Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти
1. Затвердити план заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, що додається.
2. Центральним та місцевим органам виконавчої влади інформувати щороку до 1 лютого Міністерство освіти і науки про стан виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням, для подання до 15 лютого Кабінетові Міністрів України узагальненої інформації.
ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти
Найменування заходу | Строк виконання | Відповідальні за виконання | ||
Формування нормативно-правового забезпечення здобуття освіти за дуальною формою | ||||
1. | Розроблення: | |||
Положення про дуальну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти | III квартал | МОН | ||
Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти | III і IV квартали 2019 р. | -"- | ||
типових договорів про дуальну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої освіти, вищої освіти | IV квартал | МОН | ||
2. | Внесення змін до нормативно-правових актів у сфері освіти і праці для врахування особливостей впровадження дуальної форми здобуття освіти | 2020 рік | МОН | |
Організаційне і методичне забезпечення підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти | ||||
3. | Підготовка та затвердження методичних рекомендацій щодо розроблення освітніх програм та організації освітнього процесу за дуальною формою здобуття освіти | IV квартал | МОН | |
4. | Проведення: | |||
аналізу результатів дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня на тему: «Професійна підготовка кваліфікованих робітників з використанням елементів дуальної форми навчання” та забезпечення впровадження позитивних досягнень дослідно-експериментальної роботи | 2019 рік | МОН | ||
моніторингових досліджень результатів впровадження дуальної форми здобуття професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої освіти, вищої освіти із залученням роботодавців, які є стороною договорів про здобуття освіти за дуальною формою | 2019-2020 роки | МОН | ||
5. | Організація навчання розробників освітніх програм, підготовка експертів з розроблення освітніх програм за дуальною формою здобуття освіти | 2019-2020 роки | МОН | |
6. | Розроблення Порядку оцінювання результатів здобуття освітніх та професійних кваліфікацій | IV квартал | МОН | |
7. | Розроблення та апробація освітніх програм і навчальних планів в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти за дуальною формою здобуття освіти | III квартал | МОН | |
8. | Проведення моніторингу працевлаштування випускників, які здобули освіту за дуальною формою | 2020-2021 роки | Мінсоцполітики | |
9. | Навчання, стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів освіти на підприємствах із застосуванням світового досвіду впровадження дуальної форми здобуття освіти | 2019-2020 роки | МОН | |
10. | Реалізація пілотних проектів із запровадження дуальної форми здобуття освіти у закладах фахової передвищої та вищої освіти | IV квартал | МОН | |
11. | Проведення засідань за круглим столом, громадських обговорень та інших заходів з питань запровадження дуальної форми здобуття освіти з метою інформування різних категорій населення про позитивний досвід підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти | 2019-2023 роки | МОН | |
12. | Розроблення комплексу методичного забезпечення для підготовки здобувачів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти за дуальною формою | 2020-2021 роки | МОН | |
13. | Вивчення міжнародного досвіду впровадження дуальної форми здобуття освіти, створення кластерів дуальної освіти на базі конкурентоспроможних закладів освіти та заінтересованих роботодавців, імплементація кращих практик в освітній процес закладів освіти | 2019-2023 роки | МОН |