Про внесення змін до плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2016-2020 роки
Внести зміни до плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 474 “Деякі питання реформування державного управління України” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 55, ст. 1919), виклавши його у редакції, що додається.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2016-2020 роки
Найменування завдання | Найменування заходу | Індикатор виконання | Відповідальні за виконання | Строк виконання | |
1. | Проведення оцінки стану справ у системі державного управління (за участю Програми підтримки вдосконалення врядування та менеджменту (SIGMA) | 1) підготовка разом із SIGMA методики проведення оцінки стану справ у системі державного управління | методику розроблено | Міністр Кабінету Міністрів України | III квартал 2018 р. |
2) проведення оцінки стану справ у системі державного управління відповідно до Принципів державного управління, розроблених SIGMA (далі - Принципи державного управління) | аналітичний звіт (результати оцінки) внесено на розгляд Координаційної ради з питань реформування державного управління (далі - Координаційна рада) | -”- | IV квартал 2018 р. | ||
3) підготовка, узгодження та схвалення пропозицій щодо внесення змін до Стратегії реформування державного управління України на 2016-2020 роки (далі - Стратегія) та плану заходів з її реалізації відповідно до рекомендацій, зазначених в аналітичному звіті | пропозиції щодо внесення змін до Стратегії схвалено Координаційною радою | Міністр Кабінету Міністрів України | -”- | ||
4) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта щодо внесення змін до Стратегії та плану заходів з її реалізації | зміни до Стратегії та плану заходів з її реалізації прийнято Кабінетом Міністрів України | Міністр Кабінету Міністрів України | I квартал 2019 р. | ||
2. | Координація реалізації Стратегії | забезпечення регулярного проведення засідань Координаційної ради | засідання проводяться регулярно | Міністр Кабінету Міністрів України | постійно |
3. | Посилення спроможності щодо реформування державного управління | 1) розроблення методики та інформаційних технологій щодо проведення моніторингу стану реалізації Стратегії, порядку звітування та оцінки реалізації Стратегії | методику та технології розроблено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) впровадження в роботу державних органів, залучених до реалізації Стратегії, методики та інформаційних технологій, необхідних для реалізації, проведення моніторингу та звітування про стан реалізації Стратегії | методика та технології використовуються | -”- | -”- | ||
3) забезпечення підготовки щорічних звітів про стан реалізації Стратегії та оцінку ресурсів (використаних та запланованих) | звіти про стан реалізації Стратегії готуються та розглядаються Координаційною радою | Міністр Кабінету Міністрів України | щороку починаючи з I кварталу 2018 р. | ||
4. | Утворення структурного підрозділу Секретаріату Кабінету Міністрів України, відповідального за реформування державного управління, який має достатню спроможність | 1) розроблення та затвердження вимог до професійної компетенції працівників структурного підрозділу Секретаріату Кабінету Міністрів України, відповідального за реформування державного управління | професійні вимоги затверджено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) проведення конкурсу на зайняття посад відповідно до вимог до професійної компетенції до кандидатів на посади державної служби у структурному підрозділі Секретаріату Кабінету Міністрів України, відповідальному за реформування державного управління | працівників призначено на посади | -”- | IV квартал 2017 р. - I квартал 2018 р. | ||
5. | Підтримка фінансової стабільності реалізації Стратегії | 1) підготовка розрахунків річних планових витрат з реалізації Стратегії | річні планові витрати з реалізації Стратегії враховано в Державному бюджеті України на відповідний рік | Мінфін | щороку в III кварталі |
2) проведення аналізу прийнятого Державного бюджету України на наявність коштів, запланованих для реалізації Стратегії | інформація про наявність та розподіл коштів на реалізацію Стратегії у Державному бюджеті України на відповідний рік розглянуто Координаційною радою | Мінфін | щороку в I кварталі | ||
6. | Комунікаційний супровід реформи державного управління | 1) розроблення плану комунікаційного супроводу реформи | план схвалено Координаційною радою | Міністр Кабінету Міністрів України | I квартал 2018 р. |
2) виконання плану комунікаційного супроводу реформи | комунікаційна кампанія проводиться | -”- | постійно | ||
3) проведення періодичного моніторингу ефективності комунікаційного супроводу реформи | звіт розглянуто Координаційною радою | -”- | починаючи з 2018 року - щокварталу | ||
7. | Посилення стратегічної спроможності Кабінету Міністрів України | 1) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України законопроекту щодо передачі невластивих повноважень Кабінету Міністрів України міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади | законопроект схвалено Кабінетом Міністрів України | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) супроводження у Верховній Раді України законопроекту щодо передачі невластивих повноважень Кабінету Міністрів України міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади | закон прийнято | Міністр Кабінету Міністрів України | I-II квартали 2018 р. | ||
8. | Удосконалення системи стратегічного планування, проведення його моніторингу та оцінки | 1) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України щодо узгодження політики, стратегічного планування та погодження проектів актів Кабінету Міністрів України | нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України прийнято | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) проведення навчання для працівників центральних органів виконавчої влади щодо нових процедур роботи Кабінету Міністрів України | навчання проведено | -”- | IV квартал 2017 р. - II квартал 2018 р. | ||
9. | Розроблення системи стратегічного планування, моніторингу та оцінки | 1) розроблення методики підготовки документів стратегічного планування, моніторингу їх виконання і оцінки впливу на основі аналізу стану справ у сфері відповідальності міністерств; розроблення зразків типових документів | методику та зразки типових документів розроблено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) проведення навчання державних службовців міністерств з питань застосування єдиної методики підготовки документів стратегічного планування, моніторингу їх виконання та оцінки впливу | навчання проведено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. - II квартал 2018 р. | ||
10. | Удосконалення методології формування державної політики, включаючи оцінку якості нормотворчої роботи | 1) проведення аналізу існуючої практики розроблення програмних і стратегічних документів державної політики і підготовка пропозицій щодо створення системи програмних документів на основі кращого міжнародного досвіду | відповідні пропозиції підготовлено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) розроблення методики підготовки та зразків програмних і стратегічних документів державної політики та визначення їх особливостей і призначення в процесі формування, реалізації і моніторингу державної політики | методику та зразки типових документів розроблено | -”- | IV квартал 2017 р. - I квартал 2018 р. | ||
3) проведення навчання державних службовців міністерств з питань застосування методики підготовки програмних і стратегічних документів державної політики | навчання проведено | -”- | IV квартал 2017 р. - II квартал 2018 р. | ||
11. | Впровадження електронної системи управління документами | 1) проведення аналізу стану впровадження електронного документообігу в системі центральних органів виконавчої влади, включаючи нормативно-правове забезпечення | аналітичний звіт підготовлено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. |
2) підготовка та затвердження плану реалізації проекту впровадження електронного документообігу в системі центральних органів виконавчої влади | план затверджено | -”- | -”- | ||
3) розроблення нормативно-правових актів з питань регулювання електронної системи документообігу | нормативно-правові акти розроблено | Міністр Кабінету Міністрів України | -”- | ||
4) впровадження системи автоматизованого міжвідомчого електронного документообігу в центральних органах виконавчої влади | всі центральні органи виконавчої влади підключено до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2018 р. | ||
5) впровадження системи автоматизованого міжвідомчого електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади | всі місцеві органи виконавчої влади підключені до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади | -”- | IV квартал 2020 р. | ||
6) проведення оцінки ефективності впровадження електронної системи автоматизованого міжвідомчого електронного документообігу | оцінку ефективності проведено | -”- | I квартал 2020 р. | ||
12. | Прийняття нормативно-правових актів та ефективна реалізація Закону України “Про державну службу” | 1) розроблення та погодження із SIGMA методики оцінки успішності реалізації Закону України “Про державну службу” | методику погоджено | НАДС | I квартал 2018 р. |
2) проведення SIGMA оцінки успішності реалізації Закону України “Про державну службу” | звіт за результатами оцінки підготовлено | НАДС | I квартал 2018 р. | ||
13. | Формування висококваліфікованої, компетентної групи державних службовців, які обіймають посади державної служби, несуть відповідальність за проведення ключових національних реформ і мають право на спеціальні умови оплати праці в рамках загальної системи оплати праці (далі - фахівці з питань реформ) | 1) визначення спеціальних професійних вимог та рівня компетентності для фахівців з питань реформ | нормативно-правові акти прийнято | НАДС | IV квартал 2017 р. |
2) проведення конкурсів на зайняття посад фахівців з питань реформ відповідно до Закону України “Про державну службу” | фахівців з питань реформ призначено | НАДС | постійно починаючи з IV кварталу 2017 р. | ||
3) розроблення плану професійного розвитку фахівців з питань реформ | план затверджено | -”- | I квартал 2018 р. | ||
14. | Проведення реформування системи оплати праці державних службовців з метою підвищення рівня їх заробітної плати за умови забезпечення стабільності державних фінансів | 1) розроблення пропозицій щодо оплати праці державних службовців, яка ґрунтується на класифікації робіт/посад та відповідає Принципам державного управління; обчислення витрат на реформування системи оплати праці державних службовців | пропозиції щодо оплати праці державних службовців розроблено | Мінсоцполітики | IV квартал 2017 р. |
2) подання на розгляд Координаційної ради пропозицій щодо оплати праці державних службовців | пропозиції щодо оплати праці державних службовців схвалено | Мінсоцполітики | I квартал 2018 р. | ||
3) прийняття відповідних нормативно-правових актів щодо реформування системи оплати праці державних службовців | нормативно-правові акти прийнято | -”- | II квартал 2018 р. | ||
15. | Визначення оптимальної чисельності державних службовців з урахуванням функцій та організаційної структури органів державного управління, оптимізація чисельності працівників органів державного управління | 1) розроблення та затвердження методики проведення прозорого оперативного моніторингу чисельності працівників органу державного управління та витрат на оплату їх праці | методику затверджено | НАДС | IV квартал 2017 р. |
2) визначення фактичної чисельності працівників органів державного управління відповідно до затвердженої методики та публікація звіту на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади | аналітичний звіт опубліковано | -”- | -”- | ||
3) розроблення та затвердження плану оптимізації чисельності працівників органів державного управління, враховуючи цільові показники чисельності на 2018-2020 роки | план затверджено | -”- | II квартал 2018 р. | ||
4) впровадження в роботу органів державного управління сучасних інструментів оперативного моніторингу чисельності працівників органів державного управління та витрат на оплату їх праці | інформаційну базу даних працівників органів державного управління (з інформацією про оплату праці) створено | НАДС | III квартал 2018 р. | ||
5) виконання плану оптимізації чисельності працівників державних органів управління, враховуючи цільові показники чисельності на 2018-2020 роки | чисельність працівників у державних органах скорочено | НАДС | IV квартал 2020 р. | ||
16. | Утворення служб управління персоналом у міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади | 1) прийняття оновлених нормативно-правових актів щодо визначення ролі, функції та структури підрозділів управління персоналом центральних органів виконавчої влади | нормативно-правові акти прийнято | НАДС | IV квартал 2017 р. |
2) визначення професійних вимог та рівня компетентності для державних службовців служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади | -”- | -”- | -”- | ||
3) проведення конкурсів на зайняття вакантних посад у службах управління персоналом центральних органів виконавчої влади | працівників призначено | НАДС | I-II квартали 2018 р. | ||
4) розроблення програми та проведення навчання працівників служб управління персоналом з питань впровадження законодавства у сфері державної служби та впровадження єдиних стандартів і методик управління персоналом в центральних органах виконавчої влади | програма розроблена та навчання проводяться | -”- | постійно починаючи з II кварталу 2018 р. | ||
5) утворення та забезпечення діяльності Ради управління людськими ресурсами державної служби при НАДС, до складу якої входитимуть керівники підрозділів управління персоналом центральних органів виконавчої влади | Раду управління людськими ресурсами державної служби утворено | НАДС | IV квартал 2017 р. | ||
17. | Утворення інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами на державній службі | 1) вибір технічного рішення та проведення тендера на закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для створення і функціонування інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами на державній службі | договір про впровадження інформаційної системи укладено | НАДС | -”- |
2) введення в експлуатацію в НАДС інформаційної системи управління людськими ресурсами на державній службі з поступовим введенням відповідних модулів | функціонування системи в НАДС забезпечено | НАДС | I квартал 2018 р. | ||
3) підключення міністерств до інформаційної системи управління людськими ресурсами на державній службі | функціонування системи в міністерствах забезпечено | НАДС | II квартал 2018 р. | ||
4) підключення центральних органів виконавчої влади (крім міністерств) до інформаційної системи управління людськими ресурсами на державній службі | функціонування системи в центральних органах виконавчої влади забезпечено | НАДС | IV квартал 2019 р. | ||
18. | Реформування системи професійного навчання державних службовців | 1) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта щодо схвалення Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців | нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України прийнято | НАДС | IV квартал 2017 р. |
2) підготовка та затвердження методики розроблення типової індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця | методику розроблення індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця, типову форму індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця затверджено | -”- | -”- | ||
3) розроблення стандартів підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування | єдині стандарти підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування розроблено | -”- | -”- | ||
19. | Підвищення рівня інституційної спроможності НАДС для забезпечення ефективної реалізації Закону України “Про державну службу” та реформування державної служби | 1) визначення професійних вимог, рівня компетентності та спеціальних вимог для державних службовців в оновленій організаційній структурі НАДС | вимоги затверджено | НАДС | IV квартал 2017 р. |
2) визначення у структурі НАДС посад фахівців з питань реформ | посади фахівців з питань реформ визначено | -”- | -”- | ||
3) проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державних службовців НАДС, включаючи посади фахівців з питань реформ | працівників на посади призначено | -”- | IV квартал 2017 р. - I квартал 2018 р. | ||
4) проведення навчання працівників НАДС щодо сучасних інструментів управління персоналом на державній службі | навчання проведено | НАДС | I-II квартали 2018 р. | ||
20. | Визначення місії, сфери відповідальності, функцій і завдань міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України. Усунення дублювання повноважень і функцій | 1) розроблення проекту нормативно-правового акта щодо визначення вимог до формування структури апарату міністерства та затвердження типових положень про його структурні підрозділи, утворені для виконання завдань із забезпечення формування державної політики у сферах компетенції міністерства | нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України прийнято | НАДС | IV квартал 2017 р. |
2) розроблення (актуалізація) методичних рекомендацій щодо проведення функціонального обстеження, визначення місії та сфери відповідальності центральних органів виконавчої влади | методичні рекомендації розроблено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. | ||
3) проведення функціонального обстеження міністерств | звіти за результатами проведеного функціонального обстеження підготовлено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2017 р. - II квартал 2018 р. | ||
4) приведення положень про міністерства та структури апарату міністерств у відповідність з результатами функціонального обстеження | положення про міністерства та структуру їх апарату затверджено | -”- | III-IV квартали 2018 р. | ||
5) проведення функціонального обстеження центральних органів виконавчої влади (крім міністерств) | звіти за результатами проведеного функціонального обстеження підготовлено | Міністр Кабінету Міністрів України | I-IV квартали 2019 р. | ||
6) приведення положень про центральні органи виконавчої влади (крім міністерств) та структури їх апарату у відповідність з результатами функціонального обстеження | положення та структуру апарату центральних органів виконавчої влади затверджено | Міністр Кабінету Міністрів України | I-II квартали 2020 р. | ||
7) проведення аналізу основних робочих процесів у центральних органах виконавчої влади (підготовка, узгодження і прийняття рішень, організація роботи із зверненнями громадян та суб’єктів господарювання, організація роботи і контроль за виконанням доручень тощо) | аналітичний звіт та пропозиції за результатами основних робочих процесів підготовлено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2018 р. | ||
8) розроблення рекомендацій за результатами аналізу робочих процесів | відповідні рекомендації розроблено | -”- | I квартал 2019 р. | ||
21. | Установлення чіткого порядку спрямування та координації діяльності центральних органів виконавчої влади Кабінетом Міністрів України через відповідних міністрів | 1) проведення аналізу системи центральних органів виконавчої влади та сфер їх відповідальності | аналітичний звіт підготовлено | Міністр Кабінету Міністрів України | IV квартал 2019 р. |
2) розроблення пропозицій щодо створення ефективної системи центральних органів виконавчої влади з чітким порядком спрямування та координації діяльності центральних органів виконавчої влади Кабінетом Міністрів України через відповідних міністрів | пропозиції щодо нової системи центральних органів виконавчої влади розроблено | -”- | I квартал 2020 р. | ||
3) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів щодо оновлення системи центральних органів виконавчої влади | нормативно-правові акти прийнято | Міністр Кабінету Міністрів України | I-II квартали 2020 р. | ||
22. | Систематизація правил загальної адміністративної процедури з гарантіями відповідно до Принципів державного управління | 1) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України законопроекту про адміністративну процедуру | законопроект схвалено Кабінетом Міністрів України та внесено до Верховної Ради України | Мін’юст | III квартал 2018 р. |
2) супроводження законопроекту про адміністративну процедуру у Верховній Раді України | закон прийнято | Мін’юст | IV квартал 2018 р. - I квартал 2019 р. | ||
3) проведення інформаційних заходів та навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо реалізації закону про адміністративну процедуру | навчання та інформаційні заходи проведено | Мін’юст | II-IV квартали 2019 р. | ||
4) розроблення законопроектів щодо внесення змін до законів України, що регулюють адміністративні процедури з метою приведення їх у відповідність із законом про адміністративну процедуру, узгодження із заінтересованими сторонами зазначених законопроектів | законопроекти схвалено Кабінетом Міністрів України та внесено до Верховної Ради України | міністерства | II квартал 2020 р. | ||
5) супроводження у Верховній Раді України законопроектів щодо внесення змін до законів України, що регулюють адміністративні процедури, з метою приведення їх у відповідність із законом про адміністративну процедуру | закони прийнято | міністерства | III квартал 2020 р. | ||
6) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України законопроектів щодо приведення дозвільного законодавства, законодавства щодо системи ліцензування у відповідність із законом про адміністративну процедуру | законопроекти схвалено Кабінетом Міністрів України та внесено до Верховної Ради України | Мінекономрозвитку | -”- | ||
7) супроводження у Верховній Раді України законопроектів щодо приведення дозвільного законодавства, законодавства щодо системи ліцензування у відповідність із законом про адміністративну процедуру | закони прийнято | -”- | -”- | ||
8) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проектів нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію дозвільного законодавства та законодавства щодо системи ліцензування відповідно до закону про адміністративну процедуру | нормативно-правові акти прийнято | Мінекономрозвитку | IV квартал 2020 р. | ||
23. | Забезпечення доступності адміністративних послуг | 1) розроблення та впровадження системи оцінки діяльності центрів надання адміністративних послуг та моніторингу стану задоволення потреб користувачів таких послуг | систему оцінки діяльності центрів надання адміністративних послуг та моніторингу задоволення користувачів послуг впроваджено | Мінекономрозвитку | IV квартал 2017 р. |
2) проведення оцінки діяльності центрів надання адміністративних послуг та розроблення пропозицій щодо підвищення ефективності їх діяльності | аналітичний звіт та пропозиції за результатами оцінки підготовлено | -”- | щороку в IV кварталі | ||
3) приведення діяльності центрів надання адміністративних послуг у відповідність із законодавчо встановленими вимогами з урахуванням пропозицій за результатами оцінки їх діяльності | звіт про здійснення заходу підготовлено | Мінекономрозвитку | -”- | ||
4) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України законопроекту щодо передачі органам місцевого самоврядування повноважень з надання через центри надання адміністративних послуг адміністративних послуг з видачі документів: | законопроект схвалено Кабінетом Міністрів України та внесено до Верховної Ради України | ||||
реєстрації земельної ділянки; | Держгеокадастр | I квартал 2018 р. | |||
реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія | МВС | -”- | |||
5) супроводження у Верховній Раді України законопроекту щодо передачі органам місцевого самоврядування повноважень з надання через центри надання адміністративних послуг адміністративних послуг з видачі документів: | закон прийнято | ||||
реєстрації актів цивільного стану; | Мін’юст | IV квартал 2017 р. | |||
реєстрації земельної ділянки; | Держгеокадастр | II квартал 2018 р. | |||
реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія | МВС | -”- | |||
6) забезпечення підключення центрів надання адміністративних послуг до державних реєстрів | 80 відсотків центрів надання адміністративних послуг підключено до реєстрів | МВС | IV квартал 2017 р. | ||
7) перегляд вимог щодо забезпечення безбар’єрного середовища у центрах надання адміністративних послуг | 80 відсотків центрів надання адміністративних послуг відповідають вимогам | Мінекономрозвитку | -”- | ||
8) проведення тренінгів (семінарів, засідань за круглим столом) з питань надання базових адміністративних послуг | навчання та інформаційні заходи проведено | Мінекономрозвитку | щороку починаючи з IV кварталу 2017 р. | ||
9) популяризація центрів надання адміністративних послуг | інформаційна кампанія проводиться | Мінекономрозвитку | постійно | ||
24. | Зменшення надмірного адміністративного навантаження | 1) визначення за участю громадськості 15 найбільш популярних адміністративних послуг з метою оптимізації процедур їх надання | перелік з 15 послуг визначено | Мінекономрозвитку | IV квартал 2017 р. |
2) утворення робочої групи з питань оптимізації процедур надання 15 найбільш популярних адміністративних послуг (далі - робоча група) | робочу групу утворено | Мінекономрозвитку | -”- | ||
3) визначення та опис етапів впровадження 15 найбільш популярних адміністративних послуг (за принципами “єдине вікно для кожної події”, “обмін даними в бек-офісі”, “форми не заповнюються”) і прогнозування зниження адміністративного навантаження | аналітичний звіт підготовлено | Мінекономрозвитку | I квартал 2018 р. | ||
4) підготовка плану оптимізації процедур надання 15 найбільш популярних адміністративних послуг та пропозицій щодо внесення відповідних змін до законодавства, зокрема щодо зменшення адміністративного навантаження на користувачів послугами | план оптимізації та пропозиції підготовлено | Мінекономрозвитку | II квартал 2018 р. | ||
5) виконання плану оптимізації процедур надання 15 найбільш популярних адміністративних послуг (перший етап, у тому числі навчання державних службовців) | спрощення процедур та економію коштів забезпечено | Мінекономрозвитку | III квартал 2019 р. | ||
6) виконання плану оптимізації процедур надання 15 найбільш популярних адміністративних послуг (другий етап, у тому числі навчання державних службовців) | -”- | -”- | III квартал 2020 р. | ||
25. | Запровадження автоматизованого обміну даними між електронними інформаційними ресурсами органів виконавчої влади (електронна взаємодія) | 1) створення, впровадження та підтримка функціонування системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів | систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів введено в промислову експлуатацію | Державне агентство з питань електронного урядування | IV квартал 2020 р. |
2) створення комплексної системи захисту інформації системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів | комплексну систему захисту інформації системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів створено | Державне агентство з питань електронного урядування | -”- | ||
3) поетапне підключення до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів центральних органів виконавчої влади | всі центральні органи виконавчої влади інтегровано до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів | Державне агентство з питань електронного урядування | -”- | ||
26. | Забезпечення надання адміністративних послуг в електронному вигляді з урахуванням стадій розвитку електронних адміністративних послуг, визначених методикою Індексу розвитку електронного урядування ООН (EGDI UN) | 1) розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проекту нормативно-правового акта щодо визначення механізму електронної ідентифікації громадян для отримання адміністративних послуг в електронній формі | нормативно-правовий акт прийнято | Державне агентство з питань електронного урядування | IV квартал 2017 р. |
2) забезпечення функціонування єдиної платформи надання адміністративних послуг на базі Єдиного державного порталу адміністративних послуг, включаючи електронну ідентифікацію (БанкID, ID-картка, Mobile ID), платіжний шлюз, особистий кабінет користувача, моніторинг задоволення якістю надання адміністративних послуг в електронному вигляді | доступність єдиної платформи, що надає інформацію про послуги, механізм ідентифікації, засоби здійснення платежів та аналітичну інформацію про отримані послуги забезпечено | Мінекономрозвитку | IV квартал 2018 р. | ||
3) впровадження електронних послуг | не менш як 30 відсотків суб’єктів звернення отримують послуги в електронному вигляді | Державне агентство з питань електронного урядування | IV квартал 2020 р. | ||
27. | Забезпечення розвитку відкритих даних | 1) створення, впровадження та підтримка функціонування Єдиного державного веб-порталу відкритих даних | Єдиний державний веб-портал відкритих даних введено в промислову експлуатацію | Державне агентство з питань електронного урядування | -”- |
2) оприлюднення пріоритетних наборів даних у формі відкритих даних на національному та регіональному рівні | на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних оприлюднено не менш як 20000 наборів даних | -”- | -”- | ||
3) проведення моніторингу стану оприлюднення та оновлення наборів даних на офіційних веб-сайтах державних органів та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних | звіт про проведення моніторингу підготовлено | Державне агентство з питань електронного урядування | щороку в IV кварталі |