Про внесення змін до наказу Міністерства оборони України від 07.02.2012 № 63
Відповідно до частин першої та другої статті 7 Повітряного кодексу України та з метою удосконалення правил реєстрації державних повітряних суден України та сертифікації екземпляра державного повітряного судна України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил реєстрації державних повітряних суден України, затверджених наказом Міністерства оборони України від 07 лютого 2012 року № 63, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2012 року за № 334/20647 (зі змінами), що додаються.
2. Затвердити Зміни до Правил сертифікації екземпляра державного повітряного судна України, затверджених наказом Міністерства оборони України від 07 лютого 2012 року № 63, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 28 лютого 2012 року за № 335/20648 (зі змінами), що додаються.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Міністр внутрішніх справ України Голова Державної служби України Т.в.о. Голови Державної | А.Б. Аваков
|
ЗМІНИ
до Правил реєстрації державних повітряних суден України
1. У розділі ІІ:
1) пункт 2.3 викласти в такій редакції:
“2.3. Державні повітряні судна, крім тих, що зазначені у пункті 2.4 цього розділу, підлягають обов’язковій реєстрації у реєстрі державних повітряних суден України.”;
2) у пункті 2.4 цифри “100” замінити цифрами “150”;
3) пункт 2.12 викласти в такій редакції:
“2.12. Польоти державних повітряних суден, які не зареєстровані в реєстрі державних повітряних суден України, крім тих, що зазначені у пункті 2.4 цього розділу, забороняються.”.
2. У розділі ІІІ:
1) таблицю 1 викласти в такій редакції:
Цифри | Тип повітряного судна | Цифри | Тип повітряного судна | Цифри | Тип повітряного судна | Цифри | Тип повітряного судна |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
02 | Ми-2 | 21 | Ан-12 | 51 | ВР-2 “Стриж” | 79 | Су-25УБМ1 |
03 | Ми-14 | 22 | Ан-70 | 52 | Бе-12 | 80 | Ил-18 (22) |
04 | Ми-24 | 23 | Ан-140 | 61 | МиГ-21 | 81 | Су-27УБ1М |
05 | Ми-26 | 24 | Ан-24 | 63 | МиГ-23 | 82 | Су-27УП1М |
06 | Ми-6 | 25 | Ан-30 | 65 | МиГ-25 | 83 | Су-27С1М |
08 | Ми-8 | 26 | Ан-26 | 67 | МиГ-27 | 84 | Су-27П1М |
09 | Ми-9 | 27 | Ан-72 | 69 | МиГ-29 | 86 | Ил-76 |
10 | Ми-24ПУ1 | 28 | Ан-74 | 70 | МиГ-29МУ1 | 88 | Ил-78 |
11 | Мі-8МСБ-В | 32 | Ан-32 | 71 | Су-17 | 96 | Ту-95 |
16 | Ка-126 (226) | 39 | Л-39 | 72 | Су-25УБМ1К | 97 | МВВ-ВК-117С-2 |
17 | Ка-27 | 40 | Л-39М1 | 74 | Су-24 | 98 | DA42M-NG |
18 | Ка-32 | 41 | Л-39М | 75 | Су-25 | ||
19 | Ка-29 | 49 | Comcopters-100 | 76 | Су-25М1 | ||
20 | Ан-2 | 50 | ВР-3 “Рейс” | 77 | Су-27 |
2) в абзаці першому пункту 3.13 слова “що занесене до реєстру державних повітряних суден України” виключити;
3) у пункті 3.16 слова “, яка експлуатує державні повітряні судна,” замінити словом “або”.
3. Пункт 6.5 розділу VІ викласти в такій редакції:
“6.5. Оригінали реєстраційного посвідчення та свідоцтва про виключення (копія свідоцтва про виключення) зберігаються в окремих справах у відділі ІАС (льотно-випробувальної станції) експлуатуючої організації. Оригінал реєстраційного посвідчення державного повітряного судна транспортної та спеціальної категорій зберігається на борту державного повітряного судна.
У випадках, зазначених у пунктах 2.10 розділу II, 3.14 та підпункті 3.16.1 пункту 3.16 розділу III цих Правил, експлуатуюча організація заносить до Книги обліку у графи 10, 11 запис про повернення до Управління регулювання діяльності державної авіації України реєстраційного посвідчення із зазначенням дати та номера вихідного супровідного листа.”.
4. Позицію 11 таблиці додатка 1 до Правил викласти в такій редакції: