Про затвердження Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 53 від 26.01.2022}
{Установити, що на період дії експериментального проекту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування пункт 16 Технічного регламенту, затвердженого цією Постановою, до учасників експериментального проекту не застосовується згідно з Постановою КМ № 1043 від 04.12.2019}
Відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Технічний регламент безпеки рухомого складу залізничного транспорту та план заходів з його застосування, що додаються.
2. Міністерству інфраструктури забезпечити впровадження затвердженого цією постановою Технічного регламенту.
3. Ця постанова набирає чинності через шість місяців з дня набрання чинності Законом України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”.
ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ
безпеки рухомого складу залізничного транспорту
1. Цей Технічний регламент визначає основні вимоги до виготовленого, модернізованого та капітально відремонтованого рухомого складу залізничного транспорту, що використовується на залізничних коліях загального та незагального користування з шириною колії 1520 міліметрів із швидкістю руху до 200 кілометрів на годину включно, а також до складових частин рухомого складу, наведених у додатку 1.
{Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
2. У цьому Технічному регламенті терміни вживаються в такому значенні:
1) безпека рухомого складу залізничного транспорту - стан рухомого складу залізничного транспорту, за якого відсутній непередбачуваний ризик, пов’язаний із можливістю завдання шкоди життю, здоров’ю та майну громадян під час надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів залізничним транспортом;
2) задані вимоги - вимоги, встановлені в цьому Технічному регламенті, яким має відповідати рухомий склад, з метою забезпечення оперативної сумісності;
3) складові частини рухомого складу - компоненти, групи компонентів, обладнання, збірні одиниці або вузли обладнання, частини, що призначені для встановлення в рухомий склад залізничного транспорту.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про транспорт”, “Про залізничний транспорт”, “Про стандартизацію”, “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, “Про захист прав споживачів” та постанові Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 494 “Про затвердження Технічного регламенту безпеки інфраструктури залізничного транспорту” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 54, ст. 1969).
{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
3. Об’єктами технічного регулювання цього Технічного регламенту є рухомий склад залізничного транспорту, який включає:
2) моторвагонний рухомий склад;
3) пасажирські вагони локомотивної тяги (далі - пасажирські вагони);
5) спеціальний рухомий склад залізничного транспорту;
6) складові частини рухомого складу залізничного транспорту.
Перелік рухомого складу та його складових частин, що підлягають оцінці відповідності вимогам цього Технічного регламенту, із зазначенням модулів оцінки відповідності або їх комбінацій, що застосовуються залежно від складності, призначеності та впливу на безпеку, наведено у додатку 1.
Дія цього Технічного регламенту поширюється на складові частини рухомого складу, зазначені у додатку 1 за номерами 2.3, 2.6, 2.28, 2.29, 2.48, 2,49, 2.51, 2.53-2.56, 2.59, 2.61, 2.64-2.66, 2.68-2.70, 2.74, 2.76-2.78, 2.81, 2.83, з 1 січня 2025 року.
Дія цього Технічного регламенту не поширюється на рухомий склад промислового залізничного транспорту суб’єктів господарювання, призначений для внутрішнього використання на території таких суб’єктів, на рухомий склад метрополітену, трамваї, а також на рухомий склад, що має історико-культурну цінність і використовується виключно для туристичного призначення.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
4. Безпека рухомого складу залізничного транспорту включає технічну, технологічну, організаційну, кваліфікаційну складові частини.
5. Складовими частинами технічного забезпечення безпеки рухомого складу залізничного транспорту є проектування, виробництво, модернізація, монтаж, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатація та ремонт рухомого складу залізничного транспорту.
6. Складовою частиною технологічного забезпечення безпеки рухомого складу залізничного транспорту є документація, що визначає порядок проектування, виробництва, модернізації, монтажу, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту.
7. Складовою частиною організаційного забезпечення безпеки рухомого складу залізничного транспорту є документація з питань організації роботи з проектування, виробництва, модернізації, монтажу, налагодження, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту, прийнята згідно із законодавством.
