open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Чинний
                             
                             
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
11.07.2007 N в-100/07

Стосовно дотримання процедур державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти"( 1490-14 )
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до
статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ) Тендерна палата України провела
дослідження дотримання процедур державних закупівель, проведених в
2006 році Вінницьким підприємством "Трамвайно-тролейбусне
управління".
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника Назва: Вінницьке підприємство "Трамвайно-тролейбусне
управління". Адреса: 21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 29.
2. Головний розпорядник: Вінницьке підприємство
"Трамвайно-тролейбусне управління".
3. Відповідальний за проведення торгів: начальник служби
рухомого складу - Гончаренко М.Г.
4. Предмет закупівлі: Тролейбуси з низьким рівнем підлоги і
електронною системою керування тяговими електродвигунами.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги.
6. Джерело фінансування закупівель: субвенції з державного
бюджету і кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок -
19.10.2006 р., закінчення - 18.12.2006 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних
матеріалів:
1. Наказ начальника Вінницького підприємства
"Трамвайно-тролейбусне управління" від 04.05.2006 р. N 114 "Про
створення тендерного комітету" - на 1 арк.;
2. Наказ начальника Вінницького підприємства
"Трамвайно-тролейбусне управління" від 27.12.2006 р. N 229 "Про
зміни в персональному складі тендерного комітету" - на 1 арк.;
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Васільєву В.В. СПК N 382728 від 28.10.2006 р., - на 1 арк.;
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Шимченко А.П. СПК N 381711 від 28.10.2006 р., - на 1 арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Лукашевичу В.Р. СПК N 319771 від 28.04.2006 р., - на 1 арк.;
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане
Копецькій Є.В. СПК N 381800 від 28.10.2006 р., - на 1 арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане Семко В.А.
СПК N 319772 від 28.04.2006 р., - на 1 арк.;
8. Сертифікат, виданий Кравчук В.В. N ДЗ-0106 від
22.12.2006 р., - на 1 арк.;
9. Сертифікат, виданий Редько А.І. б/н - від 23.03.2005 р., -
на 1 арк.;
10. Річний план діяльності тендерного комітету щодо
організації та проведення процедур державних закупівель - на
1 арк.;
11. Протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2006 р.
б/н - на 2 арк.;
12. Річний план державних закупівель, який підлягає
оприлюдненню, - на 1 арк.;
13. План використання бюджетних коштів на 2006 рік - на
1 арк.;
14. Звіт про використання бюджетних коштів за 2006 рік - на
1 арк.;
15. Тендерна документація на закупівлю товарів - тролейбуси з
низьким рівнем підлоги і електронною системою керування від
30.08.2006 р. - на 20 арк.;
16. Оголошення про заплановану закупівлю, що розміщено в
Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 37(56) від
11.09.2006 р., - на 1 арк.;
17. Оголошення про заплановану закупівлю, що розміщено в
спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із
загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію
виключно з питань державних закупівель N 22 від 11.09.2006 р., -
на 1 арк.;
18. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при
здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти N 1 від 19.10.2006 р. - на 4 арк.;
19. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення
переможця N 1 від 31.10.2006 р. - на 4 арк.;
20. Договір купівлі-продажу N КП-018 від 24.11.2006 р. - на
3 арк.;
21. Видаткова накладна N КА-00093 від 7 грудня 2006 року - на
1 арк.;
22. Видаткова накладна N КА-00094 від 7 грудня 2006 року - на
1 арк.;
23. Платіжне доручення N 2068 від 21 грудня 2006 року на суму
790 000,00 грн. - на 1 арк.;
24. Платіжне доручення N 2069 від 28 грудня 2006 року на суму
790 000,00 грн. - на 1 арк.;
25. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
в інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 51(70) від
18.12.2006 р. - на 1 арк.;
26. Звіт про результати здійснення процедури відкритих і
двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти N 1 від 01.12.2006 р. - на 3 арк.;
27. Повідомлення про присвоєння кодів N QS/T-1496/ОЖОвт від
18.12.2006 року про розміщення повної інформації щодо державних
закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал
"Державні закупівлі України" (www.Zakupivli.com) - на 1 арк.
28. Повідомлення про присвоєння коду N HD/Z-рп1330 від
06.05.2006 р. щодо розміщення річного плану закупівель товарів,
робіт і послуг в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал
"Державні закупівлі України" (www.Zakupivli.com) - на 1 арк.
29. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти за січень 2007 року, Форма N 1-торги
(тендери) ( va577202-06 ) - на 2 арк.;
30. Річний план діяльності тендерного комітету щодо
організації та проведення процедур державних закупівель - на
11 арк.
Завдання сформульоване наступним чином: "Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення
процедури щодо закупівлі Вінницьким підприємством
"Трамвайно-тролейбусне управління" Тролейбусів з низьким рівнем
підлоги і електронною системою керування тяговими
електродвигунами".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній
частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету,
кваліфікації членів тендерного комітету На час проведення тендера діяв тендерний комітет Вінницького
підприємства "Трамвайно-тролейбусне управління" (далі - Замовник),
який створений на підставі наказу начальника підприємства від
04.05.2006 N 144 у складі 7 осіб. Головою тендерного комітету було
призначено заступника начальника управління - Васільєва В.В. Положення про тендерний комітет на відповідність ст. 12
Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні
кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон) Замовником на дослідження надано
не було.
Інформація про членів тендерного комітету:
------------------------------------------------------------------ N | П.І.Б. |Дата та номер | Посада | N, дата | | | розпорядчого | в ТК | свідоцтва чи | | |акта включення| | сертифіката | | | до складу | | | | | тендерного | | | | | комітету | | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 1. |Васільєв В.В. |Наказ від |Голова |СПК N 382728 | | |04.05.2006 |тендерного |від 28.10.2006 р.| | |N 144 |комітету | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 2. |Гончаренко М.Г.| |Член |Відсутнє | | | |тендерного | | | | |комітету | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 3. |Шимченко А.П. | |Член |СПК N 381711 | | | |тендерного |від 28.10.2006 р.| | | |комітету | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 4. |Лукашевич В.Р. | |Член |СПК N 319771 | | | |тендерного |від 28,04.2006 р.| | | |комітету | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 5. |Копецька Є.В. | |Член |СПК N 381800 | | | |тендерного |від 28.10.2006 р.| | | |комітету | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 6. |Семко В.А. | |Член |СПК N 319772 | | | |тендерного |від 28.04.2006 р.| | | |комітету | | ---+---------------+--------------+-----------+-----------------| 7. |Редько | |Член |Сертифікат б/н | | | |тендерного |від 23.03.2005 р.| | | |комітету | | -----------------------------------------------------------------
В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) відсутнє
рішення про призначення заступника голови тендерного комітету та
відповідального секретаря. В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) член
тендерного комітету Гончаренко М.Г. на момент проведення процедури
закупівлі (19.10.2006 р. - 18.12.2006 р.) не мав сертифіката чи
свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи
підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення
процедур закупівель.
2. Фінансування закупівель Планом використання бюджетних коштів на 2006 рік Замовником
затверджено видатки за рахунок місцевого бюджету за КПКВ 170603 та
КЕКВ 2410 "Капітальні трансферти підприємствам" ( v0604201-01 )
придбання вагонів електротранспорту в загальній сумі
2180,0 тис. гривень. Відповідно до інформації, викладеної в Звіті про використання
бюджетних коштів за 2006 рік із загального фонду (ф. N 4-3д,
N 4-3м) ( z0067-07 ), по коду 2410 ( v0604201-01 ) в загальній
сумі 1580,0 тис.грн., та фактичні видатки склали
1580,0 тис. гривень. Відповідно до Звіту про результати здійснення процедури
відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти від 01.12.2006 N 1, очікувана вартість
закупівлі тролейбусів становила 3010,0 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі В порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) рішення у
вигляді розпорядчого акта щодо організації проведення та вибору
процедури закупівлі відсутнє. Річний план державних закупівель на 2006 рік Замовником
складено з порушення вимог Інструкції стосовно форми Річного плану
діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення
процедур державних закупівель, затвердженої розпорядженням
Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 N 218-р
( z0904-06 ), а саме: - інформація про предмет закупівлі не відповідає Державному
класифікатору продукції та послуг ДК 016-97 ( v1822217-97,
v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ); - не вказано код згідно з економічною класифікацією видатків
КЕКВ ( v0604201-01 ) і код згідно з програмною класифікацією
видатків КПКВ; - очікувана вартість предмета закупівлі вказана цифрами без
розшифровки словами. У плані визначена процедура закупівлі "відкриті торги".
