявника. У такому випадку початок строку розгляду звернення заявника розпочинається з дати спливу строку для надання суб’єктом господарювання, дії якого оскаржуються, відповіді на запит НКРЕКП про приєднання до процедури досудового врегулювання спору.
Відповідальний підрозділ проводить аналіз отриманих від суб’єктів господарювання пояснень та копій документів, які стосуються суті справи. Якщо за результатами аналізу будуть виявлені ознаки порушення суб’єктом (суб’єктами) господарювання вимог законодавства та/або ліцензійних умов, відповідальний підрозділ готує та направляє такому суб’єкту (таким суб’єктам) господарювання вимогу про усунення порушення законодавства та/або ліцензійних умов.
Суб’єкт (суб’єкти) господарювання протягом 10 робочих днів з дня отримання вимоги НКРЕКП про усунення порушення законодавства та/або ліцензійних умов має (мають) повідомити НКРЕКП про виконання цих вимог або повідомити терміни та спосіб, у який це порушення буде усунуто.
У разі якщо суб’єкт (суб’єкти) господарювання у встановлені НКРЕКП спосіб та строки не усунув (усунули) порушення та/або не повідомив (не повідомили) НКРЕКП про його усунення, відповідальний підрозділ готує та передає матеріали структурному підрозділу НКРЕКП, на який покладено функції державного контролю за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, для проведення позапланової перевірки на підставі обґрунтованого звернення суб’єкта господарювання.
Про результати розгляду обґрунтованого звернення заявника НКРЕКП письмово повідомляє суб’єктів господарювання.
2.6. Відповідальний підрозділ під час розгляду спору:
1) здійснює попередній аналіз копій документів, пояснень та іншої інформації, необхідної для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спору, які подаються сторонами спору;
2) готує запити сторонам спору щодо надання копій документів, пояснень та іншої інформації, необхідної для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спору;
3) організовує проведення попередніх слухань щодо врегулювання спору відповідно до глави 3 цього Порядку;
4) готує проєкт рішення НКРЕКП за результатами розгляду, зокрема проєкт постанови, що пропонується до прийняття на засіданні НКРЕКП, що проводиться у формі відкритого слухання, та обґрунтування до нього;
5) готує запит до органів державної влади щодо надання документів, матеріалів, статистичної та іншої інформації, необхідної для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спору (за необхідності);
6) повідомляє сторони спору про дату та час проведення засідання НКРЕКП у формі відкритого слухання, але не пізніше ніж за 3 дні до дати проведення цього засідання, на якому планується розгляд спору;
7) готує проєкти листів щодо вимог про усунення порушення законодавства та/або ліцензійних вимог;
8) готує та передає матеріали структурному підрозділу НКРЕКП, на який покладено функції державного контролю за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з повідомленням членів НКРЕКП, до повноважень яких згідно з розподілом функціональних обов’язків належать розгляд спірного питання та організація державного нагляду та контролю, для здійснення позапланової перевірки.
{Глава 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
3. Порядок проведення попередніх слухань
3.1. Для з’ясування обставин та всебічного розгляду cпоpy, надання можливості сторонам самостійно врегулювати спір HKPEKП може проводити попередні слухання в межах граничних строків процедури врегулювання cпоpy з урахуванням строків призупинення процедури проведення попередніх слухань.
3.2. Попередні слухання відбуваються у формі наради, на якій розглядається позиція сторін по суті cпоpy та документи, які стосуються спору.
3.3. Учасниками попередніх слухань є Головуючий, секретар, керівник (заступник керівника) відповідального підрозділу, представники Юридичного департаменту, інших структурних підрозділів НКРЕКП, до компетенції яких також належить розгляд питання, що стало предметом спору, та суб’єкти господарювання та/або їх уповноважені представники, які звернулись із заявою щодо врегулювання спору.
{Абзац перший пункту 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
Функції секретаря відкритих слухань виконує працівник відповідального підрозділу, що забезпечує організацію попередніх слухань.
3.4. Головуючий попередніх слухань визначає дату, час та місце проведення попередніх слухань, про що відповідальний підрозділ за п’ять робочих днів до дати проведення слухань письмово повідомляє сторони спору.
3.5. У разі неможливості прибути на попередні слухання сторона спору та/або її уповноважений представник зобов’язані не пізніше ніж за три робочі дні до початку попередніх слухань повідомити НКРЕКП та іншу сторону спору про неможливість явки з підтвердженням поважності причин.
Відповідальний підрозділ інформує сторони спору протягом одного робочого дня про нову дату проведення попередніх слухань.
{Абзац другий пункту 3.5 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
Листування між НКРЕКП та сторонами спору відбувається шляхом направлення повідомлень на офіційні електроні адреси, вказані у заяві та на сайті НКРЕКП.
3.6. У разі неявки на попередні слухання без поважних причин однієї зі сторін спору та/або її представників чи відсутності в одного з представників повноважень щодо представництва інтересів сторони спору, або якщо така неявка є повторною, спір розглядається без її участі.
У разі повторної неявки на попередні слухання обох сторін спору процедура розгляду спору припиняється.
3.7. До початку відкритих слухань сторони спору мають підтвердити свою присутність у секретаря відкритих слухань і надати документи, що підтверджують їх повноваження щодо представництва інтересів.
Секретар інформує Головуючого, керівника (заступника керівника) відповідального підрозділу, представників Юридичного департаменту, інших структурних підрозділів НКРЕКП про явку уповноважених представників сторін спору і про результати перевірки їх повноважень.
3.8. У призначений час Головуючий відкриває попередні слухання, представляє учасників, які беруть участь у нараді, повідомляє сторонам спору та/або їх уповноваженим представникам, про їхні права та обов’язки, про заявлені сторонами спору пропозиції щодо його врегулювання і ставить питання щодо наявності у сторін спору нових документів, пояснень, фактів, що стосуються предмета спору, які не були надані раніше.
3.9. У разі надання на попередніх слуханнях сторонами спору нових документів, пояснень, фактів, що стосуються предмета спору, Головуючий може перенести проведення попередніх слухань з метою повного та всебічного їх вивчення. Дата проведення наступного слухання повідомляється сторонам спору на цих слуханнях.
3.10. Під час попередніх слухань Головуючий має право:
1) встановлювати регламент для виступів сторін cпоpy та інших учасників попередніх слухань;
2) пропонувати сторонам спору зупинити попередні слухання з метою залучення необхідних фахівців з тієї чи іншої сторони cпоpy.
3.11. Під час попередніх слухань Головуючий зобов’язаний:
1) діяти в межах чинного законодавства України;
2) надавати сторонам спору роз’яснення щодо порядку проведення попередніх слухань.
3.12. Під час попередніх слухань сторони спору мають право:
1) бути проінформованими про суть процедури врегулювання cпоpy та її наслідки;
2) залучати до процедури врегулювання спору представників, фахівців, інших осіб;
3) ознайомлюватися зі всіма документами та поясненнями, що подані іншою стороною спору;
4) укласти угоду про врегулювання спору, форма якої наведена в додатку 2 до цього Порядку.
{Пункт 3.12 глави 3 доповнено новим підпунктом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
Якщо положення угоди про врегулювання спору не відповідають вимогам законодавства, то така угода вважається не укладеною.
{Пункт 3.12 глави 3 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
3.13. Під час попередніх слухань сторони зобов’язані:
1) вчасно з’явитися на попередні слухання та зареєструватися;
3) співпрацювати з Головуючим та не перешкоджати проведенню попередніх слухань у встановлені цим Порядком строки;
4) надавати іншій стороні cпоpy можливість ознайомлюватися з документами та поясненнями, що подані до НКРЕКП у межах процедури врегулювання cпоpy;
5) поважати честь i гідність сторін спору та інших учасників попередніх слухань;
6) завчасно повідомляти про неможливість прибути на попередні слухання;
7) дотримуватися чинного законодавства України.
3.14. За результатами попередніх слухань секретар складає протокол попередніх слухань, у якому зазначає осіб, які були присутні на попередніх слуханнях, відомості про юридичних осіб (сторін спору) згідно з ЄДР: найменування юридичної особи, ідентифікаційний код, місцезнаходження, з зазначенням сторони спору, яка ініціювала досудове врегулювання спору, суть спору, пропозиції сторін щодо вирішення спору, прийняте на попередніх слуханнях рішення.
{Абзац перший пункту 3.14 глави 3 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
Протокол попередніх слухань підписується Головуючим та секретарем попередніх слухань.
Копія оформленого протоколу попередніх слухань протягом п’яти робочих днів з дня проведення попередніх слухань надсилається сторонам на електронні адреси, вказані ними в заяві.
{Пункт 3.15 глави 3 виключено на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
4. Порядок прийняття рішення НКРЕКП
4.1. За результатами розгляду спору НКРЕКП приймає рішення про:
1) припинення розгляду спору у разі:
відсутності порушення законодавства та/або ліцензійних умов;
виявлення порушення законодавства та/або ліцензійних умов та його (їх) усунення суб’єктом господарювання (суб’єктами господарювання), споживачем (споживачами) особливої групи у процесі врегулювання спору;
укладення сторонами спору угоди про врегулювання спору;
повторної неявки сторін спору на попередні слухання;
2) зобов’язання припинити суб'єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або споживачем особливої групи, порушення законодавства у відповідній сфері;
3) зобов’язання припинити суб'єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, порушення ліцензійних умов;
4) накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, або на споживача особливої групи у встановленому порядку.
{Пункт 4.1 глави 4 доповнено новим підпунктом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
{Ппункт 4.1 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2245 від 29.11.2023}
4.2. Рішення НКРЕКП приймається на засіданні, що проводиться у формі відкритого слухання, відповідно до Регламенту.
{Пункт 4.2 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
4.3. Рішення НКРЕКП, прийняте у ході досудового розгляду спору, є обов'язковим до виконання сторонами спору. Зазначене рішення може бути оскаржене в суді.
Додаток 1 |
ЗАЯВА
про досудове врегулювання спору
{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}
Додаток 2 |
УГОДА
про врегулювання спору
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2608 від 06.12.2019}