Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
Відповідно до частини другої статті 5 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), є:
кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
кількість людей, яким заподіяно каліцтво, тілесні ушкодження або будь-яку іншу шкоду здоров’ю в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
кількість одиниць наявного в суб’єкта господарювання рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
загальна протяжність трамвайних колій, що перебувають у користуванні суб’єкта господарювання, станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
загальна протяжність контактної мережі, що перебуває в користуванні суб’єкта господарювання, станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
кількість позапланових заходів державного нагляду (контролю), проведених щодо суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду, з підстав, передбачених абзацами третім - п’ятим, сьомим - дев’ятим частини першої статті 6 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”;
кількість порушень вимог законодавства у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
кількість порушень вимог законодавства щодо прав осіб з інвалідністю, які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
кількість дорожньо-транспортних пригод, що сталися з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду.
2. Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) визначено в додатку 1.
3. Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), їх показники та кількість балів за кожним показником визначено в додатку 2.
4. Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними в додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів - до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів - до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику.
5. Планові заходи державного нагляду (контролю) у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) за діяльністю суб’єктів господарювання проводяться Укртрансбезпекою з такою періодичністю:
з високим ступенем ризику - не частіше одного разу на два роки;
із середнім ступенем ризику - не частіше одного разу на три роки;
з незначним ступенем ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)
Цілі державного нагляду (контролю) (код) | Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності | Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) | |
подія, що містить ризик настання негативних наслідків | негативний наслідок | ||
1. Життя та здоров’я людини (О1) | зіткнення рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) з автотранспортними або іншими транспортними засобами | смерть людини | кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду |
2. Належна якість продукції, робіт та послуг (немайнові блага) (О2) | зіткнення рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) з автотранспортними або іншими транспортними засобами | моральна шкода, заподіяна споживачеві послуг міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) | кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду |
3. Належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага) (О3) | зіткнення рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) з автотранспортними або іншими транспортними засобами | збитки, завдані споживачеві послуг міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) | кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду |
4. Інші суспільні інтереси (О6) - публічні фінанси | зіткнення рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) з автотранспортними або іншими транспортними засобами | втрати державного та місцевого бюджетів, пов’язані з відновленням пошкодженого рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) державної або комунальної власності | кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду |
ПЕРЕЛІК
критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), їх показники та кількість балів за кожним показником
Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) | Показники критеріїв | Кількість балів |
1. Кількість людей, які померли в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | одна особа і більше | 20 |
відсутність померлих | 0 | |
2. Кількість людей, яким заподіяно каліцтво, тілесні ушкодження або будь-яку іншу шкоду здоров’ю в дорожньо-транспортних пригодах з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | шість осіб і більше | 15 |
одна - п’ять осіб | 10 | |
відсутність постраждалих | 0 | |
3. Кількість одиниць наявного в суб’єкта господарювання рухомого складу міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | 301 одиниця і більше | 15 |
від 201 до 300 одиниць включно | 12 | |
від 101 до 200 одиниць включно | 10 | |
до 100 одиниць включно | 8 | |
4. Загальна протяжність трамвайних колій, що перебувають у користуванні суб’єкта господарювання, станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | 151 кілометр і більше | 8 |
від 51 до 150 кілометрів включно | 6 | |
до 50 кілометрів включно | 4 | |
5. Загальна протяжність контактної мережі, що перебуває в користуванні суб’єкта господарювання, станом на будь-яку дату протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | 301 кілометр і більше | 10 |
від 101 до 300 кілометрів включно | 8 | |
до 100 кілометрів включно | 6 | |
6. Кількість позапланових заходів державного нагляду (контролю), проведених щодо суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду, з підстав, передбачених абзацами третім - п’ятим, сьомим - дев’ятим частини першої статті 6 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” | три заходи і більше | 10 |
два заходи | 5 | |
один захід | 2 | |
відсутність заходів | 0 | |
7. Кількість порушень вимог законодавства у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | одне порушення і більше | 5 |
відсутність порушень | 0 | |
8. Кількість порушень вимог законодавства щодо прав осіб з інвалідністю, які були виявлені за результатами проведених заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | одне порушення і більше | 20 |
відсутність порушень | 0 | |
9. Кількість дорожньо-транспортних пригод, що сталися з вини суб’єкта господарювання протягом останніх двох років, що передують плановому періоду | 201 пригода і більше | 15 |
від 101 до 200 пригод включно | 10 | |
до 100 пригод включно | 5 | |
відсутність дорожньо-транспортних пригод | 0 |
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. № 100 “Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 9, ст. 442).
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 318 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. № 100” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 64, ст. 1772).
3. Пункт 7 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2016 р. № 100 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 16, ст. 636).
4. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 603 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 68, ст. 2046).
5. Пункт 7 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 р. № 1103 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 17, ст. 573).