Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 1016 від 05.12.2018
№ 130 від 27.02.2019
№ 800 від 21.08.2019
№ 105 від 12.02.2020
№ 325 від 29.04.2020
№ 676 від 05.08.2020
№ 984 від 21.10.2020
№ 476 від 17.05.2021
№ 796 від 05.07.2024}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, що додається.
2. Відповідно до частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України здійснити розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2018 році згідно з додатком.
3. Обласним державним адміністраціям здійснити розподіл субвенції між обласним бюджетом, бюджетами районів, міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад.
4. Установити, що закупівля засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (або структурних підрозділів закладів освіти, що забезпечують здобуття початкової освіти) та їх доставка здійснюються на засадах співфінансування:
для обласних бюджетів, бюджетів міських територіальних громад та м. Києва, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила понад 40000 осіб, не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила менш як 40000 осіб, селищних територіальних громад, сільських територіальних громад не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для закладів, розташованих у селах (селищах), що мають статус гірських населених пунктів, та населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення, не більш як 95 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 5 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Джерелами співфінансування коштів місцевих бюджетів не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетні трансферти з державного бюджету місцевим бюджетам, включаючи залишки коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
{Пункт 4 в редакції Постанов КМ № 105 від 12.02.2020 - застосовується з 1 січня 2020 року, № 476 від 17.05.2021 - застосовується з 1 січня 2021 року}
5. Установити, що в разі необхідності закупівлі засобів навчання та обладнання, навчально-методичної та навчальної літератури, зошитів з друкованою основою, у тому числі їх електронних версій та з аудіосупроводом, для навчальних кабінетів початкової школи (або структурних підрозділів закладів освіти, що забезпечують здобуття початкової освіти) та закладів загальної середньої освіти, що є учасниками всеукраїнського інноваційного освітнього проекту за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти”, що відповідно до законодавства є малоцінними необоротними матеріальними активами, кошти, визначені розподілом субвенції як видатки розвитку, можуть спрямовуватися на видатки споживання для такої закупівлі.
{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 130 від 27.02.2019 - застосовується з 1 січня 2019 року; в редакції Постанови КМ № 105 від 12.02.2020- застосовується з 1 січня 2020 року; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 676 від 05.08.2020; в редакції Постанови КМ № 476 від 17.05.2021 - застосовується з 1 січня 2021 року}
Міністерству освіти і науки - погодження розподілу обсягу субвенції, передбаченого пунктом 2 цієї постанови, з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету;
Міністерству фінансів - внесення після зазначеного погодження відповідних змін до розпису державного бюджету.
7. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 1 січня 2018 року.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”
1. Ці Порядок та умови визначають механізм розподілу та використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (далі - субвенція).
2. Терміни, що вживаються у цих Порядку та умовах, мають таке значення:
засоби навчання - матеріальні та інформаційні об’єкти, що використовуються для організації, забезпечення та реалізації освітнього процесу (дидактичні матеріали, електронні освітні ресурси тощо);
пілотні класи - класи закладів - учасників всеукраїнського інноваційного освітнього проекту, у яких здійснюється апробація навчально-методичного забезпечення, створені відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти;
тренер - особа, яка пройшла навчання для підготовки тренерів-педагогів;
тренер-педагог - особа, яка здійснює комплекс заходів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників, організованих закладами післядипломної педагогічної освіти комунальної форми власності, відповідно до нових методик згідно з Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 1, ст. 22).
3. Головним розпорядником субвенції є МОН.
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.
4. Субвенція спрямовується на:
засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі освіти (кабінети фізики, хімії, біології, географії, природничих наук) закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти;
засобів навчання та обладнання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання, меблів для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які є учасниками всеукраїнського інноваційного освітнього проекту за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (далі - пілотні заклади освіти);
навчальної та навчально-методичної літератури, у тому числі її електронних версій та з аудіосупроводом, для учнів та педагогічних працівників пілотних закладів освіти;
2) підвищення кваліфікації педагогічних працівників: керівників, заступників керівників і вчителів закладів освіти, які забезпечуватимуть реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти (базове предметне навчання) у 2024/25 навчальному році, пілотних (8-х) класів, підготовку тренерів-педагогів, надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам та оплату їх послуг.
5. Розподіл коштів субвенції відповідно до критеріїв, визначених цими Порядком та умовами, здійснюється між обласними бюджетами, бюджетом м. Києва комісією з питань розподілу коштів субвенції, яка утворюється МОН (далі - комісія).
Наказ про утворення комісії повинен містити інформацію про її персональний склад, порядок проведення та протоколювання засідань, прийняття рішень, оприлюднення інформації за результатами роботи, а також її повноваження та іншу інформацію, необхідну для організації прозорого відбору проектів.
6. Кошти субвенції розподіляються між обласними бюджетами та бюджетом м. Києва відповідно до рішення Кабінету Міністрів України за поданням МОН.
МОН готує подання до Кабінету Міністрів України та проект рішення щодо розподілу коштів субвенції між обласними бюджетами, бюджетом м. Києва на основі пропозицій, підготовлених комісією за напрямами використання:
1) у забезпеченні необхідним обладнанням навчальних кабінетів закладів освіти, визначених в абзаці другому підпункту 1 пункту 4 цих Порядку та умов;
2) у забезпеченні необхідним обладнанням та меблями навчальних кабінетів закладів освіти, визначених в абзаці третьому підпункту 1 пункту 4 цих Порядку та умов;
3) у забезпеченні навчальної та навчально-методичної літератури, у тому числі її електронних версій та з аудіосупроводом, для учнів та педагогічних працівників закладів освіти, визначених в абзаці четвертому підпункту 1 пункту 4 цих Порядку та умов;
4) у забезпеченні підвищення кваліфікації осіб, визначених у підпункті 2 пункту 4 цих Порядку та умов, і підготовки тренерів-педагогів, надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам.
7. Комісія утворюється відповідно до наказу МОН, у якому визначається її персональний склад та умови роботи.
Головою комісії є заступник Міністра освіти і науки.
Формою роботи комісії є засідання в режимі оф-лайн або в режимі реального часу (он-лайн).
Кількість членів комісії не може бути менш як п’ять осіб та більш як 13 осіб.
До складу комісії включаються представники МОН. Можуть включатися за згодою представники інших державних установ, якщо у їх статуті передбачено діяльність із сприяння реалізації антикорупційних практик.
До роботи комісії під час прийняття рішень не допускаються особи, які відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” є особами, що можуть мати реальний чи потенційний конфлікт інтересів.
Голова (заступник голови) може прийняти рішення про проведення засідання комісії в режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь у засіданні комісії в такому режимі окремого її члена.
Засідання комісії є правоможним, якщо в його роботі бере участь більш як половина членів від її затвердженого складу. Рішення комісії приймається більшістю від її затвердженого складу голосів, оформляється протоколом, який підписується головою (головуючим) та оприлюднюється на веб-сайті МОН не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після підписання.
8. Пропозиції щодо розподілу обсягу субвенції надаються комісією за результатами таких етапів:
збір інформації з використанням програмно-апаратного комплексу “Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту” та проведення її аналізу щодо потреб, визначених у пункті 6 цих Порядку та умов, - протягом п’яти робочих днів від дати реєстрації наказу МОН про утворення комісії;
опрацювання комісією, формування та подання МОН пропозицій щодо розподілу коштів - протягом п’яти робочих днів від моменту завершення попереднього етапу.
9. Визначення обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам комісія здійснює відповідно до критеріїв та за результатами аналізу інформації щодо:
1) потреб, визначених у підпункті 1 пункту 6 цих Порядку та умов, пропорційно кількості 6-х класів в 2023/24 навчальному році за такою формулою:
О1 = С1/загальна кількість 6-х класів у цілому по країні × загальну кількість 6-х класів в області, м. Києві;
2) потреб, визначених у підпункті 2 пункту 6 цих Порядку та умов, пропорційно кількості пілотних шкіл за такою формулою:
О2 = С2/загальна кількість пілотних шкіл, які здійснюють освітній процес за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти, у цілому по країні × загальну кількість пілотних шкіл, які здійснюють освітній процес за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти, в області, м. Києві;
3) потреб, визначених у підпункті 3 пункту 6 цих Порядку та умов, пропорційно кількості учнів та вчителів пілотних класів за такою формулою:
О3 = С3/загальна кількість учнів та вчителів пілотних класів у цілому по країні × загальну кількість учнів та вчителів пілотних класів в області, м. Києві;
4) потреб, визначених у підпункті 4 пункту 6 цих Порядку та умов, пропорційно кількості осіб, які потребують підвищення кваліфікації, за такою формулою:
О4 = С4/загальна кількість осіб, які потребують підвищення кваліфікації, визначених у підпункті 2 пункту 4 цих Порядку та умов, в цілому по країні × загальну кількість осіб, які потребують підвищення кваліфікації, визначених у підпункті 2 пункту 4 цих Порядку та умов, в цілому по області, м. Києві;
де О1, О2, О3, О4 - обсяг субвенції, що передається обласному бюджету, бюджету м. Києва;
С1, С2, С3, С4 - обсяг субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за напрямами у 2024 році.
За результатами роботи комісія формує пропозиції щодо розподілу коштів субвенції між обласними бюджетами та бюджетом м. Києва і подає їх МОН.
10. Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) здійснюють розподіл субвенції між обласним бюджетом та бюджетами територіальних громад з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 9 цих Порядку та умов.
11. Використання субвенції, яка спрямовується на закупівлі, передбачені в підпункті 1 пункту 4 цих Порядку та умов, здійснюється на засадах співфінансування:
для бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності більш як 1,1: не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для обласних бюджетів та бюджету м. Києва - не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності більш як 1,1: не більш як 80 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 20 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів: не більш як 95 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 5 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
12. Джерелами співфінансування коштів місцевих бюджетів не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетних трансфертів із державного бюджету місцевим бюджетам.
Обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням.
Обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є наявність в закладі освіти або на відстані не більш як 500 метрів від нього об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, придатних для укриття учасників освітнього процесу.
Співфінансування з місцевих бюджетів здійснюється згідно з розписом місцевих бюджетів.
13. Місцевими органами виконавчої влади кошти субвенції використовуються на закупівлі, передбачені підпунктом 1 пункту 4 цих Порядку та умов, таким чином, щоб досягти укомплектування навчальних кабінетів природничої освітньої галузі обладнанням відповідно до потреб закладів освіти.
14. Закупівля товарів, передбачених підпунктом 1 пункту 4 цих Порядку та умов, здійснюється в установленому законодавством порядку.
Закупівля товару, передбаченого підпунктом 1 пункту 4 цих Порядку та умов, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 15 червня 2024 року. У разі закупівлі комп’ютерного та мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
У разі коли закупівля товару, передбаченого підпунктом 1 пункту 4 цих Порядку та умов, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку.
15. У разі необхідності закупівлі засобів навчання, меблів, навчальної та навчально-методичної літератури, у тому числі її електронних версій та з аудіосупроводом, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для закладів освіти, що відповідно до законодавства є малоцінними необоротними матеріальними активами, кошти, визначені розподілом субвенції як видатки розвитку, можуть спрямовуватися на видатки споживання для такої закупівлі.
16. Вимоги до засобів навчання та мультимедійного та комп’ютерного обладнання визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого МОН; вимоги до комп’ютерного обладнання визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого МОН; вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови”, ГОСТ 11015-93 “Столи учнівські. Типи і функціональні розміри”.
Під час закупівлі засобів навчання та обладнання відповідні органи місцевого самоврядування враховують площу приміщень закладів загальної середньої освіти, а також забезпечують обов’язкове використання придбаних засобів навчання та обладнання в освітньому процесі.
Першочергово здійснюється закупівля засобів навчання для закладів освіти, майно яких було знищено або пошкоджено внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України.
Для закладів освіти, які розташовані на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, перелік яких визначено розділом II переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Мінреінтеграції від 22 грудня 2022 р. № 309, і закладів, у яких освітній процес організовано виключно за дистанційною формою здобуття освіти, придбання засобів навчання, мультимедійного обладнання, комп’ютерного обладнання та меблів не здійснюється.
17. За рахунок субвенції за напрямами, визначеними підпунктом 2 пункту 4 цих Порядку та умов, здійснюються такі видатки:
підвищення кваліфікації осіб, визначених у підпункті 2 пункту 4 цих Порядку та умов (далі - підвищення кваліфікації);
підготовка тренерів-педагогів та надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам;
оплата праці тренерів-педагогів та надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам за підвищення кваліфікації;
оплата (у разі потреби) проживання, харчування та проїзду до місця відрядження і назад тренерів-педагогів, надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам, які навчаються та які залучені до підвищення кваліфікації, в обсягах, передбачених Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Мінфіну від 13 березня 1998 р. № 59;
придбання засобів навчання, обладнання, предметів, матеріалів і навчальної літератури, тиражування матеріалів для забезпечення здійснення закладами післядипломної педагогічної освіти заходів з підвищення кваліфікації.
18. Видатки, визначені пунктом 17 цих Порядку та умов, здійснюються закладами післядипломної педагогічної освіти комунальної форми власності.
Перелік тренерів-педагогів затверджується відповідним органом управління у сфері освіти обласних, Київської міської держадміністрацій (військових адміністрацій) за поданням закладу післядипломної педагогічної освіти комунальної форми власності.
19. Оплата праці, проживання, харчування та проїзду тренерів-педагогів та надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам, які залучені до підвищення кваліфікації, здійснюється відповідно до умов укладеного строкового трудового договору або на підставі актів виконаних робіт у порядку, визначеному в цивільно-правовому договорі з погодинною оплатою праці, що укладається між тренером-педагогом та керівником закладу післядипломної педагогічної освіти комунальної форми власності.
20. Оплата праці тренерів-педагогів та надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам, які залучені до підвищення кваліфікації, здійснюється за ставками погодинної оплати в розмірах, передбачених для доцента або кандидата наук (для осіб, що мають вчене звання професора або науковий ступінь доктора наук згідно з ставками, передбаченими для професора або доктора наук), за проведення навчальних занять із слухачами курсів, визначеними у додатку 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 “Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 36, ст. 1699; 2005 р., № 40, ст. 2544).
21. Не допускається спрямування субвенції на:
закупівлю товарів, робіт і послуг, які безпосередньо не пов’язані із здійсненням видатків, зазначених у пункті 4 цих Порядку та умов;
здійснення заходів, метою яких є отримання прибутку.
22. Відповідні місцеві ради мають право передавати кошти субвенції як міжбюджетний трансферт іншим місцевим бюджетам.
23. Казначейство перераховує щомісяця до 10 числа субвенцію на рахунки обласних бюджетів та бюджету м. Києва, відкриті в органах Казначейства, згідно з розписом державного бюджету. Перерахування субвенції здійснюється відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399; 2015 р., № 7, ст. 161).
24. Казначейство інформує щомісяця до 15 числа Мінфін та МОН про обсяги перерахування субвенції та касових видатків у розрізі місцевих бюджетів.
25. Відображення в первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття та закриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.
26. Складення та подання фінансової та бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
27. Обласні, Київська міська держадміністрації (військові адміністрації) подають щокварталу до 20 числа наступного місяця МОН:
1) звіт про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування) у звітному періоді (додаток 1);
2) інформацію про кількість навчальних кабінетів, які обладнано за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування) (додаток 2);
3) інформацію про результати використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за напрямом підвищення кваліфікації (додаток 3);
4) інформацію про результати використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування), розподілених для пілотних закладів освіти (додаток 4);
5) інформацію про придбання засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування) (додаток 5).
28. Зведену інформацію про використання субвенції МОН подає щокварталу до 30 числа наступного місяця Мінфіну.
{Порядок та умови в редакції Постанов КМ № 1016 від 05.12.2018, № 105 від 12.02.2020- застосовується з 1 січня 2020 року, № 796 від 05.07.2024}
ЗВІТ
департаменту (управління) обласної держадміністрації (військової адміністрації) про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”
{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 796 від 05.07.2024}
ІНФОРМАЦІЯ
департаменту (управління) обласної держадміністрації (військової адміністрації) про кількість навчальних кабінетів, які обладнано за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”
{Додаток 2 в редакції Постанови КМ № 796 від 05.07.2024}
ІНФОРМАЦІЯ
департаменту (управління) обласної держадміністрації (військової адміністрації) про результати використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за напрямом підвищення кваліфікації
{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 796 від 05.07.2024}
ІНФОРМАЦІЯ
департаменту (управління) обласної держадміністрації (військової адміністрації) про результати використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, розподілених для пілотних закладів освіти
{Додаток 4 в редакції Постанови КМ № 796 від 05.07.2024}
ІНФОРМАЦІЯ
департаменту (управління) обласної держадміністрації (військової адміністрації) про придбання засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”
{Додаток 5 в редакції Постанови КМ № 796 від 05.07.2024}
РОЗПОДІЛ
обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2018 році
Код бюджету | Назва місцевого бюджету | Закупівля дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів згідно з переліком, затвердженим МОН (видатки розвитку) | Підготовка тренерів-педагогів, підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 і 2019/20 навчальних роках, асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням, заступників директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи у початкових класах, вчителів іноземних мов, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 навчальному році, вчителів закладів загальної середньої освіти (класів), в яких діти навчаються мовами національних меншин (видатки споживання) | |
02100000000 | Обласний бюджет Вінницької області | 45 846,8 | 17 235,9 | |
03100000000 | Обласний бюджет Волинської області | 37 792,5 | 15 934,6 | |
04100000000 | Обласний бюджет Дніпропетровської області | 72 429,1 | 24 183,7 | |
05100000000 | Обласний бюджет Донецької області | 38 019,3 | 13 126,8 | |
06100000000 | Обласний бюджет Житомирської області | 37 420,7 | 14 417,8 | |
07100000000 | Обласний бюджет Закарпатської області | 42 901,1 | 17 761,8 | |
08100000000 | Обласний бюджет Запорізької області | 38 360,9 | 13 471,5 | |
09100000000 | Обласний бюджет Івано-Франківської області | 41101 | 15 423,7 | |
10100000000 | Обласний бюджет Київської області | 51 103,7 | 17 551,3 | |
11100000000 | Обласний бюджет Кіровоградської області | 24 743 | 10 060,8 | |
12100000000 | Обласний бюджет Луганської області | 15 157,6 | 5 608,7 | |
13100000000 | Обласний бюджет Львівської області | 70 916,3 | 28 528,8 | |
14100000000 | Обласний бюджет Миколаївської області | 29 710,3 | 10 201,2 | |
15100000000 | Обласний бюджет Одеської області | 60 090,1 | 20 806,1 | |
16100000000 | Обласний бюджет Полтавської області | 35 655,5 | 12 781,2 | |
17100000000 | Обласний бюджет Рівненської області | 40 726,7 | 17 451,5 | |
18100000000 | Обласний бюджет Сумської області | 25 224,8 | 9 583,4 | |
19100000000 | Обласний бюджет Тернопільської області | 34 510,7 | 15 080,4 | |
20100000000 | Обласний бюджет Харківської області | 54 772,3 | 18 492,1 | |
21100000000 | Обласний бюджет Херсонської області | 27 582 | 9 820,9 | |
22100000000 | Обласний бюджет Хмельницької області | 37 595,3 | 15 302,3 | |
23100000000 | Обласний бюджет Черкаської області | 31 750,6 | 11 845,5 | |
24100000000 | Обласний бюджет Чернівецької області | 25 884,9 | 9 824,5 | |
25100000000 | Обласний бюджет Чернігівської області | 26 164,7 | 9 560 | |
26000000000 | Бюджет м. Києва | 53 320,1 | 16 252,3 | |
Разом | 998 780 | 370 306,8 |