Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель
{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економічного розвитку і торгівлі
№ 45 від 17.01.2017}
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
форму річного плану закупівель;
форму оголошення про проведення відкритих торгів;
форму оголошення про проведення конкурентного діалогу;
форму повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури;
форму повідомлення про намір укласти договір;
форму оголошення з відомостями про рамкову угоду;
форму реєстру отриманих тендерних пропозицій;
форму протоколу розкриття тендерних пропозицій;
форму протоколу розгляду тендерних пропозицій;
форму звіту про результати проведення процедури закупівлі;
форму повідомлення про внесення змін до договору;
форму звіту про виконання договору про закупівлю;
форму звіту про укладені договори.
2. Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель.
Під час завантаження договору про закупівлю або рамкової угоди в електронну систему закупівель обов’язково заповнюються поля з номером, датою підписання та строком дії договору або рамкової угоди.
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
3. Департаменту регулювання державних закупівель забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 вересня 2014 року № 1106 "Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2014 року за № 1241/26018, з 01 cічня 2017 року.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ
закупівель на ______ рік
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Конкретна назва предмета закупівлі.
4. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності).
5. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів).
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
5. Конкретна назва предмета закупівлі.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни.
12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *.
121. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності).
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*.
17. Дата та час проведення електронного аукціону*.
18. Строк, на який укладається рамкова угода**.
19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
** Заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурентного діалогу
1. Щодо першого етапу процедури конкурентного діалогу.
1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
1.3. Місцезнаходження замовника*.
1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
1.5. Конкретна назва предмета закупівлі.
1.6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
1.7. Обсяг виконання робіт чи надання послуг.
1.8. Місце виконання робіт чи надання послуг.
1.9. Строк виконання робіт чи надання послуг.
1.10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
1.101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
1.11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
1.12. Дата та час розкриття тендерних пропозицій.
1.13. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
1.14. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
1.15. Розмір мінімального кроку пониження ціни.
1.16. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, їх питома вага (за наявності).
1.17. Математична формула, що застосовуватиметься під час проведення електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*.
2. Щодо другого етапу процедури конкурентного діалогу.
2.1. Найменування учасника, запрошеного до другого етапу.
2.2. Код згідно з ЄДРПОУ учасника, запрошеного до другого етапу.
2.3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.
2.4. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
2.5. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*.
2.6. Дата та час проведення електронного аукціону*.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Конкретна назва предмета закупівлі.
5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
9. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори.
10. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори.
11. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори, телефон.
13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ*
про намір укласти договір
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.
3. Місцезнаходження замовника.
4. Конкретна назва предмета закупівлі.
5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
9. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи).
10. Інформація про ціну пропозиції.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ
з відомостями про рамкову угоду
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками*.
5. Конкретна назва предмета закупівлі*.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)*.
7. Орієнтовна кількість товарів або обсяг надання послуг*.
8. Місце поставки товарів або надання послуг*.
10. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.
11. Дата укладення рамкової угоди.
12. Строк, на який укладено рамкову угоду.
13. Найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) учасників, з якими укладено рамкову угоду.
14. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасників, з якими укладено рамкову угоду.
15. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасників, з якими укладено рамкову угоду, номер телефону.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА РЕЄСТРУ*
отриманих тендерних пропозицій
1. Номер процедури закупівлі в електронній системі.
3. Код згідно з ЄДРПОУ учасника.
4. Дата та час подання тендерних пропозицій.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
ФОРМА ПРОТОКОЛУ*
розкриття тендерних пропозицій
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.
3. Місцезнаходження замовника.
4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
6. Конкретна назва предмета закупівлі.
7. Дата та час розкриття тендерної пропозиції.
8. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасників.
9. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
10. Інформація щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону**.
11. Інформація щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону**.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
** Заповнюється електронною системою закупівель автоматично за результатами аукціону.
ФОРМА ПРОТОКОЛУ
розгляду тендерних пропозицій
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.
5. Перелік тендерних пропозицій*.
6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника *.
7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону).
8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
ФОРМА ЗВІТУ*
про результати проведення процедури закупівлі
(номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель)
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.
3. Конкретна назва предмета закупівлі.
4. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
5. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
6. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
7. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
8. Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
9. Кількість учасників процедури закупівлі.
10. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасників процедури закупівлі.
11. Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
12. Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону.
13. Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі", та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону.
14. Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
15. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю).
16. Дата укладення договору про закупівлю.
17. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
18. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
19. Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг).
20. Сума, визначена в договорі про закупівлю.
21. Дата оприлюднення оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами).
22. Ідентифікатор договору про закупівлю*.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ
про внесення змін до договору
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.
5. Номер договору про закупівлю*.
7. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю*.
8. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю*.
9. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону*.
10. Дата внесення змін до договору.
11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
ФОРМА ЗВІТУ
про виконання договору про закупівлю
1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.
2. Номер договору про закупівлю*.
4. Ціна договору про закупівлю*.
6. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
7. Місцезнаходження замовника*.
8. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю *.
9. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю*.
10. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону*.
11. Конкретна назва предмета закупівлі*.
111. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)*.
12. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором*.
13. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг*.
14. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором*.
17. Причини розірвання договору, якщо таке мало місце.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}
ФОРМА ЗВІТУ
про укладені договори
4. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.
5. Місцезнаходження замовника.
6. Найменування постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), з яким укладено договір.
7. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг.
8. Місцезнаходження постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу.
9. Конкретна назва предмета закупівлі.
10. Найменування (номенклатура, асортимент) товарів, робіт чи послуг.
11. Кількість товарів, робіт чи послуг.
12. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
14. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг.
19. Ціна за одиницю**.
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
** Заповнюється суб’єктами, визначеними у статтях 75, 77-79 Господарського кодексу України.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017}