open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 14 березня 2018 р. № 182
Київ

Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр отримувачів житлових субсидій

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1041 від 16.09.2022
№ 1136 від 08.10.2022}

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Положення про Єдиний державний реєстр отримувачів житлових субсидій, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 37



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 березня 2018 р. № 182

ПОЛОЖЕННЯ
про Єдиний державний реєстр отримувачів житлових субсидій

1. Цим Положенням визначено механізм створення та функціонування Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій (далі - Реєстр).

2. Реєстр ведеться з метою забезпечення єдиного державного обліку отримувачів субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - житлові субсидії), отримання статистичної інформації, проведення спостережень за структурними змінами у програмі житлових субсидій.

3. Реєстр є автоматизованою системою збирання, обліку, накопичення, оброблення, захисту та надання інформації про фізичних осіб - отримувачів житлових субсидій.

4. Держателем Реєстру є Мінсоцполітики.

5. Мінсоцполітики виконує функції з організаційного та методологічного ведення Реєстру, організаційно-інформаційного контролю за повнотою та якістю даних, якими наповнюється Реєстр, забезпечує своєчасне розроблення та вдосконалення технологій і програмних засобів формування та підтримки Реєстру, надає інформаційно-довідкові послуги його користувачам.

Ведення Реєстру фінансується за рахунок коштів державного бюджету.

6. Адміністратором Реєстру є державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України”, яке забезпечує його формування, технологічне супроводження, підтримку та розроблення програмного забезпечення для функціонування Реєстру, оперативне керування, пошук і відбір даних для підготовки аналітичних звітів.

7. Реєстр складається з відомостей структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад/органів Пенсійного фонду України (далі - уповноважені органи), які акумулюються в єдину базу даних.

{Абзац перший пункту 7 в редакції Постанови КМ № 1041 від 16.09.2022}

Пенсійний фонд України забезпечує методичне супроводження передачі даних до єдиної бази даних.

{Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 16.09.2022}

8. Інформація вноситься до Реєстру уповноваженими органами.

Уповноважені органи з використанням програмного забезпечення проводять розрахунки житлових субсидій відповідно до законодавства та щомісяця передають інформацію до єдиної бази даних. Для її упорядкування використовуються аналітичні класифікатори інформації, зокрема локальні, загальносистемні, відомчі, загальнодержавні та міжнародні.

Уповноважені органи відповідають за достовірність внесеної до Реєстру інформації та правильність її внесення, своєчасність передачі до єдиної бази даних.

9. До Реєстру обов’язково вноситься така інформація:

загальні відомості про отримувача житлової субсидії (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження);

реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті громадянина України);

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);

{Абзац четвертий пункту 9 в редакції Постанови КМ № 1041 від 16.09.2022}

реквізити паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства - паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне/тимчасове проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України);

{Абзац пункту 9 в редакції Постанови КМ № 1041 від 16.09.2022}

адреса (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер квартири);

характеристика домогосподарства;

відомості про осіб, з урахуванням яких призначається субсидія (щодо кожної особи: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті громадянина України), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), реквізити паспорта громадянина України, свідоцтва про народження або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства - паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне/тимчасове проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України));

{Абзац восьмий пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 16.09.2022}

доходи кожної особи, з урахуванням яких призначається субсидія;

період, на який призначено субсидію;

послуги, на оплату яких призначено субсидію;

фактичні розрахункові дані: вартість послуг, сума обов’язкового платежу, сума нарахованої субсидії.

10. Користувачами Реєстру є Мінсоцполітики, Пенсійний фонд України та уповноважені органи.

{Абзац перший пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 16.09.2022}

Обмін інформацією між уповноваженими органами та Мінсоцполітики, Пенсійним фондом України здійснюється через систему електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів.

{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1041 від 16.09.2022}

Інформація з Реєстру може надаватися користувачами Реєстру іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування для забезпечення надання житлових субсидій їх отримувачам.

11. Доступ користувачів до Реєстру забезпечується адміністратором Реєстру з використанням засобів захисту інформації відповідно до законодавства.

12. Під час оброблення персональних даних у Реєстрі забезпечується їх захист відповідно до вимог Законів України “Про захист персональних даних”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах” і Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 (Офіційний вісник України, 2006 р., № 13, ст. 878).

{Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1136 від 08.10.2022}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: