Про затвердження Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року
{Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ
№ 637-р від 05.09.2018}
1. Затвердити Національний план дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року (далі - Національний план дій), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській держадміністраціям забезпечити:
виконання Національного плану дій;
організацію роботи міжвідомчих координаційних рад з питань виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 "Жінки, мир, безпека";
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Розпорядженням КМ № 637-р від 05.09.2018}
подання щороку до 10 лютого Міністерству соціальної політики інформації про стан виконання Національного плану дій для узагальнення та інформування щороку до 1 березня Кабінету Міністрів України.
3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування, Державній судовій адміністрації, Службі безпеки забезпечити виконання Національного плану дій у межах своїх повноважень.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЛАН ДІЙ
з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника за роками | Найменування заходу | Відповідальний виконавець | Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдання, тис. гривень | У тому числі за роками | |||||
усього | 2018 | 2019 | 2020 | 2018 | 2019 | 2020 | ||||||
I. Дослідження, координація та підготовка кадрів | ||||||||||||
1. Моніторинг та оцінка впливу збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях на національну систему забезпечення прав людини, зокрема щодо участі жінок у встановленні миру та запобіганні конфліктам, захисту, надання допомоги та реабілітації постраждалих від гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом | кількість проведених досліджень | 2 | 1 | 1 | 1) проведення досліджень впливу збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях на жінок і дівчат, чоловіків і хлопців з урахуванням віку, інших соціальних ознак, зокрема стосовно ризиків гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, доступу до правосуддя | Мінсоцполітики | ||||||
кількість наданих рекомендацій | 1 | 1 | 2) проведення аналізу щодо доступу до правосуддя жінок на лінії розмежування та непідконтрольних Україні територій (надання безоплатної правової допомоги, адміністративних, насамперед соціальних послуг тощо) | Мін’юст | ||||||||
кількість підготовлених пропозицій щодо включення жінок до складу учасників миротворчих процесів | 1 | 1 | 3) аналіз досвіду та умов забезпечення участі жінок у міжнародних миротворчих процесах, переговорних групах, багатосторонніх заходах щодо протидії зовнішнім та внутрішнім безпековим викликам та загрозам | Міноборони |
| |||||||
кількість освітніх програм, наукових досліджень, в яких висвітлені зазначені питання | 7 | 4 | 3 | 4) проведення аналізу висвітлення питань миротворення, врегулювання конфліктів, вимушеного переселення, роззброєння, демобілізації, реінтеграції, протидії сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, а також доступу до правосуддя в освітньому процесі, наукових дослідженнях закладів вищої освіти | Міноборони, |
|
| |||||
кількість досліджень, в які включено гендерну складову | 1 | 1 | 5) проведення досліджень “Паспорт безпеки України”, “Соціальна єдність і примирення” з включенням гендерної складової | Держкомтелерадіо | ||||||||
2. Оцінка впливу кризи на інфраструктуру, організацію та функціонування системи безпеки, надання послуг | 1) надання послуг відповідно до результатів оцінки потреб населення в умовах конфлікту в медичній, психологічній, гуманітарній допомозі, освітніх, соціальних, адміністративних послугах та послугах працевлаштування, отриманні безоплатної правової допомоги, вжиття заходів безпеки з урахуванням віку, статі, стану здоров’я та місця проживання | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 53 | 15 | 15,5 | 22,5 | |||||
кількість проведених оцінок доступу до медичних послуг та соціально-психологічних послуг жінок і чоловіків | 75 | 25 | 25 | 25 | 2) проведення оцінки доступу до послуг з медичного обслуговування населення (медичних послуг) та соціально-психологічних послуг жінок і чоловіків, зокрема осіб з інвалідністю, громадян похилого віку, ВІЛ-позитивних осіб, вагітних жінок, жінок та чоловіків, які перебували в полоні, в тому числі зазнали катувань, сімей осіб, які пропали безвісти в ході конфлікту, малолітніх дітей, вдів, учасників військової операції та їх сімей, а також постраждалих від сексуального насильства | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 5 | 5 | |||
інші джерела | 1615,5 | 538,5 | 538,5 | 538,5 | ||||||||
|
| 3) відновлення пошкодженої та зруйнованої інфраструктури Донецької та Луганської областей з урахуванням потреб дівчат та хлопців, жінок та чоловіків, зокрема осіб з інвалідністю | МТОТ | -"- | 808,5 | 269,5 | 269,5 | 269,5 | ||||
3. Координація діяльності суб’єктів взаємодії, які забезпечують впровадження резолюції Ради Безпеки ООН 1325 | кількість проведених навчань | 78 | 26 | 26 | 26 | 1) проведення навчань для членів міжвідомчих координаційних рад з питань, висвітлених в резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” та пов’язаних із нею резолюціях (1820, 1888, 1889, 1960, 2106, 2122 і 2242), за участю засобів масової інформації | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | інші | 75,6 | 25,2 | 25,2 | 25,2 |
кількість учасників навчань | 1560 | 520 | 520 | 520 | ||||||||
кількість прийнятих планів дій | 36 | 28 | 36 | 36 | 2) прийняття планів дій з реалізації Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року (далі -Національний план дій) | МВС | ||||||
3) визначення структурних підрозділів, працівників, радників та включення до їх функціональних обов’язків питань реалізації Національного плану дій | МВС | |||||||||||
кількість заходів, висвітлених на веб-сайті | 216 | 72 | 72 | 72 | 4) утворення на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики спеціального розділу “Жінки, мир, безпека” для розміщення інформації про події, які відбуваються в Україні, щодо реалізації Національного плану дій | Мінсоцполітики | ||||||
| кількість реалізованих соціальних проектів | 75 | 25 | 25 | 25 | 5) здійснення соціального замовлення для реалізації програм та проектів, спрямованих на розширення участі жінок і дівчат у процесах відновлення миру та безпеки, протидії гендерно зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, надання допомоги постраждалим від конфліктів | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 565,5 | 171 | 171,5 | 223 |
кількість бенефіціарів | 7500 | 2500 | 2500 | 2500 | ||||||||
6) вжиття заходів для підписання та виконання до Декларації Організації Об’єднаних Націй про безпеку шкіл та використання мінімального стандарту Керівних принципів для захисту шкіл та університетів від використання у військових цілях під час збройних конфліктів | МОН | |||||||||||
4. Організація фахової підготовки кадрів | кількість розроблених освітніх програм | 6 | 3 | 2 | 1 | 1) розроблення та впровадження в систему підготовки та підвищення кваліфікації кадрів освітніх програм, у тому числі дистанційних курсів з тематики “Жінки, мир, безпека”, зокрема гендерних аспектів вимушеного переселення, роззброєння, безпеки, медіації, демобілізації, реінтеграції, доступу до правосуддя | Міноборони | інші джерела | 3420 | 2640 | 780 | |
| кількість проведених навчань | 38 | 13 | 13 | 12 | 2) включення до навчальних планів, планів підвищення кваліфікації та проведення регулярних та обов’язкових навчань для військовослужбовців, працівників органів системи МВС, у тому числі керівного складу, питань щодо застосування позитивних дій у діяльності правоохоронних органів, Збройних Сил, а також щодо протидії сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, порядку здійснення заходів для захисту та реабілітації жінок, що постраждали від конфліктних та кризових ситуацій, протидії поширенню ВІЛ/СНІДу | Міноборони | місцевий бюджет | 26,1 | 8,7 | 8,7 | 8,7 |
відсоток осіб, які пройшли навчання і будуть направлені до районів проведення військової операції | 30 | 10 | 10 | 10 | інші джерела | 1950 | 650 | 1300 | ||||
кількість проведених навчань | 96 | 32 | 32 | 32 | 3) проведення навчань для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань реалізації резолюції Ради Безпеки ООН 1325, зокрема щодо участі жінок у запобіганні та врегулюванні конфліктів, запобігання сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, порядку взаємодії з надання допомоги постраждалим від конфлікту | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 80,4 | 30,3 | 21,8 | 28,3 | |
кількість осіб, які пройшли навчання | 2700 | 900 | 900 | 900 | інші джерела | 89 | 38 | 25,5 | 25,5 | |||
кількість проведених навчань | 99 | 33 | 31 | 35 | 4) проведення навчань для соціальних працівників, психологів, юристів, адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, медичних працівників, представників громадських об’єднань, волонтерів з питань надання послуг з урахуванням гендерної відмінності чоловіків і жінок (соціальних, психологічних та біологічних особливостей і потреб) та забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в отриманні таких послуг, запобігання та протидії всім формам насильства, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом | Мінсоцполітики | місцевий бюджет | 275,2 | 92,3 | 79,7 | 103,2 | |
інші джерела | 611 | 600 | 5,5 | 5,5 | ||||||||
кількість розроблених курсів (спецкурсів) для педагогічних закладів вищої освіти та закладів післядипломної освіти | 4 | 2 | 2 | 5) розроблення освітніх програм курсів/спецкурсів та навчально-методичних матеріалів до них з гендерних проблем в освіті у надзвичайних ситуаціях та з урахуванням збройного конфлікту для педагогічних закладів вищої освіти та закладів післядипломної освіти | МОН | |||||||
| кількість проведених навчань | 6 | 2 | 4 | 6) проведення навчань з гендерних проблем у сфері освіті в умовах збройного конфлікту для керівників закладів загальної середньої освіти, педагогічних працівників, соціальних педагогів та шкільних психологів, батьків, представників місцевих громад | МОН | інші джерела | 240 | 80 | 160 | ||
кількість осіб, які пройшли навчання та брали участь у миротворчих заходах | 90 | 30 | 30 | 30 | 7) включення до навчальних планів, планів підвищення кваліфікації та проведення регулярних обов’язкових навчань з теорії і практики встановлення миру, примирення та участі жінок у миротворчих процесах для жінок і чоловіків, які залучаються до проведення безпосередніх заходів щодо врегулювання конфліктних та кризових ситуацій, участі у складі миротворчого персоналу та контингенту, переговорному процесі тощо | МВС | місцевий бюджет | 3,9 | 1,2 | 1,3 | 1,4 | |
інші джерела | 45 | 45 | ||||||||||
8) розроблення навчального курсу та проведення регулярних обов’язкових навчань для суддів на тему “Особливості розгляду кримінальних впроваджень щодо сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом” | Національна школа суддів (за згодою) | |||||||||||
Разом за напрямом I |
|
| місцевий бюджет | 1009,1 | 318,5 | 298,5 | 392,1 | |||||
|
| інші джерела | 8854,6 | 4886,2 | 3104,2 | 864,2 | ||||||
II. Участь жінок у встановленні миру | ||||||||||||
5. Розширення участі жінок у розбудові та встановленні миру | кількість прийнятих нормативно-правових актів | 2 | 2 | 1) удосконалення нормативно-правової бази в частині усунення обмежень для жінок служити/працювати, досягати кар’єрного зростання, запобігання та реагування на факти дискримінації за ознакою статі та сексуальних домагань | МВС | |||||||
2) визначення потреб покращення інфраструктурних та матеріально-технічних умов для служби жінок | МВС | |||||||||||
| частка жінок, що беруть участь у моніторингових місіях, відсотків | 10 | 10 | 3) забезпечення участі жінок у міжнародних операціях з підтримання миру та безпеки | Міноборони | |||||||
частка жінок, що беруть участь у переговорних групах, відсотків | 20 | 25 | 30 | 4) забезпечення участі жінок у міжнародних миротворчих процесах, переговорних групах, багатосторонніх заходах щодо протидії зовнішнім та внутрішнім безпековим викликам та загрозам | МЗС |
| ||||||
| частка жінок, які працюють у військово-цивільних адміністраціях, зокрема на керівних посадах, відсотків | 50 | 50 | 50 | 5) забезпечення участі жінок у роботі військово-цивільних адміністрацій, утворених на території Донецької та Луганської областей | Донецька, Луганська облдержадміністрації | ||||||
частка жінок на керівних посадах у секторі безпеки, оборони та силових структурах, відсотків | 3 | 6 | 10 | 6) збільшення кількості жінок на керівних посадах у секторі безпеки та оборони, силових структурах, у тому числі шляхом впровадження позитивних дій з використанням міжнародного досвіду | Міноборони | |||||||
| 7) забезпечення мотивації жінок з числа внутрішньо переміщених осіб до обирання до органів місцевого самоврядування шляхом проведення інформаційних кампаній, навчань тощо | обласні, | інші джерела | 75 | 25 | 25 | 25 | |||||
Разом за напрямом II |
|
| інші джерела | 75 | 25 | 25 | 25 | |||||
III. Безпека, запобігання конфліктам та насильству | ||||||||||||
6. Запобігання нещасним випадкам серед населення під час перебування в районі проведення військової операції, населеному пункті, розташованому на лінії розмежування, та на тимчасово окупованих територіях | кількість проведених заходів | 206 | 67 | 68 | 71 | 1) проведення інформаційно-просвітницьких заходів з питань особистої та колективної безпеки населення на територіях, де відбуваються або відбувалися воєнні дії (з урахуванням гендерних аспектів, особливих потреб людей з інвалідністю, осіб похилого віку), а також протидії гендерно-зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом | МІП | місцевий бюджет | 269,9 | 86 | 89,4 | 94,5 |
кількість осіб, які брали участь у заходах, тисяч | 73 | 20 | 28 | 25 | інші джерела | 1079 | 1000 | 39 | 40 | |||
кількість проведених навчань | 75 | 25 | 25 | 25 | 2) регулярне проведення для педагогічних працівників та батьків навчань з питань особливостей безпеки життєдіяльності дівчат та хлопців, зокрема щодо поводження з вибухонебезпечними предметами, здійснення психологічної підтримки з питань подолання психологічних травм у дівчат та хлопців, які постраждали від конфліктів | МОН | місцевий бюджет | 104 | 2 | 2 | 100 | |
кількість осіб, які пройшли навчання | 2250 | 750 | 750 | 750 | інші джерела | 30 | 10 | 10 | 10 | |||
7. Формування у населення культури миру та нетерпимості до проявів насильства | кількість видів виробленої продукції | 3 | 1 | 1 | 1 | 1) виготовлення просвітницьких матеріалів у рамках формування в суспільстві толерантності, культури миру, нетерпимості до проявів дискримінації, підвищення обізнаності з питань протидії ґендерно-зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом | Мінсоцполітики | державний бюджет | 210 | 70 | 70 | 70 |
інші джерела | 910 | 130 | 650 | 130 | ||||||||
кількість проведених заходів | 987 | 329 | 329 | 329 | 2) розроблення та поширення соціальної реклами для розміщення у засобах масової інформації щодо культури миру, гендерних аспектів запобігання та врегулювання конфліктів, запобігання сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом | МІП | місцевий бюджет | 446,6 | 145,6 | 151,3 | 149,7 | |
інші джерела | 907 | 25 | 857 | 25 | ||||||||
| кількість проведених навчань | 19 | 8 | 6 | 5 | 3) проведення навчань для представників засобів масової інформації щодо інструментів формування у суспільстві толерантності, культури миру, протидії гендерно зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом | МІП | місцевий бюджет | 6 | 6 | ||
кількість осіб, які пройшли навчання | 475 | 200 | 150 | 125 | інші джерела | 1958 | 878 | 1060 | 20 | |||
| кількість осіб, які брали участь у заходах, тис. осіб | 273 | 91 | 91 | 91 | 4) проведення інформаційно-просвітницьких заходів, спрямованих на формування у молоді стійких переконань щодо норм культури миру, толерантності, протидії конфліктам | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 295,8 | 104,1 | 94,1 | 97,6 |
кількість проведених заходів | 620 | 208 | 206 | 206 | інші джерела | 108,5 | 35,5 | 35,5 | 37,5 | |||
| кількість заходів | 90 | 30 | 30 | 30 | 5) залучення дівчат та жінок до налагодження діалогу під час виникнення конфліктів на рівні територіальних громад, особливо тих, які приймають внутрішньо переміщених осіб із застосуванням медіації, фасилітації | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 60 | 20 | 20 | 20 |
кількість жінок та дівчат, які взяли участь у заходах | 1050 | 300 | 350 | 400 | інші джерела | 1820 | 1170 | 650 | ||||
Разом за напрямом III: |
|
| державний бюджет | 210 | 70 | 70 | 70 | |||||
місцевий бюджет | 1182,3 | 357,7 | 362,8 | 461,8 | ||||||||
|
| інші джерела | 6812,5 | 3248,5 | 3301,5 | 262,5 | ||||||
IV. Захист жінок і дівчат, які постраждали від конфліктів | ||||||||||||
8. Удосконалення системи захисту жінок і дівчат, які постраждали від конфліктів (ідентифікація, створення системи допомоги, інформування про допомогу) | кількість розроблених нормативно-правових актів | 1 | 1 | 1) розроблення та впровадження механізму взаємодії суб’єктів протидії насильству за ознакою статі, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом | Мінсоцполітики | інші джерела | 75 | 75 | ||||
здійснено переклад індикаторів | 1 | 1 | 2) адаптація та використання системи показників (індикаторів) ООН раннього запобігання сексуальному насильству в умовах конфлікту | МВС | ||||||||
адаптована версія індикатора | 1 | |||||||||||
кількість документів | 5 | 5 | 3) включення питань запобігання та протидії гендерно зумовленому та сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, до нормативно-правових актів сектору безпеки і оборони | Міноборони | ||||||||
4) розроблення та впровадження інструкцій щодо розслідування випадків сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом | МВС | |||||||||||
5) здійснення кримінального розслідування та переслідування осіб, причетних до скоєння насильницьких злочинів щодо жінок і дівчат, чоловіків і хлопців, які постраждали від насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом | МВС |
| ||||||||||
| кількість розглянутих випадків порушень, відсотків | 100 | 100 | 100 | 6) забезпечення належного документування та розгляду випадків сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, правопорушень, пов’язаних з гендерно зумовленим насильством, торгівлею людьми на території проведення військової операції та у регіонах з найбільшою кількістю внутрішньо переміщених осіб | МВС |
| |||||
кількість прийнятих нормативно-правових актів | 1 | 1 | 7) удосконалення механізму звітності про випадки сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом | МВС |
| |||||||
кількість оновлених баз даних | 25 | 25 | 25 | 8) оновлення інформації про органи, установи, організації, які надають послуги із захисту і підтримки постраждалих від гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, та інформування про допомогу, яку можна в них отримати | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
| ||||||
кількість осіб, охоплених інформаційними послугами, тис. осіб | 75 | 25 | 25 | 25 | 9) розроблення та розповсюдження методичних матеріалів, пов’язаних із захистом та наданням допомоги постраждалим від конфліктів, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, з урахуванням потреб внутрішньо переміщених осіб та осіб, які перебувають в районі проведення військової операції, населеному пункті, розташованому на лінії розмежування, та на тимчасово окупованих територіях | Мінсоцполітики | місцевий бюджет | 187,5 | 57 | 69,5 | 61 | |
інші джерела | 66 | 22 | 22 | 22 | ||||||||
9. Забезпечення надання допомоги постраждалим від конфліктів | кількість розроблених програм | 3 | 1 | 1 | 1 | 1) розроблення та виконання програм реабілітації та реінтеграції осіб, які постраждали від конфліктів та насильства, сексуального насильства, пов’язаного із конфліктом, осіб, які перебували в полоні, в тому числі зазнали катувань, внутрішньо переміщених осіб, учасників військової операції та їх сімей, волонтерів, сімей загиблих та безвісти зниклих учасників військової операції з урахуванням потреб жінок і дівчат, чоловіків і хлопців | Мінсоцполітики | місцевий бюджет | 3 | 1 | 1 | 1 |
інші джерела | 604 | 600 | 2 | 2 | ||||||||
кількість осіб, яким надано допомогу | 6260 | 2020 | 2070 | 2170 | 2) надання безоплатної первинної правової допомоги постраждалим від конфліктів, гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом | Мін’юст | місцевий бюджет | 51,5 | 17 | 17 | 17,5 | |
інші джерела | 1048 | 1000 | 24 | 24 | ||||||||
кількість осіб, яким надано допомогу, зокрема за допомогою “мобільних бригад”, тис. осіб | 45 | 15 | 15 | 15 | 3) забезпечення надання комплексної допомоги постраждалим від гендерно зумовленого насильства, сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, на базі спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 22,3 | 8 | 8,5 | 5,8 | |
інші джерела | 30 | 10 | 10 | 10 | ||||||||
кількість, які скористалися послугами | 1480 | 490 | 490 | 500 | 4) підтримка жіночих ініціативних груп, груп підтримки та самодопомоги для постраждалих від збройного конфлікту з урахуванням потреб дівчат та хлопців, жінок і чоловіків | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 17,5 | 8 | 4,5 | 5 | |
кількість жіночих ініціативних груп | 20 | 7 | 6 | 7 | інші джерела | 1062,5 | 22,5 | 1040 | ||||
кількість наданих послуг | 3750 | 1250 | 1250 | 1250 | 5) надання послуг з медичного обслуговування населення (медичних послуг), освітніх послуг з питань репродуктивного здоров’я жінкам і чоловікам, які постраждали від конфлікту, та особам, постраждалим від сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 7 | 2 | 2 | 3 | |
кількість осіб, які отримали послуги | 1020 | 270 | 320 | 430 | інші джерела | 30 | 10 | 10 | 10 | |||
Разом за напрямом IV |
| місцевий бюджет | 288,8 | 93 | 102,5 | 93,3 | ||||||
|
|
| інші джерела | 2915,5 | 1739,5 | 1108 | 68 | |||||
V. Моніторинг впровадження Національного плану дій | ||||||||||||
10. Оцінка впливу та ефективності впровадження Національного плану дій |
|
| 1) розроблення уніфікованої моніторингової картки стану справ щодо участі жінок у встановленні миру та запобіганні конфліктам | Мінсоцполітики | інші джерела | 915,5 | 323,1 | 323,1 | 269,3 | |||
кількість проаналізованих проектів міжнародних та громадських об’єднань | 15 | 5 | 5 | 5 | 2) проведення аналізу проектів міжнародних та громадських об’єднань, спрямованих на розширення участі жінок і дівчат у процесі відновлення миру та безпеки, протидії гендерно зумовленому насильству, сексуальному насильству, пов’язаному з конфліктом, надання допомоги постраждалим від конфліктів | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, |
|
|
| |||
кількість підготовлених державних доповідей | 1 | 1 | 3) підготовка та оприлюднення державної доповіді про впровадження Національного плану дій | Мінсоцполітики | державний бюджет | 51 | 51 | |||||
кількість підготовлених регіональних доповідей | 25 | 25 | місцевий бюджет | 47,1 | 15,7 | 15,7 | 15,7 | |||||
інші джерела | 30 | 10 | 10 | 10 | ||||||||
кількість респондентів | 1300 |
| 1300 | 4) проведення опитування жінок і чоловіків, постраждалих від конфліктів, представників громадських об’єднань, які надають допомогу, волонтерів | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, | місцевий бюджет | 6,3 | 6,3 | ||||
| 5) проведення незалежного вибіркового моніторингу та оцінки впровадження Національного плану дій | Мінсоцполітики |
| |||||||||
Разом за напрямом V |
|
|
|
|
|
| державний бюджет | 51 | 51 | |||
|
|
| місцевий бюджет | 53,4 | 15,7 | 15,7 | 22 | |||||
|
|
| інші джерела | 945,5 | 333,1 | 333,1 | 279,3 | |||||
Усього за Національним планом дій | 22397,7 | 11087,2 | 8021,3 | 2589,5 | ||||||||
у тому числі | державний бюджет | 261 | 70 | 70 | 121 | |||||||
місцевий бюджет | 2533,6 | 784,9 | 779,5 | 969,2 | ||||||||
інші джерела | 19603,1 | 10232,3 | 7871,8 | 1499,3 |
{Національний план дій в редакції Розпорядження КМ № 637-р від 05.09.2018}