Деякі питання здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
{Установити, що державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій у 2020 році реалізуються Національною службою здоров’я для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у межах пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області із застосуванням тарифів та коригувальних коефіцієнтів згідно з Порядком здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області, затвердженим цією Постановою, з 1 січня до 1 квітня 2020 р. згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019}
Кабінет Міністрів України постановляє:
{Вступна частина в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
1. Запровадити з 1 квітня 2019 р. по 1 квітня 2020 р. пілотний проект з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області (далі - пілотний проект).
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
2. Затвердити такі, що додаються:
Порядок здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області;
Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області.
1) на період дії пілотного проекту норми, визначені абзацом третім пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 “Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 45, ст. 1570) - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1073, та пунктами 5-9, 11-22, 25 і 27 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410, - в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1073, до договорів про медичне обслуговування населення за пілотним проектом не застосовуються, інші особливості укладення договорів про медичне обслуговування населення за пілотним проектом визначаються в оголошенні про укладення договору, розміщеному на офіційному веб-сайті Національної служби здоров’я;
2) договори про медичне обслуговування населення за пілотним проектом укладаються до 15 січня 2020 р. включно в електронній формі з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг на строк з 1 січня по 1 квітня 2020 р.;
3) до 30 квітня 2020 р. (включно) здійснюється оплата медичних послуг за договорами про медичне обслуговування населення за пілотним проектом.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та діє до 31 грудня 2020 року.
{Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
ПОРЯДОК
здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області
1. Цей Порядок регулює механізм здійснення пілотного проекту, який фінансується за бюджетною програмою “Реалізація програми державних гарантій медичного обслуговування населення” (далі - пілотний проект), тарифи і коригувальні коефіцієнти.
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
2. Дія цього Порядку поширюється на комунальні заклади охорони здоров’я, на базі яких здійснюється пілотний проект, що зазначені в додатку 1, або правонаступників таких закладів.
3. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
1) денний стаціонар - спосіб організації надання медичних послуг шляхом госпіталізації пацієнтів на денний час за умови відсутності показань до цілодобового лікарського нагляду;
2) діагностично споріднена група - група клінічних випадків, що характеризуються схожими (пов’язаними за діагнозами) клінічними станами та подібною інтенсивністю використання ресурсів для діагностики і лікування в умовах стаціонару;
3) ваговий коефіцієнт - коригувальний коефіцієнт, що враховує характеристики складності клінічних випадків та інтенсивність використання ресурсів для діагностики і лікування в рамках однієї діагностично спорідненої групи щодо загальної середньої вартості діагностики та лікування клінічного випадку в умовах стаціонару;
4) пролікований випадок - комплекс наданих медичних послуг пацієнту, пов’язаних з лікуванням клінічного випадку в умовах стаціонару, що завершується вибуттям пацієнта із стаціонару;
5) середній індекс структури випадків - середнє значення всіх вагових коефіцієнтів за пролікованими випадками у стаціонарних умовах у відповідному періоді.
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Основах законодавства України про охорону здоров’я, Законі України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення” та інших законодавчих актах.
4. У пілотному проекті мають право брати участь комунальні заклади охорони здоров’я, зазначені в додатку 1, або їх правонаступники за умови, що вони відповідають вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 391 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 43, ст. 1528) (далі - учасники пілотного проекту).
5. НСЗУ у межах пілотного проекту укладає з учасниками пілотного проекту договори про медичне обслуговування населення на надання медичних послуг, пов’язаних з наданням спеціалізованої (вторинної) медичної допомоги, крім послуг, включених до переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138 (ЗП України, 1996 р., № 18, ст. 501) (далі - договір).
6. Загальна орієнтовна ціна, на яку укладається договір, розраховується як сума глобальних ставок на медичні послуги амбулаторно-поліклінічної допомоги і медичні послуги стаціонарної допомоги, що зазначені в додатку 1. У разі коли договір з учасником пілотного проекту, крім обласних наркологічних диспансерів, укладається на надання медичних послуг стаціонарної допомоги, до суми глобальних ставок додається добуток запланованої кількості пролікованих випадків, ставки на пролікований випадок, запланованого середнього індексу структури випадків, коефіцієнта рівня стаціонару відповідного учасника пілотного проекту та коефіцієнта збалансованості бюджету.
До 31 грудня 2019 р. добуток запланованої кількості ставки на пролікований випадок, запланованого середнього індексу структури випадків, коефіцієнта рівня стаціонару визначається на період з 1 квітня по 31 грудня 2019 року.
З 1 січня 2020 р. добуток запланованої кількості ставки на пролікований випадок, запланованого середнього індексу структури випадків, коефіцієнта рівня стаціонару визначається на період з 1 січня по 1 квітня 2020 року.
Запланована кількість пролікованих випадків визначається згідно з даними звітів про надані послуги за договорами про медичне обслуговування населення за пілотним проектом у 2019 році та зазначається в договорі.
Запланований середній індекс структури випадків відповідного учасника пілотного проекту зазначається в договорі та розраховується за такою формулою:
де CMIplan - запланований середній індекс структури випадків для відповідного учасника пілотного проекту;
Casesplan_i - запланована кількість медичних послуг стаціонарної допомоги за діагностично спорідненою групою i для відповідного учасника пілотного проекту;
RWi - ваговий коефіцієнт діагностично спорідненої групи i;
Casesplan - загальна запланована кількість медичних послуг стаціонарної допомоги для відповідного учасника пілотного проекту.
Різниця між загальною орієнтовною ціною всіх укладених договорів станом на 15 січня 2020 р. та загальною сумою бюджетних асигнувань, передбачених для здійснення пілотного проекту у 2020 році, дорівнює сумі резервних видатків. У межах резервних видатків може бути збільшено загальну орієнтовну ціну договорів у наступних періодах із внесенням відповідних змін до договорів.
{Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
7. Для оплати медичних послуг амбулаторно-поліклінічної допомоги, у тому числі послуг, що надаються в умовах денного стаціонару, застосовується тариф у вигляді глобальної ставки за медичне обслуговування пацієнтів за період з 1 квітня 2019 р. до 1 квітня 2020 р. згідно з додатком 1.
{Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
8. Для оплати медичних послуг стаціонарної допомоги, що надаються усіма учасниками пілотного проекту, крім обласних наркологічних диспансерів, використовується комбінація тарифів у вигляді глобальної ставки за медичне обслуговування пацієнтів за період з 1 січня до 31 березня 2020 р. та ставки на пролікований випадок. Для оплати медичних послуг стаціонарної допомоги в обласних наркологічних диспансерах застосовується тільки тариф у вигляді глобальної ставки. Розмір глобальної ставки на медичні послуги стаціонарної допомоги для учасників пілотного проекту встановлений у додатку 1. Розмір ставки на пролікований випадок (далі - базова ставка) становить 1534 гривню.
{Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
9. До базової ставки застосовуються такі коригувальні коефіцієнти:
1) вагові коефіцієнти, що зазначені в додатку 2;
2) коефіцієнти рівня стаціонару, що становлять:
для медичних послуг, які надаються учасниками пілотного проекту, що перебувають в управлінні обласної ради, - 1,3;
для медичних послуг, які надаються учасниками пілотного проекту, що перебувають в управлінні міської або районної ради, - 1;
3) коефіцієнт збалансованості бюджету, що розраховується не рідше одного разу на квартал за формулою, наведеною в додатку 3.
Установити, що станом на 1 січня 2020 р. коефіцієнт дорівнює 1.
{Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
Тимчасово до 31 грудня 2019 р. включно добуток запланованої кількості медичних послуг стаціонарної допомоги за всіма договорами протягом усього строку дії договорів, базової ставки, коригувальних коефіцієнтів, який входить до параметра “Budtotal” у формулі розрахунку коефіцієнта збалансованості бюджету, наведеної в додатку 3, обраховується станом на 1 квітня 2019 року.
{Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
10. До 31 грудня 2019 р. сума оплати за медичні послуги амбулаторно-поліклінічної допомоги за місяць розраховується як 1/9 розміру глобальної ставки на медичні послуги амбулаторно-поліклінічної допомоги.
З 1 січня 2020 р. сума оплати за медичні послуги амбулаторно-поліклінічної допомоги за місяць розраховується як 1/3 розміру глобальної ставки на медичні послуги амбулаторно-поліклінічної допомоги.
{Пункт 10 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
11. Сума Сума оплати за медичні послуги стаціонарної допомоги за місяць розраховується:
до 31 грудня 2019 р. як сума 1/9 розміру глобальної ставки на медичні послуги стаціонарної допомоги та добутку загальної кількості пролікованих випадків за кожною діагностично спорідненою групою, базової ставки, вагового коефіцієнта відповідної діагностично спорідненої групи, коефіцієнта рівня стаціонару учасника пілотного проекту, коефіцієнта збалансованості бюджету, що застосовується у відповідному періоді;
з 1 січня 2020 р. як сума 1/3 розміру глобальної ставки на медичні послуги стаціонарної допомоги та добутку загальної кількості пролікованих випадків за кожною діагностично спорідненою групою, базової ставки, вагового коефіцієнта відповідної діагностично спорідненої групи, коефіцієнта рівня стаціонару учасника пілотного проекту, коефіцієнта збалансованості бюджету, що застосовується у відповідному періоді.
При цьому для розрахунку суми оплати враховуються лише проліковані випадки, про які надавач медичних послуг подав інформацію НСЗУ та які зазначені у звіті про медичні послуги, щодо якого НСЗУ не подано заперечень чи зауважень.
Сума оплати за медичні послуги стаціонарної допомоги в обласних наркологічних диспансерах за місяць розраховується:
до 31 грудня 2019 р. як 1/9 розміру глобальної ставки на медичні послуги стаціонарної допомоги;
з 1 січня 2020 р. як 1/3 розміру глобальної ставки на медичні послуги стаціонарної допомоги.
{Пункт 11 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
12. Учасники пілотного проекту зобов’язані подавати НСЗУ таку інформацію:
не рідше ніж раз на тиждень - зведену відомість про кількість пролікованих випадків за попередній тиждень, яка визначається виходячи з кількості пацієнтів, які вибули із стаціонару, про що складено в установленому законодавством порядку форму № 066/о;
звіт про медичні послуги в установленому договором порядку;
до 20 квітня 2020 р., - звіт про доходи та витрати закладу охорони здоров’я, що повинен містити інформацію, передбачену договором, а також інформацію про структуру та кількість наданих амбулаторно-поліклінічних послуг.
{Абзац четвертий пункту 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
13. НСЗУ оплачує надані медичні послуги на підставі звітів про медичні послуги відповідно до укладеного договору в межах бюджетних асигнувань, визначених у кошторисі на відповідний період.
14. У разі перевищення вартості наданих медичних послуг за місяць за всіма договорами над сумою бюджетних асигнувань, визначених у кошторисі на відповідний період, несплачений залишок підлягає сплаті НСЗУ у подальших звітних періодах у межах загальної суми бюджетних асигнувань, визначених кошторисом на відповідний період у частині, пропорційній сумі таких залишків за всіма договорами. При цьому оплата несплаченого залишку здійснюється за тарифом із застосуванням коригувальних коефіцієнтів, що діяли у періоді надання відповідних послуг.
15. У разі коли медичні послуги, крім послуг, визначених у пункті 5 цього Порядку, повністю або частково оплачуються за рахунок страхових виплат або коштів фізичних та юридичних осіб, не заборонених законодавством, такі послуги оплачуються НСЗУ в частині, не покритій відповідними платежами. У такому разі учасник пілотного проекту зобов’язаний подати НСЗУ разом із звітом про медичні послуги інформацію щодо джерел та сум оплати наданих пацієнтам медичних послуг, а також розрахунок частини вартості послуг, яка підлягає оплаті за договором з НСЗУ.
16. Учасники пілотного проекту мають право брати участь в інших пілотних проектах у встановленому законодавством порядку.
17. Пілотний проект проводиться на умовах співфінансування з місцевих бюджетів, за рахунок яких здійснюється оплата вартості комунальних послуг та енергоносіїв учасників пілотного проекту, а також фінансування місцевих програм розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, в тому числі здійснення видатків, які не забезпечені надходженнями за договорами з НСЗУ, надання населенню лікарських засобів безоплатно і на пільгових умовах згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 17 серпня 1998 р. № 1303 “Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань” (Офіційний вісник України, 1998 р., № 33, ст. 1241) та від 3 грудня 2009 р. № 1301 “Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами” (Офіційний вісник України 2009 р., № 94, ст. 3210).
Додаток 1 |
ПЕРЕЛІК
комунальних закладів охорони здоров’я, на базі яких здійснюється пілотний проект з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області, розмір глобальних ставок
Найменування комунального закладу охорони здоров’я | Код згідно з ЄДРПОУ | Розмір глобальної ставки на медичні послуги амбулаторно-поліклінічної допомоги | Розмір глобальної ставки на медичні послуги стаціонарної допомоги | |
1. | Комунальне підприємство “1-а міська лікарня Полтавської міської ради” | 01999655 | 3 444 | 3 848 |
2. | Комунальне підприємство “2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради” | 01999721 | 1 186 | 2 480 |
3. | Комунальне підприємство “3-я міська клінічна лікарня Полтавської міської ради” | 01111581 | 692 | 1 712 |
4. | Комунальне підприємство “4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради” | 01999678 | 5 660 | 986 |
5. | Комунальне підприємство “5-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради” | 01204377 | 1 434 | |
6. | Комунальне підприємство “Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради” | 01999684 | 3 277 | 6 025 |
7. | Комунальне підприємство “Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради” | 01999690 | 399 | 3 418 |
8. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Кременчуцька перша міська лікарня ім. О.Т. Богаєвського” | 01999613 | 914 | 2 924 |
9. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Кременчуцька міська лікарня “Правобережна” | 01204294 | 914 | 2 485 |
10. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Лікарня інтенсивного лікування “Кременчуцька” | 41318879 | 2 376 | 3 799 |
11. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Лікарня відновного лікування” | 01204147 | 1 097 | |
12. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Кременчуцька міська дитяча лікарня” | 05385571 | 1 983 | 4 386 |
13. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Кременчуцький перинатальний центр II рівня” | 01999632 | 1 418 | 3 348 |
14. | Комунальне медичне підприємство “Лікарня Придніпровська” | 01111598 | 110 | 1 151 |
15. | Комунальне некомерційне підприємство “Лікарня інтенсивного лікування I рівня м. Горішні Плавні” Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області | 01999626 | 1 936 | 4 216 |
16. | Комунальне підприємство “Лубенська лікарня інтенсивного лікування” Лубенської міської ради | 01999388 | 4 317 | 4 847 |
17. | Комунальне некомерційне підприємство “Великобагачанська центральна районна лікарня” Великобагачанської районної ради Полтавської області | 01999201 | 1 239 | 1 605 |
18. | Комунальне некомерційне підприємство “Гадяцька центральна районна лікарня” Гадяцької районної ради | 01999218 | 3 514 | 3 389 |
19. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Глобинська центральна районна лікарня” Глобинської районної ради Полтавської області | 01999224 | 2 830 | 2 771 |
20. | Комунальне некомерційне підприємство “Гребінківська центральна районна лікарня Гребінківської районної ради Полтавської області” | 01999253 | 747 | 1 867 |
21. | Комунальне некомерційне підприємство “Диканська лікарня планового лікування” Диканської районної ради | 01999265 | 1 473 | 987 |
22. | Комунальне некомерційне підприємство “Зіньківська центральна районна лікарня” Зіньківської районної ради Полтавської області | 01999276 | 2 031 | 2 235 |
23. | Комунальне некомерційне підприємство “Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича” | 01999299 | 2 160 | 2 107 |
24. | Комунальне некомерційне підприємство “Кобеляцька центральна районна лікарня” Кобеляцької районної ради Полтавської області | 01999307 | 2 041 | 2 895 |
25. | Комунальне некомерційне підприємство “Козельщинська центральна районна лікарня” Козельщинської районної ради Полтавської області | 01999320 | 1 338 | 976 |
26. | Комунальне некомерційне підприємство Котелевська центральна районна лікарня Котелевської районної ради | 01999336 | 1 182 | 1 231 |
27. | Комунальне некомерційне підприємство Кременчуцької районної ради “Кременчуцька центральна районна лікарня” | 01999342 | 2 493 | 2 594 |
28. | Комунальне некомерційне підприємство Лохвицька районна лікарня Лохвицької районної ради | 01999359 | 2 794 | 2 687 |
29. | Комунальне некомерційне підприємство “Машівська центральна районна лікарня” Машівської районної ради Полтавської області | 01999394 | 1 267 | 1 173 |
30. | Комунальне некомерційне підприємство “Миргородська центральна районна лікарня” Миргородської районної ради | 01999402 | 2 605 | 6 039 |
31. | Комунальне некомерційне підприємство “Новосанжарська центральна районна лікарня Новосанжарської районної ради Полтавської області” | 01999425 | 2 246 | 2 058 |
32. | Комунальне некомерційне підприємство “Оржицька центральна районна лікарня” Оржицької районної ради Полтавської області | 01999448 | 1 648 | 1 436 |
33. | Комунальне некомерційне підприємство “Пирятинська центральна районна лікарня” Пирятинської районної ради | 01999460 | 1 791 | 2 127 |
34. | Комунальне некомерційне підприємство “Полтавська центральна районна лікарня” Полтавської районної ради | 01999477 | 3 538 | 4 481 |
35. | Комунальне некомерційне підприємство “Решетилівська центральна районна лікарня Решетилівської районної ради Полтавської області” | 01999483 | 1 645 | 1 431 |
36. | Комунальне підприємство “Семенівська центральна районна лікарня” Семенівської районної ради | 01999494 | 1 673 | 1 558 |
37. | Комунальне некомерційне підприємство “Хорольська центральна районна лікарня” Хорольської районної ради Полтавської області | 01999514 | 1 608 | 2 484 |
38. | Комунальне некомерційне підприємство “Чорнухинська районна лікарня” Чорнухинської районної ради Полтавської області | 01999520 | 818 | 545 |
39. | Комунальне некомерційне підприємство “Чутівська центральна районна лікарня” | 01999537 | 1 610 | 1 284 |
40. | Комунальне некомерційне підприємство “Шишацька центральна районна лікарня” Шишацької районної ради Полтавської області | 01999543 | 733 | 1 549 |
41. | Комунальне підприємство “Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради” | 01999106 | 2 661 | 24 780 |
42. | Комунальне підприємство “Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради” | 01204348 | 2 384 | 4 470 |
43. | Комунальне підприємство “Обласна клінічна лікарня відновного лікування та діагностики з обласними центрами планування сім’ї та репродукції людини, медичної генетики Полтавської обласної ради” | 01999112 | 2 084 | 2 796 |
44. | Комунальне підприємство “Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради” | 02008968 | 1 455 | 612 |
45. | Комунальне підприємство “Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради” | 01999661 | 2 815 | |
46. | Комунальне підприємство “Полтавський обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради” | 01984151 | 1 226 | 2 107 |
47. | Комунальне підприємство “Кременчуцький обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради” | 13961403 | 502 | 1 249 |
48. | Комунальне підприємство “Лубенський обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради” | 26435008 | 373 | 249 |
49. | Комунальне підприємство “3-я міська клінічна поліклініка Полтавської міської ради” | 01999595 | 3 001 | |
50. | Комунальне підприємство “Міська дитяча клінічна стоматологічна поліклініка Полтавської міської ради” | 01204394 | 1 420 | |
51. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Міська дитяча стоматологічна поліклініка” | 01204236 | 686 | |
52. | Лубенська міська комунальна стоматологічна поліклініка | 05506589 | 1 482 | |
53. | Горішньоплавнівська міська стоматологічна поліклініка | 24832478 | 968 | |
54. | Комунальне підприємство “Кременчуцький обласний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради” | 01204207 | 1 147 | |
55. | Лубенський обласний шкірно-венерологічний диспансер | 26434977 | 499 | |
56. | Комунальне некомерційне медичне підприємство “Кременчуцький міський стоматологічний центр” | 42631629 | 1 097 |
{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
ВАГОВІ КОЕФІЦІЄНТИ
діагностично споріднених груп
Код діагностично спорідненої групи | Назва діагностично спорідненої групи | Ваговий коефіцієнт |
1 | Інфекції та їх наслідки | 0,98 |
2.1 | Злоякісні або неуточнені новоутворення | 1,135 |
2.2 | Новоутворення in situ | 0,965 |
2.3 | Доброякісні новоутворення | 0,795 |
3.1 | Хвороби крові і кровотворних органів | 2,007 |
3.2 | Аліментарні анемії | 0,795 |
4.1 | Хвороби ендокринної системи | 0,681 |
5.1 | Розлади психіки та поведінки | 0,263 |
6.1 | Хвороби нервової системи | 1,33 |
7.1 | Очні хвороби | 0,568 |
7.2 | Хвороби вуха, горла, носа та верхніх дихальних шляхів | 0,568 |
9.1 | Хвороби судин | 0,908 |
9.2 | Хвороби системи кровообігу | 0,898 |
10.1 | Хвороби органів дихання | 0,681 |
11.1 | Хвороби органів травлення | 0,681 |
11.2 | Хвороби гепатобіліарної системи та підшлункової залози | 0,681 |
12.1 | Хвороби шкіри, підшкірної клітковини та молочної залози | 0,341 |
13.1 | Хвороби кістково-м’язової системи | 1,022 |
14.1 | Хвороби сечової системи | 1,223 |
14.2 | Чоловічі хвороби | 0,681 |
14.3 | Жіночі хвороби | 1,247 |
15.1 | Вагітність з розродженням | 1,703 |
15.2 | Вагітність з абортивним наслідком | 0,613 |
15.3 | Вагітність без розродження | 1,511 |
16.1 | Стани перинатального періоду | 3,368 |
17.1 | Вроджені аномалії (вади розвитку) | 1,135 |
18.1 | Симптоми, не класифіковані в інших | 0,385 |
19.1 | Травми та їх ускладнення | 0,985 |
19.2 | Опіки, відмороження | 1,239 |
19.3 | Отруєння | 0,477 |
20.1 | Зовнішні причини захворюваності та смертності | 0,396 |
21.1 | Фактори, що впливають на стан здоров’я населення | 0,415 |
7A.1 | Операції на нервовій системі | 2,565 |
7B.1 | Операції на ендокринній системі | 1,374 |
7C.1 | Очні операції | 0,738 |
7D.1 | Отоларингологічні операції | 0,965 |
7E.1 | Операції на голові, верхній та нижній щелепах | 1,162 |
7F.1 | Операції на серці та грудному відділі аорти | 6,117 |
7G.1 | Операції на органах грудної клітки | 2,631 |
7H.1 | Операції на грудній залозі | 1,745 |
7J.1 | Операції на травній системі | 1,438 |
7J.2 | Операції на гепатобіліарній системі та підшлунковій залозі | 1,464 |
7K.1 | Операції на органах сечовидільної системи | 1,599 |
7K.2 | Операції на чоловічих статевих органах | 1,097 |
7L.1 | Гінекологічні операції | 1,828 |
7N.1 | Операції на кістково-м’язовій системі | 1,986 |
7P.1 | Операції на артеріальних судинах | 2,127 |
7P.2 | Операції на венозних судинах та лімфатичній системі | 1,067 |
7S.1 | Операції на шкірі та підшкірній клітковині | 0,795 |
7Z.1 | Операції на черевній стінці, порожнині очеревинного простору, заочеревинному просторі та промежині | 1,444 |
Додаток 3 |
ФОРМУЛА
розрахунку коефіцієнта збалансованості бюджету
1. Коефіцієнт збалансованості бюджету розраховується за такою формулою:
де BRCplan - коефіцієнт збалансованості бюджету для поточного та подальших звітних періодів;
Budtotal - сума використаних у минулих періодах резервних видатків та добутку запланованої кількості медичних послуг стаціонарної допомоги за всіма договорами протягом усього строку дії договорів, базової ставки, коригувальних коефіцієнтів. Добуток запланованої кількості медичних послуг стаціонарної допомоги за всіма договорами протягом усього строку дії договорів, базової ставки, коригувальних коефіцієнтів обраховується станом на 15 січня 2020 р.;
Budact - добуток кількості наданих медичних послуг стаціонарної допомоги за всіма договорами у попередніх звітних періодах, базової ставки і відповідних коригувальних коефіцієнтів;
Casesplan_i - запланована кількість медичних послуг стаціонарної допомоги у поточному та подальших звітних періодах за договором i;
CMIplan_i - запланований середній індекс структури випадків у поточному та подальших звітних періодах за договором i;
HLCplan_i - запланований коефіцієнт рівня стаціонару за договором i;
BRact - добуток базової ставки та коефіцієнта збалансованості бюджету, що застосовувався у попередньому звітному періоді.
2. Добуток кількості наданих медичних послуг стаціонарної допомоги за всіма договорами у попередніх звітних періодах, базової ставки і відповідних коригувальних коефіцієнтів розраховується за такою формулою:
де Budact - добуток кількості наданих медичних послуг стаціонарної допомоги за всіма договорами у попередніх звітних періодах, базової ставки і відповідних коригувальних коефіцієнтів;
Casesact_i_h_p - кількість пролікованих випадків за діагностично спорідненими групами і надавачем рівня стаціонару h за всіма договорами у звітному періоді p;
RWi - ваговий коефіцієнт діагностично спорідненої групи і для кожного пролікованого випадку;
HLCh - коефіцієнт рівня стаціонару h для кожного пролікованого випадку за діагностично спорідненою групою i;
BRact_p - добуток базової ставки та коефіцієнта збалансованості бюджету, що застосовувався у відповідному звітному періоді p.
У разі коли розрахований коефіцієнт збалансованості бюджету становить менше ніж 1, він підлягає перерахунку. При цьому до показника Budtotal додається невикористаний залишок резервних видатків, але не більше ніж необхідно для досягнення значення коефіцієнта збалансованості бюджету, що дорівнює 1.
До 31 грудня 2019 р. у разі наявності залишку невикористаних резервних видатків станом на 1 грудня 2019 р. під час перерахунку коефіцієнта збалансованості бюджету такий залишок додається до показника Budtotal у повному обсязі незалежно від значення розрахованого коефіцієнта збалансованості бюджету.
З 1 січня 2020 р. у разі наявності залишку невикористаних резервних видатків станом на 1 березня 2020 р. під час перерахунку коефіцієнта збалансованості бюджету такий залишок додається до показника Budtotal у повному обсязі незалежно від значення розрахованого коефіцієнта збалансованості бюджету.
{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 1119 від 27.11.2019 - діє до 31 грудня 2020 р.}
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою “Пілотний проект з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області” (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ.
3. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
4. Бюджетні кошти спрямовуються на оплату медичних послуг, пов’язаних із вторинною (спеціалізованою) медичною допомогою, наданих пацієнтам відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з НСЗУ (далі - договір), згідно з Порядком здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 131.
5. Оплата медичних послуг, передбачених пунктом 4 цього Порядку, здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг на підставі звітів про медичні послуги відповідно до Порядку здійснення пілотного проекту з реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у Полтавській області та договору. Порядок та строки подання звітів про медичні послуги, інформація, що включається до них, визначаються договором.
6. Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня на підставі договорів може здійснювати попередню оплату за медичні послуги відповідно до законодавства.
7. Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та здійснення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються НСЗУ в установленому законодавством порядку.
8. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.