Замовником оприлюднено річний план закупівель на 2006 рік в
інформаційній системі в мережі Інтернет, код N HD/Z-рп1330 від
06.05.2006 р.
4. Визначення предмета закупівлі Замовник предмет закупівлі визначив як "Тролейбуси з низьким
рівнем підлоги і електронною системою керування". Замовником не визначено предмет закупівлі за кодом
Класифікатора продукції і послуг ДК 016-97 ( v1822217-97,
v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ), затвердженого наказом
Державного комітету України стандартизації, метрологи і
сертифікації від 30.12.97 N 822 ( v0822217-97 ). Відповідно до зазначеного класифікатора предмет закупівлі
може визначатися за кодом 34.10.30.590 - "Тролейбуси"
( v3822217-97 ).
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо
закупівлі Оголошення про заплановану закупівлю "Тролейбуси з низьким
рівнем підлоги" було розміщено Замовником в Інформаційному
бюлетені Тендерної палати України від N 37(56) від 11.09.2006 за
N 37043306 в спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує
інформацію виключно з питань державних закупівель, N 22 від
11.09.2006 р. за N 1108222. Замовником оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю
за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет від
31.08.2006 р. за кодом NF/SJ-613.
6. Тендерна документація Тендерна документація на закупівлю "Тролейбусів з низьким
рівнем підлоги" розроблена тендерним комітетом Замовника та
затверджена 30.08.2006 року головою тендерного комітету
Васільєвим В.В. Тендерне забезпечення відповідно до вимог тендерної
документації становить 2250,0 гривень. У додатку 2 до тендерної документації некоректно встановлені
вимоги щодо наявності в учасника відповідного дозволу, ліцензії
або сертифіката. У документації встановлена імперативна норма щодо
наявності таких документів, при тому, що такі вимоги є практично
не виконуваними (продаж та поставка тролейбусів згідно чинного
законодавства не ліцензується та не потребує відповідних
дозволів), а їх невиконання може призвести до відхилення тендерної
пропозиції згідно статті 27 Закону ( 1490-14 ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться за методом рангування
за трьома критеріями: - ціна - 70%; технічне завдання - 20%;
відстрочка платежів - 10%. Встановлений Замовником критерій оцінки "умови оплати -
відстрочка платежів" суперечить додатку 3 до тендерної
документації "Тендерна форма "Пропозиція" та основним умовам
договору про закупівлю, де визначено оплату за продукцію по факту
поставки, що унеможливлює підготовку тендерних пропозицій, які
відповідали б вимогам Замовника. Наслідком цього стало
неправомірне застосування такого критерію при оцінці тендерних
пропозицій та порушення частини 3 статті 34 Закону ( 1490-14 ). В порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником у
розділі 3 тендерної документації не було визначено прізвища,
посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших
працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із
учасниками. Також, в порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 )
технічна специфікація до тендерної документації не містить вимог
щодо об'єктивних якісних характеристик предмета закупівлі,
наприклад сертифікати походження тролейбусів, визначення
гарантійного терміну з моменту введення в експлуатацію та сервісне
обслуговування протягом гарантійного періоду. Таким чином, тендерна документація Замовника нечітко визначає
вимоги щодо підготовки тендерних пропозицій та порядку вибору
переможця торгів. Оцінка і рішення, прийняті на підставі такої
тендерної документації, не можуть забезпечити об'єктивність вибору
найкращої тендерної пропозиції та постачальника, у тому числі за
оптимальною ціною.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій Тендерні пропозиції на закупівлю тролейбусів з низьким рівнем
підлоги і електронною системою керування, які надійшли від
учасників, Замовником на дослідження не надано, що унеможливлює
перевірку дотримання вимог ст. ст. 23, 24, 26 Закону ( 1490-14 ). Відповідно до протоколу про розкриття тендерних пропозицій
від 19.10.2006 N 1 на закупівлю тролейбусів з низьким рівнем
підлоги і електронною системою керування надійшло три тендерні
пропозиції: - ТОВ "Львівські автобусні заводи" з ціною пропозиції
2 400 000,0 грн.; - ТОВ "Українські комерційні автомобілі" з ціною пропозиції
2 370 000,0 грн.; - ЗАТ "Літан" з ціною пропозиції 2 573 910,0 грн. Відповідно до пункту 9.2 "Зауваження учасників процедури
закупівлі" протоколу про розкриття тендерних пропозицій від
19.10.2006 N 1, учасником тендера ЗАТ "Літан" було зроблено
зауваження, що термін дії сертифіката відповідності тролейбусів,
який був наданий учасниками ТОВ "Львівські автобусні заводи" та
ТОВ "Українські комерційні автомобілі", закінчився
14 серпня 2006 року. На момент проведення тендера тендерна
пропозиція ТОВ "Львівські автобусні заводи" та
ТОВ "Українські комерційні автомобілі" не відповідала вимогам
тендерної документації. Протокол розкриття тендерних пропозицій
оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет
від 19.10.2006 за кодом PRO/S-пр1494/ОЖО. Отже, в порушення ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовником не
було відхилено тендерні пропозиції учасників (ТОВ "Львівські
автобусні заводи" та ТОВ "Українські комерційні автомобілі"), які
не відповідали тендерній документації.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможців
торгів Відповідно до Протоколу оцінки тендерних пропозицій від
31.10.2006 р. N 1 було встановлено, що всі учасники відповідають
кваліфікаційним та технічним вимогам встановленим Замовником у
тендерній документації, та допущені до подальшої оцінки: - ТОВ "Львівські автобусні заводи"; - ТОВ "Українські комерційні автомобілі"; - ЗАТ "Літан". Оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі трьох
критеріїв: ціна, технічне завдання, умови оплати. Як видно з результатів рангування, вибір переможця тендера
відбувався, виходячи із вартості тролейбусів, а інші показники не
впливали на визначення переможця. Оскільки тендерні пропозиції на закупівлю тролейбусів з
низьким рівнем підлоги, які надійшли від учасників, на дослідження
не надано, що унеможливлює перевірку тендерних пропозицій на
критерій умови відстрочки платежу, до дослідження було взято
договір від 24.11.2006 р. N КП-018, укладений з переможцем торгів
ТОВ "Українські комерційні автомобілі", в якому в розділі 3
"Розрахунки та виплати" жодного слова не зазначено про умови
відстрочки платежу, а вказано про розрахунок по факту поставки, як
то було передбачено тендерною формою "Пропозиція" та основними
умовами договору, наведеними у тендерній документації. Отже, як видно з вищезазначеного протоколу оцінки тендерних
пропозицій, Замовник безпідставно та неправомірно присвоїв по
"100" балів тендерним пропозиціям учасників торгів по критерію
"умови оплати - відстрочка платежів". За результатами оцінки переможцем торгів було визначено
ТОВ "Українські комерційні автомобілі", який набрав 1000 балів. Отже, в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону ( 1490-14 ) оцінка
та вибір переможця здійснювався не на підставі критеріїв,
визначених тендерною документацією.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про
результати торгів Документи щодо Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції
учаснику-переможцю ТОВ "Українські комерційні автомобілі" та
Повідомлення про результати відкритих торгів іншим учасникам
ТОВ "Львівські автобусні заводи" та ЗАТ "Літан" Замовником на
дослідження не надано. Акцепт тендерної пропозиції та повідомлення про результати
торгів оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі
Інтернет від 31.10.2006 за кодом KAG/Q-акц1495/ОЖО. Акцепт тендерної пропозиції та повідомлення про результати
торгів оприлюднено в день акцепту, а не протягом п'яти календарних
днів з моменту його розкриття. Оголошення про результати відкритих торгів із закупівлі
тролейбусів з низьким рівнем підлоги розміщено Замовником в
Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.12.2006
N 51 (70) за номером N 51140906р та в спеціалізованому друкованому
засобі масової інформації із загальнодержавною сферою
розповсюдження - від 18.12.2006 N 36 за N 3615922. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі
оприлюднене за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет
від 07.12.2006 за кодом LOP/GK-рез485.
10. Укладення договору Замовником укладено договір від 24.11.2006 N КП-018 на
закупівлю тролейбусів ЛАЗ Е 183 в кількості 3 одиниць з переможцем
торгів ТОВ "Українські комерційні автомобілі" на загальну вартість
2370,0 тис. гривень. В порушення вимог ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України
( 436-15 ) Замовником в договорі не визначено однієї з істотних
умов договору, а саме строку дії договору. Згідно з платіжними дорученнями та видатковими накладними,
які були надані на дослідження, щодо надходження тролейбусів
протягом 2006 року Замовником було отримано два тролейбуси на
загальну суму 1580,0 тис.грн. на підставі договору від 24.11.2006
N КП-018 із загальною вартістю 2370,0 тис. гривень. В порушення частини 2 статті 34 Закону ( 1490-14 ) в
укладеному договорі відсутня одна з істотних його умов -
можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального
фінансування видатків.
11. Складання звітності. В порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) у Звіті про
результати здійснення процедури відкритих торгів від 01.12.2006 р.
N 1 не зазначено: - відомості про кваліфікацію учасників, що подали тендерні
пропозиції. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів
оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет
від 18.12.2006 р. за кодом N QS/T-зв1496/ОЖО.
ВИСНОВОК:
В результаті дослідження матеріалів, наданих Вінницьким
підприємством "Трамвайно-тролейбусне управління" стосовно
проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю тролейбусів,
встановлено, що закупівля була здійснена з грубими порушеннями
вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме: - в порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) головою
тендерного комітету не призначено заступника голови тендерного
комітету та відповідального секретаря; - в порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) член
тендерного комітету Гончаренко М.Г. на момент проведення процедури
закупівлі (19.10.2006 р. - 18.12.2006 р.) не мав сертифіката чи
свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи
підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення
процедур закупівель; - в порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону ( 1490-14 ) рішення у
вигляді розпорядчого акта щодо організації проведення та вибору
процедури закупівлі відсутнє. Річний план державних закупівель на 2006 рік Замовником
складено з порушенням вимог Інструкції стосовно форми Річного
плану діяльності тендерного комітету щодо організації та
проведення процедур державних закупівель, затвердженої
розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20.06.2006
N 218-р ( z0904-06 ), а саме: - інформація про предмет закупівлі не відповідає Державному
класифікатору продукції та послуг ДК 016-97 ( v1822217-97,
v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ); - не вказано код згідно з економічною класифікацією видатків
КЕКВ ( v0604201-01 ) і код згідно з програмною класифікацією
видатків КПКВ; - очікувана вартість предмета закупівлі вказана цифрами без
розшифровки словами; - замовником не визначено предмет закупівлі за кодом
Класифікатора продукції і послуг ДК 016-97 ( v1822217-97,
v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97 ), затвердженого наказом
Державного комітету України стандартизації, метрології і
сертифікації від 30.12.97 N 822 ( v0822217-97 ); - в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) Замовником
у розділі 3 тендерної документації не було визначено прізвища,
посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших
працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із
учасниками; - в порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону ( 1490-14 ) технічна
специфікація до тендерної документації не містить вимог щодо
об'єктивних якісних характеристик предмета закупівлі; - в порушення ст. 27 Закону ( 1490-14 ) Замовником не було
відхилено тендерні пропозиції учасників (ТОВ "Львівські автобусні
заводи" та ТОВ "Українські комерційні автомобілі"), які не
відповідали тендерній документації; - в порушення частини 2 статті 34 Закону ( 1490-14 ) в
укладеному договорі відсутня одна з істотних його умов -
можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального
фінансування видатків; - в порушення вимог ч. 1 ст. 17 Закону ( 1490-14 ) у Звіті
про результати здійснення процедури відкритих торгів від
01.12.2006 р. N 1 не зазначено: - відомості про кваліфікацію учасників, що подали тендерні
пропозиції; - в порушення вимог ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу
України ( 436-15 ) Замовником в договорі не визначено однієї з
істотних умов договору, а саме строку дії договору. Таким чином, процедура закупівлі тролейбусів проведена з
грубим порушенням вимог чинного законодавства, а дії тендерного
комітету Вінницького підприємства "Трамвайно-тролейбусне
управління" можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь,
визначених ст. 364 Кримінального кодексу України ( 2341-14 ).
Голова правління В.С.Лаба
"Офіційні висновки
Тендерної палати України",
N 7, 25 липня 2007 р.
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: