open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 3 квітня 2019 р. № 214-р
Київ

Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти

1. Затвердити план заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, що додається.

2. Центральним та місцевим органам виконавчої влади інформувати щороку до 1 лютого Міністерство освіти і науки про стан виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням, для подання до 15 лютого Кабінетові Міністрів України узагальненої інформації.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 73



ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 3 квітня 2019 р. № 214-р

ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти

Найменування заходу

Строк виконання

Відповідальні за виконання

Формування нормативно-правового забезпечення здобуття освіти за дуальною формою

1.

Розроблення:




Положення про дуальну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти

III квартал
2019 р.

МОН
Мінсоцполітики
Мінекономрозвитку
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)


Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти

III і IV квартали 2019 р.

-"-


типових договорів про дуальну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої освіти, вищої освіти

IV квартал
2019 р.

МОН
Мінсоцполітики
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)
професійні асоціації (за згодою)

2.

Внесення змін до нормативно-правових актів у сфері освіти і праці для врахування особливостей впровадження дуальної форми здобуття освіти

2020 рік

МОН
Мінсоцполітики
Мінекономрозвитку
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)

Організаційне і методичне забезпечення підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти

3.

Підготовка та затвердження методичних рекомендацій щодо розроблення освітніх програм та організації освітнього процесу за дуальною формою здобуття освіти

IV квартал
2019 р.

МОН
Мінсоцполітики
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)

4.

Проведення:




аналізу результатів дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня на тему: «Професійна підготовка кваліфікованих робітників з використанням елементів дуальної форми навчання” та забезпечення впровадження позитивних досягнень дослідно-експериментальної роботи

2019 рік

МОН
Національна академія педагогічних наук (за згодою)


моніторингових досліджень результатів впровадження дуальної форми здобуття професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої освіти, вищої освіти із залученням роботодавців, які є стороною договорів про здобуття освіти за дуальною формою

2019-2020 роки

МОН
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Національна академія педагогічних наук (за згодою)

5.

Організація навчання розробників освітніх програм, підготовка експертів з розроблення освітніх програм за дуальною формою здобуття освіти

2019-2020 роки

МОН
Мінсоцполітики
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Національна академія педагогічних наук (за згодою)

6.

Розроблення Порядку оцінювання результатів здобуття освітніх та професійних кваліфікацій

IV квартал
2020 р.

МОН
Мінсоцполітики
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)

7.

Розроблення та апробація освітніх програм і навчальних планів в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти за дуальною формою здобуття освіти

III квартал
2020 р.

МОН
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)

8.

Проведення моніторингу працевлаштування випускників, які здобули освіту за дуальною формою

2020-2021 роки

Мінсоцполітики
МОН
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)

9.

Навчання, стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів освіти на підприємствах із застосуванням світового досвіду впровадження дуальної форми здобуття освіти

2019-2020 роки

МОН
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)
Національна академія педагогічних наук (за згодою)

10.

Реалізація пілотних проектів із запровадження дуальної форми здобуття освіти у закладах фахової передвищої та вищої освіти

IV квартал
2019 р.

МОН
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Національна академія педагогічних наук (за згодою)

11.

Проведення засідань за круглим столом, громадських обговорень та інших заходів з питань запровадження дуальної форми здобуття освіти з метою інформування різних категорій населення про позитивний досвід підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти

2019-2023 роки

МОН
Мінсоцполітики
Мінекономрозвитку
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)
Національна академія педагогічних наук (за згодою)

12.

Розроблення комплексу методичного забезпечення для підготовки здобувачів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти за дуальною формою

2020-2021 роки

МОН
Спільний представницький орган сторони
роботодавців на національному рівні (за згодою)
Національна академія педагогічних наук (за згодою)

13.

Вивчення міжнародного досвіду впровадження дуальної форми здобуття освіти, створення кластерів дуальної освіти на базі конкурентоспроможних закладів освіти та заінтересованих роботодавців, імплементація кращих практик в освітній процес закладів освіти

2019-2023 роки

МОН
Мінсоцполітики
Національна академія педагогічних наук (за згодою)
Спільний представницький орган сторони роботодавців на національному рівні (за згодою)
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні (за згодою)

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: