Деякі питання подання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції/малих виробництв дистилятів/малих виробництв пива вимогам законодавства
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 56 від 19.01.2024, № 1372 від 03.12.2024}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 56 від 19.01.2024
№ 1372 від 03.12.2024}
Відповідно до частини п’ятої статті 9, частини п’ятої статті 10, частини п’ятої статті 11 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального” Кабінет Міністрів України постановляє:
{Вступна частина в редакції Постанов КМ № 56 від 19.01.2024, № 1372 від 03.12.2024}
1. Затвердити такі, що додаються:
форму декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції вимогам законодавства;
форму декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв дистилятів вимогам законодавства;
{Пункт 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 56 від 19.01.2024}
форму декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв пива вимогам законодавства;
{Пункт 1 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
Порядок подання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції/малих виробництв дистилятів/малих виробництв пива вимогам законодавства.
{Абзац пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 56 від 19.01.2024, № 1372 від 03.12.2024}
2. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пунктів 10-12 Порядку, затвердженого цією постановою, які набирають чинності через шість місяців з дня її опублікування.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ДЕКЛАРАЦІЯ
відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції вимогам законодавства
{Форма декларації в редакції Постанови КМ № 56 від 19.01.2024; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
ДЕКЛАРАЦІЯ
відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв дистилятів вимогам законодавства
{Постанову доповнено формою декларації згідно з Постановою КМ № 56 від 19.01.2024; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
ДЕКЛАРАЦІЯ
відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв пива вимогам законодавства
{Постанову доповнено формою декларації згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
ПОРЯДОК
подання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції/малих виробництв дистилятів/малих виробництв пива вимогам законодавства
{Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 56 від 19.01.2024, № 1372 від 03.12.2024}
1. Цей Порядок визначає процедуру подання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції/малих виробництв дистилятів/малих виробництв пива вимогам законодавства (далі - декларація).
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 56 від 19.01.2024; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
2. Декларація подається територіальним органам Держпродспоживслужби малими виробництвами виноробної продукції/малими виробництвами дистилятів/малими виробництвами пива (далі - суб’єкт господарювання) особисто або через уповноважену особу суб’єкта господарювання, або надсилається поштою рекомендованим листом у двох примірниках.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 56 від 19.01.2024, № 1372 від 03.12.2024}
3. Декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання як в електронній, так і паперовій формі. Такі декларації мають однакову юридичну силу.
4. Суб’єкт господарювання подає декларацію за місцезнаходженням потужностей.
5. Зразок заповненої форми декларації розміщується на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби.
6. Декларація заповнюється державною мовою та підписується керівником суб’єкта господарювання (у разі, коли виконавчий орган є одноособовим), головою виконавчого органу суб’єкта господарювання (у разі, коли виконавчий орган є колегіальним), суб’єктом господарювання (у разі, якщо ним є фізична особа - підприємець) або уповноваженою особою суб’єкта господарювання.
7. Датою надходження декларації вважається дата її реєстрації як вхідної кореспонденції територіальним органом Держпродспоживслужби.
8. Декларація реєструється територіальним органом Держпродспоживслужби протягом трьох робочих днів з дня надходження за допомогою інформаційних систем Держпродспоживслужби. Реєстрація декларації здійснюється безоплатно.
Зареєстровані декларації скануються. Скановані копії декларацій оприлюднюються на офіційному веб-сайті територіального органу Держпродспоживслужби протягом наступного робочого дня після реєстрації.
Другий примірник зареєстрованої декларації з відміткою про таку реєстрацію територіального органу Держпродспоживслужби повертається суб’єкту господарювання особисто або уповноваженій особі суб’єкта господарювання, або надсилається на адресу електронної пошти.
{Абзац третій пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 56 від 19.01.2024}
9. Декларації в паперовій формі є документами постійного зберігання та зберігаються територіальними органами Держпродспоживслужби.
10. Декларація в електронній формі подається територіальним органам Держпродспоживслужби через їх офіційні веб-сайти шляхом заповнення форми декларації, накладення на неї кваліфікованого електронного підпису особи, зазначеної у пункті 6 цього Порядку, та додавання кваліфікованої електронної позначки часу.
Використання кваліфікованого електронного підпису здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”.
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
11. Уповноважені посадові особи територіальних органів Держпродспоживслужби перевіряють надходження декларацій не рідше ніж один раз на робочий день та реєструють їх протягом трьох робочих днів за допомогою інформаційних систем Держпродспоживслужби в порядку черговості після перевірки дійсності кваліфікованого електронного підпису відповідно до вимог частини другої статті 18 Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, у тому числі за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу.
{Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1372 від 03.12.2024}
Підтвердження з посиланням на зареєстровану декларацію надсилається суб’єкту господарювання відповідним повідомленням на адресу електронної пошти суб’єкта господарювання, зазначену ним у декларації, незалежно від способу подання декларації.
{Абзац другий пункту 11 в редакції Постанови КМ № 56 від 19.01.2024}
12. Декларації в електронній формі є документами постійного зберігання та зберігаються в територіальних органах Держпродспоживслужби.
13. Територіальні органи Держпродспоживслужби забезпечують реєстрацію поданих декларацій з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, відповідають за збереження даних та захист від несанкціонованого доступу відповідно до законодавства у сфері захисту інформації.