8. Складовими частинами кваліфікаційного забезпечення безпеки стану рухомого складу залізничного транспорту є заходи з комплектування штату суб’єктів господарювання, які здійснюють проектування, виробництво, монтаж, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатацію та ремонт рухомого складу залізничного транспорту, спеціалістами відповідної кваліфікації, система підвищення кваліфікації, спеціального навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, правила перевезення небезпечних вантажів, правила технічної експлуатації залізничного транспорту та інші нормативно-правові акти, які регулюють питання організації роботи та утримання інфраструктури, необхідної для проектування, виробництва, монтажу, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту.
9. Документація на процеси проектування, виробництва, монтажу, налагодження, введення в експлуатацію, модернізації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до якого застосовується процедура оцінки відповідності, повинна бути належним чином ідентифікована.
{Пункт 9 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
10. Конструкторська документація на рухомий склад залізничного транспорту та документація на процеси проектування, виробництва, монтажу, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту повинна містити інформацію про заходи із забезпечення безпеки рухомого складу залізничного транспорту під час його експлуатації.
{Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
11. Рухомий склад залізничного транспорту та його складові частини, на які поширюється дія інших технічних регламентів, що діють на території України, та міжнародних угод, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, повинні відповідати також вимогам таких технічних регламентів та міжнародних угод.
{Пункт 11 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
12. У документації на рухомий склад залізничного транспорту та його складові частини, щодо яких проведена процедура оцінки відповідності вимогам цього Технічного регламенту, робиться відмітка про їх відповідність одному чи кільком технічним регламентам та наноситься знак відповідності технічним регламентам, форма, опис, правила та умови нанесення якого наведені у постанові Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1184 “Про затвердження форми, опису знака відповідності технічним регламентам, правил та умов його нанесення” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 6, ст. 299).
{Пункт 12 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
13. Під час виробництва, монтажу, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту повинні виконуватися задані вимоги, встановлені технологічною документацією, шляхом забезпечення контролю виконання технологічних операцій, які впливають на безпеку рухомого складу залізничного транспорту.
{Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
14. Після виготовлення, модернізації, монтажу, налагодження та ремонту рухомий склад залізничного транспорту, що зазначений у додатку 1, проходить оцінку відповідності в установленому порядку.
{Пункт 14 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
15. Рухомий склад залізничного транспорту, який відповідає вимогам цього Технічного регламенту, вільно переміщується, розміщується на ринку послуг залізничного транспорту та експлуатується на території України.
Вимоги до безпеки рухомого складу залізничного транспорту
{Пункт 16 виключено на підставі Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
17. Рухомий склад залізничного транспорту з урахуванням відповідного ступеня ризику повинен забезпечувати біологічну, екологічну, вибухову, механічну, пожежну, промислову, термічну, електричну безпеку, а також електромагнітну сумісність та єдність вимірювання.
18. Під час проектування виробництва, модернізації, монтажу, налагодження, введення в експлуатацію, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту повинно бути визначено ступінь ризику розрахунковим та/або експериментальним методами та/або експертним шляхом та/або за даними експлуатації аналогічних зразків рухомого складу залізничного транспорту. Рекомендації щодо оцінки ступеня ризику зазначаються в національних стандартах та/або технічних специфікаціях.
19. Безпека рухомого складу залізничного транспорту з урахуванням ступеня ризику повинна забезпечуватися шляхом:
проведення комплексу науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт під час проектування рухомого складу залізничного транспорту;
використання апробованих технічних рішень;
установлення строків експлуатації та/або гарантійних строків використання рухомого складу залізничного транспорту, а також визначення періодичності проведення його технічного обслуговування та ремонту;
проведення комплексу необхідних розрахунків на підставі верифікаційних методів;
вибору складових частин, матеріалів та речовин залежно від вимог та умов експлуатації рухомого складу залізничного транспорту;
визначення критеріїв граничного стану рухомого складу залізничного транспорту;
безумовного виконання проектних рішень, яке перевіряється у період оцінки відповідності рухомого складу залізничного транспорту;
визначення умов та способів утилізації рухомого складу залізничного транспорту;
оцінки відповідності технічного, технологічного, організаційного, кваліфікаційного забезпечення безпеки рухомого складу залізничного транспорту.
20. Безпека рухомого складу залізничного транспорту повинна забезпечуватися за найбільших установлених значень швидкості руху та навантаження на вісь рухомого складу залізничного транспорту.
21. Проектування рухомого складу залізничного транспорту здійснюється з урахуванням вимог нормативно-правових актів щодо типових проектних рішень та технічних специфікацій оперативної сумісності, а також тривалості життєвого циклу рухомого складу залізничного транспорту.
{Пункт 21 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
22. Під час проектування, виготовлення, монтажу, введення в експлуатацію, експлуатації та ремонту рухомого складу залізничного транспорту необхідно дотримуватися вимог законодавства з охорони навколишнього природного середовища, приймати рішення, які забезпечують допустимі рівні шкідливого впливу на навколишнє природне середовище, та передбачати порядок утилізації небезпечних елементів після припинення їх експлуатації.
23. Конструкторська документація на рухомий склад залізничного транспорту повинна передбачати забезпечення безпеки руху транспортних засобів за найбільших установлених значень швидкості руху та навантаження на вісь.
24. Конструкційні рішення рухомого складу залізничного транспорту повинні забезпечувати його безпеку протягом установленого виробником строку експлуатації, у тому числі гарантійного строку експлуатації та строку зберігання, витримувати впливи, які мають місце у процесі його експлуатації.
{Пункт 24 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
25. Виробництво та монтаж рухомого складу залізничного транспорту повинні здійснюватися відповідно до вимог, наведених у конструкторській та технологічній документації, та цього Технічного регламенту.
У разі внесення змін до конструкторської документації рухомого складу залізничного транспорту не може бути знижено вимоги безпеки, що встановлені цим Технічним регламентом та проектом на відповідний рухомий склад залізничного транспорту.
26. Електромагнітні завади, які створюються під час експлуатації рухомого складу залізничного транспорту, не повинні перевищувати встановлені норми і завдавати шкоди інфраструктурі залізничного транспорту та системам управління функціонуванням такої інфраструктури, а також безпечному функціонуванню рухомого складу залізничного транспорту.
{Пункт 26 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
27. Перед введенням в експлуатацію рухомого складу залізничного транспорту на місцях, передбачених конструкторською документацією, повинні бути встановлені попереджувальні написи, знаки про небезпеку та умови безпечної експлуатації.
28. Під час введення в експлуатацію рухомого складу залізничного транспорту повинна бути перевірена наявність відповідної експлуатаційної та ремонтної документації.
Процедури оцінки відповідності рухомого складу залізничного транспорту
{Пункт 29 виключено на підставі Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
30. Для оцінки відповідності рухомого складу залізничного транспорту та його складових частин вимогам цього Технічного регламенту застосовуються модулі оцінки відповідності у сфері залізничного транспорту, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2018 р. № 797 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 80, ст. 2671).
{Пункт 30 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
31. Відповідність рухомого складу залізничного транспорту, пов’язаних з ним процесів або методів виробництва вимогам цього Технічного регламенту забезпечується шляхом застосування національних стандартів, включених до переліку національних стандартів для цілей застосування цього Технічного регламенту.
{Пункт 31 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
32. Для підтвердження визначеного ступеня ризику під час експертизи конструкторської документації (внесення змін до конструкторської документації), прийняття і введення в експлуатацію рухомого складу залізничного транспорту перевіряється відповідність розроблених технічних рішень затвердженому завданню на виконання конструкторської документації.
33. Призначені органи з оцінки відповідності для виконання ними як третіми сторонами завдань з оцінки відповідності згідно з вимогами цього Технічного регламенту повинні відповідати загальним вимогам до призначених органів з оцінки відповідності, установлених Законом України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, та спеціальним вимогам до призначених органів з оцінки відповідності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 56 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 13, ст. 537).
{Пункт 33 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
34. Рухомий склад залізничного транспорту та його складові частини під час надання на ринку або введення в експлуатацію повинні супроводжуватися декларацією про відповідність вимогам цього Технічного регламенту.
Декларація про відповідність повинна складатися державною мовою згідно з додатком 2.
Виробник несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність інформації, зазначеної в декларації.
{Пункт 34 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
35. Декларація про відповідність рухомого складу та його складових частин вимогам цього Технічного регламенту разом з технічною документацією повинна зберігатися виробником протягом встановленого строку експлуатації рухомого складу залізничного транспорту та подаватися для проведення перевірки в установленому законодавством порядку.
{Пункт 35 в редакції Постанови КМ № 53 від 26.01.2022}
36. Відповідність рухомого складу залізничного транспорту та його складових частин цьому Технічному регламенту повинна засвідчуватися шляхом нанесення на них знака відповідності технічним регламентам.
{Технічний регламент доповнено пунктом 36 згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
37. Рухомий склад залізничного транспорту та його складові частини, відповідність яких вимогам цього Технічного регламенту не підтверджено, не повинні бути марковані знаком відповідності технічним регламентам, не повинні вводитися в обіг, надаватися на ринку або вводитися в експлуатацію.
{Технічний регламент доповнено пунктом 37 згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
ПЕРЕЛІК
рухомого складу та його складових частин, що підлягають оцінці відповідності
Номер | Найменування продукції та процесів | Модулі, що застосовуються для оцінки відповідності |
1 | Рухомий склад залізничного транспорту | СВ+СD або CB+CF або CH або CH1 або СВ+CV або SB+SD або SB+SF або SG або SH1 |
1.1 | Локомотиви | |
1.1.1 | Тепловози, газотурбовози: магістральні, маневрові та промислові | |
1.1.2 | Електровози магістральні: постійного струму, змінного струму, двосистемні (перемінного та постійного струму), інші | |
1.2 | Моторвагонний рухомий склад | |
1.2.1 | Дизель-поїзди, автомотриси (рейкові автобуси), їх вагони | |
1.2.2 | Дизель-електропоїзди, їх вагони | |
1.2.3 | Електропоїзди: постійного струму, змінного струму, двосистемні (постійного та змінного струму), їх вагони | |
1.3 | Пасажирські вагони локомотивної тяги | |
1.3.1 | Вагони пасажирські магістральні локомотивної тяги, в тому числі яким виконано капітально-відновлювальний ремонт | |
1.4 | Вантажні вагони | |
1.4.1 | Вагони бункерного типу | |
1.4.2 | Вагони ізотермічні | |
1.4.3 | Вагони криті | |
1.4.4 | Вагони-самоскиди (думпкари) | |
1.4.5 | Вагони-цистерни | |
1.4.6 | Напіввагони | |
1.4.7 | Платформи | |
1.4.8 | Транспортери залізничні | |
1.5 | Спеціальний рухомий склад залізничного транспорту | |
1.5.1 | Спеціальний несамохідний залізничний рухомий склад | |
1.5.2 | Спеціальний самохідний залізничний рухомий склад | |
2. | Складові частини рухомого складу залізничного транспорту | CB+CD або CB+CF або СН або CH1 |
2.1 | Автоматичний регулятор гальмівної важільної передачі (авторегулятор) | |
2.2 | Апарати високовольтні захисту та контролю залізничного рухомого складу від струмів короткого замикання | |
2.3 | Арматура з’єднувальна для безнарізних труб пневматичних гальмівних систем | |
2.4 | Балка надресорна вантажного вагона | |
2.5 | Бандажі для залізничного рухомого складу | |
2.6 | Вентильні розрядники та обмежувачі перенапружень для електрорухомого складу | |
2.7 | Візки двовісні для вантажних вагонів | |
2.8 | Візки пасажирських вагонів і причіпних вагонів моторвагонного рухомого складу | |
2.9 | Вимикачі автоматичні швидкодіючі та головні вимикачі для електрорухомого складу | |
2.10 | Високоміцні вироби скляні безпечні залізничного рухомого складу (кабіни машиніста тягового і моторвагонного рухомого складу) | |
2.11 | Гальмівні крани машиніста | |
2.12 | Гумово-кордні оболонки муфт тягового привода електропоїздів | |
2.13 | Диски гальмівні для залізничного рухомого складу | |
2.14 | Зчеплення, включаючи автозчеп у зборі | |
2.15 | Компресори для залізничного рухомого складу | |
2.16 | Колеса зубчаті циліндричні тягових передач залізничного рухомого складу | |
2.17 | Колеса складові чистові локомотивів та моторвагонного рухомого складу | |
2.18 | Колеса суцільнокатані для залізничного рухомого складу | |
2.19 | Колісні пари вагонні | |
2.20 | Колісні пари локомотивні та моторвагонного рухомого складу | |
2.21 | Колісні пари для спеціального залізничного рухомого складу | |
2.22 | Колодки гальмівні композиційні для залізничного рухомого складу | |
2.23 | Колодки гальмівні складові (чавунно-композиційні) для залізничного рухомого складу | |
2.24 | Колодки гальмівні чавунні для залізничного рухомого складу | |
2.25 | Контактори електропневматичні та електромагнітні високовольтні | |
2.26 | Корпус автозчепу | |
2.27 | Крани для гальмівних систем залізничного транспорту (кінцеві, кульові роз’єднувальні, пробкові, стоп-крани) | |
2.28 | Механізм кліщовий дискового гальма | |
2.29 | Накладки дискового гальма | |
2.30 | Осі вагонні чистові | |
2.31 | Осі локомотивні та моторвагонного рухомого складу чистові | |
2.32 | Осі чистові для спеціального залізничного рухомого складу | |
2.33 | Осі чорнові для залізничного рухомого складу | |
2.34 | Поглинальний апарат автозчепу | |
2.35 | Підшипники кочення роликові для залізничного рухомого складу | |
2.36 | Перетворювачі статичні тягові та нетягові залізничного рухомого складу | |
2.37 | Повітророзподільники | |
2.38 | Пристрій автоматичного регулювання гальмівної сили залежно від завантаження (авторежим) | |
2.39 | Пружини ресорного підвішування залізничного рухомого складу | |
2.40 | Рама бічна візка вантажного вагона | |
2.41 | Рукава з’єднувальні для гальм залізничного рухомого складу | |
2.42 | Тягові електродвигуни для електровозів та електропоїздів | |
2.43 | Тяговий хомут автозчепу | |
2.44 | Центри колісні катані дискові для залізничного рухомого складу | |
2.45 | Центри колісні литі для залізничного рухомого складу (виливки, чистові) | |
2.46 | Циліндри гальмові для залізничного рухомого складу | |
2.47 | Електродвигуни та генератори головного привода і тягового обладнання для тепловозів | |
2.48 | Електрокалорифери для систем опалення пасажирських вагонів та електропоїздів | |
2.49 | Електронагрівачі високовольтні для систем рідинного опалення пасажирських вагонів | |
2.50 | Електропечі для систем опалення пасажирських вагонів та електропоїздів | |
2.51 | Башмаки магніторейкового гальма | CB+CC або CB+CD або CB+CF |
2.52 | Вироби гумові ущільнювальні для гальмівних пневматичних систем залізничного рухомого складу (діафрагми, манжети, воротники, ущільнювання клапанів, прокладки) | |
2.53 | Високовольтні міжвагонні з’єднання (разом розетка та штепсель) | |
2.54 | Гідравлічні демпфери залізничного рухомого складу | |
2.55 | Допоміжні електричні машини для залізничного рухомого складу (більше 1 кВт) | |
2.56 | Запобіжники високовольтні для залізничного рухомого складу | |
2.57 | Карданні вали головного привода тепловозів та дизель-поїздів, рейкових автобусів, дизель-електропоїздів | |
2.58 | Крісла машиністів для локомотивів, моторвагонного рухомого складу та спеціального залізничного рухомого складу | |
2.59 | Крісла пасажирські моторвагонного рухомого складу та пасажирських вагонів локомотивної тяги | |
2.60 | Кузова локомотивів та моторвагонного рухомого складу | |
2.61 | Передачі гідравлічні для тепловозів та дизель-поїздів | |
2.62 | Перемикачі та вимикачі високовольтні для залізничного рухомого складу | |
2.63 | Перетворювачі електромашинні для залізничного рухомого складу | |
2.64 | Привод магніторейкового гальма | |
2.65 | Рама візка пасажирського вагона | |
2.66 | Реактори і реакторне обладнання для електровозів і електропоїздів | |
2.67 | Резервуари повітряні для автогальм вагонів залізниць | |
2.68 | Резервуари повітряні для тягового рухомого складу | |
2.69 | Резистори пускові, електричного гальма, демпферні | |
2.70 | Реле електромагнітні та електронні: проміжні, струму, в тому числі диференціальні, напруги, часу, перевантаження, релейні датчики контролю неелектричних параметрів (температури, тиску, рівня) | |
2.71 | Ресори листові для залізничного рухомого складу | |
2.72 | Роз’єднувачі, короткозамикачі, роздільники, заземлювачі високовольтні для локомотивів і моторвагонного рухомого складу | |
2.73 | Стоянкове гальмо залізничного рухомого складу | |
2.74 | Тіфони для локомотивів і моторвагонного рухомого складу | |
2.75 | Триангелі гальмівної важільної передачі візків вантажних вагонів магістральних залізниць | |
2.76 | Пристрої управління, контролю і безпеки, програмні засоби залізничного рухомого складу | |
2.77 | Електрообладнання для тепловозів, дизель-поїздів, рейкових автобусів і автомотрис | |
2.78 | Електрообладнання низьковольтне для залізничного рухомого складу: контролери низьковольтні; вимикачі; реле електромагнітні (захисту, проміжні, часу і диференціальні) | |
2.79 | Електрообладнання пасажирських вагонів, електропоїздів | |
2.80 | Башмаки гальмівних колодок залізничного рухомого складу | CA2 або CB+CC |
2.81 | Башмаки гальмівних накладок дискових гальм залізничного рухомого складу | |
2.82 | Блокування гальм | |
2.83 | Високовольтні апаратні ящики для пасажирських вагонів | |
2.84 | Передній і задній упори автозчепу | |
2.85 | Протиюзний пристрій залізничного рухомого складу | |
2.87 | Склоочисники для локомотивів, самохідного і моторвагонного рухомого складу | |
2.88 | Чеки гальмівних колодок для вагонів магістральних залізниць | |
2.89 | Елементи систем освітлення пасажирських вагонів | |
3 | Процеси, пов’язані з виготовленням, модернізацією та ремонтом рухомого складу та його складових частин | SB+SD або SB+SF або SG або SH1 |
{Технічний регламент доповнено додатком 1 згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
ДЕКЛАРАЦІЯ
про відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту
{Технічний регламент доповнено додатком 2 згідно з Постановою КМ № 53 від 26.01.2022}
ПЛАН
заходів із застосування Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту
Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Строк виконання |
1. Розроблення проектів нормативно-правових актів та приведення, у разі потреби у відповідність з Технічним регламентом | Мінінфраструктури, інші центральні органи виконавчої влади | постійно |
2. Розроблення та перегляд національних стандартів, гармонізованих з міжнародними та європейськими, необхідних для впровадження Технічного регламенту | національний орган стандартизації, організації із стандартизації, підприємства та організації | -“- |
3. Застосування та здійснення контролю за впровадженням суб’єктами господарювання Технічного регламенту | Укртрансбезпека, органи сертифікації | починаючи з II кварталу 2016 року |