Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства внутрішніх справ України з питань діяльності Державної міграційної служби України
Відповідно до статей 16, 18 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», частини першої статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги», пунктів 9, 11 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 року № 401, пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до деяких наказів Міністерства внутрішніх справ України з питань діяльності Державної міграційної служби України, що додаються.
2. Департаменту юридичного забезпечення МВС (Горбась Д.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на в.о. Голови Державної міграційної служби України Соколюка М.Ю.
ЗМІНИ
до деяких наказів Міністерства внутрішніх справ України з питань діяльності Державної міграційної служби України
1. У Порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України, затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України від 13 квітня 2012 року № 320, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02 липня 2012 року за № 1089/21401 (зі змінами), унести такі зміни:
1) у розділі I:
пункт 1.3 доповнити абзацом такого змісту:
«У разі подання заяви до центру надання адміністративних послуг (далі - центр) адміністратор центру перевіряє відповідність копій оригіналам наданих заявником документів, належним чином завіряє копії та повертає оригінали документів заявнику. Територіальний підрозділ приймає рішення на підставі належним чином завірених копій наданих документів. У випадках неналежного оформлення документів або неналежної якості копій територіальний підрозділ приймає рішення про повернення центру наданих документів для усунення недоліків.»;
у пункті 1.4:
в абзаці першому слова «надання адміністративних послуг (далі - центр)» виключити;
після абзацу третього доповнити абзацами четвертим та п’ятим такого змісту:
«Адміністратори центрів заповнюють заяви в електронній формі. Працівники територіальних підрозділів, матеріально-технічна база яких дозволяє заповнювати заяви за допомогою комп’ютерної техніки, заповнюють такі заяви в електронній формі за рішенням керівника відповідного територіального органу Державної міграційної служби України (далі - територіальний орган).
Роздрукована або заповнена від руки заява підписується заявником із зазначенням прізвища, імені, по батькові, який підтверджує цим правильність указаних у ній даних.».
У зв’язку з цим абзаци четвертий-сьомий вважати відповідно абзацами шостим-дев’ятим;
після пункту 1.4 доповнити пунктом 1.5 такого змісту:
«1.5. Особа, яка досягла 16-річного віку та не має паспорта громадянина України і реєстрації місця проживання, може одночасно подати заяви про видачу паспорта та про реєстрацію місця проживання.».
У зв’язку з цим пункт 1.5 вважати відповідно пунктом 1.6;
2) в абзаці першому пункту 5.1 розділу V слова «Державної міграційної служби (далі - територіальний орган)» виключити.
2. У Порядок реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів, затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України від 22 листопада 2012 року № 1077, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 року за № 2109/22421 (зі змінами), унести такі зміни:
1) у розділі IІ:
абзац третій пункту 2.2 доповнити словами «, крім випадків, установлених пунктом 2.8 цього розділу»;
абзац другий пункту 2.3 доповнити новим реченням такого змісту: «У разі якщо місце проживання другого з батьків зареєстровано в межах обслуговування адміністративно-територіальної одиниці територіального підрозділу, яким розглядається заява про реєстрацію місця проживання дитини, інформація перевіряється цим територіальним підрозділом або надається адресно-довідковим підрозділом відповідного територіального органу ДМС.»;
доповнити розділ пунктами 2.6-2.8 такого змісту:
«2.6. Адміністратори центрів надання адміністративних послуг заповнюють заяви в електронній формі. Працівники територіальних підрозділів, матеріально-технічна база яких дозволяє заповнювати заяви за допомогою комп’ютерної техніки, заповнюють такі заяви в електронній формі за рішенням керівника відповідного територіального органу Державної міграційної служби України (далі - територіальний орган).
Роздрукована або заповнена від руки заява підписується заявником із зазначенням прізвища, імені, по батькові, який підтверджує цим правильність указаних у ній даних.
2.7. У разі подання заяви до центру надання адміністративних послуг адміністратор центру перевіряє відповідність копій оригіналам наданих заявником документів, належним чином завіряє копії та повертає оригінали документів заявнику. Територіальний підрозділ ДМС приймає рішення на підставі належним чином завірених копій наданих документів. У випадках неналежного оформлення документів або неналежної якості копій територіальний підрозділ ДМС приймає рішення про повернення центру наданих документів для усунення недоліків.
2.8. Особа, яка досягла 16-річного віку та не має паспорта громадянина України і реєстрації місця проживання, може одночасно подати заяви про видачу паспорта та реєстрацію місця проживання.
У разі подання заяв у порядку, передбаченому цим пунктом, реєстрація місця проживання здійснюється в день видачі паспорта громадянина України відповідно до чинного законодавства.».
У зв’язку з цим пункти 2.6-2.12 вважати відповідно пунктами 2.9-2.15;
2) у тексті Порядку слова «ДМС України» замінити абревіатурою «ДМС».