Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції
№ 2108/5 від 10.07.2019
№ 2535/5 від 13.08.2019
№ 2536/5 від 13.08.2019
№ 3204/5 від 18.10.2019}
Відповідно до підпункту 1 пункту 3, пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства, що додаються.
2. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції Глущенко С.В.
ЗМІНИ
до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства
{Пункт 1 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 2536/5 від 13.08.2019}
{Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 2535/5 від 13.08.2019}
3. Підпункти 1.1-1.4 пункту 1 наказу Міністерства юстиції України від 18 січня 2013 року № 129/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 січня 2013 року за № 158/22690, викласти в такій редакції:
«1.1. Арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) веде і подає звітність як самозайнята особа, що здійснює незалежну професійну діяльність:
до контролюючого органу за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску - звіт за формою і в строки, встановлені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року № 435, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 квітня 2015 року за № 460/26905 (зі змінами);
до контролюючого органу за своєю податковою адресою - податкову декларацію в порядку та строки, встановлені законодавством України.
1.2. Арбітражний керуючий складає та подає звітність стосовно помічників арбітражного керуючого або інших осіб, які перебувають у трудових відносинах з арбітражним керуючим, до контролюючих органів в порядку та строки, встановлені законодавством України.
1.3. Арбітражний керуючий у разі його призначення розпорядником майна (у випадку тимчасового покладення на розпорядника майна повноваження керівника та виконавчих органів управління боржника), керуючим санацією або ліквідатором на основі даних бухгалтерського обліку підприємства-боржника складає фінансову, податкову та статистичну звітність, звітність щодо страхових внесків у порядку та строки, встановлені законодавством України.
1.4. Арбітражний керуючий подає через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих обов’язкові відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України в порядку та строки, встановлені Міністерством юстиції України.».
4. У Правилах організації діловодства та архіву арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), затверджених наказом Міністерства юстиції України від 15 березня 2013 року № 447/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 березня 2013 року за № 431/22963:
1) у розділі І:
у пункті 1.3 слова та цифри «Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, затверджених наказом Державного комітету архівів України від 16 березня 2001 року № 16, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 травня 2001 року за № 407/5598 (зі змінами)» замінити словами та цифрами «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181»;
в абзаці першому пункту 1.4 слова та цифри «Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893» замінити словами та цифрами «Типовою інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736»;
2) абзац третій пункту 22.4 глави 22 розділу ІІ виключити.
У зв’язку з цим абзаци четвертий, п’ятий вважати відповідно абзацами третім, четвертим;
3) в абзаці другому пункту 1.5 глави 1 розділу ІV слова «органів державної влади та» замінити словами «державних органів та органів»;
4) в абзаці першому пункту 5.7 глави 5 розділу V слова «внутрішніх справ» замінити словами «Національної поліції».
{Пункт 5 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3204/5 від 18.10.2019}
{Пункт 6 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3204/5 від 18.10.2019}
{Пункт 7 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3204/5 від 18.10.2019}
{Пункт 8 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3204/5 від 18.10.2019}
{Пункт 9 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 2108/5 від 10.07.2019}